سوسگ کمر شکسته

سلام دوستان عزیز خسته نباشید

موضوعی هست که خیلی وقت گوشه ذهنم داشت خاک میخورد و الان اوقات فراغتمه گفتم راجبش بنویسم ببنید خلقت دنیا براساس نظم و ترتیب یعنی رو هر چی ریز بشی به فلسفه ش پی می بری حتی تمساح بی ریخت یا اون شیر دریایی که حالم ازش بهم میخوره حالا سوال من اینه :با توجه به فلسفه ی آفرینش فلسفه  خلقت آدمای فضول چیه ؟ چرا بعضیا انقدر فضول هستند ؟؟؟ تو مسایل زندگی دیگران دخالت می کنند ؟؟؟ اما اگر کوچکترین اطلاعاتی بخوای راجبه زندگیشون بگیری سیم خاردار تو چشمت میره !!!! واقعا خلقت آدمای فضول لازم بود ؟؟؟؟ فضولی کردن اکتسابیه ؟ یا وراثتیه ؟ میخوام ریشه شو بدونم چرا یه سری ها خاله زنک هستند ؟؟؟ از اینکه خاله زنک هستند حالشون میزونه ؟؟؟ بعضیاها عین سوسگی هستند که با دمپایی صاف تو ستون فقراتشون کوبیدیا اما باز جون سگن راه میفتن تو زندگی مردم ؟؟؟ این چه حسیه آخه !!!! من اصلا آدم فضولی نیستم حالا غیبت میبت می کنما ولی فضولی نمی کنم آمار درارم ولی کسی چیزی بگه میشینم گوش میدم مثلا دو نفر هستند ها که یه وقتایی دلم میخواد بگیرم انقدددددددددر بزنمشون که صدای سگ بدن !!!! هر وقت در خونه و باز می کنی ها سراندر پا هیکل آدمو برانداز می کنند آخخخخخخخخخخخ که چقدر دلم میخواد یه تیکه ای بهشون بندارم تا مرده و زندشونم از کاری که اینا میکنه نهیشون کنند حس بدی دارم نسبت بهشون !!! دلم میخواد اینا گمشن برن از این منطقه سرنگون شن اگر بدونید چه حالی میشم وقتی می بینمشون !!! هییییییییز به تمام معناااااا !!!!







ضمن حمایت از آزادی بیان نطرات باید مطابق با قواعد سایت باشد برای مطالعه قوانین کلیک کنید

Maryam
زهرا
۱۱ اسفند ۲۰:۳۹
وای وای فضولیو نگووو
ما تو کلاسمون یه دونه فضول داریم که دقیقا پشت سر ما میشینه.
من و دوستم وقتی حرف میزنیم این خیلی قشششنگ حواسش به حرفامون هست. تازه جالبه که اظهار نظرم میکنه!!!!!!! :|
خیلی رو اعصابه خدایی...

به نظر من که فضولی اکتسابیه و قطعا جزو ژن های ما نیس. که بگیم یه بیماریه و غالب یا مغلوب اوتوزومیه :)
ولی هرچیزی که هست ، این شخص فضول به شششدددت رو اعصاب دیگران راه میره و کلن موجود نچسبیه :)
پاسخ :
حق مطلبو ادا کردی مرسی نکته ای باقی نمی مونه دیگه

رها
۱۲ اسفند ۱۶:۱۲
انقدر از فضول جماعت بدم میاد!!!منتظرن ببینن چیکار میکنی یه شیپور بگیرن دسشون تو بوق و کرنا بکنند...آخ الهی فضول جماعت نابود بشه..اینطوری واسه خودشون بهتره،،از فضولی....
پاسخ :
من میترسم اینا بمیرن هم دست از سر بقیه بر ندارن
شهرام
۱۲ اسفند ۱۹:۱۴
ببین شما فضول رو یک چیز تعریف بکنی هیز یک چیز!هیزی غریضس ولی فضولی لزوما غریضه نیست میتونه رفتار قابل کنترل باشه!جلوی غریضه رو نمیشه گرفت.این هیزی در ذات مرد باعث میشه مردها در مورد ازدواج یا رابطه جستجو گر باشن.تو طبیعت هم حوانات نر دنبال ماده که بخوان برن از چشماشون زیاد استفاده میکنن و ظاهر ماده رو برنداز میکنن
پاسخ :
ممنون از توضیحات کاملتون
پس هیز بودن وراثتیه ، حالا موارد مدنظر بیشتر فضولیشون اعصاب خورد کن تا هیزیشون الهی هیچ بنی بشری درگیر حتی یه دونه فضول نشه ، به خدا آفتن ، رو اعصابن ، البته همه هیزی به جنس مرد مرتبط نیست تو بانوان هم هیز هست تو این زمینه مردانی هستند که از چشم چرونی خانمشون نالانند
رها
۱۲ اسفند ۲۱:۳۰
آره ب خدا...بمیرن روحشون ول کن نیست...آخ انقدر شغله خوبیه...شغل فضولی...خخخ
پاسخ :
من از آدم فضول بدم میاد اییییییییییییش
رها
۱۲ اسفند ۲۱:۴۳
فضول جماعت به همه کس رسیدگی میکنه غیره خودش،چقدر شغله شریفی دارن این فضولا..
پاسخ :
ان شاالله خدا برکت به جیبشون هم بده خخخخخخ
رها
۱۲ اسفند ۲۱:۵۹
چرا نشه جلوی هیزی رو گرفت.آدم یکم بره سمته خدا،خدا چنان ایمانی بهش میده که هیزی رو ترک میکنه..هم هیزی قابل کنترله هم فضولی،،اما متاسفانه خیلیا این کنترلو ندارند...
پاسخ :
عسل این کامنتت مخاطب داره ؟
من کی گفتم قابل کنترل نیست ؟
رها
۱۳ اسفند ۱۱:۴۴
عسلم به آقای شهرام گفتم نه به تو...نوشته هیزی کنترل نداره.واااااااا.جلل خالق.خخخخ
زهرا باقری
۱۳ فروردين ۱۸:۲۳
اجی جون بیا باهم بریم این فوضولارو بزنیم صدا سگ بدن
پاسخ :
حالا اونقدرا هم لازم نیست خودتو عصبانی کنی ، یه کوچولو غلو تو متن لازمه که عمق فاجعه عیان شه
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان