مادمازل

سلام دوستان عزیزم

نمیدونم تو دنیا چه اتفاقی داره میفته ، آدما عوض شدند ، ظاهرأ چه لاوها که

ترکیده نمیشه سطح توقعات کهکشانی شده !!!! آدما چه شون شده ؟ کو اون همه صداقت ، کو اون همه خوبی با عشقی همه چی گرنجور و ۱۳ روز عید هندورابی و تابستونام آفرهای ترکیه !!! واقعا این تغییر لازمه ؟ چی شده ؟ دختره اول میاد میگه آی لاویو فرداش میگه لباسام برند و هزارتا کوفت و زهره مار دیگه یعنی آدما باید تقاص دوست داشته شدنشونو پس بدن ؟ این باج گیری نیست !!! هی فلانی اگر میخوای دوستت داشته باشم باید اینو اونو هزارتا چیز دیگه برام فراهم کنی تا بهت بگم دوستت دارم ؟! مگه قلب آدما ترمیناله !!!! یه وقتا از بعضی آدما می ترسم ، از بعضی دخترها خصوصأ ، عشق و عاشقی مثل عبادت می مونه از واجباته لطفا مادیش نکنیم طرف یه مدت یه پسر و عنتر و منتر خودش می کنه خوب که وابسته ش کرد میاد توقعات کهکشانیشو میگه !!! خب نکته ی قابل توجه ش اینه خب این مادمازل هایی که توقعات چنین و چنان دارند خودشون چه آپشن هایی   دارند ؟ یا ددی محترمه کلفت و نوکر میگیره برا ناناز باباش !!! دوست داشتن یعنی همینی که هستی ، یعنی با همین شرایطت من تو رو پذیرفتم نه با ماشینت و کلی تسهیلاتی که داری !!! پسری که بخواد ازدواج کنه اول جوونی از کجا داره کفش سیندرلا واسه نامزدش بخره !!!!! بعد یه عده خودشونو جر میدن که آی اون دنیا گیس گیس کشی می کنند آآآآآآآآی تقاص زن بازی و هزار جور پدر سوخته بازیاشونو پس میدن این توقعات بالا از یه پسر ۳۰ ساله راه به جهنم می بره دختره رسمأ داره با این حرفاش عقده ای بودنشو ثابت می کنه تا دیروز رو پشم و پیله گوسفند رو زمین کپه مرگشو میزاشته ها حالا تشک پر قو می خواد بشین تا واست خواستگار پیدا شه !!!! نمیگم توقع نداشته باشید داشته باشید اما در حد آه و واحسرتای خونه باباتون نداشته باشید پسر موجودیست که در بطن مادر تشکیل شده لطفا با عابر بانک اشتباه نگیرید اون بدبختا هم خسته میشن طرف صبح تا شب ، شب تا صبح بابد بی وقفه کار کنه تا بتونه پول قر و اطفار مادمازل باربی شو بده نده میره عین بچه گریه می کنه هی خانوم کجا... کجا .... یه کمی با منطق رندگی کنید توقعات چنین و چنان و باید از یه مرد ۴۵ ساله داشته باشید نه کسی که ۲۷ -۳۰ سالشه گرنجور باید دم در پارک باشه ، پرواز ترکیه اوکی باشه ، غذای باتیس همیشه میزون باشه پول پروتز اوکی باشه ، لیزر فراهم باشه ..... قدش بلند باشه چون مواقعی که قراره ار بالای کابینت چیزی پایین بیاره قد بلند کارایی داره کی حال داره صندلی بیاره .... مسخره بازیا چیه ؟ این توقعات بعضی دخترا مثه یه آبشار که استخر نداره اگر توقعات دختر  آبشار در نظر بگیریم و استخر و محاسن دختر در نظر بگیریم می بینیم فقط آبشار بالا می ره سودی نداره من نمیدونم این تیپ دخترا پری مری زاییدتشون ! خدایی راجبه خودشون چی فکر کردند ! آدم گاماس گاماس پیشرفت می کنه بعد لاس و گاس پا میزاره


Maryam
یک نویسنده
۱۰ فروردين ۱۹:۲۵
سلام. خیلی خوب نوشتید. اما اینکه نوشتید (این چیزها را باید از یک مرد 45 ساله توقع داشته باشید) را همچین موافق نیستم.
پاسخ :
سلام
یه کوچولو غلو لازمه
شنه بهاری
۱۰ فروردين ۲۱:۵۴
من کلا از گرفتن هدیه مگر اینکه طرف از خانواده خودم باشه وگرنه حتی از دوستامم هدیه قبول نمی کنم
اما
اما پسرا
پسرا موجودآتی ان که 1 درصد لیاقت ترحم ندارن چون اگر دخترا دنبال پولن پسرا هم دنبال ارضای نیاز هاشون هستند...
مطمئن باش پسری که یه شارژ هزاری برای یه دختر بگیره حتما اندازه 1000 تومن عشق و حالش رو انجام میده ...
پاسخ :
ببین بهارجان انسان تنها موجودی که نیاز جنسی داره  ، اگر بخوای از این زاویه به ازدواج نگاه کنی خودت داغون میشی ، مرد و زن طبیعتشونه که به دنبال اطفای نیازشون باشند ، این نیاز چیز بدی نیست یه مقداری دیدتو گسترش بده ، من از حرفات اینطوری برداشت کردم که دخترایی که ملاک های کهکشانی دارند در قبال ارضای نیازهای جنسی شوهرشون میخوان گرو کشی کنند ! درست متوجه شدم ؟

احسان .میم
۱۰ فروردين ۲۲:۲۰
به خدا بعضی وقتا به این چیزا که فکر میکنم،میگم شب سرم را رحت میذارم میخوابم،چه کاریه برا خودم دردسر درست کنم؟
پاسخ :
نه دیگه این چیزا نباید ملاکتون باشه واسه تجرد تا نهایت ، این ملاک های کهکشانی رو کسانی دارند که فقط از زندگی پول و خونه و ماشین میخوان ، اونا رو میشه گفت به احتمال ۸۰٪ زن زندگی نخواهند شد چون همش دنبال لیفتیگ و شیفتینگ و هزار جور کوفت و زحره مارند
 ولی به نظر شما اینا کل آمار دختران مجرد و تشکیل میدن ؟
شنه بهاری
۱۲ فروردين ۰۰:۴۱
درست متوجه شدی
درسته دخترا هم نیاز دارن ولی تو جامعه ما هنوز عفاف و باکره بودن برای یک دختر مهمه و پسرا رو این قسمت دست میزارن و طرف رو لاشی و لکه دار می کنند البته به نوعی تن فروشی هست بنظر بنده
پاسخ :
بهارجان شما شک داری جامعه ما عقب افتاده ست ؟؟؟ و بعضا تو رابطه جنسی همه چی پیشرفته اس ؟ خیلیا دم حرفاشون اسلام ، اسلام میزارند میگی صیغه بد میکن خدا گفته ! خودشون هر غلطی دوست داشته باشند می کنند از رابطه فامیلی تا انگوری !!!!! جامعه مون از لحاظ جنسی پیشرفته س و تابع اسلامشون هستند ، ملت هنوز تو عصر حجر زندگی می کنند همون زمانایی که زن تعمیرگاه بود هنوز بهش اعتقاد دارند ، انقدر پیشرفت کردند که رابطه خشن و ..... هم برای زن می پسندند بهارجان متاسفانه باید بگم زن تنهاست و بدبخت تر از زن کسی نیست زن باید جر بخوره فامیلی باباش شناسنامه ش بره از همین جا بگیر برو تا آخر
من هرگز دوست ندارم صاحب دختر شم
هر کاری دوست دارند می کنند بعد دنبال بکارت هستند خون نیاد پکر میشن و فوری میرن از ماما میخوان که بررسی کنه زنشونو ، زن تعمیرگاهه تو نگاه مرد
محمد مهدی جزینی
۱۳ فروردين ۱۹:۱۷
میدونی به همه مدلش اشاره کردی ولی بذار منم یه چیزی بگم گیر کرده تو گلوم !
قبل عید پاشدم رفتم خواستگاری دختره ازم پرسیده چرا نرفتی سوریه ؟!
همینجوری نگاش کردم گفتم حتما سعادتشو نداشتم !!
بعد اونم تو چشام زل زد گفت نه دغدغشو نداشتی !!!
گفتم مگه میذارن اصن کسی بجز غیر نظامی بره ؟! گفت آره گفتم چجوری ؟!
گفت باید بری افغانستان، با افغانیا بری !
گفتم من 120 سال این کارو نمیکردمو پاشدم اومدم بیرون !

بعضیا بجز ماشین و کوفت و زهرمار، شهادتم ازت میخوان :)))
پاسخ :
خدایی راست میگی ؟!!!! خخخخخخخخخخ
میخواست بگید اگر من می رفتم جنگ سوریه که تو و امثال شما اعتماد به سقفی نداشتید که تو فامیل سر بلند کنید بگید خواستگار دارم ولی اون شاهزاده سوار بر اسب سفید نیست
خدا همه رو شفا بده خخخخخخ
خیلی کامنت باحالی بود
Mr. Beautiful Mind
۱۸ فروردين ۱۰:۳۱
ممنون برای پست
انتظارات بیخودی خیلی بالا رفته، حتی اگر دختر انتظارات کمی داشته باشه خانواده دختر عقب نشینی نمیکنن و طوری برخورد میکنن که انگار تنها دختر روی زمین فقط واس ایناس :)
قدیم ها با هیچی ازدواج میکردی و زندگی میساختی
الان ها زندگی میسازی تا بتونی ازدواج کنی و بعدش هیچی بمونه برات
البته دختر خوب به اندازه پسر خوب است و به امید بیشتر شدنشون
پاسخ :
خواهش می کنم
بله از یه جوون ۲۶-۲۷ ساله توقع ویلا دارند !!!!! سن ازدواج افتضاح سر همین چیزا بالا رفته
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان