اسامی شرکت کنندگان در ختم قرآن ماه مبارک رمضان

گروه اول 
سلام 
نیت : بخشش گناهان گذشته و دوری از گناهان

مدت زمان قرائت : فقط ۳۰ روز ماه مبارک رمضان

1: بانو مریم (سورة النازعات)

2: جناب دچار ( سورة السجدة )

3: بانو بنت شهر آشوب ( سورة الأنفال -سورة التوبة )

4: بانو زهرا ( سورة الرحمن )

5: بانو زینت ( سورة یس )

6: بانو فاطمه ( سورة یونس - سورة هود  - سورة یوسف )

7: بانو مادر زهرا ( سورة البقرة)

8 : بانو ویرا ( سورة نور - سورة نساء)

9: جناب علیرضا ( سورة النبأ )

10: جناب محمد جواد ( سورة آل عمران )

11: بانو ماه گیسو ( سوره های لیل تا ناس )

12 :جناب محمدرضا (سورة الأنعام - الأعراف )

13 : بانو حوا ( سورة الأنسان )

14: بانو آرزو ( سورة طه - سورة لقمان - سورة عنکبوت )

15: جناب نای دل (سورة الشوری - سورة الزخرف - سورة الجاثیه - سورة

الأحقاف - سورةمحمد (ص)

16 : بانو فاطیما ( سورةالشمس)

17: بانو پدیده ( سورة قدر - سورة الواقعه - سورة ق - سورة المومنون - سورة العلق )

18: بانو مریم ( سوره های العبس ، التکویر ، الانفطار ، المطففین - الانشقاق - البروج - الاعلی - الغاشیه - الفجر - البلد )

19 : جناب مجتبی ( سورة فصلت )

20 : بانو میس فاطمه ( سورة الطور )

21: بانو مریم (سورة المعارج - سورة النوح )

22: بانو ماجده ( سورة القصص - سورة الحج - سورة القلم - سورة القمر )

 23: بانو نگار ( سورة الإسراء ، سورة الکهف ، سورة مریم ، سورة الحدید ، سورة الحشر ، سورة الجمعة )

24 : بانو بخشی ( سورة اقیامة)

25 : بانو افیونی ( سورة المرسلات )

26 : بانو الناز ( سورة المزمل )

27 :بانو معصومه ( سورة جن )

28 : بانو نرگس  سورة المدثر )

29 : جناب حسن (سورة التغابن )

30 : بانو لیلی  ( سورة المائدة)

31 : بانو حدیث ( سورة الممتحنه - سورة الصف )

32 :بانو إل آی ( سورة ابراهیم )

33:جناب محسن ( سورة الفرقان - سورة الانبیاء )

34: جناب حمیدرضا ( سورة الملک - سورة المجادله - الصافات  )

35 : بانو الهه ( سورة الطلاق - سورة الفتح - سورة القلم )

36 : جناب حسین ( سورة الاحزاب - سورة الحجرات )

37 : بانو نرجس ( سورة سبأ - سورة النحل - سورة القمر - سورة النجم )

38 : بانو اکرم ( سورة الدخان )

39 : بانو فهیمه ( سورة المنافقون - ص )

40 : بانو پری ( سورة الشعرا - سورة النمل )

41 : جناب علیرضا ( سورة الحجر )

42 : جناب .... ( سورة الذاریات - سورة التحریم - سورة الحاقه )

43:جناب ابوالفضل ( سورة الروم )

44:جناب محمد (سورة الغافر )
45 : بانو نگار ( سورة الفاطر)
46: بانو الهه ( سورة الزمر )

پایان 


به دلیل استقبال شما عزیزان از تاریخ ۱۵ اردیبهشت 




ثبت نام گروه دوم آغاز میشود 







Maryam
زهرا باقری
۳۱ فروردين ۱۶:۱۰
اجی سوره بقره برای مامانم
پاسخ :
ثبت شد
آقا علیرضا
۳۱ فروردين ۱۷:۵۲
به خانوم شماره شیش خیلی اجحاف شده 😂😂😂
پاسخ :
سوره یا سوره ها به انتخاب خود بزرگواران هست !
آقا علیرضا
۳۱ فروردين ۲۰:۲۲
عه اینجوری شده؟
قرار بود تقسیم جز و حزب کنین، چی شد که این شد؟ 😮
پاسخ :
بله
به خاطر اینکه همه بتونند شرکت کنند
آقا علیرضا
۳۱ فروردين ۲۰:۳۷
نبا میخونم، برای من رزرو کن
پاسخ :
رزرو شد
FatemeKyu
۰۱ ارديبهشت ۱۶:۱۳
آقای علیرضا ... فکر میکنم اگه قرار باشه به کسی اجحاف شده باشه، به خانم شماره 7 بیشتر اجحاف شده!! :))
پاسخ :
فاطمه جان انتخاب سوره یا سوره ها به انتخاب خود بزرگواران
محمد رضا
۰۱ ارديبهشت ۲۰:۵۲
منم هستم
منتها روزی یک جز میخونم،30 روز بشه کل قران به لطف خدا تمام کنم
اسم منم بنویسیدD:

پاسخ :
جزء ۸ خوبه ؟
ماه گیسو
۰۱ ارديبهشت ۲۰:۵۸
از سوره لیل تا ناس با من
پاسخ :
ثبت شد
یک نویسنده
۰۱ ارديبهشت ۲۱:۰۷
خب نوشتم کدوم سوره دیگه.
پاسخ :
ببخشید اشتباه اومدم خخخخ
محمد رضا
۰۱ ارديبهشت ۲۱:۲۱
خصوصی گفتم عزیر
30 روز؛؛؛هر روز یک جز
پاسخ :
اینطوری نمیشه
حوا ...
۰۱ ارديبهشت ۲۱:۴۰
کلِ جزء ۳۰ میشه؟!
پاسخ :
نه چون تعدادی از سوره های جزء ۳۰ انتخاب شده :-(
حوا ...
۰۱ ارديبهشت ۲۳:۱۸
خب سوره ی نبا میشه؟!
پاسخ :
انتخاب شده عزیزم ، ممکن سوره های دیگه ای رو انتخاب کنید که شرمندتون نشم :-(((
حوا ...
۰۲ ارديبهشت ۱۲:۳۶
سوره ی انسان چطور؟! :)
پاسخ :
ثبت شد
نـــای دل
۰۲ ارديبهشت ۱۴:۰۸
سلام..

سپاس از دعوتتون..

برای ماه مبارک باذن الله..

سوره های شوری-زخرف-حاثیه-احقاف-سوره محمد ص
پاسخ :
سلام
خواهش می کنم
ثبت شد
آرزو ﴿ッ﴾
۰۲ ارديبهشت ۱۴:۱۴
سلام
میشه سوره‌های طه، لقمان و عنکبوت رو من بخونم؟
پاسخ :
سلام
بله حتما خواهش می کنم ، ثبت شد
مجتبی مطوری
۰۲ ارديبهشت ۱۴:۴۴
خب من گناه زیادی انجامدادم و نمیدونم کدوم رو بخونم لطفا خودتون یکی رو برای من رزرو کنید ممنون(:
خبر بدید یادتون نره(:
پاسخ :
سوره فصلت خوبه ؟
زهرا باقری
۰۲ ارديبهشت ۱۵:۱۲
پدیده دوستم:قدر.واقعه.محمد.ق.فجر.مومنون.علق
خانم افیونی :انعام
زهره بخشی:یوسف
نرگس :ال عمران
الناز :عنکبوت
فاطیما:شمس
معصمه مامان دوستم:نساء
مریم دوستم گفت جزء30 حالا هر چی از جزء30 مونده بگو تا بهش بگم
فردا بازم برات میارم چون بعضی ها هنوز متوجه نشدن ب کل مدرسه فردا سر صف میگم اونوقت میان ثبت نام :)
ببخش نگران شدی اما ادمی نیسم که الکی قول بدم اجی مریم:)
پاسخ :
عزیزم تعدادیشون باید سوره هاشونو تغییر بدن که تو وبت میگم
زهرا باقری
۰۲ ارديبهشت ۱۵:۱۳
اگه از اون سوره ها کسی برداشته بهم بگو تا بگم سوره منتخبشونو عوض کنن
پاسخ :
باشه
زهرا باقری
۰۲ ارديبهشت ۱۸:۳۱
چشم اجی مریم بهشون میگم:)
پاسخ :
چشمت بی بلا

زهرا باقری
۰۲ ارديبهشت ۱۸:۴۳
دوستام تعارف نمیکنند
چشم اونم بهش میگم عوض کنه فردا بازم اسم بچه هارو برات میارم
پاسخ :
خوبه که
فقط دوستایی که مشخص کردم سوره هاشونو تغییر بدن
زهرا باقری
۰۲ ارديبهشت ۱۹:۰۵
اره اجی بگو من بهشون میگم اگه نخواستن اون سوره هارو میگم عوض کنی:)
پاسخ :
باشه
زهرا باقری
۰۲ ارديبهشت ۱۹:۰۸
میخوای یه کاری کنم؟
میتونم این پست ثبتنامتو بزارم وبلاگم ک اگه کسی اومد ببینه ؟بعد ثبت نام کنه من اسماشونو بدم بهت؟نظرت؟
پاسخ :
اذیت میشی ، ولی اسم های دوستاتو تا جواب ندن ثبت نمی کنم
زهرا باقری
۰۲ ارديبهشت ۱۹:۰۹
خوب سوره هارو بگو بنویسم
پاسخ :
خصوصی فرستادم
زهرا باقری
۰۲ ارديبهشت ۱۹:۱۲
اها اون سوره هایی ک انتخاب نشدن رو ثبتشون کن.نه اجی اذیت نمیشم اینجوری یکم از نگرانیتم کم میشه
پاسخ :
مرسی
زهرا باقری
۰۲ ارديبهشت ۱۹:۱۵
پس پستو بزارم وبلاگم با منبع
پاسخ :
اگر دوست داری بزار
زهرا باقری
۰۲ ارديبهشت ۱۹:۴۴
چزوره اجی مریم؟برو وبلاگم ببین
پاسخ :
خدا خیرت بده
زهرا باقری
۰۲ ارديبهشت ۱۹:۴۵
خوبه؟
پاسخ :
آره عزیزم
مجتبی مطوری
۰۲ ارديبهشت ۲۳:۲۹
اره خوبه(:
ببخشید دیر جواب دادم
پاسخ :
خواهش می کنم
ثبت شد
ஜ miss fatemeh ஜ
۰۳ ارديبهشت ۱۳:۵۱
سوره ی طور و 200 تا صلوات
پاسخ :
لحاظ شد
نگار
۰۳ ارديبهشت ۱۶:۰۱

با سلام و خدا قوت به خاطر این طرح خوبتون .

اگه زحمتی نیست میشه سوره های انتخاب نشده رو ذکر کنید ؟
پاسخ :
سلام ممنون
بله حتما فقط چند لحظه صبر کنید
پوریا نوروزی
۰۳ ارديبهشت ۱۶:۰۷
آخ ماه رمضان ... داغ دلم تازه شد .
....
آخ ....
من ایران نیستم و متاسفانه جایی ام که 22 ساعت طول روزه . یعنی 22 ساعت باید روزه باشی و 2 ساعت وقت خوردن داری . و متاسفانه این سال دومه این جا هستم و نمی تونم روزه بگیرم .
باز حالم بد شد . شرمنده
دنبال شدید . ممنونم از معرفی
پاسخ :
همین که دوست داشتید شرکت کنید هم عالیه
FatemeKyu
۰۳ ارديبهشت ۱۸:۵۷
سلام عزیزم...
خواهرم (مریم) میخواد سوره معارج و نوح رو برداره.
میشه؟
پاسخ :
سلام عزیزم
بله ، ثبت نام شدند
ما جــــــــღــــــدہツ
۰۳ ارديبهشت ۱۹:۱۸
سلام
ببخشید من چند روزی نبودم
انگاری یه کمی دیر شد
من قرعه کشی کردم و چهار تا سوه رو انتخاب کردم میخواستم اونا رو بردارم و بخونم
سوره های الحج،القصص و القمر و القلم

ممنون از زحمات :)
پاسخ :
سلام عزیزم
نه خواهش می کنم این چه حرفیه
سوره های مورد نظرتون انتخاب نشده ، ثبت کنم ؟
نگار
۰۳ ارديبهشت ۲۳:۲۳

با سلام

سوره های الاسرا ء ، الکهف ، مریم/ الواقعه/ الحدید/ الحشر/الجمعه رو بنده می خونم ان شاءالله

التماس دعا
پاسخ :
سلام
سوره واقعه ثبت شده سوره ای دیگه عنایت بفرمایید باقی سوره های مدنظر ثبت شد
ملتمسیم به دعا
حسن اکبری
۰۴ ارديبهشت ۱۸:۳۰
سلام سوره ی تغابن
پاسخ :
سلام ثبت شد
لیلی تهرانی
۰۴ ارديبهشت ۲۲:۰۴
سلام مریم جان
ممنونم از دعوتت عزیزم
سوره مائده
پاسخ :
سلام عزیزم لیلی جان
سوره مائده برای شما ثبت شد
elai ...
۰۵ ارديبهشت ۲۱:۵۸
سلام
برا من فرقی نذاره هرسوره که خودت انتخاب کردی
اگه سوره ی هم موند بگو حتما میخوم
پاسخ :
سلام
میتونید سوره ابراهیم رو قرائت بفرمایین ؟
elai ...
۰۵ ارديبهشت ۲۲:۳۸
إل آی بنویسید
بله میتونم
پاسخ :
ثبت شد
elai ...
۰۵ ارديبهشت ۲۲:۴۴
ممنون
پاسخ :
خواهش می کنم :-)
فقط یادتون باشه در طول ماه رمضون بخونین متشکر
Mohsen Farajollahi シ
۰۵ ارديبهشت ۲۲:۴۷
سلام ممنون از لطفتون واقعا کار درستی کردید :) تشکر از اینکه ما رو هم در جریان گذاشتید
خوب سوره های فرقان و انبیا با من ^_^ ان انشاءالله خدا اینها رو از بنده حقیر بپذیرد...
فقط میتونیم از همین حالا شروع کنیم؟! دو بار بخونیم :دی
پاسخ :
سلام خواهش می کنم
ثبت شد
در خصوص سوالتون هم نمیدونم نه میتونم بگم آره نه میتونم بگم نه !!!!!
حمیدرضا وجدانی
۰۶ ارديبهشت ۰۷:۵۸
سلام
سوره های الملک و الصافات و المجادله رو میخونم
تشکر از شما بابت اطلاع رسانیتون
پاسخ :
سلام جناب
سوره های موردنظرتون ثبت شد فقط توجه داشته باشید که در طول ماه مبارک رمضان بخوانید
elahe sodagar
۰۶ ارديبهشت ۱۳:۱۵
سوره ی فتح قلم وطلاق هم برامن
پاسخ :
ثبت شد فقط دقت بفرمایین که در طول ماه مبارک رمضان قرائت بفرمایین
narjes srt
۰۶ ارديبهشت ۱۳:۵۰
سلام. یعنی چی؟ یعنی یک سوره رو انتخاب کنیم و هر روز تا پایان ماه مبارک اون رو تلاوت کنیم؟
پاسخ :
سلام عزیزم ، نه شما یک سوره انتخاب می کنی و فقط تو یکی از روزهای ماه رمضون اونو می خونید
حسین احمدی
۰۶ ارديبهشت ۱۵:۵۳
سلام
خدا قوت
اگر خدا قبول کنه به شرط حیات بنده هم سورهای حجرات و احزاب را میخونم
پاسخ :
سلام
ممنون ثبت شد
narjes srt
۰۶ ارديبهشت ۱۷:۱۶
متشکرم. نحل/ سبآ/ نجم/ قمر با من...
پاسخ :
خواهش می کنم ، ثبت شد
narjes srt
۰۷ ارديبهشت ۰۱:۱۰
ممنونم بانو. انشالله قرآئت خواهند شد. قبول باشه از همگی.
پاسخ :
خواهش می کنم ، به لطف خدا ، از طرف همه از شما تشکر می کنم
آرزو ﴿ッ﴾
۰۷ ارديبهشت ۲۰:۴۴
سلام :)
سوره‌ی دخان رو بنویسید برای دوست من؛ اکرم.
پاسخ :
سلام
ثبت شد
ناشناس
۰۸ ارديبهشت ۱۵:۵۱
سلام.
سوره های شعرا و نمل برای من :)
ممنون :)
"پری"
پاسخ :
سلام
ثبت شد
خواهش می کنم

محـ ـمد
۰۹ ارديبهشت ۱۹:۴۳
سلام
ان شاء الله من هم سوره ی غافر رو میخونم.
پاسخ :
سلام
ثبت شد ، امید به خدا
ابوالفضل اسماعیل زاده
۰۹ ارديبهشت ۱۹:۴۹
سوره الروم برای من (التماس دعا)
پاسخ :
ثبت شد
محتاجیم به دعا
نگار
۱۰ ارديبهشت ۰۰:۵۷
با سلام مجدد "سوره فاطر" هم با من
پاسخ :
سلام
ثبت شد
دچــ ــــار
۱۱ ارديبهشت ۱۱:۰۰
درود خداوند بر جناب دچار
پاسخ :
آری 
khanomi ..
۱۱ ارديبهشت ۱۱:۳۲
تموم شد؟:|
پاسخ :
میخواستین شرکت کنین؟ 
عاطفه
۱۲ ارديبهشت ۱۶:۵۰
جا نموند؟😔خیلی نامردددددی منو دعوت نکردی😭😏
پاسخ :
به قرآن مجید اومدم وبت ولی نمیتونستم کامنت بفرستم چون میهن بلاگ کاملأ قاطی کرده و کد امنیتی نمیده دارم دوباره ختم قرآن میزارم حس می کنم خیلی ها دیر متوجه شدند 
الان برات پیام گذاشتم از همون طریق بهت اطلاع میدم امیدوارم زود بیای 
عاطفه
۱۲ ارديبهشت ۱۷:۵۸
اره میهن مثلا مدل جدیدشه اینطوری ولی بدترش کرده کلا...میگما چطور ب اون وبم نظر گذاشتی؟منکه ادرس اونو نذاشته بودم برا کامنت دهی...ادرسو عوض کردی؟؟؟؟
پاسخ :
از طریق تماس با ما 
ماه گیسو
۱۴ ارديبهشت ۱۳:۳۱
گروه اول داخل گروه دومم می تونن ثبت نام کنند؟
پاسخ :
بله ثبت نام از فردا شروع میشه 
.
۱۴ ارديبهشت ۲۰:۲۰
قالب سیاه وبلاگتون چشم رو داغون میکنه
پاسخ :
شرمنده ، عوضش کردم ، الان خوبه ؟ 
رها
۱۴ ارديبهشت ۲۳:۱۰
سلام گلمممممممممم.بعد از یه مدته طولانی اومدممممممممم.چقدر قشنگه شده تمه وبت.هم چنان عالییییی.دیر رسیدم به ختمه قرآن؟؟؟؟؟آخ خیلی وقته هوسه ختمه قرآن کردممممم.چیکار کنم عزیزم؟؟؟؟؟کلی حرف دارم ولی خب کامنت ها باید مرتبط با پست ها باشه😘😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞راستی خوبی؟؟؟؟؟؟؟؟
پاسخ :
سلاااااااااااااااااام رها دلم میخواد بزنم وای خیلی خوشحال شدم کامنتتو دیدم 
بیا خودمونی ها صحبت کنیم بالا وبم فیلدش هست ، نه از فردا ختم قرآن شروع میشه 
اگر بدونی چقدر خوشحالم کامنتتو دیدم چقدر بهت نو روزای ثبت ختم قرآن گروه اول فکر می کردم 
فردا گروه دومو ثبت نام می کنم حتما حتما بیا 
ممنون ، مامان بهترن ان شاالله ؟
.
۱۵ ارديبهشت ۱۲:۱۰
عالیه. ممنونم.
پاسخ :
خواهش می کنم 
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان