اسامی شرکت کنندگان ختم قرآن ماه مبارک رمضان

گروه دوم 

سلام

نیت ختم قرآن : بخشش گناهان گذشته و دوری از گناهان 

نکته : فقط ۳۰ روز ماه مبارک رمضان را فرصت قرائت دارید 

جهت شرکت در ختم قرآن یک یا چند سوره انتخاب و اعلام کنید 

 


1: بانو مهستی : 

سوره الرحمان ؛ سوره یاسین 

2:بانو عاطفه : 

سوره القدر ، سورهالقیامة ، سوره الناس ، سوره الفلق ، سورة الملک ،  سورة حمد ، سورة التوحید 

3: خانومی : 

سوره النور ، سوره القلم 

4:بانو دوستانه : 

سوره البقرة ، سوره آل عمران ، سورة النساء ،  سورة المائده 

5 : بانو اعظم

سوره الواقعه

6 :جناب مجید

سوره الشمس

7: جناب حسین 

سورة طه 

8:  بانو رها

سوره جن 

9: بانو فاطمه

سوره انفال 

10: بانو شکیبا

 سورة حشر 

11 : ؟ 

سورة مریم 

12: جناب سجاد مقید

سوره هود ، سوره یوسف ،  سوره یونس 

13 :بانو اشک :

جزء های ۲۸ ، ۲۹ ، ۳۰ 

14: بانو ریحانه : 

سورة الزمر 

15 : بانو ش 

سورة الفاطر 

16 : بانو حدیث 

سورة التوبه ، سورة الاسراء ، سورة المومنون 

17 : خادم امام زمان (عج)

سورة الصافات 

18 :  جناب جواد 

سورة إبراهیم 

19 : بانو حوا بانو 

سورة الانعام 

20 : بانو پارمین 

سورة الحجر 

21 : جناب مرصاد گراف 

سورة النحل 

22 : بانو صهبا 

سورة الکهف 

23 : بانو پائیز 

سورة لقمان 

24 : سورة الفرقان 

25 : جناب علی 

سورة القصص ، سورة العنکبوت ، سورة الرو

26 : بانو روژین 

سورة یس

27 : بانو ( رن) 

سورة السبأ

28 : سلام ۱۱۰ 

سورة الشعراء - سورة الحدید ، سورة الفتح ، سورة الحجرات 

29 : جناب حمیدرضا وجدانی 

سورة الذاریات - سورةالطور - سورة الدخان 

30 : بانو یک عدد من سرکش 

سورة الجاثیة

31 : جناب سید ق.م 

سورة السجده - سورة ص - سورة غافر - سورة الفصلت - سورة الشوری - سورة الزخرف - سورة الاحقاف - سورة محمد - سورة ق 

32 : بانو نرگس 

سورة النمل - النجم 

33 : جناب حسین 

سورة القمر - سورة المجادله 


پایان 



Maryam
آیدا ک...
۱۶ ارديبهشت ۰۰:۲۹
بیاببین فعال شد فالووو کردن...بهت توضیح دادم راجب وب...لینکتم میکنم الان...دنبالتم میکنم الان
پاسخ :
آره فعاله
عاطفه
۱۶ ارديبهشت ۰۱:۲۳
برا منم سوره قدر-سوره قیامت-سوره ناس-سوره فلق-سوره حمدوتوحید+سوره ملک رو ثبت کن:)
پاسخ :
ثبت شد 
hossein _am
۱۶ ارديبهشت ۰۳:۲۶
بسیار عالی
موفق باشید
پاسخ :
ممنونم 
khanomi ..
۱۶ ارديبهشت ۰۸:۲۲
سلام سوره نور وقلم
پاسخ :
سلام 
ثبت شد 
دوستانه
۱۶ ارديبهشت ۰۹:۳۴
سلام . ممنون از کار جالبتون

5 جزو اول سهم من . ان شالله بعد از اتمام دوباره شرکت خواهم کرد حتما یادآوری بفرمایید
پاسخ :
سلام خواهش می کنم 
ثبت شد دیگه فکر نکنم گروه سوم بزارم 
دوستانه
۱۶ ارديبهشت ۱۱:۱۱
سلام مجدد ممنون . ان شالله از همگی قبول باشه
پاسخ :
سلام از ماست ، ممنون قبول حق باشه ان شاء الله 
شاید فردایی نباشد...
۱۶ ارديبهشت ۱۴:۳۷
سلام

ممنون میشم به ما سر بزنید...
اگه تمایل داشتین ما رو دنبال کنید تا دنبالتون کنیم...

بازم ممنونم
درپناه حق تعالی باشید
پاسخ :
سلام 
خواهش می کنم 
بله خواهش می کنم حتمأ ولی نه صرف دنبال شدن 
شاید فردایی نباشد...
۱۶ ارديبهشت ۱۵:۳۴
سلام

سوره طه :)))

سپاس
پاسخ :
سلام 
ثبت شد 
خواهش می کنم 
Mohsen Farajollahi シ
۱۶ ارديبهشت ۲۱:۴۱
ان شاءالله گروه سوم :دی
خیلی کار خوبی کردید ^_^ ممنون از شما...
+تو بیان فقط یکی رو میشناسم به من بگه محسن :دی موفق باشید :)
راستی یکبار دیگه میتونیم ثبت نام کنیم یا تحریمیم؟! درباره ی صلوات شمار هم میتونید از ابزار صلوات شمار تو یک صفحه دیگه استفاده کنید و لینکش رو تو پستتون بزارید... این طوری فکر کنم راحتتر باشه
موفق باشید
پاسخ :
نه دیگه به گروه سوم فکر نمی کنم 
کی ؟ 
بله میتونید ثبت نام کنید
راستش منظورتونو متوجه نشدم ابزار صلوات شمار تو صفحه جدید ؟!!!! 
Mr. Beautiful Mind
۱۷ ارديبهشت ۰۸:۱۵
سلام
میتونید از این طرح هم برای ختم قرآن استفاده کنید
http://skylove.ir/page/quran
پاسخ :
سلام 
ان شاالله سال آینده ، امسال که گذشت 
رها
۱۷ ارديبهشت ۱۳:۱۷
سلام واسه من سوره واقعه رو ثبت کن گلم.ممنون
پاسخ :
:-(
رها
۱۷ ارديبهشت ۱۳:۲۰
الان دیدم واقعه رو کسه دیگه گفته شرمنده واسه من سوره جن رو ثبت کن ممنون گلم
پاسخ :
:-(
باشه 
کودک درون من، اکتیو تشریف داره
۱۸ ارديبهشت ۰۹:۵۷
سلام مریم جان خوبی؟
مگه میشه فراموشت کنم؟
منم میخوام تو این ختم شرکت کنم از همه قبول باشه
هر سوره ای رو برام در نظر بگیری خبر بده
مرسی
پاسخ :
سلام ممنون 
ممنون شما لطف دارین 
قبول حق 
چشم ، انفال چطوره ؟
کودک درون من، اکتیو تشریف داره
۱۸ ارديبهشت ۱۱:۲۸
فدات عزیزم خوبم تو خوبی؟
مشکل میهن که حل شده دوستان همه میتونند کامنت بدن
باشه سوره انفال برا من :)
پاسخ :
ممنون عزیزم ثبت شد 
دوستانه
۱۸ ارديبهشت ۱۲:۴۸
میلاد سرو بوستان ایستادگی،
زیباترین گل باغ حسین (ع)!
جوان رعنا و رشید حسین (ع)
یادگار علی (ع)
گلستانی از زیباترین گل های فداکاری!
و دریایی از آبیِ عطوفت، مبارک باد.
میلاد حضرت علی اکبر و روز جوان بر شما مبارک
پاسخ :
ممنون بانو مهربون بر شما هم مبارک باشه 
شکیبا **
۱۸ ارديبهشت ۱۶:۰۳
سلام
سوره حشر ان شا الله
التماس دعا
پاسخ :
سلام بانو 
ثبت شد آدرس نزاشته وب نداده  بودین که بهتون اطلاع بدم 
هاله ハル
۱۸ ارديبهشت ۲۳:۰۹
سلام دوست خوبم،
من سوره‌ی بقره و آل عمران رو انتخاب می‌کنم.۳۰ روز رمضان رو وقت داریم که بخونیم درسته؟
میام جواب پیامم رو همینجا چک میکنم. مرسی‌ی‌ی!
پاسخ :
سلام هاله جان 
متاسفانه سوره های موردنظرت انتخاب شدن :-((( 
بله 
♣F@LL G!RL♣
۱۹ ارديبهشت ۱۶:۰۹
سلام منم سوره ی مریم رو میخونم
پاسخ :
سلام 
ثبت شد 
سجاد مقید
۲۱ ارديبهشت ۱۳:۱۰
سلام
من سوره های یونس ، هود و یوسف رو می خونم
ان شاءالله قبول باشه
پاسخ :
سلام 
ثبت شد متشکرم 
ماه گیسو
۲۲ ارديبهشت ۱۱:۲۲
بر چهره پر ز نور مهدی صلوات / بر جان و دل صبور مهدی صلوات
تا امر فرج شود مهیا بفرست / بهر فرج و ظهور مهدی صلوات . . .
ولادت امام زمان (عج) مبارک باد
پاسخ :
بر شما هم مبارک 
خانم اشک
۲۵ ارديبهشت ۰۸:۳۵
وای خدای من ختم قرآن
سلام
نمیشه جدول بذارید هر کدومو دوستان قبول کردن علامت تیک بذارید تا واضح تر باشه؟ من ۳ جزء آخر رو میخوام :) لطفا :)
پاسخ :
سلام
والا دروغ چرا ، من از این قرطی بازیا بلد نیستم 
دیروز یه کمی عصبی بودم از ۲۷ تا ۳۰ برای شما گذاشتم شرمنده الان درستش می کنم 
خانومِ حدیث :)
۳۱ ارديبهشت ۱۳:۱۲
سلام.هر روز این سوره ها روقرائت باید کرد؟یا در طول ماه مبارک؟ :)
پاسخ :
سلام 
نه عزیزم فقط یکبار باید قرائت کنید 
خانومِ حدیث :)
۳۱ ارديبهشت ۱۳:۱۶
متوجه شدم :)
سوره توبه و اسراء و مومنون
پاسخ :
ثبت شد 
خادم امام زمان عج الله
۰۱ خرداد ۱۴:۳۸
با سلام و صلوات خداقوت و سپاس از طرح ارزشمندتان. ان شاالله سوره صافات قرائت میشود. جزاکم الله خیرا
پاسخ :
سلام 
خواهش می کنم 
ثبت شد 
ممنون 
مهرزاد
۰۲ خرداد ۲۰:۳۸
خیلی بده احساس کنی مثل شمعی !
فقط وقتی برق رفت می آیند سراغت
و بعد با یک فوت
خاموشت می کنند
======================
سلام مشکل میهن بلاگ رفع شده برگردم میهن بلاگ کتک میخورم بخاطر کوچ مکررم یا نه ؟؟؟؟؟؟؟؟
لینکم کو؟
پاسخ :
اهوم 
سلام ، نه بابا ولی به نظرم یه جا ثابت بمونید بهتره همون رز بلاگ بمونید تا خطر نهدید و حمله کم شه خخخخخخخخخخخخ
لینکی که ، با اسم خودتون خیلی وقته 
MEHDI ZAREI
۰۵ خرداد ۰۰:۰۰
سلام وبلاگ خیلی عالی دارید شما هم از وبلاگ من دیدن کنید خوشحال میشم
پاسخ :
سلام مرسی نظر لطفتونه ، سر زدم 
Javad
۰۵ خرداد ۰۱:۰۷
مرسی از شما فقط من روال کار رو نمیدونم بی زحمت بهم بگین. مرسی
پاسخ :
شما سوره ای که انتخاب کردید رو باید یک بار تو یکی از روزهای ماه رمضون به نیت بخشش گناهان گذشته و دوری از گناه قرائت بفرمایید 
حوا بانو
۰۶ خرداد ۱۰:۴۸
سلام.
لطفا واسه من سوره ی انعام رو ثبت کنید.ممنونم.
پاسخ :
سلام 
ثبت شد 
Javad
۰۹ خرداد ۱۵:۰۲
مرسی از شما
پاسخ :
خواهش می کنم 
مهرزاد
۰۹ خرداد ۲۰:۴۱
آدما عوض نمیشن . . .
فقط بعد از یک مدت بازی کردن خسته میشن ، میشن همونی که بودن...
=========================================
سلام مشکل میهن بلاگ حل شد برگشتم میهن بلاگ .شرمنده انقدر کوچ میکنمو بر میگردم.دوس داشتی وبمو اصلاح کن لینکشو.
پاسخ :
مطمئن نیستم 
چشم 
parmin ❤❤❤
۱۱ خرداد ۱۷:۵۳
منم مو خوام :((((((
اگر برام انتخابیدی بیا وبلاگم به بوگو
پاسخ :
جزء یا سوره ؟ 
parmin ❤❤❤
۱۱ خرداد ۱۸:۱۰
سوره خخخخخخ
پاسخ :
سوره الحجر برای شما 
مهرزاد
۱۴ خرداد ۱۴:۴۵
زیاد رو آدمــــــا
حســـــــاب باز نکن
یـه روزی با امضای خودت
حسابتو خالــــی می کنن
سلام خوبین؟لینکم درسته؟؟؟؟
پاسخ :
زیبا بود
سلام ممنون ، خیلی وقته 
مرصاد گراف
۱۶ خرداد ۱۷:۴۸
سلام سوره واقعه رو برای بنده ثبت کنید.یاعلی
پاسخ :
سلام 
متأسفانه سوره ی واقعه انتخاب شده یه سوره دیگه انتخاب بفرمایید 
صهبا 97
۱۷ خرداد ۰۷:۴۸
سلام
سوره انسان رو برای من ثبت کنید
ممنون
اینو هر وقت بخونیم اشکالی نداره؟
پاسخ :
سلام 
جزء ۲۹ کامل انتخاب شده 
یک سوره دیگه براتون انتخاب و اعلام می کنم 
فقط ماه رمضون باشه دیگه 
صهبا 97
۱۷ خرداد ۱۹:۰۱
دستت درد نکنه :)
پاسخ :
خواهش می کنم :-)))
ــ پــــــــــائــــیزــ
۱۹ خرداد ۰۹:۲۸
سلام ببخشید من کنکور دارم نمیتونم زیاد بردارم ولی میشه هر روز یک سوره یاسین بخونم؟تا راحت به درسم برسم؟ممنون میشم جواب بدین،اگرهم یاسین نشد به سوره دیگه که ترجیحا کوتاه باشه مرسی
پاسخ :
سلام 
خواهش می کنم سوره یاسین انتخاب شده ، همین که دوست دارین شرکت کنین عالیه 
سوره لقمان رو قرائت می فرمایین ؟ ۳۳ تا آیه داره 
ــ پــــــــــائــــیزــ
۱۹ خرداد ۱۲:۴۲
باشه عزیزم پس من سوره لقمان رو میخونم ممنون
پاسخ :
خواهش می کنم ، ثبت شد گلم 
نرجس
۲۰ خرداد ۰۵:۱۲
سلام. سوره های مربوطه قرائت شد. از همه قبول باشه ان شاء الله. عیدتون هم مبارک.
پاسخ :
سلام 
خدا قبول کنه ، متشکرم همچنین بر شما نرجس بانو عزیز :-)
مهاجر ..
۲۰ خرداد ۱۲:۳۰
سلام
یه سوره هم به من بدید :)

منم چپ دستم؛)
پاسخ :
سلام 
سوره فرقان برای شما موقت ثبت شد در صورت تمایل می تونید تغییر بدید 
چه سعادتی 
جمعه بلاگی
۲۰ خرداد ۱۴:۵۵
بنده سه سوره نورومومنون ولقمان
راتلاوت میکنم


اسم«آقاعلی»میباشد:)
به این نام اسمموثبت کن:)
پاسخ :
متاسفم دوست عزیز سه سوره مورد نظر شما ثبت شده 
سه تا سوره دیگه انتخاب کنید 
جمعه بلاگی
۲۰ خرداد ۱۵:۳۴
ای زرشک
چی میخواستم‌چی‌شد:)
سوره‌عبس
سوره‌انفطار
سوره‌تکویر
تاییدشون کن دیگه
فکرنکنم‌تکراری‌باشن؛(
پاسخ :
متاسفم 
ثبت شده بود ، سه تا سوره فصلت ، عنکبوت ، روم برای شما ثبت شد 

بوسه پاییزی
۲۱ خرداد ۱۷:۴۳

✍🍃ﻗﺪﺭ ﺧﻮﺩﺕ ﺭﺍ ﺑﺪﺍﻥ...

ﺧﻮﺩﺕ ﺭﺍ ﺳﻔﺖ ﺑﭽﺴﺐ...

ﺍﺭﺯﺍﻥ ﻧﻔﺮﻭﺵ ﺧﻮﺩﺕ ﺭﺍ...

ﺑﻪ ﻟﺒﺨﻨﺪﯼ،
ﺑﻪ ﺣﺮﻓﯽ،
ﺑﻪ ﻧَﻘﻠﯽ،
ﺑﻪ ﻫﺪﯾﻪ ﺍﯼ،
ﺑﻪ ﺗﻮﺟﻬﯽ...؛
ﺑﮕﺬﺍﺭ ﺗﻼﺵ ﮐﻨﺪ...
ﺑﮕﺬﺍﺭ ﺑﺮﺍﯼ ﺑﺪﺳﺖ ﺁﻭﺭﺩﻧﺖ،
ﻫﺰﺍﺭ ﺭﺍﻩ ﺭﺍ ﺍﻣﺘﺤﺎﻥ ﮐﻨﺪ...

ﺑﮕﺬﺍﺭ ﻗَﺪﺭﺕ ﺭﺍ ﺑﺪﺍنند...
ﺑﮕﺬﺍﺭ ﺑﻬﺎﯾﺖ ﺭﺍ ﺑﭙﺮﺩﺍﺯند...

ﺁﺩﻣﻬﺎ ﭼﯿﺰﻫﺎﯼ ﻣﻔﺖ ﺑﺪﺳﺖ ﺁﻣﺪﻩ ﺭﺍ،
ﻣﻔﺖ ﻫﻢ ﺍﺯ ﺩﺳﺖ ﻣﯽ ﺩﻫﻨﺪ...!
ﮔﺮﺍﻥ ﺑﺎﺵ..
گران



ممنونم از حضور پرمهرت مهربانم
پاسخ :
:-)
خواهش می کنم 
مهرزاد
۲۱ خرداد ۲۲:۵۴
گرگ خیلی خطرناک نیست
باورکن
وقتی سیر شد دیگر نمی درد
از گوسفندی بترس
که هرچه می چرد سیر نمی شود
تمام دشتها را
یک تنه آرزو دارد ....
پاسخ :
 اتفاقا گرگ حیوون مورد علاقه من و اگر بهش خطرناک میگن برای چرخه طبیعتشه 
زهرا باقری
۲۲ خرداد ۱۰:۳۰
اره اجی دوهزار دیگه اضاف کن
پاسخ :
چشم 
ناشناس
۲۲ خرداد ۱۵:۰۳
سلام
ما دو تا خواهر هستیم
سوره های سبأ ، یس رو برای ما بنویسید
من ( ر) یس
خواهرم (رن ) سبأ
پاسخ :
سلام 
قبول باشه ، چشم 
سلام 110
۲۲ خرداد ۲۱:۵۰
سلام
اون 14 تا سوره کدوما هستند
اگه توحید هم هست برای من :)
پاسخ :
سلام 
سوره توحید انتخاب شده 
سلام 110
۲۲ خرداد ۲۲:۲۵
شعرا و حدید
پاسخ :
ثبت شد 
لیمو جیم
۲۲ خرداد ۲۳:۰۸
سلام مریم جان
ممنون از نیت خیرت..من توی وب روشا اگه بشناسیش جز سی رو قبول کردم بخونم اگه اون ب همین زودی تموم شد میام و اینجا هم شرکت میکنم حتما
پاسخ :
سلام 
نه متاسفانه نمی شناسمشون 
هر طور مایلین دوست من 
یک عدد منِ سرکش ...
۲۳ خرداد ۰۳:۴۰
سلام من می خواستم سوره ی القلم رو انتخاب کنم ولی مثل اینکه انتخاب شده قبلا
پاسخ :
سلام 
دیشب خیلی ناراحت و خسته بودم یه نگاه سطحی کردم ، حواسم نبوده سوره قلم رو هم نوشتم 
یه سوره دیگه انتخاب کنید 
حمیدرضا وجدانی
۲۳ خرداد ۱۵:۴۱
سلام
التماس دعا
سوره های الدخان و الطور و الذاریات رو میخوانم
یا علی
پاسخ :
سلام 
محتاجیم به دعا 
ثبت شد 
سلام 110
۲۴ خرداد ۰۴:۱۷
ممنون
فتح و حجرات رو هم اضافه کنید
پاسخ :
خواهش می کنم 
ثبت شد 
یک عدد منِ سرکش ...
۲۴ خرداد ۰۶:۰۳
سلام بی زحمت برای من سوره ی الجاثیه رو ثبت کنید، مرسی
پاسخ :
سلام 
خواهش می کنم ، ثبت شد 
سید.ق.م
۲۶ خرداد ۰۳:۲۱
سلام
شهادت مولا علی رو تسلیت میگم
ان شالله در پناه مولا به بهترینا اعم از مادی و معنوی برسی

این 9 تا سوره ای که باقی مونده رو واسه من ثبت کن
پاسخ :
سلام 
من هم به شما تسلیت میگم 
مرسی همچنین شما 
همه رو ؟ آخه یه نفر دیگه هم میخواد شرکت کنه :-( 
سید.ق.م
۲۶ خرداد ۱۹:۰۵
مشکلی نیس اون هر کدومشونو که میخواد ورداره بقیشو واسه من ثبت کن
پاسخ :
دوتا رو جا انداخته بودم اونو برای اون میزارم ، شما ۹ تا رو بخون 
سید.ق.م
۲۷ خرداد ۱۵:۰۵
سلام
دو تا جا مونده بود اما دو تا دیگه هم اضافه شد!
اگه مدعی واسه این دو تا باقی مونده نیس واسه من ثبتشون کن
بهتر بود سی تا جزء رو میذاشتی و هر کسی یه جزء ور میداشت و اینجوری از نظم بهتری برخوردار بود
پاسخ :
سلام 
اینطوری بهتر بود ، اون طوری کسی شرکت نمی کرد نظرسنجی گذاشته بودم همه گفتند سوره ، چشم 
سید.ق.م
۲۸ خرداد ۱۶:۳۴
چی شد؟
این دو تا سوره مونده رو بخونم یا نه؟
پاسخ :
انتخاب شد ، پایان 
حسین قنبری ریسه
۲۸ خرداد ۱۸:۲۱
این دوتا سوره باقی مانده بامن 😊
پاسخ :
ثبت شد ، التماس دعا
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان