اینا فازشون چیه ؟

سلام دوستان
با تبلت پست میزارم هر وقت که وای فای مو روشن می کنم تو منو کشویی یه سری اخبارای خلاصه نگم براتو میاره دیروز زده بود " فیلم اعدام عباس صحرایی "  الان فکر کردند صحنه ترکوندن یه آدم واسه ملت جذابه ؟ یا مثلأ منو تو همچین صحنه هایی دیدن ؟ برای شما هم از این چیزا میاد ؟



Maryam
نرگس نورعلی وند
۲۵ فروردين ۱۳:۱۰
ارسال کنندگان این خبرها در صدد ایجاد بی فرهنگی هستند. گاهی هم کلیک میکنی، اصن یه چیز دیگه میاد. این فقط برای اینه که بعضیا حرص بخورن که چرا نتونستن صحنه نفله شدن یه بدبختو ببینن
پاسخ :
آره واقعأ :-(
ساعت ۵:۳۰ صبح اعدام می کنند همین حدودا یعنی ملت ما بسیار فهیم تشریف دارند که این موقع صبح از خواب بیدار میشن که برن جون کندن یه آدمو ببینند ملت فهیمی هستیم ما

زهرا
۲۵ فروردين ۱۳:۳۵
برا من نمیاد
ولی برا مامانم میاد
نمیدونم ، اصلا از کجا میاد؟ از مرورگر یا از برنامه ها؟؟
پاسخ :
به ، به ، به  ببین کی اومده اینجا ؟!!!! هلال ماه برگشته ؟ کاش خبر میدادی گاوی گوسفندی چیزی می کشتیم
شاید به خاطر کافه بازار باشه نمیدونم ولی هر چی هست میخوام از دستش خلاص شم
علی آقا
۲۵ فروردين ۱۳:۴۲
به شخصه حالم از لحظه اعدام بهم میخوره و هر کی اینکار انجام بده که فیلم اعدام پخش کنه ، بلانسبت شما رفقا خیلی خره
پاسخ :
خواهش می کنم راحت باشید تو بیان هم دوتا وبلاگ هست خبرهای بی خود و مذخرف مثه اعدام رو پخش می کنه همچین میزنه فیلم اعدام فلانی ها که انگار قرار مدل سر گلو گردنش بندازند
بوف خرد
۲۵ فروردين ۱۴:۲۷
گرفتن جون هیچ انسانی دیدنی نیست...
سقوط انسانیته.
پاسخ :
واقعأ ، اصلأ تماشاش تو روحیه ی انسان تأثیر میزاره ، تو هیچ وقت نمیتونی به روحت ثابت کنی اون گناهکاره
Mohsen Farajollahi シ
۲۵ فروردين ۱۹:۳۵
بستگی به برنامه ای داره که شما نصب کردید اگه مربوط به تلگرام و اینستا و غیره هست که هیچ ولی اگه مطمئن شدید اونا نیستن یک برنامه هست که تو تبلت شما نصب شده و وظیفش نمایش تبلیغ و گرفتن در آمد از این طریقه باید اون برنامه رو پیدا کنید، یا حذف کنید و یا notification هاش رو غیرفعال کنید که فکر کنم دومی بهتره
دقیقا یادم نیست چه طوری باید پیداش میکردی ولی فکر کنم اگه انگشتتون رو روی همون نوتفیکیشن از کرکره بالا نگه دارید یک گزینه میاره که اطلاعات برنامه نوشته بعد با زدن اون میره به همون قسمتی که گفتم حالا دقیقا یادم نیست ولی شما تلاشتون رو بکنید :دی
برای مثال تو تبلت پسر عموی کوچیکم هی پیام میومد بعد دیدم مال کراش 4 هست که نصب کرده و متاسفانه نویسندش ایرانیه :)
پاسخ :
الان تو کرکره برنامه حک تلگرام اومده بود که من اصلأ تلگرام و .... ندارم روش کلیک کردم + اطلاعات برنامه + توقف اجباری + حذف نصب
باشد که من از شر این چیزا خلاص شوم
عارفه صفاری
۲۵ فروردين ۲۱:۵۷
مردم ما بیمارن همگی با هم !
پاسخ :
والا به خدا ، صحنه ی جون کندن یه آدم چه لذتی داره !!! طرف صبح زود از خواب ناز بیدار میشه بره جون کندن یه آدمو ببینه !!!! باورت میشه من دلشو ندارم صحنه ذبح گوسفند رو ببینم
یکی دیگر
۲۵ فروردين ۲۳:۱۹
جنسشون بد بوده..
پاسخ :
؟؟؟؟؟؟؟؟؟
زهرا باقری
۲۵ فروردين ۲۳:۳۵
منظورم از دستی شدن ینی از تو نترسه یا وقتی بادست بهش غذا میدی از دستت بخوره یا مثلا وقتی بیرون ابه خودش بیاد طرفت .اره لاکپشته منم کوچیک بود. بزرگ شده بود اندازش شده بود یکم بزرگ تر از کف دستم:) ولی حیف .من حیوون زیاد داشتم همشونم یه جور از دست دادم :( خیلی دلم برا برفیو قرمز تنگ شده :((((
پاسخ :
:-((((
خب چرا یه دونه دیگه نمی خری ؟ من ۱۳ تا حیوون تا حالا داشتم که یه روز راجبش مینویسم
فاطمه زهرا .ک
۲۶ فروردين ۰۸:۱۵
وایییییی منم چپ دستم
پاسخ :
:-)))) افتخاره که
....جلیس العقل ....
۲۶ فروردين ۰۸:۵۱
الحمدلله که واسه من نمیاد
پاسخ :
خداروشکر ، دیشب یکی از بازدیدکننده ها یه راه حلی رو گفت انجام دادم فعلأ نیومده تا الان خدا کنه دیگه نیاد
پریروز زده بود" زنده شدن مرده در سرازیری قبر "
دچــ ــــار
۲۶ فروردين ۱۱:۴۶
نه نمیاد
پاسخ :
برای منم دیگه با راه حل یکی از بازدیدکننده هام تا الان نیومده ، دعا کن دیگه نیاد ، اینا چیه آخه
ویرا بانو
۲۶ فروردين ۱۳:۳۴
واقعا من همیشه میگفتم چرا بعضیا میتونن لحظه اعدام رو نگاه کنن
بعد خودم به هیچ عنوان نمیتونم ببینم چه حضوری چه فیلمشو
گاهی اوقات به غیر عادی بودن خودم شک میکردم
خدا رو شکر هستن کسانی که واقعا احساس منو دارن:)
پاسخ :
اونایی که میرن تماشا می کنند باید تو نت دنبال یه روانپزشگ حاذق تو شهرشون بگردند روانی ند
حالا من الان دارم فکر می کنم بعد از دیدن اون تصاویر چیکار می کنند ؟
نـــای دل
۲۶ فروردين ۱۴:۴۱
برای ما نیست...
پاسخ :
برای منم از دیشب نیومده ، باشد که از شر چنین چرت و پرت هایی رها شوم
شرف الدین
۲۶ فروردين ۱۴:۵۴
وقتی مردم صبح جمعه از خوابشون میزنند و میرند از نزدیک نگاه میکنند، خب لابد جذابه دیگه :|

تبلیغات صفحات مجازی واقعا حال به هم زن و اعصاب خرد کنه. خیلی هاشون بیشتر از اینکه تبلیغ باشه، ضد تبلیغه!
پاسخ :
شاید هم ما طبیعی نیستیم
زهرا باقری
۲۶ فروردين ۲۰:۱۲
خدایی میدونم حدف اینا چیه ک این چیزا رو میزارن من یه فیلم برام اومده بود محرم پارسال توی خیمه سوزان ادمه توی خیمه بوده ایناهم نمیدونسن خلاصه خیمه رو اتیش میزنن اون اقاهه هم از خیمه با تنی اتیشی میاد بیرو اونوقت مردم به جای اینکه برن کمکش وایسادن فیلم میگیرن نمیدونم فقط ملت ما اینجوریه یا همه جای دنیا
خو دیگه زیادی حرف زدم شاد باشی اجی مریم
همیشه عشق باشد همیشه برکت:)
پاسخ :
اگر راستشو بخوای من به همچین چیزایی اعتقاد ندارم ، خیمه و در دیگ رو برمیدارن میگن اسم افتاده و اینا
زری جان شما هنوز ملت خاص خودمونو نشناختی ؟
زهرا باقری
۲۶ فروردين ۲۰:۱۴
ببخشید فک کنم اون نمیدونمو میدونم دادم اشتباه تایپی بوده:)
پاسخ :
انقدر سخت نگیر مفهوم می رسه
زهرا باقری
۲۶ فروردين ۲۰:۳۵
هعیی خدایی من نمیدونم چرا اینجوری میکنن اینقد حرص میخورم ک حد نداره
پاسخ :
:-((((
زهرا باقری
۲۶ فروردين ۲۰:۳۸
هعییییی خدا بخدا بعضی وقتا چیزایی میبینم ک میگم ادما از کفتارم پست ترن
پاسخ :
آدم ها مثه یخ می مونند سرد و بی احساس از دنیا میرن

زهرا باقری
۲۶ فروردين ۲۰:۴۱
هعیییی کاش میشد یکم مثل ادم رفتار کنند
پاسخ :
شاید سخت واسشون :-((((
زهرا باقری
۲۶ فروردين ۲۰:۴۳
حس میکنم تو خیلی خوب منو درک میکنی
پاسخ :
چون نگاهمون شبیه هم
زهرا باقری
۲۶ فروردين ۲۰:۴۵
کاش ادما اینقد بد نبودن جدا دارم افسوس میخورم چرا توهمون دوران بچگی نمیمونیم وقتی بچه بودیم میگفتیم کاش زود تر بزرگ بشیم اما الان...
پاسخ :
منم به همچین نقطه ای از زندگی رسیده بودم اما الان دارم به این فکر می کنم که چرا ما خلق شدیم ؟ هدف آفرینش انسان چی بوده ؟ راستی تو چندسالته ؟
زهرا باقری
۲۶ فروردين ۲۰:۴۶
بیا از حیوونایی که داشتیم برا هم بگیم:)
پاسخ :
جوجه اردک ، جوجه مرغ ، بلدرچین ، مرغ عشق ، مرغ مینا ، سره ، قناری ، فنچ ، کاسگو ، لاک پشت
زهرا باقری
۲۶ فروردين ۲۰:۴۸
من یه قناری زرد یه سگ یه اردک یه لاکپشت داشتم :((((
پاسخ :
اووووووووو چطوری ازشون مراقبت می کردی ؟!!!!
قناری و اردک ، لاک پشت و سگ
ما که حیوون داشتیم نمیونیم بدون حیوون زندگی کنیم من الان یه لاک پشت دارم ، کاسگو هم داریم
زهرا باقری
۲۶ فروردين ۲۰:۴۸
من 18 سالمه:)
پاسخ :
۲۴ سالمه
عجله ای برای بزرگسالی نکن
زهرا باقری
۲۶ فروردين ۲۰:۵۰
هعییییییییی لاکیو ک قضیشو گفتم بت
پاسخ :
:-(((( بخر یه دونه دیگه ، منم اسم لاک پشتمو گذاشتم لاکی
زهرا باقری
۲۶ فروردين ۲۰:۵۱
من مرغم داشتم مرغ مینیاتوری باورت میشه دستی شده بودن وقتی میرفتم بهشون غذا بدم طلا میدیید میمد کنار پام خخخ خیلی باحال بودن حیف دیگه مامانم گف کثیفن ماهم مجبور شدیم بفروشیمشون
پاسخ :
عه مرغ مینیاتوری که خیلی ناز حیف ، چند فروختین ؟ چند سالش بود ؟
زهرا باقری
۲۶ فروردين ۲۰:۵۲
مریم تو از عشق خوشت میاد؟
پاسخ :
باعشق سر کردن مثه یه پل می مونه که زیرش سیل رد میشه و امکان تخریبش هست
هنوز تعریف خاصی از عشق ندارم اما دوست داشتن چرا
زهرا باقری
۲۶ فروردين ۲۰:۵۳
من از عاشق شدن وحشت داشتمو دارم اما الان گرفتار شدم:(((((
پاسخ :
عاشق انسان شدی ؟
زهرا باقری
۲۶ فروردين ۲۰:۵۴
میرم یکی میخرم همین چن وقت باید با داداشم برم ک یدونه نوزادشو بخره برام
پاسخ :
لاک پشت ؟ یا مرغ مینیاتوری ؟
زهرا باقری
۲۶ فروردين ۲۰:۵۵
150 تومان هفتا مرغ مینیاتوری رو فروختیم
پاسخ :
کی فروختی ؟
زهرا باقری
۲۶ فروردين ۲۰:۵۵
لاک پشت
پاسخ :
حتمأ بخر
زهرا باقری
۲۶ فروردين ۲۰:۵۷
اردکمم اسمش مشکی بود حتی تخم هم میگذاشت اما توی باغمون بود راسو اومده بود خونشو خورده بود انداخته بودش پشت دیوار باغمون برفی سگمم تو باغ بود خیلی با مشکی جور بود اما اونم ازمون دزیدن
پاسخ :
دقیقا قضیه منو داری میگی که :-(((
من یه جوجه اردک داشتم پاهاش مشگی بود اسمش پا مشگی بود یه اردک زرد هم کنارش همیشه بود اینا از جمع جدا میشدن باورت میشه می نشیتم هر دوتاشون رو پاهام می نشستند اما..... بابام بردشون باغمون که به هفته نکشید یه نانجیب ازم دزدیدش :-((((
زهرا باقری
۲۶ فروردين ۲۰:۵۸
حدودا دوسالی میشه فروختیم ب پسر عموم ک گفتیم گف خیلی کم فروختین
پاسخ :
آره خدایی
زهرا باقری
۲۶ فروردين ۲۱:۰۰
قناریمم توی ماه رمضون بابام برده بودش قفسو توی حیاط براش غذا گذاشته بود یادش رفته بود دره قفسو ببنده :((((((((( اونم رفته بود فقط یکی از پراش برام مونده بود کلی گریه کردم قناریمو خیلی دوس داشتم من هنوز فک کنم پرش لای دفتر خاطراتم باشه
پاسخ :
نگهداری از پرنده سخته ، باید حواست خیلی جمع باشه تا از دستش ندی :-((((
این اتفاق واسه کاسگو دایی من هم افتاد تو تراس گذاشته بودند عمدی یا سهوی اونم پر زده بود رفته بود البته بگم ها رن و بچه ش علاقه ای به پرنده و اینا ندارند داییم میگه پسرم عمدی درشو باز گذاشته بوده که بره الان جوجه کاسگو دو میلیون به بالاست بسته گی به این داره چند وقت باشه کاسگو هست بالغ پنج میلیون
زهرا باقری
۲۶ فروردين ۲۱:۰۲
تازه یکی از مرغ هارو 12 تا تخم مرغاشون رو ک گذاشته بودیم زیرش یه دونه از جوجه هاش در اومد بقیش جوجه نشدن بعد مرغو جوجه رو از هم جدا کردیم جوجه رو پایین پیش خودم نگه داشتم اما مرغه رو بردیم بالای پشت بومد پیش بقیشون بعد مرغه میخواست بخاطر جوجش خودشو پرت کنه ینی ی وضی بودا از اون بالا همچین جیغ میزد ک نگو
پاسخ :
وای چه ظلمی در حقش کردی !!!!! دلم کباب شد ، گناه داره :-(((!
زهرا باقری
۲۶ فروردين ۲۱:۰۳
اخی :(((((( دلم براشون تنگ شده
پاسخ :
من هرگز اونی که پا مشگیمو ازم دزدی رو حلال نمی کنم
زهرا باقری
۲۶ فروردين ۲۱:۰۵
برفی خیلی ب مشکی وابسته بود قشنگ همون دیواری ک راسو رد شده بود رفته بود اینگار بغض کرده بود هی پارس میکرد میپرید:(( بعضی اوقات میگم احساسات حیوانات از صد تا امم بهتره من ب چشم خودم دیدم ک اون چشکلی گوشه دیوار وایساده بود:(
پاسخ :
به نظرم دوره محبت به انسان ها سر اومده باید رو به وفای حیوانات بیاریم آدم ها رو هر چی بهشون رو بدی بدتر میشن ولی حیوون ها نه هر چی بهشون محبت کنی بیشتر بهت نزدیک میشن به خاطر خودت نه منافعت
زهرا باقری
۲۶ فروردين ۲۱:۰۶
هعیییییی
پاسخ :
هی روزگار
زهرا باقری
۲۶ فروردين ۲۱:۱۰
خخخ خو مامانم گف ببرمش بالا من چیکاره ام اما خدایی جونه مرغه رو نجات دادم مرغه داشت خودشو پرت میکرد من دوییدم بالا پشت بوم گرفتم تو بغلم بردمش دوباره پایین
پاسخ :
اتفاقأ ظلم کردی باید مرغ و جوجه رو کنار هم میزاشتی اگر جا داشتی جدا چه بهتر نه قاطی بقیه میزاشتی یکی بیاد بچه خودتو در آینده ازت جدا کنه چیکار می کنی ؟
زهرا باقری
۲۶ فروردين ۲۱:۱۱
:((((((من برفیمو میخوام
پاسخ :
منم پامشکیمو میخوام از فکرش بیرون نمیرم خصوصأ از وقتی که کاسگو خریدیم ، بعد از اینکه بلدرچینمو از دست دادم رفتم یه بلدرچین دیگه خریدم شبیه اون بود اما هیکلش والیبالیستی بود اما اون نشد هیچی جایگزین خودش نمیشه
زهرا باقری
۲۶ فروردين ۲۱:۱۳
من عاشق لاکی قرمز بودم
پاسخ :
از دست دادن حیوون حالا هر چی که میخواد باشه سخته ، من بلدرچینم مرد رفتم لباس مشکی پوشیدم باورت میشه ؟!!!!
زهرا باقری
۲۶ فروردين ۲۱:۱۴
از صبح از بس هعی گفتم خسه شدم
پاسخ :
منم تیکه کلامم چی بگم والا خخخخخ
زهرا باقری
۲۶ فروردين ۲۱:۱۷
هعییییییییییی
پاسخ :
:-(((
زهرا باقری
۲۶ فروردين ۲۱:۳۳
هعیییییییی
پاسخ :
الان هیچی نداری ؟
زهرا باقری
۲۶ فروردين ۲۱:۳۷
الان قناری سه تا داداشم برام گرفته
پاسخ :
خوبه سرت گرم میشه ولی سر و صدا زیاد می کنند
زهرا باقری
۲۶ فروردين ۲۱:۳۸
دلم گرفته :(((
پاسخ :
منم ، به لاکی فکر می کنی ؟
دقت کردی همه پست راجبه مردن میزارن ؟ اینا بدتر حال آدمو بد می کنه :-((((
زهرا باقری
۲۶ فروردين ۲۱:۳۹
نه اتفاقا زیاد سرو صدا نداره ثبحا برامون میخونن
پاسخ :
عشقن عشق صبحی که با صدای عشق بیدار شی زیباست ما هم کاسگو مون سپیده میزنه صحبت می کنه و مادرم اعتراض کرد چند شب تو حموم میزازیمش لای در و باز میزاریم
نر هستند یا ماده ؟
زهرا باقری
۲۶ فروردين ۲۱:۴۰
واقعا از این دنیا حالم بهم میخوره
پاسخ :
من نمیدونم هدف ما از زندگی چیه ؟ ما زندگی می کنیم دائم به مردن فکر کنیم ؟ از اول سال همه بلاگری ها زدن تو خط مردن ، منم حس و حالم غریبه منو چه به این فکرا !!!!!.
زهرا باقری
۲۶ فروردين ۲۱:۴۱
اوهوم لاکیو بهش خیلی وابسته بودم وقتی فکر میکنم بش دلم میگیره:(
پاسخ :
نمیشه از یادشون غافل شد :-((( من هرگز دزد پا مشکیمو حلال نمی کنم الهی اون دنیا آویزون باشه تا بهش برسم
زهرا باقری
۲۶ فروردين ۲۱:۴۲
من اینجوری نبودم دنیا با بازیاش ناامیدم کرده وگرنه هیشکی ب اندازه من بیخیال نبود باورت نمیشه هیچوقت خنده از لبام کنار نمیره اما همش الکیه دوستام میکن تو اصن غم نداری اما نمیدونن که....
پاسخ :
مگه میشه کسی تو زندگیش غم نداشته باشه ؟ ولی دلیلی هم نداره هر کسی رو محرم دل کنه حرفاشو بزنه من اهل درد و دل کردن نیستم
زهرا باقری
۲۶ فروردين ۲۱:۴۴
دوتا ماده یه نر
پاسخ :
اوه پس خوبه اگر دوتا نر بود یه ماده خیلی سر و صدا می کردن
زهرا باقری
۲۶ فروردين ۲۱:۴۵
بعضی اوقات از بس فکر میکنم خود به خود گریم در میاد من توی دوهفته 3 کیلو کم کردم مچ دستم ماه قبل 18 بود خخخ الان شده 15 داییم کلی دعوام کرد سر لاغر شدنم
پاسخ :
:-((((( متاسفانه والدین فکر می کنند خودشون فقط غم و غصه دارند اولاد غمی نداره حرفی هم بزنی میگن غمت چیه ؟
زهرا باقری
۲۶ فروردين ۲۱:۴۸
منم غم هامو توی دلم میریزم
پاسخ :
دوره دوره اعتماد نیست ولی خوبه وبلاگ داریم باز چهارتا ضجه اینجا میزنیم چهار نفر یه اهنی به اوهونی می کنند بفهمیم تنها نیستیم وگرنه خونه که کویر
زهرا باقری
۲۶ فروردين ۲۱:۵۰
خخخ بیا بخندیم
پاسخ :
خخخخخخخخخخ
زهرا باقری
۲۶ فروردين ۲۱:۵۰
یه جک بگم؟
پاسخ :
بگو
زهرا باقری
۲۶ فروردين ۲۱:۵۳
میگه ک دقت کردید وقتی پای کامپیوتر نشسیم مامانمون میاد تو اتاق الکی دنبال یه چیزی میگرده فک کرده ما خریم :)
پاسخ :
خخخخخخخخخخخ میخواد ببینه ما چی نگاه می کنیم
الان یه سنگ کوچولو بابام آورد واسه لاکی
زهرا باقری
۲۶ فروردين ۲۱:۵۵
یکی دیگه میگه ک دیدید وقتی بچرو میبرن امپول بزنن میکن درد نداره بعد این بچه که زار میزنه اشک شوقشه؟
من هنو نفمیدم چرا میگن درد نداره
پاسخ :
اتفاقأ خیلیم درد داره ، ملت واسه حفظ آبرو هیچی نمیگن
زهرا باقری
۲۶ فروردين ۲۱:۵۹
اخی میشه عکسشو بزاری ببینم دلم برا لاکیه خودم تنگ شده شاید اینجور حدقل اروم شدم:)
پاسخ :
بلد نیستم با بیان کار کنم دیروز میخواستم وبلاگم عکسشو بزارم اما انقدر پیچیده بود بی خیال شدم
زهرا باقری
۲۶ فروردين ۲۲:۰۰
خخخ لایک
پاسخ :
والا به خدا
زهرا باقری
۲۶ فروردين ۲۲:۰۲
خخخ اوهوم خیلی فرق داره باید بری توی ارسال مطالب اونجا درج عکس داره اونو ک بزنی بعد یه پنجره باز میشه
ارسال فایل جدیدو بزنی حله
پاسخ :
دو تا عکس ازش گرفتم دارم سعیمو می کنم
علــی زارعــی
۱۰ مهر ۰۴:۰۸
چه بگم والا
پاسخ :
منم موندم به خدا 
kata
۰۶ آذر ۱۵:۲۴
فقط برای ترویج خود کشی...!
پاسخ :
نه اون پست برای اعدام بود عزیزم ، هنوزم میاد اما اهمیت نمیدم 
علیرضا آهنی
۳۱ شهریور ۱۲:۳۹
توی اون منو کشویی که عنوانش " پیشنهاد هایی برای شماست " هست پر بیننده ترین وبسایت های الان الی دیروز رو میاره
پاسخ :
کجا دقیقا ؟‌ وبلاگ خودتون ؟ من منوی کشویی ندیدم ، اسم وبلاگ منم هست یعنی !!!!!
علیرضا آهنی
۳۱ شهریور ۱۲:۴۸
نه توی مرورگرتون میاد
( صفحه رو بکشید پایین !! )
پاسخ :
حالا اسم منم هست ؟‌
علیرضا آهنی
۳۱ شهریور ۱۲:۵۵
نه . سایتایی اونجا میان که بیان 1000 الی 5000 بازدید واقعی داشته باشن در یک ساعت
پاسخ :
خداروشکر ، من اصلا دوست ندارم پر بازدید شم 
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان