شاه نشین

سلام دوستان خوبم ظهرتون بخیر و شادکامی
دیروز با آقای پدر دو سه جا کار داشتیم تشریف بردیم و دو جاشو تونستیم بریم و جای بعدی به خاطر پایان ساعت کاری نتونستیم بریم و ساعت ۲:۴۵ خونه بودیم دیگه از کمر افتادما امروز دوباره یکی دو جا کار داشتیم صبح ساعت ۸:۴۵ پدرم اومد اتاق صدام کرد منننننننننم که ها حساب کنید دیگه شرح ندم با چه وضع و قیافه ای پاشدم چایی دم کردم و مادرم هم بیدار شد و صبحانه باهم خوردیم و رفتیم یه جا که بی ثمر بود ولی جای دوم کارمون حل شد و رفتیم بیمه و شلوغ بود و باید نوبت برمیداشتیم و ۲۰ تا منتظر می موندیم آقا من هر کسی و که میدیدم چهره هاشون آشنا بود نمیدونم چرا ؟ برای شما هم پیش اومده تا حالا ؟ همه آشنا بودند از دم !!!! فقط مشگلی که خیلی رایج شده بین کارمندا اینکه احترام بزرگترا رو نگه نمیدارند یه بنده خدایی اومد با دخترش که ۷۰ داشت و دخترش ۴۵- ۶ گفت دخترم ما بانک کار داریم اینطوری نمی رسیم به اون کارمون دختر کارمند صداشو انداخت سرش گفت : پدرجان پولتو کمتر خرج می کنی این همه اینجا نشستند !!!! خیلی از این برخوردش ناراحت شدم تو جای نوه ای بنده خدایی !!!! نمیدونم چرا مردم به یه پستی چیزی می رسند از خودشون بی خود میشن احترام بزرگتر در هر شرایطی واجبه شاه نشین نیست که شما اونور میزی ما اینور میز کیفتو که برداری باید از جایی که ما وایمیستیم رد شی پیرمرد رفتند نشستند انقدر دختر داغون بود جرأتشو نداشتم برم ازش بپرسم نوبت چند رفته ؟ از این اون می پرسیدم اما انصافأ رفتارش با من خوب بود یا اون یکی خانم اومد ۵۰ سالو داشت غر غر غر که موقع پول گرفتن خوب کارت می کشید موقع پس دادن جونتون در میره حالا این کار خانم بد بود به هر حال هر چیزی مراحلی داره شاید یکی بره الکی بگه من فلان بیمارستان بستری بودم !!!! ولی باز هم رفتار کارمند دیگشون خوب نبود ابرو به هم گره زد که چیو می کشند خانم کی می کشه هر کاری قانون داره !!!! کارشو راه انداخت و رفت خانم ،کارمند هم قهر کرد رفت تو اتاق !!!! کار خانم درست نبود ولی خدایی کار کارمند هم درست نبود جای مادرش بود ای بابا همه جور آدم پیدا میشه دیگه این جور کارا جنبه می خواد که بعضیا متأسفانه ندارند!!!! مهندسی برای خودت مهندسی ، دکتری واسه خودت دکتری ، هر کسی که دانشگاه می ره حالا برای هر رشته ای اولش میگه میخوام به ملتم خدمت کنم حالا چرا وقتی به مرحله خدمت می رسید خودتونو گم می کنید احترام هم خوب چیزیه !!!! هر وقت می خواید با کسی حرف بزنید به نگاه گذری به چهره طرف بندازید


Maryam
زندگیمون قصه نیس
۱۹ اسفند ۱۳:۱۳
سلام
یواشکی میای سر میزنی ..
ممنونم از حضورت ..
پیشاپیش تولدت مبارک مریم.
پاسخ :
سلام
هنوز به یادتم و واسم مهم بدونم احوالت چطوره
وظیفه ست
مرسی
رها
۱۹ اسفند ۱۳:۲۷
سلام آره دقیقا.من هر جا میرم بعضیا میگن من شما رو جایی ندیدم؟؟میگم وا!!!!بعضیاشون میان بغلت میکنن میگن سارا جون!!سلام!!!من میگم خانوم اشتباه گرفتی باورش نمیشه!!!واااااااا!!!!احترام دیگه منسوخ شده به شدت...
پاسخ :
نه آشنا بودن چهره اینا در حد ماچ و بوسه نبود آخه خیلیاشون مرد بودن !!!! به خواهرم میگفتم میگفت خب اینا ساک همین کوچه و خیابونای کرج هستند دیگه تو خیابون دیدیشون ولی اون مرد که با بابام سلام و احوال پرسی کرد هم واسم آشنا بود ولی نمیدونستم کیه تا اینکه سلام و علیک کرد
رها
۱۹ اسفند ۱۳:۵۰
میدونی چیه؟؟مثله چینیا که همشون مثله همند.خخخخ.حتما چینی بودن آشنا بودن به نظرت.خخخ
پاسخ :
خخخخخخ
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان