کمپین حمایت معنوی از کودکان سرطانی




ختم صلوات شب نوزدهم ماه رمضان

سلام دوستان عزیز

برای شرکت در کمپین از نام مستعار استفاده کنید و هیچ آدرس و نشونه ای از خود نگذارید

کامنت های حاوی عکس پروفایل شرکت کنندگان به دلیل گفته شده تائید نخواهد شد

    امام صادق (ع) می فرمایند : 

تعیین مقدرات در شب ۱۹ و تائید مقدرات در شب ۲۱ و امضای آ در شب ۲۱ انجام می شود 

1: صاحبدل ناشناس  : 200

2 : صاحبدل نسیما : 1500

3: صاحبدل وروجک :6000

4: صاحبدل دختری همین نزدیکیام : 1000

5: صاحبدل بانو : 300

6 : صاحبدل نای دل : 100

7 : صاحبدل مادر وروجک : 1000

8:صاحبدل امیرحسین :110
9:صاحبدل رز : 1000

10:صاحبدل باران 200

11 : صاحبدل دختر احساس 500 

12 : صاحبدل ماه گیسو 1000

13: صاحبدل .... 500 

14 : صاحبدل امیر 1

15 : صاحبدل محبوبه 200

16 : صاحبدل طلایی ، طلایی 100

17 : صاحبدل حسین 100

18 : صاحبدل رادجو 100 

19 : صاحبدل معصومه 20 

20 : صاحبدل آناهیتا 1 

21 : صاحبدل ناشناس 200

22 : صاحبدل ثمین 500 

23 : صاحبدل لیمو جیم 100 

24 : صاحبدل ناشناس 110 

25 : صاحبدل زنی از کرج 1000

26 : صاحبدل سید ق . م 135

27 : صاحبدل یه مرد عینکی 200

28 : صاحبدل لیلا 100




 16337عاشقانه در طبق اخلاص قرار داده شده است 



Maryam
اسمم محموده
۰۳ ارديبهشت ۱۷:۵۷
اینجا شبیه هیئت و روضه شده! :)) امیدوارم هیچ بچه ای از چنین مریضی هایی رنج نبره
پاسخ :
تموم میشه ، ممنون
ناشناس
۰۳ ارديبهشت ۱۸:۰۵
سلام . من شرکت کردم :)
پاسخ :
سلام
نگفتید چندتا صلوات ؟ بنویسم ناشناس ؟
ناشناس
۰۳ ارديبهشت ۱۸:۵۱
2000تا برای بچه های سرطانی
2000برای زوج های بدون فرزند:)
پاسخ :
یه اسم مستعار انتخاب می فرمایین ؟
آقا علیرضا
۰۳ ارديبهشت ۱۹:۵۲
امیدوارم که همه سالم باشن علی الخصوص بچه های بیمار
پاسخ :
ممنون
زهرا باقری
۰۴ ارديبهشت ۱۸:۱۲
اجی مامانمم 1000 تا برای بچه های سرطانی و 1000 تا هم برای زوج های بس فرزند
پاسخ :
آخه کمپین من فقط واسه کودکان سرطانیه ، همه زوج ها رو هم میگن نمیدونم چیکار کنم
اسمشونو تو چی بنویسم
زهرا باقری
۰۴ ارديبهشت ۱۹:۰۶
ب نظرم دوتا کمپین بزن
پاسخ :
عه واقعأ ؟ نمیدونم چیکار کنم ؟
ناشناس
۰۶ ارديبهشت ۱۸:۴۰
300 تا هم بنویسید به حساب یک غریبه اگرچه گمون نکنم لازم باشه...
میتونستید از ابزار صلوات شمار برای این کار استفاده کنید تو یک لینک دیگه... ولی خوب این هم بد نیست ^_^
امیدوارم که از آیپی هم شناسایی نشده باشم :)
پاسخ :
حالا انقدرا هم حساسیت نیاز نیست اگر مایل به شرکت نیستید ثبت نام نکنید
ابوالفضل ابراهیمی
۰۷ ارديبهشت ۱۰:۲۸
با سلام امیدوارم خداوند به همه مریضها کمک کنه با این غذاهای مصنوعی و با این پارازیت های ماهواره ها نمی شود کاری کرد
پاسخ :
درود بر شما ، غذاهای مصنوعی رو قبول دارم ولی به پارازیت های ماهواره چه ارتباطی داشت جناب ؟
مهرزاد
۱۲ ارديبهشت ۱۹:۱۸
سلام عجب شیر تو شیری هست تو دنیای وب ایران

بلاگفا کامنت میدزده

میهن بلاگ اجازه دریافت و ارسال کامنت نمیده

لوکس بلاگ اجازه لینک به بلاگفا نمیده و....

منم کوچ کردم و رفتم رز بلاگ

اینم آدرس وب جدیدم

http://ghooyetanha.rozblog.com

لینکم کنین و بهم خبر بدین


پاسخ :
سلام 
بلاگفا که خیلی وقت گند زده کد هم نمیده حداقل کامنتو ثبت کنی ، کامنت هم میدزده 
میهن بلاگ هم که کدشو یه طوری کرده مثلأ میخواسته از کامنت های تبلیغاتی جلوگیری کنه اما گند زده و تا اونجایی که من اطلاع دارم کاربراش تار و مار شدن 
لوکس بلاگ هم که فقط کامنت تبادل لینک میاد هوف 
رز بلاگ رفتین ! کاش بیان میومدین 
چشم 
آیدا ک...
۱۵ ارديبهشت ۲۳:۲۳
سلام عزیزم خوبی ممنون بابت اطلاع رسانیتتتت...عاطفه هستم خخ این وبلاگ جدیدمونه همراه دوستای گلم...اگه هستی باهامون کامنت بده
پاسخ :
سلام ممنون 
اومدم
ماه گیسو
۰۹ خرداد ۲۲:۲۳
1000 تا صلوات
پاسخ :
چشم 
ناشناس
۲۱ خرداد ۱۹:۲۲
۲۰۰صلوات میفرستم
پاسخ :
ثبت شد 
زهرا باقری
۲۱ خرداد ۲۰:۰۰
2000دیگه ب من اضافه کن من 4000تامو فرستادم
پاسخ :
چشم 
ناشناس
۲۳ خرداد ۱۵:۴۵
سلام
110صلوات + وعجل فرجهم برای شفای کودکان سرطانی
انشاءالله
یا علی
پاسخ :
سلام 
ثبت شد 
سید.ق.م
۲۳ خرداد ۲۲:۰۳
سلام
به نیت معشوق مولا، مادرم فاطمه 135 تا واسه من ثبت کن
ان شالله همه بیمارای عالم هستی شفا بگیرن
مولا علی به توام خیر بده که باعث این خیر بزرگ هستی
پاسخ :
سلام
چشم ، ثبت شد 
ممنونم از لطف شما 
لیلا
۲۷ خرداد ۰۲:۵۰
سلام

100 تا🙏
پاسخ :
ثبت شد 
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان