ویترین

سلام دوستان عزیزم ظهر برفیتون بخیر و شادکامی

چند روز پیش پستی رو خوندم از یه وبلاگ که واقعأ منو به فکر فرو برد یه آقا پسری می خواستند اقدام کنند برای ازدواج و می خواستند تو خواستگاری به دختر خانم عنوان کنند که عکس از برخی مناطق خاص بدنشون به ایشون بدن !!!!! چون که هر پسری ایده آلی داره واسه همسر آیندش نمیدونم فاز بعضی پسرها چیه ؟ مگه اینجا اروپاست ؟ بعد نویسنده گفته بود بدون صیغه محرمیت کسی این کار و انجام نمیده ، بعد عقد هم من چنین کاری نمی کنم این طور آدما مورد اطمینان نیستن مطلقه گی خیلی بهتر از ترسون لرزون زندگی کردن با آدمی که فانتزی من نیستمو همش استرس داشته باشم خدایا این داره میره بیرون نکنه هیکل فانتزیشو تو خیابون ببینه خیانت کنه !!!! این خوشبینانه ش بودا بعدشم آقایون محترم ما دخترا ویترین نیستم که بیاید رنگ بندی و سایز بندی هامونو نگاه کنیم هر کسی استایلی داره و افکار و عقاید و غرور داره یعنی چی عکس بده !!!! من هنوز دختر بینون و هنوز باهاش کنار نیومدم یعنی چی چندتا خانم بیان هیکل منو برانداز کنند برن واسه یه پسر تعریف کنند !!! لباس خواستگاری هم من لباسی نمی پوشم که همه جامو چشم چرونی کنه !!!! از این اخلاقا ندارم یعنی اگر پسری به من بگه عکس بده آویزونش می کنم به دیوار چشاشو می کنم هدف دارت تازه هزارتا فحش خواهر و مادر هم نثار جد و آبادش می کنم مرده و‌ زندشو به فحش می کشم کاری می کنم مرده هاش سر بلند کنند بگن عذرخواهی کن از این خانم !!!! ما دخترا ویترین نیستیم ، لباس خواستگاریمم یه طوری می پوشم که زوم نکنه از این جور آدما بدم میاد !!! انقدر که پسرا میشینن فیلمای بلادکفر تماشا می کنند بعدشم من هیچ کاری نمی کنم تا ایده آل کسی شم ، من همینم که هستم من شخصیت دارم خودمو شبیه فلان خانم ها کنم که خوشش بیاد !!! میخوام ۱۰۰ سال خوشش نیاد مجردی شرف داره به ازدواج و این مسخره بازیاش ، مگه اونا خودشون بردپیت هستند که آنجلینا جولی میخوان اصلأ من حرص واسه اینجور کارا نمی زنم

Maryam
رها
۱۶ اسفند ۱۵:۱۶
سلام.خجالت داره به خدا.میخواسته عکس از بدنه دختره ببینه نخواس بره سراغه یکی دیگه..واقعا شرم آوره.میدونی چیه این پسرا درکی از زندگی زناشویی ندارند.به تنها ،تنها،تنها و تنها چیزی که فکر میکنن نیازه جنسیه.من اگه هم چین موردی بیاد خواستگاری محترمانه میگم پاشو گورتو گم کن،یه بار دیگه این طرفا ببینمت،کاری میکنم هویتت یادت بره.خخخ.ولی واقعا زشته.مریم جون اسم این کاره پسرا رو چی باید گذاشت؟؟
پاسخ :
این جور پسرا فقط خشتکشونو می شناسند ولاغیر
رها
۱۶ اسفند ۱۵:۲۰
یادمه یه پسر گفت پسر اگه قیافش عینه کرگدنم باشه مهم نیست زن باید زیبا باشه!!!لجت نمیگیره از این حرف؟؟یعنی فقط دختر باید خوشگل باشه..پسر گرازم باشه مهم نیست..دختره دسته گله مردم باید بره با یه کرگدن ازدواج کنه..این دختر یه عمر میخواد تو صورتت نگاه کنه،زیبا نباشی طوری نیست،حداقل آدم حالش به هم نخوره از قیافت..خودشون به قوله خودشون کرگدنن دنباله نیکولکیدمنن..
پاسخ :
خاک تو سرشون کنند عوضیا همه زندگیشون همون یه وجب جاشونو یه جا خوندم یه پسره نوشته بود که حاضرند شام نخورند ولی اون مسائلشون به راه باشه خاک تو سرشون مرده شور همشونو ببره
رها
۱۶ اسفند ۱۹:۰۹
اصلا این جور پسرا آدم نیستند ک..اه اه اه.بعضی از پسرا واقعا چندشن.این پسرا از صافی ردشون کنی،هیچ چیز باقی نمیمونه جز ن ی ا ز ج ن س ی.بعضی از پسرا نخبه میشن به فکره صعود به قله ی موفقیتن.بعضیاشونم اینجوری.جای حرف باقی نمیمونه.
پاسخ :
پست خصوصی رو خوندی ؟
رها
۱۶ اسفند ۱۹:۲۶
آره.جوابم دادم عسللل
پاسخ :
مرسی عسل :-)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان