فلنگ ها را باید بست

سلام شبتون بخیر و شادکامی

چند شب دیگر باید فلنگ را ببندیم و تشریف ببریم در ۲۴ سالگی !!!!

از الان تو این فکر هستم که از فردای تولدم چه چیزهایی و اگر بلد نباشم مورد مسخره دیگران قرار می گیرم ؟ چون بزرگ و بزرگ تر بودن فقط واسه سلام کردن نیست که یه سری آپشن ها باعث احترام گذاشتن میشه چه بسا که وارد یه شرکت یا اداره ای میشی باید واسه یکی کوچکتر از خودت از جا بلند شی و کلی تشریفات دیگه فعلا دارم رو یک سری اخلاق ها و رفتارم کار می کنم تا بتونم به معنای واقعی صاحب احترام شم ولی چیزی که هست از کپی پیست شدن خوشم نمیادا مثلا تو زندگیم الگو ندارم چون تعریف الگو رفتاری برای من با مردم متفاوت من میگم اگر قرار کسی الگو من باشه باید صبح تا شب کنارش باشم و قطع به یقین به یه سری تضادها می رسیم ... بعدشم هر آدمی باید " خاص باشه " یعنی اگر قرار باشه مثلا خانم x  الگو من باشه از خانم x تو دنیا زیاد میشه و من جام خالی میشه تو دنیا من با اخلاق و رفتارم خاص میشم حالا یکی با حرفای خوبش یا بدش خاص میشه آدمای بد اخلاق هم خاص میشن اما جاشون تو ری سای کلبین ولی به هر حال !!!!!

دارم به این فکر می کنم ۲۴ سالگی چطوریه ؟ دخترهای ۲۴ ساله چه جوری رفتار می کنند ؟ حال و هواش چطوریه ؟ چه رنگیه ؟

میدونید چیه ؟ من هیچ وقت در مقام بزرگتر قرار نگرفتم و یکی از آرزوهای محالم این بود که جای برادرم باشم ببینم ریاست یعنی چی ؟ حال و هوای فرزند ارشد بودن یعنی چی ؟ اون خیلی از من بزرگتره کاش میشد یه معجونی بود که شب می خوردی صبح پا میشدی میدیدی جاهای آدما تغییر کرده تو شدی فرزند ارشد و اون شده فرزند آخر ، اون ابهتشونو دوست دارم ، حرف شنوی هاشونو دوست دارم اما ته طغاری بگه یه لیوان آب بده !!!! همه فیشو فوش می کنند که خجالت بکش و فلان اما فرزند ارشد هر چی بگه باید کوچیکتر انجام بده و اگر انجام ندی گستاخ و بی ادب حساب میای ، تو اختلافات هم که پیش میاد تو باید کوتاه بیای :-(



Maryam
رها
۰۷ اسفند ۲۱:۲۴
منم فلنگو بستم تو بیستو دو سالگی.راستی بیستو دو سالگی چه رنگیه خانم با تجربه؟؟؟
پاسخ :
یعنی وارد ۲۲ سالگی شدی ؟ یا خواهی رفت ؟
بستگی به خودت داره ۲۲ سالگی من زرد
هاتف
۰۷ اسفند ۲۱:۴۴
بحث کپی و پیست نیست یک سری الگوهایی اصلی هست که برای همه یکسان است
خبر خاصی نیست . سن فقط یک عدده و زندگی جریان داره .
پیش آ پیش تولدتون هم مبارک
پاسخ :
بلی ، بلی ، سپاس
رها
۰۷ اسفند ۲۲:۰۳
تولدتم پیشاپیش مباررررررک عسل بانو
پاسخ :
متشکرم عسلم ۲۵
رها
۰۷ اسفند ۲۲:۰۳
تولدتم پیشاپیش مباررررررک عسل بانو
پاسخ :
بسیار بسیار متشکرم ۲۵
رها
۰۷ اسفند ۲۲:۰۴
خواهم رفت در ۲۲سالگی
پاسخ :
به سلامتی ان شاالله میدونی چرا ۲۲ سالگی من زرد بود ؟ واسه اینکه میخواستم خودمو به برادرم که فرزند ارشد برسونم ببینم اون حال و هواش چه جوری و اونجور که باید ازش استفاده نکردم اما الان که در ۲۳ سالگی به سالهای قبل فکر می کنم فقط خودمو جامونده میدونم اینکه اونا بزرگتر شدند و رفتند اما من ته طغاری موندم اونا یه سری رفتارها رو دیگران ازشون به نسبت سنشون میخواستن تو ۲۲ سالگی فهمیدم بزرگ شدن هم همچین آش دهن سوزی نیست سطح توقعات بالا میره همونطور که انتظارات خانوادم از برادرم بیشتر میشد سال به سال الان دلم کودکیامو میخواد حسابی عقب کشیدم با دیدن  توقعات و بعضا نگاه ها و حرفا دلم کودکیامو میخواد
۲۲ سالگی من زرد بود
رها
۰۷ اسفند ۲۲:۰۸
25چیه آخر کامنتت؟؟
پاسخ :
۲۵ تولدمه
رها
۰۷ اسفند ۲۲:۱۱
عههههه.خخخخ.چرا دوبار اومده کامنتم؟؟باید بگی سپاس.خخخخخ.تولدت کی بود دوشیزه چپ دست؟؟؟
پاسخ :
سپاس
۱۳۷۲/۱۲/۲۵
رها
۰۷ اسفند ۲۲:۱۳
آخییی عزیزمی.اصلش اون روزه بهت تبریک بگم.خخخخ
پاسخ :
ممنون عسل
رها
۰۷ اسفند ۲۲:۱۷
آهان.خب این سن واسه تو تجربس و واسه من آینده نیومده از راه.من فک میکنم من در حال زندگی نمیکنم یا غصه گذشته رو میخورم یا استرس آینده رو دارم.یادم رفته الانو بچسبم شاید فردایی واسم نباشه..
پاسخ :
اونجوری زودتر بزرگتر میشی در حد سن خودت زندگی کن و رفتار کن اگر بیشتر از سنت رفتار کنی توقعات بالا می ره آینده رو بسپار به آینده تو لحظه زندگی کن باور کن سن یه عدد نیست سن زندگی یه آدمه ، آدما به نسبت سنت ازت توقع دارن
مثلا  یه پیرمرد رو در نظر بگیر که وارد یک اتوبوس میشه و یک مرد ۵۰ ساله هم تو اتوبوس نشسته باید مرد ۵۰ ساله بلند شه و جاشو به پیرمرد بده
سن احترام و توقع میاره رها ، از یه دختر ۱۰ ساله توقع پذیرایی نیست اما از دختر ۱۶-۱۷ ساله توقع پذیرایی و.... هست عجله نکن آینده زود برسه هیچ اتفاقی نمیفته سنتو بگذرون
من اعتقادی به این که سن یه " عدد" ندارم با کمال احترام
رها
۰۷ اسفند ۲۲:۱۹
تو دو سال ازم بزرگتری..با نهایت احترام...خخخ
پاسخ :
خخخخخهخ
بودا
۰۸ اسفند ۱۳:۰۶

تولدت مبارک !

من بچه ی اول خونواده ام

به عقیده ی من بزرگتر بودن فقط به معنای الگو بودنه

تقریبا هیچ لذتی نداره

همشم بهت میگن باید مراقب رفتارت باشی تا بقیه ازت الگوی بد نگیرن

ما که خیری ندیدیم ازش

و در مورد توقع بقیه ...

در یک کلام بهت بگم ... اگه بخوای به فکر بقیه باشی از زندگی هیچی نمیفهمی

من زمانی فقط به فکر بقیه بودم ولی بعد دیدم تنها چیزی که نصیبم شده بالاتر رفتن همون توقعی بود که یه زمانی میخواستم برآوردش کنم

الان دارم بر عکس شنا میکنم : )))))

پاسخ :
ممنونم
دیر واسه بر عکس شنا کردن چندسالتونه ؟
رها
۰۸ اسفند ۱۴:۲۳
آره واقعا عسل.سن فقط یک عدد نیست...باید تو لحظه زندگی کرد،شاید فردایی که از همین الان عزاشو گرفتیم هیچ وقت از راه نرسه...به قول یه آدم روشن فکر گذشته دورو دورتر میشه آینده نزدیک و نزدیک تر و ما تموم اکنونو صرف گذشته و آینده می کنیم...مهم نیست دیروز یا صبح فردا،امروز واسم مهمه.همین امروز....
پاسخ :
بله احسنت
رها
۰۸ اسفند ۱۴:۲۷
آره تو آینده اتفاق خاصی نمیفته..هر کاری بکنم باز آیندم از راه می رسه..سنم بالاتر میره..روزگار تند تند عبور می کنه....ب نظرم سن دو تا عدد نیست سن تموم اتفاقاتیه که یه آدم پشت سر میزاره..تو همین دو تا عدد یه عالمه راز نهفتس...
پاسخ :
آفرین
هاتف
۰۸ اسفند ۱۷:۴۷
متاسفانه من با مرورگر موبایل سر میزنم گاهی به وب ها و آدرس هاشون رو معمولا نگه نمی دارم مگر خودشون لطف کنند و نظرم رو روی وبلاگم جواب بدند . چون من وب رو میگردم و گاهی پست خوب به چشمم بخوره روش نظر می دم . لطف نویسنده اون وبلاگه که بیاد و پاسخ بده تا من باز به وبش مراجعه کنم . یکی از خوانندگان وب شما نظری روی وبم گذاشته بود بدون هیچ آدرسی پس پاسخشون رو اینجا هم ثبت می کنم.
به رها خانم عزیز :

به لحاظ اینکه برخی می گویند که ما پیر شدیم و پیر نشدیم عرض کردم
وگرنه هر یک عدد روی همان سن یعنی 365 روز و در اصل 31536000 ثانیه از لحظه لحظه خاطرات بد و خوبمون . و این خیلی ارزشمنده و چیز بی ارزشی میسن . امیدوارم پاسخ نظرم رو بتونید همینجا بخونید چون نه آدرس ایمیل گذاشتید و نه وبلاگ .
ممنونم از پاسخ
پاسخ :
ممنون
رها
۰۸ اسفند ۱۸:۴۲

اما وحید صدوقی - مدیر عامل شرکت ارتباطات سیار - هم به خبرنگار ایسنا گفت: محتوای پیامک‌ها به هیچ وجه کنترل نشده و نخواهد شد.


به گفته‌ی او، بحث کنترل بر محتوای پیامک‌ها انجام نمی‌شود؛ البته با توجه به این که پیامک‌ها تفکیک بندی شده و پیام‌های فارسی شناسایی و برای آن‌ها نرخ جداگانه‌ای محاسبه شود، تعرفه‌ی فعلی آن‌ها کاهش خواهد یافت، ولی این موضوع دلیل بر کنترل محتوای SMSها نیست و این کار هیچ وقت انجام نخواهد شد.


پاسخ :
مگه میشه ؟ خب چه جوری می فهمن من مسیج فارسی فرستادم مسیج ها رو می خونند اما ثبتشون نمی کنند
رها
۰۸ اسفند ۱۹:۵۷

به گزارش پارس نیوز، تحت چه شرایطی قاضی دستور پرینت محتوای پیامک یا مکالمات ضبط‌شده در بایگانی مخابرات را می‌دهد؟ آیا محتوای چت در تلگرام هم قابل پرینت است؟ آیا محتوای فایل صوتی رد و بدل‌شده یا فیلم و عکس در تلگرام در بایگانی مخابرات ضبط و ثبت می‌شود که قاضی بتواند از آنها برای اثبات جرم استفاده کند؟

 

در پرونده رابطه نامشروع، در صورتی که شاکی خصوصی وجود داشته باشد، صرفا پرینت لیست ورودی و خروجی اعم از تماس و پیامک گرفته می‌شود و در صورتی که شاکی خصوصی وجود نداشته باشد، تحقیق در اعمال منافی عفت ممنوع است.

 

پاسخ :
اصلا همچین چیزی ممکن نیست کسی بخواد به کسی تجاوز کنه قبلش زنگ نمی زنه که میخوام بهت تجاوز کنم که پاشو حموم برو چه چرت و پرتا ضمنا کسی که خونه ی طرف میره تجاوز محسوب نمیشه که خودش مرض داشته رفته اصلا همچین چیزی ممکن نیست
این حرفا میدونی مثه چیه ؟
مثه اینکه جلوی یه آدم گرسنه چلوکباب بزاری با مخلفات بعد بگی نخور راضی نیستم این دیگه رابطه نامشروع نیست که ، دختر باید عاقل باشه دوست پسر نگیره تا منافی عفت صورت نگیره
رها
۰۸ اسفند ۲۰:۰۲
باسلام.آیامتن پیامک خط ایرانسل اعتباری ذخیره میشود؟باشماره ۷۰۰تماس گرفتم میگه بادستورقضایی میتوانیدپرینت شماره وزمان ارسال ودریافت پیامک تا حداکثر۶ماه رابگیریدولی محتوای پیامک رانه.چون به ما اعلام کردن که محتوای پیامک ذخیره نمیشود.آیا حرفهایی که کارشناس ایرانسل گفته صحت دارد؟باتشکرازصبروشکیبایی شما.
پاسخ :
رهاجان ثبت نمیشه فقط شماره ها ثبت میشه اونم تا ۶ ماه نه ۴ سال عسل
رها
۰۸ اسفند ۲۰:۰۳

دوست عزیز اینکه متن پیامک به طور کلی قابل پرینت میباشد یا خیر باید عرض شود که امکان پذیر است ولی به راحتی و در خصوص هر جرمی نمیباشد و تنها با دستور قضایی امکان پذیر است و در خصوص این پرونده ها نیز نتیجه ای در بر نخواهد داشت.


پاسخ :
ذخیره نمیشه و خودشم گفته تا حداکثر ۶ ماه نه سه سال که رها
رها
۰۸ اسفند ۲۰:۰۴
پس این چیه مریم جون؟؟وکیل آنلاین گفته ذخیره میشه ک
پاسخ :
جواب دادم
رها
۰۸ اسفند ۲۰:۵۸
خدا نکشتت.دارم از خنده میمیرم که گفتی میخوام بهت ت ج ا و ز کنم پاشو برو‌حموم.وای مریم از دست تو.حالا جدی متن پیام ذخیره میشه یا نه؟؟
پاسخ :
والا این چرت و پرتا چیه آخه !!!! نه
رها
۰۸ اسفند ۲۱:۰۴
یک ساعته دارم ب حرفات میخندم خندم تموم نمیشه..مریم خدا خیرت بده.خخخخخخپاشو پاشو برو حموم میخوام بهت ت ج ا و ز کنم.
پاسخ :
والا خیلی چیزا رو اینجا نمیشه گفت خخخخخخخخ ان شاالله همیشه گل خنده رو لبات باشه و گریه از چشات دور باشه
رها
۰۸ اسفند ۲۱:۰۵
خیلی لایک داری عسللللل
پاسخ :
تنکیو
رها
۰۸ اسفند ۲۱:۱۱
مرسی عسل.این هاتف هست اینجا کامنت گذاشته ایمیل میخواد جواب سوالمو بده.میترسم دردسر شه.آخه نمیشناسمش
پاسخ :
تو همین پست کامنت گذاشته تو کامنتا بگرد
ایمیل نده نمی شناسیش
رها
۰۸ اسفند ۲۱:۲۰
آره نمیدم،آره دیدم...میترسم دردسر بشه.میگه حتما باید ایمیل بدی.واااااا
پاسخ :
نرو وبش دیگه ، مگه تو گفتی عزراییلم من که ایمیلتو میخواد !!!! دنبال درد سریا تو دختر
رها
۰۸ اسفند ۲۱:۲۲
ایمیل دیگه پیاماش تو سرور ذخیره میشه.من عمرا هم چین غلطی بکنم.خخ
پاسخ :
اصلا ذخیره هم نشه برای چی باید به یه مرد غریبه اعتماد کنی !!!!
رها
۰۸ اسفند ۲۱:۲۶
فقط گفتم تو کودوم کشوری؟آخه نوشته ساکن خارجه.میگی ایمیل بده تا بگم.خب نگووووو.وااااااا.خخخخ.نههه؟؟
پاسخ :
سوئد
رها
۰۸ اسفند ۲۳:۱۵
نه میدونم عسللللللل.نمیدم که ایمیلمو...حواسم هستتتت...بزرگ شدما خیر سرم.ی چیزایی حالیمه..
رها
۰۸ اسفند ۲۳:۱۶
دیگه نمیرم وبش...قوووول میدم...اصلا دو تا کامنت گذاشتم ب خدا.تموم شد رفت.خخ
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان