عجق وجق

سلام دوستان عزیزم صبح زیباتون بخیر و شادکامی :-)

دیروز صبح مادر گفت بعدازظهر میخوایم بریم خونه خاله اینا با اینکه اصلا در فاز مهمانی رفتن نبودم گفتم باشه و خواهرمم میخواست بیاد و حسابی کرخت بودمو دوست داشتم فقط بخوابم منتهی اگر بخوابیم پیرزن خطاب می شویم یه یکی دو ساعتی رو ول چرخیدیم و جواب کامنتا رو دادیم و اون یکی وب هارو هم کامنتاشو تایید کردیم و  ناهار و خوردیم و سپس رهسپار حمام شدیم و ساعت ۴ بیرون اومدمو موهامو خشگ کردمو خورد خورد شروع به آماده کردن کردم و آرایش کردمو به حول قوه الهی ان شاالله که تبارک الله در ورودی خونه رو باز کردیم و پوتین به پا کردیم و با آقای پدر خونه خاله رفتیم و خواهرمو مادرشوهرش و جاریشو نی نی با ماشین پدرشوهرش اینا میومدن اونا جلوتر از ما حرکت کرده بودن و ما رسیدیم اونجا بودن و نشستیم به حرف زدن و پدر هم اومد و یه سر پایی حال و احوال کرد رفت جایی کار داشت و گفت ۷ میام دنبالتونو مادر گفت خودمون میام و پدر رفت و نی نی خوشتیپ تا افراد جدید میان کمی در فاز یخ زدن و مات بردن میره و سپس شروع به نمک ریختن کرد و حسابی سرمون گرم شد
و بعدشم دستاشو باز می کرد بهم میزد که یعنی میخواد نی نای کنه و فی مابین دخترخاله تشریف آورد و حسابی چلوندش و نی نی میخواست نانای کنه و دخترخاله هم ازش باج میخواست و گفت بوس بده تا نی نای بزارم و اونم چند ماچ آبدار حواله ی لپ دخترخاله کرد و ضبط را روشن کرد و دیدیم خوشگل خانم طبعشون فقط با حامد پهلان آهنگ ساناز خانم سازگار و تو cd نداشتن و از موبایلش گذاشت و شروع کرد نانای کردن به همه هم نگاه می کنه دست نزنی به دستات نگاه می کنه و نمی رقصه و کمی هم خاله ی ما مذهبی تشریف داره و فاطمیه و از این حرف ها و همه هم گفتن ما می خوایم نی نی برقصه خودمون که نمی رقصیم و خاله شور گذاشته بود و کمی آورد خوردیم وای که چقدر خوشمزه بود تهشو در آوردماااا خخخخخخ زن نیست که هنرمند هزار الله اکبر و صحبت صحبت ، صحبت افتاد به دندونپزشکی و ما هم داشتیم چای با توتک میل می کردیم که حالمون بهم خورد تروخدا یکی داره یه چی می خوره از این حرفا نزنید می گفت رفتم دندونپزشگی دندونم چرک یا همون عفونت خودمون داشته دکتر کار می کرده چرک فواره می کرده حالا تصور بفرمایید توتک یه دستتون و اون یکی دستتونم فنجون چای قیافه مبارک چه شکلی میشه و از این بحثا با فهمیدن گند زدن دخترخاله خارج شدیمو بحث طلاق شد و فهمیدیم استان البرز طبق آمارهای رسانه ای طلایه دار است و بحث خیانت و از این حرفا شد و ما هم چند کلامی بلغور فرمودیم و خاله گفت طلاق زیاد و شناخت ها سخت شده و لازم به ذکر عروس خاله دوتا خواهر داره و هر دو خواهرش طلاق گرفتن با دو تا بچه و بعد صحبت بچه و اسم شد و خاله گرامی یادش نمیومد اسم " نوه خواهرشوهرش " چیه ؟؟؟؟ خخخخخخخخ بابا تروخدا این اسمای چرت و پرت چیه میزارین آخه باغتون آباد ، من هم گفتم " آمین " هم اسم پسره و دخترعموی مادرم اسم نوش " آمین " مادر هم با خنده گفت : اسم دخترشم باید رب العالمین بزاره 
Maryam
رها
۰۹ اسفند ۱۳:۰۷
سلام...چه روز خوبی داشتی..من یه خاله دارم نه تنها مذهبی نیست لارجه لارجه.بعضی وقتا به خودم میگم دیگه شورشو در اوورده از بس پایس...پسر کیان دوست دارم دختر باران.یه فامیلمون اسم پسرش جهان دخترش دنیا.جهان و دنیا رو زده گله هم.خخخخ.تو فامیل ما بچه از طفولیت رقص حرفه ای اجرا میکنه...اصلا یه ساعتایی اختصاص به رقص بچه میدیم.خخ.بعد بزرگ که میشن رقاصای ماهری هستند.خخ.یه دختر دایی دارم هفده سالشه قدش یک مترو نوده.باورت میشه؟؟خوده نردبونه.بعد انقدر می رقصه که نگو.بدنش ترکه ایه کاملا..الان ام اس گرفته.انقدر افسردس...خدا شفاش بده...چه ربطی داشت نه؟؟؟خخخخخخخ.
پاسخ :
سلام ممنونم اهوم
بابت دخترداییت متاسفم :-(
الان از تهران اومدم خسته م
رها
۰۹ اسفند ۱۳:۰۸
راستی دکتر چرا گلم؟؟خدا بد نده..
پاسخ :
فکمو جراحی زیبایی انجام دادم
رها
۰۹ اسفند ۱۹:۴۷
فکت چه مشکلی داشت مگه؟؟
پاسخ :
فک بالام کوچیک بود
رها
۰۹ اسفند ۱۹:۴۹
آخیییییی.خسته نباشی عسل.جراحی سر پایی؟؟بخیه زد؟؟
پاسخ :
سلامت باشید ، ۱۳۹۵/۰۸/۱۶ جراحیمو انجام دادم الان رفتم کنترل ، یک شب بیمارستان بودم صبح مرخص شدم دکتر هم گفت ۱۳۹۶/۰۸/۱۶ بیا بینمت آره دیگه فک رو آوردن بیرون و تو لثه پلاتین گذاشتن
رها
۰۹ اسفند ۱۹:۵۰
دلم ریش شد....
پاسخ :
وا ، چراااااااااا؟
رهاجان عزیزم من فکمو جراحی کردم که استاندارد شه همیییییین چرا انقدر گندش می کنی !!!!! فکم سرجاشه خودم با خودم دشمنی ندارم که فکمو دربیارم !!!!!
حالا که انقدر دل نازکی یه صدقه رد کن پس مریضیای دیگه رو ببینی چی میگی !؟! این همه درد و مرض جدید
زهرا
۰۹ اسفند ۲۰:۴۵
سللااااام
مریم جون لینک شدی
پاسخ :
سلاااااااااااااااااااااااام
دلم واست کوچولو شده بود مرسی منم لینکت کردم
رها
۰۹ اسفند ۲۰:۵۵
اذیت میشدی فکت کوچیک بود یا نه واسه زیبایی جراحی کردی؟؟
پاسخ :
نه اذیت نمیشدم ولی فکم استاندارد نبود دیگه الان هم ارتودنسی دارم و لازم بود جراحی کنم هم زیبایی
رها
۰۹ اسفند ۲۳:۳۴
آره ب خدا.ی بار رفتم آزمایشگاه دو بار غش کردم یکی واسه کسی که قبل از من خونشو گرفتن یکی واسه خودم.دست خودم نیست.چیزی که با جراحت و خون باشه اعصابمو خورد میکنه.منظوری نداشتم عسل.چون با روحیاتم آشنایی نداری بهت حق میدم...من واسه هر ایرانی تقریبا ی بار غش کردم...گفتی جراحی فک.فکم جای حساسیه...حالا خوبه؟؟؟
پاسخ :
منم به خون آلرژی دارم و اگر خون تو سرنگ ببینم کل پیشونیم عرق سرد می شینه و سرگیجه ، سرگیجه .... انگار گوشام یکی گرفته و غش می کنم خودمم رفته بودم آزمایشگاه نشسته خون دادم حالم بد شد و افتادم و دکتر آزمایشگاه و اینا اومدن بالاسرم خخخخخخخخ خلاصه داستانی بودا دکتر گفت از این به بعد خوابیده خون بده منم از اون موقع خوابیده خون میدم و موردی پیش نمیاد
حتی من قربانی کردن رو هم نمی تونم نگاه کنم انقدر حساسم
متوجه منظورت شدم
آره خداروشکر تازه چهرمم تغییر کرده و همش میگم کاش زودتر عمل زیبایی انجام داده بودم ، از بچه گی می دونستم که باید عمل کنم اما این ترس لعنتی مانع بود رفتم تهران پیش یک جراح فک معروف عمل کردم و راضیم شکر
رها
۱۰ اسفند ۱۳:۲۶
خوشگل تر شدی؟؟؟خدا رو شکر که راضی هستی عسل..رگ انسان حالمو بد میکنه دیدی خون میگیرن سرنگ میره تو رگ..اون لحظه دلم ضعف میره و بیهوش میشم..ی بار یکی رگشو زده بود تو بیمارستان دیدم بیهوش شدم...اصن یه وضعی..خخخ
پاسخ :
آره ، منم همین طورم هیچ وقت نگاه نمی کنم
رها
۱۰ اسفند ۱۳:۳۰
با هیچ جا به اندازه رگ مشکل ندارم...فکرشو بکن من نامزد بکنم بریم آزمایشگاه.خخخخخ.خدا رو شکر که ازدواج نمیکنم.خخخ
پاسخ :
هیچ وقت با مجرد موندن تا پایان عمر موافق نیستم رها به چهار روز جوونیت نگا نکن فردا روزی که پا به سن بزاری مثل اسمت رها میشی همه درگیر خودشون میشن کسی یه لیوان آب هم دستت نخواهد داد تو نمیدونی چه آینده ای در انتظارته مثلا من در ۲۳ سالگی عمل فک انجام دادم خدا میدونه بعدها سرنوشت چه به سرم خواهد آورد ؟؟؟ تو یه دختری نمیتونی تا ابد تنها باشی معیارهای متناسب با عقل سنگین بزار اما ازدواج کن با یه آدم خوب ، همه دیوث نیستن که
تنها تنهایی
۲۳ فروردين ۱۰:۴۶
هههه
پاسخ :
والا به خدا
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان