آغازی نو

سلام دوستان عزیزم صبحتون بخیر و شادکامیو کلی انرژی مثبت

امروز ۲۵ اسفند سالروز تولد اینجانب می باشد پایان ۲۳ سالگی و آغاز ۲۴ سالگی و شروع یک سال دیگه از زندگی من با همه اتفاقات خوب و بدی که توش برام قرار بیفته ، من همیشه چند روز قبل از تولدم دچار دگرگونی میشم روی تموم روتین زندگیم تأثیر داره امروز که صبح بیدار شدم احساسم شبیه صبح های ۲۳ سالگیم نبود تازه سه ، چهار سال این اتفاق و کشف کردم نمیدونم شما هم دچار تغییر می شید یا نه !!! زمستون من بهار شما ، میگم خودمونیما منم وقت گیر آوردما چه روزی هم دنیا اومدم خخخخخ سه روز بعد تولدم یه اتفاق دیگه ای هم افتاد که تموم زندگی مادرمو تحت تأثیر قرار داد خدا رحمت کنه همه درگذشتگان و مگه میشه با یک نگاه یه عمر زندگی کرد ، مادرم داره همین کار سخت رو انجام میده البته هر دفعه که این اتفاق دوباره یادآوری می کنند ناراحت میشم ولی به روی خودم نمیارم تموم ویژگی های بدم رو دارم از شخصیتم می برم مثلأ میخوام از امسال دیگه کمتر از دیگران دلخور شم و دایره زندگیمو محدود به خودم کنم تا امسال مرک زندگیم خیلیا بودندذکه حرفاشون واسم اهمیت داشتند اما امسال سال بایکوت کرن همون افراد مهم ساده میگذرم اما از کسانی که سال ها قبل رنجوندنم هرگز نخواهم گذشت چون اگر کسی منو بشناسه میدونه آزارم به مورچه هم نمی رسه یا مثلأ تا امسال ملوم از هر لحاظ که نگاه کنی بودم اما امسال چشام باز شد دیدم نه انگار داره این دور و اطراف یه اتفاقایی میفته امسال دیگه مظلوم نخواهم بود ، از دروغ به شدت بدم میاد و خط قرمزم و اگر یکی مجبورم می کرد دروغ بگم غصه م می گرفت و به پت پت میفتام درست نمیتونستم مفهومو به شخص مورد نظر برسونم امسال دیگه به همه ثابت خوهم کرد واسه دروغ های مصلحتی رو من حساب باز نکنند ، راستی امسال میخوام خیلی کارهای دیگه ای رو که تجربه نکرده بودم تجربه کنم میخوام این حصار هراس و بشکنم هر چی شد شد دیگه من بچه نیستم ۲۴ سالمه ، اما یکی دو نفر هستند باور نمی کنند سنم رفته بالا آقا ، بچه که تو زمان زندانی نمیشه که بزرگ میشه هنوز میگن عمو چند سالته !!! دلم میخواد یه جوری بزنم تو گوششون که رقص آب دهنشونو تو هوا ببینند مسخره ها خب همون جور که ریش و سیبیلتون سفید میشه من هم سنم بالا می ره ، پدرم همیشه میگه بچه ها بزرگ میشن ما پیر میشیم ! امسال هر کسی این مدلی باهام حرف بزنه عین یه دختر ۱۴ ساله یه جوری بهش نگاه می کنم که خودش به پدر و مادر خودش اظهار فضل کنه ، امسال جدی تر از سال های قبل خواهم بود

چی شد چی نشد های روز تولدمو تا قبل از تحویل سال میام می نویسم تا یادگاری واسم بمونه و متنمو با سال آینده مقایسه کنم ببینم داستان ما چه جوریا بوده

فعلأ


Maryam
Haa Med
۲۵ اسفند ۱۲:۵۷
تولدتون مبارک باشه. آدم روز به روز بزرگتر میشه شایدم پیرتر و عاقل تر.
امیدوارم تغییرات جدید رویه و راه تازه ای رو در زندگی پیش پایِ شما بگذاره.
با آرزوی موفقیت.
پاسخ :
مرسی از شما ، پیر شدن نشانه ی عاقل بودن نیست ، پیشاپیش عید رو بهتون تبریک میگم و امیدوارم سالی پر از اتفاقات مثبت و دیدی وسیع تر نسبت به زندگی و مستدام بودن سایه والدین محترم زیر نگاه حضرت دوست داشته باشید

رها
۲۶ اسفند ۱۳:۲۹
تولد،تولد،تولدت مبارک...خخخخخ...ایشالا امسال و ساله بیستو پنج سالگیت شاد بگذره...راستی امسال ساله خروسه.خخخخ..فکر کنم زبونم لال ساله بدیه..آخه میگن خروس جنگجوعه.منم شنیدم راجع به صحتش نمیدونم.بازم میگم تولدت مبارک...
پاسخ :
مرسی از تو رفیق ، کجایی تو دختر ؟ نمیگی دل ما تنگ میشه ! یه وقتایی اینجاها آفتابی شو نه بابا اینا همش خرافاته مثلأ سال هایی که سال ماهی بود همه چی آروم بوده ، اصلآ به دلت بد راه نده ، انرژی مثبت داشته باش عسل
رها
۲۷ اسفند ۰۱:۰۷
فدات شم رفیقه گلم.هم چنان به یادتم.یکم درگیره سوروساته عیدم ولی به یادتم بدجور عسلمممممم.بهترینا رو واست آرزو میکنم.............
پاسخ :
مرسی عسل ، خلاصه سمت ما هم بیا وقت های بیکاریت
عمه
۲۹ اسفند ۱۰:۲۱
سلام باکمال شرمندگی ازتاخیرتولدت...عزیزم تولدت مبارک
پاسخ :
سلام عمه جان
دشمنت شرمنده بابا این حرفا چیه ، ممنون عزیزم همین که الان هم یادت افتاد برام کافیه
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان