خودزنی زندگی


سلام دوستان طاعاتتون قبول 


به نظر شما علت خیانت زنان و مردان متاهل چیست  ؟ 

راهکار خیانت زنان به مردان : 

۱ : حتمأ به همسرتان از نظر عقیدتی هم کفو باشید 

۲: از ارتباطات مشکوک ،... کاملا جلوگیری و‌ حساس باشید 

۳ : هر چه محبت دارید به او بدهید ، بلد نیستید بیاموزید 

۴ : سعی کنید برای هم بیشتر وقت بگذارید 

۵ : ضعف های هم را بپوشانید و بازگو نکنید و به همسرتان به صورت قاطع کمک کنید تا خودش را اصلاح کند 

۶ : همسرتان را به طور کاملأ نامحسوس کنترل کنید و اگر چیزی دیدید به رویش نیاورید و سعی کنید با بهترین روش که خودش متوجه نشود او را نجات دهید 

۷ : آز آن چه دارید راضی باشید و زیاده خواه نباشید ، عشق و زندگی خوب در پول و ثروت نیست و ثروتی که آرامش نیاورد به جز شر چیزی ندارد 

۸ : بدانید با هر دستی بدهید با همان دست پس می گیرید و هر کاری که کنید نتیجه اش را خواهید دید 


Maryam
Frozen Fire
۰۷ خرداد ۱۱:۴۲
به نظرم علت این که بعد از این خیانت همچنان اون زندگی پابرجا میمونه اینه که یه عده از خانوم ها هویتشون رو به شوهرشون یا به بچه هاشون گره زدن و فکر میکنند بدون اونا شخصیت مستقلی ندارند و با اونا تعریف میشن برای همین به خاطر حفظ این هویت هم که شده ادامه میدن.یجورایی ترس از دست دادن و دوست نداشتنی بودن دارن!که خب کمی بچه گانس.و ناشی از عزت نفس پایینه که اونم احتمالا ریشه در تربیت خانوادگیش داره.شاید مثلا مادرشم اینجوری بوده.حالا نه این که لزوما در مورد مادرش هم خیانتی صورت گرفته باشه،ولی خب همون ترس از دست دادنه هست بهن ظرم تو خیلیا.شاید به خاطر همینه که تو اکثر موارد طلاق خانم ها بیشتر آسیب میبینن.انگار که یه تیکه از وجودشون گم شده باشه.البته تجربه ای در این زمینه ندارم.حتی موردی اطراف خودم هم ندیدم!طلاقی هم ندیدم!شاید بهتر بود اصن بیخودی درموردش نظر نمیدادم:/

برای دومی جوابی ندارم.همچنان که نمیدونم مرد ها چرا خیانت میکنند؟
پاسخ :
دو سه روز که دارم به این موضوع فکر می کنم 
به نظر من خانم ها بیش از اندازه خودشونو در دسترس آقایون قرار میدن و بیش از حد ابراز علاقه می کنند و ابن هم نشأت گرفته از احساساتی بودنشون هست و نمیشه بهش خرده گرفت 
من فکر می کنم باید از ابتدای ازدواج فوببای از دست دادن رو در دل شوهر گذاشت که هوا برش نداره فکر کنه هر کاری کنه هیچی بهش نمی گه و به این زندگی ادامه میده 
مرد از پول زیاد شلوارش سه چهارتا میشه 
همین موردی که تو پست عرض کردم شوهرش شرکت مهندسی داره و پولداره 
به نظر من مرد نمیتونه به زن هویت ببخشه و این توجیهی بس احمقانه برای ادامه ی این زندگی  هست ، ترس از تنهایی و .... 
زن بچه هاشو بزرگ کنه و مرد به هرزه گیش بپردازه 
خوش خیالی و اعتماد بیش از اندازه هم تاثیر به سزایی داره خانم صبح بیدار شه خیلی خوشحال بره پیاز پوست بکنه و مشغول آشپزی شه و آقا هم سر ساعت نیاد خونه و با تاخیر بیاد و زن با خوشحالی غذا براش بکشه 
مردا زن ها رو موجوداتی ضعیف و بی ارداده شناختند که با یه دوستت دارم ساده گول بخورند و فراموش کنند دوره ی احساساتی بودن سر اومده 
حمیدرضا وجدانی
۰۷ خرداد ۱۲:۲۰
سلام
میخوام نظر بدم.شاید هم یه حرفی بزنم که الکی زده شده باشه.نمیدونم.
به نظرم این مسائل برمیگرده به آموزش فرزندان هم در خانواده و هم در مدارس.
من به عنوان جزیی از جامعه خیلی مسائل رو شنیدم،خیلی ها رو دیدم و خیلی اشتباهات داشتم.بلاخره یه عمری خدا بهم داده تا اینجا و تجربه هایی داشتم.
خانواده پسر یا دخترش رو راهنمایی نمیکنه وقتی در دوران بلوغ هست و هزاران سوال فکرش رو درگیر کرده
در مدارس باید مسائلی گفته شود و راه های درست و غلط نشان داده شود به دانش آموز و مشاور ها و دبیرهایی که میتونن در مسائل اجتماعی و ... کمک حال باشند خیلی مسائل رو حتی اشاره ای هم نمیکنن و میگذرن
و اینجاست که پسر یا دختر با دوست خودش،همکلاسیش یا هر فردی که بتونه هم صحبت میشه و ...
و وقتی هم که ازدواجی صورت میگیره زن و مرد همچنان دوستان خودشون رو دارند و در مورد خیلی مسائل بهم نظر میدن و نارضایتی ها یا مسائل دیگر ایجاد می شود
ببخشید خیلی طولانی شد
یا علی
پاسخ :
سلام 
نه اتفاقأ خیلی کامنت خوب و جامعی دادید 
۱ : به نظر من زیر ساخت های ازدواج ها از بیخ مشگل داره ، پسر ۴۰ ساله میره خواستگاری یه دختر ۲۴ ساله و جواب مثبت هم دریافت می کنه چرا ؟ چون که پولداره و خوشتیپ و خوش قیافه ست  و فکر نمی کنم تصور این زندگی خیلی از ذهن دور باشه چیزی که مفهوم حرف من خانم در مراسم و مهمونی ها شاهد نشاط و انرژیک بودن همسران دوستان و اقوامش و همسرشو یه قورازه می بینه که حوصله هیچیو نداره فکر می کنم امروزه روز بحث پول جای عشق و علاقه و .... گرفته 
۲ : در خصوص خانواده  هم باید اضافه کنم که متاسفانه ما در سال ۹۶ زندگی می کنیم اما همچنان پا در رکاب ۵۰۰ سال پیش هستیم مسائل جنسی مطرح نمیشه و دختر و پسر در اوج بلوغ و یافتن هویت جنسیش تک و تنهاست و اگر سوالی هم بپرسه با تو دهنی مواجه میشه 
۳ : مسئله دیگه وجود ماهواره در منزل هست جایی که دختر و پسر مجرد حضور داره ماهواره صحبتی برای گفتن نداره و مسئله دیگه ای که کم نیست نداشتن حیا والدین در مقابل فررندان هست پشت قضیه چه چیزی میتونه باشه ؟ مثلأ میخوان بفهمونند ما خیلی اپن مایند و باز هستیم و ... 
۴ : کم کاری آموزش و پرورش : تو علوم فقط میگن کروموزم و اسپرم و ..... توضیحی در این خصوص ارایه نمیدن بعد بچه میره با بزرگتر از خودش دوست میشه و از تجربیات اون استفاده میشه و دیده شده که فرزند ار فرط فضولی در اتاق خواب والدین تو کلنکس دوربین کار گذاشته ببینید چقدر از بیخ مشگل داریم !!!!!!!!!!! 
۵ : افراد تعریف درستی از ازدواج و عشق ندارند دختر خانم ۱۴ - ۱۵ ساله ست شوهرش میدن انگار مثلأ شوهر نکنه سال های بعد قرار بی شوهری دنیا رو‌ برداره و بمونه و بپوسه 
۶ : جراحی های زیبایی و تحصیلات تو این امر نمیتونه بی تاثیر باشه : الان که دختر و پسر جراحی زیبایی انجام میدن و شبیه هم میشن معلومه ذایقه ها تغییر می کنه 
تحصیلات : وقتی ازدواج به خاطر مدرک طرف انجام میشه فاتحه اون ازدواج خونده ست دیده شده دختر خانم یکی از ملاک هاش این بوده که طرف هم رشته اش باشه !!!!!!!

زهرا باقری
۰۷ خرداد ۱۲:۲۴
جامعه داغون تر از چیزیه ک فکرشو کنیم دلیل بیشتر این دوستی ها ب قول معروف همون تیغ زدنه یا شایدم تنهایی
پاسخ :
متاسفانه :-( 
خب این که میشه برای دوستی دختر با مرد متاهل 
ولی آخه یه مرد متاهل با وجود زن و بچه چطور میتونه حس تنهایی داشته باشه ؟ !!!!!!! 
عجیب نیست :-( 
ویرا بانو
۰۷ خرداد ۱۵:۳۱
به نظر من مشکل اساسی میتونه انتخاب های اشتباه و به دور از منطق باشه که دلیل اصلیشم برمیگرده به عوض شدن معیار و ملاک هامون واسه ازدواج...مثلا یه مردی ممکنه معیار اصلیش واسه ازدواج زیبایی باشه بعد از اینکه ازدواج میکنه حالا یا طرف واسش تکراری میشه یا به دلیلی زیباییشو از دست میده و همین باعث میشه که همش دنبال تور کردن دخترای جوان و زیبا باشه.
و یا اینکه ممکنه وضع مالیش اونقدر خوب باشه که فکر کنه با پول میتونه هر دختری رو که بخواد راضی کنه...البته الان متاسفانه خیلی از دخترا به خاطر همین موضوع حاضرن با مردای متاهل دوست بشن.
اینا هم میتونه خیلی مهم باشه:
خیانت زن:
عدم توجه کافی همسر و تامین نکردن مسائل مالی
خیانت مرد:
تنوع طلبی، کمبود محبت از طرف زن و فرزندان
پاسخ :
احسنت 
سن ازدواج در شهرستان و روستاها به شدت پایین مثلأ پسره ۲۰ سالشه و دختر خانم ۱۶ سالشه اینا ازدواج می کنند بعد متأسفانه زیبایی در هر دو جنسیت در هیچ عدد و ارقامی جا نمی گیره سال به سال با افراد مختلف در مکان های مختلف آشنا میشن این قضیه برای هر دو طرف هستشا که میتونه مقدمه ای برای پشیمون شدن از ازدواج بشه و نکته ی دیگه ای که میتونم اضافه کنم اینکه سن بلوغ در هر دو جنسیت پایین اومده که باز هم بر می گرده به بستر فرهنگی خانواده ها خانواده هایی وجود دارند که به دخترشون یا پسرشون اجازه نمیدن با دختر خاله یا پسر خاله شون صحبت کنند خب وقتی ایشون قرار با یه دختر خانم یا آقا پسر صحبت کنه خب دچار هیجان میشه و سوالاش یادش در میره و اینکه می شینند خواب های هم دیگه رو تعبیر می کنند 
من موندم یه دختر ۱۶ ساله تعریفش از ملاک برای ازدواج چیه ؟ اینا با هم در اتاق چی میگن ؟ 
متاسفانه پسرها ضعف دختر ها رو میدونند که دخترا عاشق ماشین شاسی بلند و ... هستند و چه بسا آقایون متاهل هم از این قضیه به تفع امیال خودشون سوء استفاده می کنند 
صاحب کار دامادمون جنسیس داره زن و بچه دارند دختره با پرشیا افتاده دنبالش بوق می زنه ایشون هم توقف می کنند دختره با کلی دلبری و قمیش می شینه تو ماشین میگه بریم عشقم !!!!! ایشون هم میگه من زن و بچه دارم دختر هم می بینه فایده نداره و نمیتونه از ابن طعمه بگذره الکی میگه میشه یه زنگ بزنم این بنده خدا ار خدا بی خبر هم میگه بزنید زنگ می زنه به موبایل خودش !!!!!! بعدها زنگ می زنه و ایجاد مزاحمت می کنه 
خیانت زن : 
یعنی دست به تن فروشی می زنند ؟ 
خیانت مرد : 
که ریشه ش بر می گرده به جامعه 
آقا علیرضا
۰۷ خرداد ۲۰:۴۴
کلا چون سن ازدواج بالا رفته این اتفاقا رواج پیدا کرده
خود من الان زیر فشار غریزیم دارم له میشم حقیقتا 😑
خیلی سخته تحملش
پاسخ :
خب اینکه مربوط به روابط پیش ازدواج 
موصوع ما خیانت متأهل هاست 
محـ ـمد
۰۸ خرداد ۰۰:۴۴
نظرات بقیه جالب بود برام.. ولی من فکر نمیکنم انقدر پیچیده باشه دلیلش..

به نظر من تو یه جمله دلیل خیلی از طلاق ها و خیانت هارو میشه گفت..

اونم اینه که مرد بنده ی شهوت هست و زن اسیر محبت..

نیاز جنسی تو یه مرد بخصوص پس از اولین تجربه اش خیلی احساس میشه و حالا ممکنه تو افراد مختلف کمی فرق داشته باشه.. بخاطر همین هم هست که اگر در زندگیش ببینه همسرش نمیتونه این نیازشو برطرف کنه.. میره به سمت راه دیگه.. ببخشید بعضی ها خود ار ض ا ئی میکنند.. بعضی ها هم با یه دختر دوست می شوند و.. بعضی ها هم ازدواج موقت و دائم و...

در خانم ها هم همینطور هست.. وقتی زن ببینه که پس از ازدواج همسرش بهش محبت نمیکنه و سعی میکنه با پسر یا مردی رابطه برقرار کنه که این وسط این مرد به خواسته ی خودش یعنی شهوت میرسه و زن به محبتش..

مردها به دنبال رفع شهوتشون جنس مخالف رو دنبال میکنند و با محبت زیاد و جلب نظر جنس مخالفشون، اون فرد رو جذب خودشون میکنن.. خانم ها هم به خیال اینکه این محبت و صحبت ها واقعی و عشق است.. گول میخورند و پس از مدتی میبینند که باز هم به آن محبت واقعی و.. دست نیافتند..

تو تمام این صحبت های بالا، اگر دو طرف دارای اعتقاد و پایبند به اصول دین اسلام باشند.. زندگی خیلی بهتر و به دور از این صحبت ها خواهند داشت.. بخاطر اینکه اون مرد و زن خویشتن داری میکنند و سعی میکنند مشکلات رو بدون خیانت و.. حل بکنند..

واقعا خدا کمک کنه که تو جامعه هرچه کمتر از این مسائل داشته باشیم.. :(
پاسخ :
خب نیاز جنسی که به بعد از اولین رابطه حس میشه به روابط پیش از ازدواج مربوط میشه ؟ 
به نظر من زن ها اگر کاملأ هم در دسترس باشند همون طور که خودتون هم گفتید بنده شهوت هستند و تنوع طلب کاری از زن ها بر نمیاد اون ها دنبال دیگری هم می رن اما خیانت زن ها متاسفانه چیزی که مشهود و مورد سوء استفاده مردان قرار می گیره و همون طور که خودتون هم فرمودید احساساتی بودن شون هست که مثلأ فکر می کنند هر کی زل زد و چهارتا لاو واسشون ترکوند پشت پا می زنند به بنیاد و ریشه زندگیشون ‌ و این موارد در دختران مجرد هم دیده میشه متاسفانه تا یکی باهاشون شیرین برخورد می کنه یا تو دانشگاه بهشون جزو میده میرن تو خلسه که آره دیگه بهم علاقه داره 
متاسفانه حرفاتون جامعه رو پوشش میده :-( 
از ماست که بر ماست 
خدا به وسیله انسان به ما کمک می کنه نه شیطان 


مداد رنگی
۰۸ خرداد ۱۸:۳۲
من نظرخودمومیگم:
زمانیکه مردیه توقعاتی ازخانومش داررررررره
وخانومش بااون توقعاتش میسازه
(توقعات بجانه هرتوقعی)
واین خانواده پایداره
ویه چیزدیگه یکی ازعامل های طلاق
چشم چرانی چه زن وچه مرداست
مردی که متاهله یازنی که متاهله باید
سرش توکارخودش باشه نه به زن یکی
دیگه نگاه کنه
یکی دیگه اینه که زن هادریه مدتی دچارحالت
پریودمیشندوتاطی شدن سیکلش بداخلاق
میشن ومردهابایدباهاشون مهربون باشن
نه بخاطراینکه باهاشون بدحرف میزنه
سرشون دادبزنندوبشه یه دعواوباعث طلاق
میشه



بعضی پسرهاودختران برای تامین نیازجنسی
خودازدواج میکنندوبااینکارتامین میشوند
ولی بعضی زن هاقدرخودشونونمیدونند
وبه خودشون ارایش میزنندوبااینکه متاهلندبه
مردان مجردشماره میدهندوآنهارابه سوی گناه
میکشانندومردمجردپس ازطی مرحله رفع نیاز
جنسیش ازطریق زنابااین خانم متاهل یه پولی
بهش میده اینطورهم زنه گناه کبیره کرده
وهم پسره وبالعکس
ووقتی شوهرش ببینه این زنه دچارزناشده است
بهش میگه توچرارفتی بااون پسره زناکردی
وزنه میگه به توچه ویانه وقتی شوهره این
میفهمه زنش دچارزناشده میگه این بدردمن
نمیخوره وطلاقش میده


وبعضی مردهانمیدونندفقط به همسرشون تعلق دارند
تازمانیکه خودش تمایل به دوباره زن گرفتن نداشته
باشداگه داشته باشدوتمکن مالی داشته باشه
میتونه ازپس خرجشون بربیادبااجازهازاون زنه ازدواج
میکنندنه صیغه وعقدبدون اجازش که باعث طلاق میشه




علل این کارهابی اعتمادی طرفین نسبت به هم
است
وبه بازی گذاشتن آبروی چندین ساله خانواده هایشان
است
12889
پاسخ :
تعریف توقع به جا و نا به جا در هر طیفی متفاوت فکر می کنم باید در این رابطه طرفین باهم صحبت کنند 
یعنی می فرمایین پریود عامل موجهی برای طلاق ؟
حالا هر کسی هم که آرایش کرد مورد اخلاقی نداره فکر کنم زیادی دارید تند می رید 
چه افکار جالبی دارین ، هر کسی که پول داشته باشه میتونه دوباره ازدواج کنه و جالب تر از اون اینکه زن ها رو کاملأ احمق فرض می کنند که اجازه میده برن ازدواج مجدد کنند !!!!! کدوم زن احمقی پیدا میشه اجازه بده شوهرش نصف شه 
یعنی سوء ظن داشتن ؟ یعنی محکوم شدن پیش از ارتکاب جرم ؟ 

آقا علیرضا
۰۸ خرداد ۱۹:۲۶
خب همین دیگه طرفین که از زندگیشون ارضا روحی و جسمی نشن ، اخر به کاهدون میزنن
پاسخ :
یعنی خیانت فقط گرداگرد نیازهای طبیعی بدن برمی گرده درست ؟ خب این برای آقایون 
علت خیانت خانم ها چیه ؟ 
نـــای دل
۰۸ خرداد ۲۳:۱۰
یکیش در نظر نگرفتن خدا..

بعدش ایمان ضعیف و نفسی که کنترلش نمیکنن..

بعدش هم همین شبکه های موبایلی که مصیبت عظمایی شده
پاسخ :
اون که بله 
درست 
خب اینکه دلیل و توجیه ولی از سال های پیش یعنی دهه های ۳۰ - ۴۰ هم خیانت وجود داشته من مخالف نرم افزار ها نیستم ولی زیاد هم موافق نیستم خصوص انیستا 
من هیچکدوم از این نرم افزارها رو ندارم 
یک مرد!
۰۹ خرداد ۱۱:۰۳
به سلام
به شخصه، موارد این چنینی رو دیدم و شنیدم، ولی در مقایسه با عموم جامعه واقعا این قبیل اختلالات در حد صفر درصده!!
نباید انقدرا بهش بها داد و نگرانش بود ولی خب نمیشه هم ازش به همین سادی گذشت......
یکی از مضار بها دادن به این ایجاد شک و اضطراب تو دل همسرهاست ... و این به مراتب مخرب تره
من در اطرافم مردی رو ندیدم که با وجود زنش، زنه دیگه ای رو بگیره . شاید شیطنتی داشته باشه اونم در مورد بین صدها مرد یکی دو تا از ایشون نه همه شون ... واقعا غالب مردهای ما حوصله دردسرهای ارتباطاات خارج از خانواده رو ندارن ... زن هامونم همینطورن...
پاسخ :
سلام 
شب هاب ابری هم ماه کاملأ پوشیده نمیشه پس میشه به این نتیجه رسید که همه چیز نسبی هست عده ای خیانت کار و عده ای متعهد و ما قرار نیست به کسی تهمت بزنیم و همین طور همه رو متعهد ببینیم همین شیطنت هایی که فرمودید نگفتید یعنی چی ؟ اینکه مرد متاهل با دختر / زن دوست میشه رابطه ی خارج از خانواده نیست ؟ اسمش چیه ؟ 
یکی از دوستان خواهرم سه ماهه باردار میخواد بچه شو بندازه به خاطر اینکه شوهرش خیانت بهش کرده و ثابت شده 
خوش خیالی فقط نسبت به مرگ خوبه ، خوش خیالی آخرش جنون 
کودک درون من، اکتیو تشریف داره
۱۰ خرداد ۰۸:۱۷
سلام.
کمبود محبت و عاطفه
بی توجهی همسر
مشکلات زیاد زندگی
دور شدن از هم و کم درد و دل کردن
شایدم مشکلات جنسی
و خیلی چیزای دیگه
منم میشناسم کسانی رو که با وجود همسر و فرزند با افراد مجرد تو ارتباط هستن
یا هر دو متاهل
پاسخ :
سلام 
همه چیز بستگی داره به تعریفت از خیانت 
همه اشاره به مسائل جنسی کردند ولی شما زوایای دیگه ی این موضوع کثیف رو عنوان کردید 
خیلی بد :-(
ABOLFAZL :.
۱۰ خرداد ۱۸:۵۸
اینکه مردا خیالشون راحته و قبول ندارم
دلیل اکثر این کارا چشم انسانه و متهد نبودنشونه وگرنه ادنی که زن یا شوهر داره نباید سمت تین کارا بره
پاسخ :
خب اگر خیالشون راحت نیست پس چرا خیانت می کنند ؟ به روی خودشون هم نمیارن و به تعهدشون پای بند نمی مونند ؟ 
درست 
یک مرد!
۱۱ خرداد ۱۰:۱۵
اول بگم اون چیزی که شما از کلمه خیانت تلقی دارید، در مورد زن و مرد خیلی متفاوته
زنی که با وجود شوهرش با مردی حتی حرف میزنه و رابطه ای داره، اون خائنه ولی مردی که با وجود زن و بچه ش میره یه زن دیگه رو میگیره که خائن نیست.
اینو باید به عنوان پیشفرض داشته باشیم
به واسطه همین باید موضوع رو دو به شق تقسیم بندی کنیم
یکی خیانت زنان و دومی تعدد و تمایل به چند همسری مردان و البته میشه یه مدل دیگه هم اضافه کرد که روابط نا مشروع نامردان
بدیهیه رابطه زن شوهر دار قطعا نامشروعه
پس شد سه جزئ:
1-رابطه زن شوهر دار با هر مردی (خیانت)
2-ازدواج مرد زن دار با زنه دیگر (تعدد زوجات)
3- رابطه نا مشروع مرد زن دار با زنه دیگه (رابطه نامشروع)
اینا هر کدوم ده ها علل عام و خاص میتونن داشته باشن که برای هر کدومش باید کلی بحث بشه من فقط خواستم به دوستان یه مقدمه ای رو عرض کنم که راه رو اشتباه نرن و اصطلاحات و مفاهیم و غلط درک نکرده باشن
ممنون
پاسخ :
شوخی می کنید ؟؟؟ این استدلال همه ی مرداست ؟ 
زنی که با وجود شوهرش با مردی حتی حرف میزنه و رابطه ای داره، اون خائنه 
مورد بعدی صحبتتون بر می گرده به چند همسری 
۱: بستگی داره تعریفتون از رابطه چی باشه ؟ یعنی شما نشده با همکار خانمتون تلفنی در ارتباط با مسائل کاری صحبت کرده باشین ؟ پس اون زن خیانت کار دیگه ( فکر کنم زیادی سنتی فکر می کنید ) 
۲ : چند همسری مسئله ما نیست 
۳ : تعجب یه قانونی بود برای تعهد مردان 
خواهش می کنم


یک مرد!
۱۱ خرداد ۱۴:۲۰
شوخی؟؟؟
این استدلال منطقی، حالا از زبون هر کسی میخواد مطرح بشه.
قطعا منظور من از رابطه مخصوصا با توجه به فضای این پست یه رابطه کاری و رسمی نیست، یه رابطه صمیمی که میتونه از ابراز احساسات ساده و درد و دل کردن های صمیمانه شروع بشه تا رابطه جنسی ختم بشه... و این قطعا خیانته
* اتفاقا موضوع نظر میتونه تو دایره چند همسری هم بحث بشه، مردی که زن و بچه داره و میره یه زنه دیگه رو صیغه میکنه، اسمش خیانت نیست، کاره خلافی هم نکرده، فقط تبعاتی داره باید به جون بخره ... و هزینه های مادی و معنوی براش داره.
** رابطه جنسی و نامشروع هر مرد با هر زنی هم دقیقا دو وجه داره یکی اون مردی که داره این کاره خلاف و میکنه و دومی اون زنیه که داره این کاره خلاف و میکنه، و به این سومی هم نمیشه اسم خیانت گذاشت
پس بنابراین بهتره مفاهیمی که استفاده میکنیم رو درست و به جا و برای مقصود واقعیش استفاده کنیم.
و اساسا خیانت برای رفتار زن ها تعریف میتونه بشه و لاغیر.
پاسخ :
یعنی مرد بره صیغه کنه خیانت نیست ؟ پس اسمش چیه ؟
آیا این درست که مرد ایرانی برای صیغه کردن فقط هزینه های به قول شما مادی و معنوی شو در نظر بگیره و بره صیغه کنه؟ پس زن بیچاره این وسط چی میشه ؟ خدا رو خوش نمیاد 
دنیا و خدا همه چیز و به نفع مردا خواسته و اینم سقز دهن مرداس 
صیغه حلال اون وقت زن بدبخت روزگار باشه 
نمیدونم چند در صد از مردا مثل شما فکر می کنند 
زنی که خیانت کنه حکمش سنگساره اونوقت مردی که با زن دیگه رابطه برقرار کنه صیغه حلال 
عججججججججججججججب 
یک مرد!
۱۱ خرداد ۱۴:۲۶
اینم اضافه کنم، مردی که باوجود و یا بی وجود زن و بچه دنبال ناموس مردمه و از هر فرصتی برای شیطنت استفاده میکنه، بهش نمیگن خائن بهش میگن هرزه!
بازم تاکید میکنم مرد اساسا به معنای مرسومش نمیتونه خائن بشه، و اون زنه که صفت خیانت رو میتونه به خودش ببنده.
مردها تو این زمینه یا هرز پرن، یا تنوع طلبنع یا به همون یکی قانعن و حوصله اعصاب خوردی های بعدیش و ندارن ...
تقریبا میتونم به جرات بگم 99.9 درصد مردای اطراف من از جنس اخیرن، یعنی کسی حتی چشمش هم دنبال زنه دیگران نیست، غالبا هم با این نیست که از اولی چه خیری دیدن که از دومی ببینن، روابط پنهونی هم انقددددددددددر هزینه داره اعم از مادی و معنوی و استرسی که اساسا شروع نشده در نطفه خفه میشه ...
حالا بگذریم که رسانه ها یه مورد از میلیون ها مرد و انقددددر بولد میکنن که تو جامعه جا افتاده مردا همه شون خائنن !!!
پاسخ :
تعجب پذیرفتید مردها هم ......
حرفاتون به شدت نگاه منو نسبت به مردها تغییر داد 
خدا بیامرزه همسر آیندمو نور به قبرش بباره 
سید.ق.م
۱۲ خرداد ۲۲:۵۳
سلام
واسه نظر دادن در این مورد همه باید منطقی و بدون زمینه منفی قبلی حرف بزنن!
وقتی با زمینه های منفی چه مرد چه زن میاد و نظر میده کاملا مشهوده که دارن حق به جانب و بر علیه دیگری و حالت مبارزه جویانه رفتار میکنن
اینجا انسان بد و انسان خوب داریم که هر کدومش متشکل از زنان و مردان هستن که بدا دیوخو و خوبا فرشته خو هستن
ما قراره از انسانهای بد و خائن صحبت کنیم اما به شدت از جنس خودمون حمایت و از جنس دیگه بد میگیم و این درست نیس!
با همین شرایط مبارزه جویانه وقتی بخواییم بریم یه زندگیو شرو کنیم قطعا ما هم جزو کسایی هستیم که آمار طلاقو بالا میبرن و به رکورد جهانی میرسونیم!
من اومدم نظرمو بگم و اینقد حرف زیاده که نمیدونم چجوری بگم اما هر چی اومد میگم تا بعدا ببینیم چی میشه
پاسخ :
سلام 
در کامنت بعضی از دوستان ناحقی بسیاری دیده میشه البته مشخص برای انکار حقیقت و انسانیت کمی در تایپ زمان صرف شده 
باید دلیل بیاریم نه اینکه جنسیت خودمونو برتر اعلام کنیم 
سید.ق.م
۱۲ خرداد ۲۳:۰۵
واسه ریشه یابی در این زمینه باید از قبل ازدواج شرو کرد و مخصوصا جایی که قراره با همدیگه پسر و دختر حرف بزنن که چه بهتره به جای چرند گفتن و رنگ و غذای مورد علاقه و دروغ گفتن و خندیدنای الکی بشینن درباره حرفای مهم و اساسی صحبت کنن و صادقانه و کامل و جامع معیاراشونو اعلام کنن
این معیارا باید در هر زمینه ای باشه و در هر زمینه شاخه هایی با توضیحات وجود داره که باید ارائه بدن به همدیگه!
در زمینه های مادی، معنوی، جسمی، روحی، جنسی، عاطفی، شخصیتی که هر کدوم از اینا کلی حرف تووشه که باید شاید مدتهای طولانی فقط در رابطه با اینا حرف بزنن، چه دختر چه پسر همه این معیارها رو چه اونی که در خودشون هس و چه از دیگری توقع دارندو باید صادقانه اعلام کنن بدون هیچ خجالت یا شرم و حیایی مخصوصا در مسائل جنسی و عاطفی و روحی!
مثلا درباره مسئله جنسی که یکی از مهمترین مسائل هستش چه در استحکام و چه در نابودی یه خونواده بدون هیچ تعارف و خجالتی باید مطالباتشونو از یه طرف و ویژگیهای درونی و بیرونیشون و نظراتی که در این باره دارندو ارائه بدن
پاسخ :
آفرین 
میشینند از دمای هوای اتاق و من غروب آفتاب ساحل و دوست دارمو ببخشید میتونید خواب منو تعبیر کنید و فلان حرف می زنند 
باید راجبه افکار و رفتارشون صحبت کنند هنوز ده دقیقه نشده از اتاق میان بیرون که این البته به عرف اشتباه ما برمی گرده هر جا دختر و پسر نامحرم بودند شیطان سومین نفره و فلان 
بابا اینا میخوان باهم ازدواج کنند در صورت " تفاهم " میشه پنجاه سال زندگی رو در ده دقیقه توصیف کرد ؟
سید.ق.م
۱۲ خرداد ۲۳:۲۰
درباره خیانت مردا علتای زیادی میتونه باشه
مردا یه حقیقت بزرگی توشونه که تنوع طلب هستن اما این به معنای این نیستش که دیگه نمیشه کاریشون کرد!
اگه مردا زمینه ذاتی یا شخصیتی یا روحی یا جنسی منفی قبلی نداشته باشن که اینا خودشون بیماریه که باید درمان بشه به جز ذاتی که کلا دیگه کاریش نمیشه کرد احتمال خیانتشون نیس و اگه باشه به شرایط خاصی برمیگرده مثلا همین تنوع طلبی که بدون این زمینه ها اگه باشه با مدیریت جنسی، روحی و عاطفی زنها قابل حله و البته گاهی زنا چنین مدیریتیم ندارن و حتی گاهی خیلی بد هم هستن و مرده این کاره نیس و خودش حالا یه تعهداتی داره و از این حرفا
گاهی مردا از رفتار زناشون مثلا بی ادبی یا بدخلقی یا پرتوقعی یا سردی جنسی و عاطفی و... نسبت به زندگیشون بی علاقه میشن و دوس دارن جای دیگه جبرانش کنن و با خودشون احتمالا میگن این که همش به فکر خودشه و اصلا به من اهمیت نمیده و یا چرا رفتاراش اینجوریه و ... و دل خوشی دیگه واسه ادامه نداره
مردا اگه سرد بشن خیلی سخته که برگردن برعکس زنا، چون زنا با احساساتشون زندگی میکنن!
گاهی یه مرد خیلی داغه و زنش معمولی با اصن سرده و مرد میخواد یه جوری خودشو ارضا کنه و زنش ممکنه تمکین نکنه و مرد دچار آسیب میشه!
یکی بودش که میگفت 6 ماهه دارم به خودم میپیچم و نیاز جنسی دارم گفتیم تو که زن داری پس چته میگفت دارم و حتی هر بارم بخوام هستش اما من بیزارم ازش چون خیلی رفتارای زننده داره و به خودش نمیرسه و حرفای زشتی میزنه و حاضرم داغون بشم اما با این رابطه نداشته باشم و چنین مردی دنبال صیغه ای میره یا حالت بدش زنا!
البه بضیام طبق تنوع طلبی دوس دارن همه زنای عالمو امتحان کنن و گاهی هر چقدم بهترین باشی اونا ناسپاسن مثه اون پیرمرده توو فروشنده فرهادی!
پاسخ :
گه مردا زمینه ذاتی یا شخصیتی یا روحی یا جنسی منفی قبلی نداشته باشن که اینا خودشون بیماریه که باید درمان بشه به جز ذاتی که کلا دیگه کاریش نمیشه 
منظورتونو از عبارت بالا متوجه نشدم 
آیا این ریشه در فانتزی های قبل ازدواج داره یا روابط پیش از ازدواج ؟ 
قسمت بعدی حرف هاتون یعنی دنبال پسری باشیم که رابطه قبل از ازدواج نداشته باشه ؟ کسی اعتراف نمی کنه 
چطوری میشه این مدیریت رو به دست آورد ؟ 
نمیخواید بگید که منظورتون روابط حیوانی و خشن که ؟ 
در ارتباط با سرد مزاجی باز هم ریشه در افکار نیاکان و فرهنگ نهادینه شده از اون ها داره 
بسیاری از خانم ها فکر می کنند اگر درخواست بدن شوهرشون فکر می کنه زن خرابی هستند یا همین مسخره بازیایی که در میارن زن ناز داره و مرد نیاز داره بابا جان زندگیه مشتذک یعنی مشگل تو مشگل من هم هست 
اینکه میگم ریشه در فرهنگ داره برای اینکه در گذشته علم پیشرفته نبود و همین طور مرد سالاری بین مردم رواج داشته که اصلأ ارضای زن مهم نبوده و فقط وسیله ای بوده برای ارضای شهوانیت ولی امروزه روز این قضیه مطود هست اما هنوز هم کسانی هستند که زن ناز داره و مرد نیازه رو بهش متعهد هستند و این خودش میتونه یکی از عوامل سرد مزاجی جنسی باشه 
بسیاری از مردها از عدم درخواست زن برای زناشویی نالان هستند حس می کنند توانایی ارگاسم ندارند 
فرهنگ جنسی ما خیلی متاسفانه مشگل داره و تغذیه اصلیش ماهواره ست 
سید.ق.م
۱۲ خرداد ۲۳:۳۷
در مورد خیانت زنا:
زنا از احساساتشون ضربه های شدیدی خوردن و میخورن و اینکه بگی دوره این حرفا گذشته دروغه چون زنه و احساساتش!
زنام مثه مردا همون بیماریهای جنسی و روحی و شخصیتی و مشکل ذاتیو داشته باشن به همون شکلن که گفتم!
گاهی زنی میشه که در محیط کار یا دانشگاه میره و با کمبودهایی که در زندگیش احساس میکنه به مرد یا پسری که نسبت به شوهرش امتیازاتی به نظر خودش داره جذب میشه و سعی میکنه که اول فقط حرف بزنه و بعدش ممکنه هر دو تحریک بشن واسه ادامه فراتر از حرف زدن!
مردا یه گروه زیادیشون در مسئله مهم جنسی خیلی خودخواه هستن و یا اینکه دچار جنون میشن و گاهی به تقلید از فیلمای پورنو خیلی وحشی میشن و رفتارای زشتی دارن مخصوصا پوزیشن های رنج آور و یا سکسهای مقعدی و دهانی که کلا زنو بیزار از این مسئله میکنه و گاهی زنهایی هستن که با این شرایط و در کنارش رفتارهای سرد یا خیلی بد عاطفی و روحی کارشون به خیانت میکشه!
گاهی زنا از روی لجاجت ممکنه این کارو بکنن مثلا مردشون خیانت کرده اونام تلافی کنن که البته کمه این مورد!
زن رو باید دوس داشت و در آغوش گرفت و نوازش کرد و بوسید و در غیر این صورت ممکنه خیانت نکنه اما لطمه میخوره چون زنه و احساساتش!
پاسخ :
بله درست 
خب کسانی هستند دلشون به مو بنده فقط کافیه پسری با اونا شیرین صحبت کنه یا جزو بده دیگه حل برای رویا بافی من خودم دخترم و با کمال میل این موضوع رو در ارتباط با دختران می پذیرم چیزی که حقیقت داره 
دلیل اصلی خیانت زنان عدم ارگاسم زنان هست بسیاری از مردا هستند که بعد از ارگاسم خودشون کنار می کشند و زن احساس سرخوردگی یا ابزار شهوت بودن می کنند و خدا اون روز رو نیاره که مردی یا پسری هم در محیط اداره یا دانشگاهش باشه و باهاش شیرین حرف بزنه یا به قول شما امتیازاتی داشته باشه میتونه زمینه ساز خیانت باشه و هستند کسانی که خیانت نمی کنند تحمل می کنند. 
در پاسخ کامنت قبلی اشاره به تغذیه جنسی مردان کردم متاسفانه فیلم های پورنو جای خیلی خوبی در ذهن مردان باز کرده همین ارتباط مقعدی
قبلأ در کدام سایتی راجبه رابطه مقعدی پسران و دختران پست میزاشتند الان طرف نامزد داره اومده راجبه ضررهای رابطه مقعدی پست گذاشته به لطف ماهواره قبح همه چیز ریخته و بسیاری از افراد اهل دیدن فیلم های جنسی نیستند ولی انقدر بعضی ها راجبه ش با آب و تاب میگن که افراد بدون هیچ گونه اطلاعی از مضراتش راغب به انجام این عمل غیر انسانی میشن 
رابطه جنسی خشن و فحش های رکیک به یکدیگر فانتزی کسی نبود همه دنبال عشق بودند ولی امروزه روز اول بسم الله میگن من رابطه از پشت میخوام یا باید رابطه خشن انجام بدیم !!!!!!!!!! 
متاسفانه شأن و منزلت زن لگد مال شده 
به نظر من مردی که شخصیت زن رو لگد مال می کنه همون بهتر ک خیانت کنه خانم ها متاسفانه به انجام و پذیرش این عمل حیوانی به بهای نگهداشتن همسرشون دامن می زنند می خوان کاری کنند که شوهر براشون بمونه اما به سلامت خودشون آسیب می زنند 
انقدرا هم نباید به مرد رو داد 
مقابل به مثل کار خوبی نیست
سید.ق.م
۱۲ خرداد ۲۳:۴۳
ما هم به جای اینکه به همدیگه بپریم و سر مردا و زنای خائن با همدیگه دعوا کنیم، بهتره حالا که آدمای خوبی هستیم ان شالله، خودمونو واسه زندگی آیندمون آماده کنیم و سعی کنیم بهترین مرد یا بهترین زن زندگی از هر لحاظ واسه همسرمون باشیم و بتونیم جزو اندک خوشبختای عالم هستی لقب بگیریم و حداقلش طلاق دیگه ای رو به جامعه تحمیل نکنیم
ان شالله همه اینجا خوشبخت بشن و به آرامش بزرگ و مطلوب برسن

این بچه توپولوی دوس داشتنی بوسیدنی که اون بالاس و الهی بمیرم که سرطان داره دیوونم کرده کاش میشد جان رو فداش کرد و اون سلامتیشو به دس میاورد
پاسخ :
درست 
کامنتای شما رو خیلی دوست داشتم 
:-( 
دوستانه
۱۳ خرداد ۰۹:۱۰
سلام بحث جالب و به روزیه که این روزها خیلیها گرفتارشن
کامنت دوستان رو خوندم متاسفانه جامعه داره به این سمت کشیده میشه و همش هم مقصر دنیای مجازیه که این ارتباطات رو خیلی وسیع تر کرده
فقط میتونم بگم خدا آخر وعاقبت همه رو ختم به خیر کنه
پاسخ :
سلام بله قبلأ باید نگران رابطه های پیش ازدواج بودیم الان باید نگران رابطه های بعد ازدواج باشیم 
وقتی حیا و عفاف دختران و زنان رنگ می بازه و دلبری می کنند باید منتظر همچین هنجارشکنی هایی باشیم 
واتساپ و انیستا هم که خدا نیست و نابودشون کنه خانم ها برای فالو شدن از هر تصویری استفاده می کنند کاش فرصت بزاری برای خوندن کامنت های هنرمندان 
شرم آوره 
سید.ق.م
۱۴ خرداد ۰۳:۰۷
سلام
قبل از افطار اومدم یه مرور کردم و بعد از افطار نتونستم بیام و از شانس قبل از بازی فینال اروپا اومدم که بازم نتونستم و وقت نداشتم کامنت بذارم و الان قبل از اینکه سحری اماده بشه بهتره حرفامو بزنم هههه
خوشحالم از تایید حرفام و اینکه دوس داشتی کامنتامو هر چن من انتظار داشتم واکنش منفی ببینم در حد فوش خوار و مادر اما خوشبختانه به خیر گذشت هههه
شوخی کردم اما چنین واکنش خوبیم انتظار نداشتم و اینکه تووی جوابات بضی از حرفای نگفته منو گفتی و یه جورایی تکمله زدی به حرفام و در کامنتای الانم بهشون در صورت لزوم اشاره میکنم

خب ادامه بحث در کامنت بعدی
پاسخ :
حرف حق باید زده شه ادامه بدین اگر دوست دارین 
سید.ق.م
۱۴ خرداد ۰۳:۳۲
متاسفانه هر چی نوشتم نرفت و آخرش پرید و نتونستم دیگه بیارمشون و الان با این وقت کم احساس دیوانگی بهم دس داده
بهتره تلاشمو کنم دوباره همونا رو خلاصه بنویسم و ازشون اول کپی بگیرم!

اگه درباره همه چیز و همه کس و همه نوع اتفاق و همه ابعاد چه مثبت چه منفی بخواییم حرف بزنیم ده جلد کتاب قطورم بنویسیم کمه و ما اومدیم دو کلمه بگیم و به یه نتیجه مطلوب برسیم
الان مثه گذشته نیس و به حداقل رسیده، حتی اگه خونواده های خفن مذهبیم باشن دیگه اینجوری نیس که نذارن دختر و پسر با همدیگه حرف بزنن حتی مدت طولانی اما درست میگی و این یه اشتباه بزرگه و نباید این فرصت بزرگو ازشون بگیرن البته اگه اونام خودشون این فرصت بزرگو از خودشون نگیرن که غالبا میگیرن!
پاسخ :
بسیاری از رسم و رسوم های چرت و پرت در ذهن جوان های امروز هم لونه کرده که جایی بس ناامیدی داره 

سید.ق.م
۱۴ خرداد ۰۳:۴۴
بیشعور الان زود رف میدونس کپی کردم هههه
فک کنم الان باید برم سحری بخورم اما تا تمومش نکنم ول کن نیستم شده بعد از سحری میام فعلا خبری نیس ههه

اون عبارتی که گفتم رو خوب نرسوندم که چی میگم و خیلی پیچیدش کردم و منظورم این بود که اگه طرف این زمینه ها رو نداشته باشه احتمال خیانتش کمه یا نیس که یکیش ذاتیه ینی اینکه آدم ذاتا بده و دیگه کاریش نمیشه کرد مگه خدا بگه کن فیکون تا آدم بشه وگرنه راه نداره و درمانی نیس اما زمینه های دیگه بیماری هستن و قابل درمانن چه روحی چه جنسی و چه شخصیتی، حالا طبق شرایطی که زندگی کرده به دلایل مختلف دچار این آسیبها شده و در زندگی به طرف مقابلش مستقیم و غیرمستقیم ممکنه آسیب برسونه که یکیش خیانته، چه زن باشه چه مرد!
در دنیای پارادوکس ما هر چیزی ممکنه و همه چیز مطلق نیس حتی اگه یه چیزی اول بد به نظر برسه و به درستی هم بد باشه و اینکه بعدا خوب بشه جای شگفتی نیس و برعکس، ممکنه یکی قبل از ازدواج آدم زناکار یا صیغه بازی باشه اما بعد از ازدواج وفادار و پایبند باشه و هرگز دنبال حلال و حروم نره و برعکس و از اون طرف یکی اهل حلال و حرومم نباشه و در زندگی همین که میچشه طعمشو بره دنبال این کارا و برعکس و البته ممکنه در زندگیشونم شرایط متفاوتی رقم بخوره مخصوصا از جانب همسرشون که اینا تحت تاثیر اون هر حرکت مثبت یا منفی رو انجام بدن

سحری آمادس فعلا تا کامنت بعدی بعد از سحری ههه
پاسخ :
حالا لازم نیست انقدر خودتونو اذیت کنید 
درست من فکر می کنم خیانت قابلیت می خواد که این قابلیت ریشه در ذات آدم ها داره 
امروز متوجه شدم که خیانت میتونه از کودکی در فرد نهادینه شده باشه 
سید.ق.م
۱۴ خرداد ۰۴:۵۰
یکی از معضلات امروز ما همین نرم افزارهای دنیای مجازی با گوشی هستش که تووی این چن ساله خودشو به صورتهای مختلف نشون داده که چقد فاجعس!
دیگه حتما خودت همه چیو کاملا میدونی و لازم نیس در موردش صحبت کنم و البته ماهواره هم در کنار اینا به اوج رسیده مخصوصا با فیلمای ترکی و همه چیو فوق العاده کرده!!!

مدیریتی که زن باید داشته باشه اینه که مردشو راضی نگه داره اما طبق اصولی که خودش ضربه نبینه یا ارزش و اعتبارش دچار آسیب نشه!
زن معدن احساس و عاطفس و این بهترین سلاح زنا هستش که در عین ناباوری خیلیاشون استفاده درستی نمیکنن و یا بضیا اصن استفاده نمیکنن!
در قرآن اومده زن رو مایه آرامش شما قرار دادیم و آرامش بزرگترین آرزوی بشر هستش اما در واقع چنین چیزی همیشه رخ نمیده و اگه رخ بده مرد هم مایه آرامش زن خواهد شد چرا؟ چون که زن مایه آرامش اونه و این نقش بزرگ زن هستش چون که در امور معنوی و روحی و عاطفی فراتر از مرده و خیلی بهتر میتونه مدیریت و رفتار کنه در این زمینه ها
پاسخ :
آفرین ، عالی بود ، چی بگم ؟ حرف نداشت 
سید.ق.م
۱۴ خرداد ۰۵:۱۲
سردمزاجی علتای مختلفی قبل و یا بعد از ازدواج داره
گاهی یه بیماریه که به دلایلی در آدم رخ میده مثلا یه مادر شکست خورده ی سرکوب شده یا به صورت ژنتیکی ارث بردن یا ترس و اضطراب و عدم اعتماد به نفس یا وجود پدری دیکتاتور و ستمگر و بد تفکر و بدرفتار و یا تحقیر شدن و...
در زندگی هم ممکنه قویترین مرد یا زن بره تووی زندگی (حالا وای به حال اونی که با شرایط بد و ضعیفی بره) و زن یا شوهر مثلا جنون دار یا روانی یا هر نوع دیگری به صورت بدی داشته باشه و اونو با شرایط بد جنسی و روحی و عاطفی دچار سردی بکنه!
درسته گاهی هم یه حرفای نادرستی واسه همه جا افتاده از قدیم و دیگه مونده و احساس میشه شرایطو نمیشه تغییرش داد و گاهی بضیام انگار میخوان تغییرشم ندن!

شاید آدمای بدتفکر و یا نادان اینجوری فکر کنن که اگه زنا درخواست کنن نشونه خرابی اوناس و اینم نسبت به قدیم خیلی شاید کم شده باشه!
اتفاقا یکی از مدیریتهای زنها همینه که با شرایط روانشناسانه و عاطفی خودشون میتونن در صورت اولا نیاز خودشون و ثانیا نیاز همسرشون با درخواستشون، یه شرایط جذاب و خواستنی رو به وجود بیارن که حتی مرد احساس کنه که این بار خیلی متفاوت تر از دفعات قبلیه ینی تووی روح و روانش چنین تاثیر مثبتی میتونه ایجاد بشه
مشگل زن و مرد و در حقیقت نیازشون برابره و اینجوری نیس که نیاز فقط واسه مردا باشه که متاسفانه اینجوری واسه نه تنها خیلی از مردا بلکه واسه خیلی از زنای نادان هم جا افتاده و خیال میکنن که مثه آشپزی کردن اینم یه وظیفس که باید خودشونو در اختیار بذارن تا زندگی ادامه پیدا کنه و از مزایاشم اینه که طبیعتا در صورت خواست دو نفر و تمایلشون و علاقشون بچه ای هم به دنیا میاد!
زنا غافلن از اینکه در صورت رابطه مطلوب، از مردا هم لذت بیشتری میبرن و از فرداش مشتاقترن به این قضیه و این به نادانی خودشون و بدیهای مردشون برمیگرده!
پاسخ :
فکر کنم بخش اول صحبتاتون بیشتر دلیل رابطه ی خشن باشه آدمای دیکتاتور یا مستبد 
چون سکس خشن مورد علاقه ی تعداد محدودی از انسان هاست خصوصأ زن ها اونم با روحیات حساس و رمانتیکشون 
فکر کنم نوع شغل هم تو رابطه جنسی تأثیر گذار باشه البته در حد فکر 
هر چیزی که از قدیم گفته شده باشه دلیل بر درستی اون حرف نیست چون اون موقع سواد و اینترنت نبوده مجبور به پذیرش حرفا بودند مثل دایی بزرگ من که بهش روغن زیتون دادن و بچه رو کشتن یا مادربزرگم میگه به چشم اومد بچه م 
مسلمأ مردسالاری رواج داشته دیروز تو سایت ماما سایت یه خانمی از دکتر پرسیده بود میخوام پسر دار شم پدرشوهرم گفته تو فقط برام نوه پسر بیار و پانزده میلیون هزینه ی تعیین جنسیت هستش یعنی به هر ضرب و ضوربی میخوان صاحب پسر شن بعد بچه دنیا میان تو هزینه هاش هنگ می کنند یا دورتر بریم این بچه زوری یعنی به زور خواستن پسرش کنند شاید خواست خدا پشتش نباشه و همون پسر بلای جونشون شه
اگر زنی به این باور رسیده باشه که عالیههههههههههههههههه تو کامنت قبلی توضیح دادم 
متاسفانه زن سردمزاج بسیار زیادتر از زن گرم مزاج هست یادمه تو ماماسایت یه زن ۴۲ ساله از بیداربودن شهوتش گفته بود و دنبال راهی بود که شهوتش کمتر شه یه خانمی زیر پستشون نوشته بود تو مگه هنوز نیاز داری ؟ این میتونه یه دغدغه فکری بشه برای اون خانم که نکنه من مشگل دارم چرا در ۴۲ سالگی هنوز کشش دارم راست میگه ها 
در صورتی که به این فکر نمی کنه که یه زن گرم مزاج هست و این آروی هر مردی و نباید این فکرای منفی و تو ذهنش اجازه ورود بده 
البته فکر کنم تفاوت سنی و زن کوچک تر بودن هم حکمتی پشتش هست آخه اون خانم شوهرش ۳۸ سالش بود 
اگر زنی برای لذت بردن رابطه برقرار کنه تو او خونه آرامش موج می زنه و تو سایت های مختلف دیدم که خانمی پرسیدند من باید چیکار کنم که نمی کنم دیشب تا صبح گریه کردم شوهرم میگه تو تو رابطه مثل بالشت می مونی و اصلأ کاری نمی کنی :-[ 
به نظرم اگر کمی حجب و حیا تو خانواده ها کمرنگ بود و توضیحات لازم لحاظ میشد چنین حرفایی به زبون آورده نمیشد 
سید.ق.م
۱۴ خرداد ۰۵:۳۳
به علم و دانش همچین بستگی نداره البته مهمه ها اما زیاد نه برخلاف تصورات!
این بیشتر به درک و شعور و آگاهی در افراد بستگی داره که بدون دانش آکادمیک هم میسره و غالبا ذاتیه!
مثلا از قدیم یه حرفی معروفه بینمون که زنه دو تا کلاسم نداره اما خدای زندگی اداره کردنه، خدای مدیریته، خدای همسرداریه، خدای بچه داریو تربیت و این حرفاس و شوهرش اونو خدای خودش میدونه و بچه هاش اونو هم کسشون و معشوقشون میدونن اما فلانی دکترا داره اما همش مدرکه و یه ذره درک نداره!
چرا دو تا کلاس نداره اما خدای این جرفاس؟
چرا اون زن و مرد دوتاشون دکترا دارن حتی در پزشکی و یه ذره درک و شعور ندارن و طلاق میگیرن؟
گاهی ذاتیه اینا ینی باید داشته باشی یا اینکه مادرت و بعد از اون پدرت بهت داده باشن و...

اگه زنی طبق شرم و حیا یا خجالت نمیتونه خواستشو ارائه بده و مرد هم دوس داره که اونم بگه در این صورت مرد با روانشناسی خودش میتونه به زنش کمک کنه و اونو از این شرایط در بیاره و بهش بگه که توام حقی داری، نیازی داری و میتونی واسه بهتر شدنه شرایط خواسته هاتو ارائه بدی و...

طبق حکمتایی که خدا میدونه سیستم ارگاسم و ارضا شدنه زن و مرد با هم فرق میکنه و هر کدوم از اینا نیازه که طرف مقابلتو بشناسی و آگاهیت بالا باشه و نیاز به درک و شعور متقابل همراه با احترام و محبت داره و البته صبر و حوصله مخصوصا واسه مردا، چون که سیستم مردا جوریه که راحت ارضا میشن و به ارگاسم به نوعی میرسن اما زنا اینجوری نیستن و مرد باید زمان بذاره و نیاز زنشو به صورت مطلوب برطرف کنه که این عامل بزرگ سردی و خیانت نشه!
پاسخ :
ولی بسیاری از زن ها هنوزم به زن ناز داره و مرد نیاز داره اعتقاد دارند البته علت دیگه ای هم از خانم ها متوجه شدم که خب رابطه ی جنسی در دوران مجردی براش یه خط قرمز بوده و همین طوری تو ذهنش مونده و ملکه شده این دلیل رو امروز فهمیدم 
به نظر من مدرک شعور نمیاری حفظ کردن چهارتا کلمه طوطی وار و زدن تو سر و کله خودت که یه نمره قبولی بیاری کار سختی نیست 
حفظ شعور و نگهداشتن انسانیت و حرمت که شعور و احترام متقابل میاره 
بعد یه سوال : بعضی از آقایون علت خیانتشونو عدم ارضای نیازهای جنسی میدونند چند در صد از ابن توجیه به روابط حیوانی این چنینی اختصاص داره ؟ 

سید.ق.م
۱۴ خرداد ۰۵:۵۲
اگه کسی شعورش برسه و انسان باشه هر چقدم واسش تحریک آمیز درباره رابطه های مقعدی و دهانی و... صحبت کنی نه تنها تحت تاثیر قرار نمیگیره بلکه ابراز بیزاری خودشو اعلام میکنه و اگه کسی تحت تاثیر قرار گرفت مطمئن باش که زمینشو داره!

عاشق یه دختری میشی و معشوق طبیعتا واسه عاشق تموم و کماله و مقدسه و بهترینه و زیباترینه و باید همه مهربونیاتو به پاش بریزی و باوقار و متین و مودب و... هستش اما یه دفه که بعد از مصائبی در عین ناباوری بهش میرسی، درخواست سکس مقعدی میکنی و اون به زور یا با بدبختی راضی میشه و تو انسانیت و شان و منزلت و قلب و روح و معنویت رو در اون میکشی و نابود میکنی!
این ینی همون عشق مقدس و اهورایی و دست نیافتنی بودش؟ نه بگو وقتی دست یافتنی شد ارزششو از دس داد!
فقط باید یه حیوون باشی و دیگر هیچ!!!
و البته متاسفانه زنی در سایت مسائل جنسی اعلام کرد که من رو شوهرم ارضا نمیکنه چون که من میخوام اون منو بزنه و تحقیر کنه و فوش بده و در شرایط بد باهام سکس کنه و حتی دهانی و مقعدی اما شوهرم زیر بار نمیره!!!!!!!!!!
این انسان نیس بلکه یه حیوونه روانیه جنون داره!!!
باید بره بستری بشه و خودشو درمان کنه اما دکتره بیادو جواب ابلهانه بده و پسرای گرگی هم از راه برسن و دچار خیالپردازی بشن که زنا همشون اینجورین!!!
اون دکتره هم جنایت کرده که اینو عمومی گذاشته و جواب نادرست داده!!!
باید واسش بهترین راههای درمانی رو معرفی میکرد و بهش علنا و رک میگفت تو مشگل روانی داری و باید درمان بشی...!!!
پاسخ :
نههههههههههههههه !!!!!! به چنین زنان روانی برده جنسی میگن که علاقه ی خاصی به تحقیر شدن و فحش های رکیک دارند والا فک نکنم تو فانتزی هیچ دختری برده جنسی یا سکس خشن وجود داشته باشه 
همین زن ها هستند که تصورات مرد ها رو راجبه شخصیت زن پایین میارند و واردارشون می کنند که زن ها بابد هر جوری که مردها دوست دارند تن به رابطه بدن 
زن ها تحت هیچ شرایطی نباید تن به این نوع روابط حیوانی بدن 
من اگر شوهرم در رابطه از گل نارک تر بهم بگه یا اذیتم کنه چنان درسی بهش بدم که تو مقطع پرفسوری هم تدریسش نکرده باشند 
سید.ق.م
۱۵ خرداد ۰۲:۱۳
سلام
سکس خشن مورد علاقه هیچکس نیس حتی مردا مگر اینکه طرف دارای مشگل روانی باشه هر چن در ظاهرش هیچ مشگلی نباشه و همه اتفاقا خیال کنن خیلیم عالیه!
نوع شغل نمیتونه مگر اینکه از نظر مادی و روحی و عاطفی تاثیر بذاره و به مناسبتش روی جنسیم اثر بدشو ببینن! هر چن نوع شغل دیگه واقعا مسخرس چون تو همون اول اینو با این شغل انتخاب کردی و میدونستی چه شرایطی داره هم مادی هم غیرمادی!
درسته قدیم سواد و آگاهی و فرهنگ امروز تووش نبوده به این گستردگی اما الانم با این همه گستردگی و با وجود اینترنت و به مناسبتش کم شدنه شرم و حیا نسبت به گذشته چرا اینقد آمار طلاقمون زیاده؟!
ینی اینا که میگن فقط پسر میخواییم، جلوم باشن به شکل مودبانه ای حیثیتشونو میبرم و جوری دخترا رو جلوشون تا آسمون بالا میبرم که چشاشون در بیاد ینی تا این حد از این حرفا بیزارما! هر چن خودم شاید آخرش زن نگیرم یا اگه بگیرم دوس ندارم بچه داشته باشم چون اصن روحیه و اعصابشو ندارم اونم با این بچه های روانپریش امروزی اما اگه خدا به روز بخواد بچه رو توو حلقم کنه فقط دوس دارم دختر باشه ولاغیر... ینی اگه پسر باشه همونجا زنده به گورش میکنم هههه
این حرفا دیگه واقعا به معنای واقعی دورش گذشته ها، ینی واقعا هر کی اینو بگه انگار یه آدم غارنشین یا عقب مونده یا توو عصر جاهلیت و احمقیه! تازه خرجم میکنن که پسر بشه؟ شرم آوره، این توهین آشکار به خداس و توهین به الهه ی دختره که خدا اونو نعمت هر خونه میدونه، ینی اینا انگار دارن میگن خدایا ما نعمت بزرگتو نمیخواییم!!!!!!
خدا: قوم ناسپاس بلایی با این پسره به جونتون میندازم که هر پسری از دورم دیدین جیغ بزنین ههه
پاسخ :
سلام 
دقیقأ 
نمیدونم من اینطوری فکر می کنم احساسات یک گل فروش با یک مسگر مثل هم نیست شاید اشتباه فکر کنم ولی خب اون دختر بدبخت هم کف دستشو بو نکرده یارو دیوانه ست دخترا تصوراتشون از ازدواج و رابطه خیلی شیک و رمانتیک 
راجع به طلاق فقط میتونم بگم توقعات چنین و چنان و بی بند و بازی و خیانت 
بله هنوز هم پسر دوستی وجود داره 
سید.ق.م
۱۵ خرداد ۰۲:۳۱
اتفاقا یکی از مباحث مهمی که هر مردی در رابطه با زنها میخواد بدونه همینه که زنا آخرش سردن یا گرمن!
و بضیا معتقدن که همشون سردن و بضیا معتقدن که همشون گرمن و بضیا برابر میدونن و بضیا مثل تو سردا رو بیشتر میدونن و بضیا برعکس همین!
البته مردا هم بضیاشون سردن اما ظاهرا غالبا گرمن!

وب یه دختره بودم و خاطره گذاشته بود از دوران دبیرستان و دانشگاهش با طرح یه سوال مهم و گفته بود که همکلاسیهای من در دو مقطع مذکور یه سره پیش همدیگه از مسائل شوهربازیو جنسیو و عاطفیو اینجور حرفا میگفتن و خیلی داغ بودن و این به معنای هرزگی اونا نبود در حالی که من به شدت سرد بودم و بیزار بودم و حالم از مردا بهم میخورد و به ازدواج فکر نمیکردم! حالا به نظرتون اونا عادی بودن یا من؟!
نظراتشو بسته بود و نمیتونستم برم واسش بگم اما خودش به صورت پی نوشت پاسخ یه زن مشاور مذهبی رو گذاشته بود که این خانوم گفته که تو عادی هستی!!!
میدونی چرا یه زن مذهبی چنین چیزیو گفته، فقط واسه بی شرم و حیایی اونا و اینکه این دختر از این حرفا نزده در حالی که داره میگه من سردم! ینی اگه گرم بود اینم به رفیقاش طبیعتا می پیوست اما این زن طبق تفکرات و باورهای نادرست خودش بدون هیچ روانشناسی گفته بود اونا عادی نیستن، تو عادی هستی! کفرم از اون مشاور در اومده بود!
به نظر من اگه تمام زنهای دنیا سرد باشن و فقط یه زن گرم وجود داشته باشه همون یکی عادی و نرماله و همه روانی هستن و باید درمان بشن...!
حیف نظراتش بسته بود نمیتونستم واسش کامنت بذارم و بگم تو عادی نیستی و خودت جواب خودتو داری میدی!
واقعا یکی که گرمه واسه زندگی و همه لوازمش چه مرد باشه چه زن معلومه نرماله و معلومه حالش خوبه!
جالبه دختره بضی از پستاشو میخوندم از یه آغوش گرم صحبت میکرد که توو زندگیش نیس، احساس میکنم که دیگه بریده و همه چیو گذاشته کنار
پاسخ :
مردها هم همه گرم نیستند 
آخه رتبه بندی داره مرد هم : هات ، گرم مزاج ، متوسط ، سرد ، مشگل عدم نعوظ و ..... 
یادمه یه پسر ۲۷ ساله گفته بود من نعوظ ندارم کسی حاضر با این شرایط ازدواج کنه 
یا بعضی از پسرها میگن که این کار بیهودست و به مجردها میگن آش دهن سوزی نیست به هر حال همه چیز نسبی هستش 
بعضی از خانم های گرم اگر ابراز نیاز نمی کنند من فکر می کنم که از پرسیدن این سوال که تو مجرد بودی چی کار می کردی ؟ می ترسند و یک جورایی سرکوب کردن رو بهتر از متهم شدن میدونند خودتون که واقفید نه دختر به پسر اعتماد داره نه پسر به دختر اعتماد داره البته امروزی ها که در سن ازدواج هستند زیر سن ازدواج بحثش جداست 
شاید دلیل متنفر بودن از ازدواج و مردها رو در این دختر خانم میشه گفت به دلیل رعایت نکردن والدین در منزل باشه بسیاری از دختران در سن پایین با صحنه های خاص جنسی والدین رو به رو میشن و این براشون خیلی قابل هضم نیست و اینکه انقدر دختری راحت ابراز تنفر از مردها داره شاید فکر کنه مردان با رابطه به زنان ظلم می کنند باشه به خاطر همین میگن جلو بچه رعایت کنید 
که در هر دو صورت چه به والدین ارتباط داشته باشه یا نداشته باشه شاید هنوز به اون قدرت درک نرسیده بودند که این کار برای زنان هم باعث لذت هست خب بعضیا نمیتونند با این مسئله راحت برخورد کنند 
دختری که به صراحت میگه از مردا بدم میاد با کوه یخ فرقی نداره چون از ریشه مشگل داره و باید بره پیش روانپزشک 
یه دختر نرمال به پسرها گرایش داره چون طبیعتشه 
صحبت کردن راجبه مسائل جنسی مثل تابوست برای دخترا انگار مثلأ چه کار بدی انجام دادند میدونید چنین دخترهایی این حصار و فشار رو دوست دارند من به این ها میگم مازوخیست روحی یا تو نطه خفه کردن احساس و حرف ها 
راستی اون دخترخانم ها بی حیا نبودند از احساسشون به هم می گفتند همین گناه که نکردند حالا یه قشری بد میدونه دلیل بر بد ودن نیست من جای اون دختر خانم بودم از ایشون می پرسیدم سند خاصی برای بی حیایی و بی شرمی کار اون دختر خانم ها دارید ؟ بر چه اساسی این حرف رو می زنید ؟ 
آیا این تحمیل عقاید قشر مذهبی به غیر مذهبی نیست ؟ 

سید.ق.م
۱۵ خرداد ۰۲:۵۳
در رابطه با بالا و پایین بودنه سن چیزی نمیدونم که تاثیری داره یا نه اما ممکنه تووی روح و شخصیت افراد تاثیرگذار باشه!
اینکه اون زن میخواسته شهوتشو کم کنه در 42 سالگی و بدتر اونی که گفته مگه تو هنوزم نیاز داری، دو تا اشتباه بزرگه!
در شرایط نرمال یه زن و مرد ولو 50 سالشون یا حتی بیشترم باشه و اگه گرم باشن جای شگفتی نیس اما این جای شگفتیه که مرد و زنی در بیست سالگی و یا در طول دوران جوانی سرد باشن و احساس نیاز نکنن و یا احساس کمی داشته باشن!
همونطور که گفتی واسه یه مرد نرمال اینکه زنش گرم و نرمال باشه یه آرزوئه
یه جا خوندم زنه گفته بود من خیلی داغم و تا شبی 4بار انجام ندم ارضا نمیشم اما شوهرم سرده و نمیتونه، چیکار کنم، به نظرت اینو یه مرد بخونه چه تصوری بهش دس میده و یه زن بخونه چطور؟!
ای وایییییی، مرده باید با مدیریت روانشناسی و عاطفی به زنش شرایطو توضیح میداد و آگاهش میکرد و یا اینکه نهایتش به یه مشاور و روانشناس رجوع میکردن نه اینکه قاطی کنه و مثل بالشت بودنو توو صورت زنش بکوبه که تا صبح گریه کنه، و امان از زنای نادان و ناآگاه، خیال میکنن وظیفشونو دارن انجام میدن و همینجوری مثه مجسمه میخوابه و دیگر هیچ! چرا نمیدونن که بزرگترین لذتها واسه زن اینجا مهیاس و به دنبالش واسه مردا و اگه بفهمن و انجام بدن و شرایط مطلوب صورت بگیره رنها از فردا به این رابطه مشتاقتر و مایلتر هستن اما حیف که نمیدونن!
به نظرت چن درصد از زنها میدونن که در اندامشون عضوی به نام کلیتوریس وجود داره؟! چن درصد مردها؟!
پاسخ :
اتفاقأ سن مهم ترین رکن ازدواج میدونید چرا ؟ چون هیچ مردی از پیرزن خوشش نمیاد یا هیچ زنی از پیرمرد خوشش نمیاد 
حالا منظورم چیه ؟ منظور من اینکه پیری فقط به چهارتا تار مو نیست همین که زن دلش بخواد بره مهمونی یا سفر مرد بگه حسش نیست تو نگاه زن میشه پیرمرد یا بالعکس 
باید سر وقت پیر شد نه در اوج جوانی 
به پریود روحی در مردان اعتقاد دارید ؟ 
زن بخونه : میگه گرم مزاج شاید تیکه هم بندازه بگه چطوری زندست ؟ 
مرد بخونه : خوش به حال شوهرش خاک بر سر شوهرش که قدر این گوهر کمیابو نمیدونه 
نمیدونم شاید اشتباه فکر کنم 
من که ریشه شو تحمیل وظایفی پدر و مادر در مجردی به دختر می کنند میدونم دختر باید خیاطی بلد باشه ، آشپزیش رو دست نداشته باشه ، لباس تیره رو با رنگ روشن ها تو ماشین نندازه ، چای می ریزه خنک و روش کف نباشه و..... 
انگار دارند با بچه ۷ ساله حرف می زنند خب این چیزا رو ک به مرور آدم می فهمه هیچ والدینی راجبه ابن قضیه توضیح نمیده 
آقاجون دختر من نقاط حساس مرد اینجاست  ؟ 
آقاجون پسر من نقاط حساس زن اینجاست ؟‌
قبل از رابطه اونو دوستش داشته باش 
دوتا  عبارت مخربی هم در والدین پس وجود داره : 
۱ : مرد گریه نمی کنه که بدو برو صورتتو بشور 
چرا گریه نمی کنه ؟ مگه اون احساس نداره ؟ مگه به زانو نمیفته یارو مادرش مرده عینک دودی زده قرص و محکم ایستاده چراااااااااااا ؟چون مرد گریه نمی کنه که 
همین قاتل احساس و عواطف هستش و میتونه زمینه ساز دعو ا و کتک کاری و رابطه های خشن باشه چون بچه رو از ابتدای کودکی دارند احساساتشو می کشند زن هلاک هم بشه هیچ حسی نداره این خیلی بد به نظر من به خاطر همین که برای رابطه خشن مردها راغب تر هستند و زنی به جز تغدادی روانی به این نوع رابطه علاقه نشون نمیده 
۲ : پسر کمی تو لاک خودشه سریع می پرسن عاشق شدی یا خنده خنده میگن ناقولا طرف کیه ؟ مگه هر کسی تو فکر باشه عاشق شده 
همین جمله باعث میشه که طرف فقط زندکی کنه با یه دختر و ملاکش بشه خوشگلی چرا چون رابطه با زیبا رو ها بهتر از یه زشتو بد قواره ست 
شما به ملاک های پسرا یه نگاه بکن همه دنبال خوشگلی هستند 
دنبال این نیستند که یاد بگیرند چه جوری میشه یک نفر رو دوست داشت 
وقتی منشأ آموزش پسران میشه فیلم های مخرب اروپا و ترکیه چه انتظاری از تصور یک پسر از رابطه دارید ؟ 
همین رابطه مقعدی کی روش میشد دربارش حرف بزنه اما الان چی ؟ 
آیا ماهواره منبع خوبی برای آموزش مسائل جنسب هست ؟ 
وقتی ماهواره نو خونه هست و ترکیه و ... در صدد آموزش و تشویق رابطه های پر خطر مثل خیانت و آنال و اورال هستند چه توقعی میشه از جوون ها داشت ؟ 
فکر می کنند این نوع روابط حال بهتری داره و اکثر طلاق ها سر همین روابط جنسی هست 
سید.ق.م
۱۵ خرداد ۰۳:۰۸
گاهی بزرگترین دشمن زنا خود زنا هستن حالا آگاه یا ناخودآگاه و خواسته یا ناخواسته و این به دور از اون حرفای حسادت و ایناس!
وقتی یه زن بگه زن ناز داره... به نظرم از وجودش حماقت داره میباره، بله البته درسته زن ناز داره اما همه جا ناز داره؟! و همیشه ناز داره؟ این دیگه لوس بازیه!
عبارت معروفی بین زنهاس: (زنان علیه زنان)
در همه زمینه های زندگی این عبارت کاربرد داره و در این بحث ما هم وجود داره هم مستقیم هم غیرمستقیم!
درباره سوالت:
علتای مختلفی میتونه وجود داشته باشه هم قبل و هم بعد از ازدواج و واسه هر دو مثلا اگه قبل از ازدواج خودارضائی رخ داده باشه محتمله که عدم ارضا صورت میگیره و این یکی از دلایل هس و بعد از ازدواج هم با سردی عاطفی و جنسی وقتی روبرو میشن ممکنه سرد بشن و خیانت هم بکنن اما در رابطه با حیوانی بودن به نظرم وقتی با واکنش منفی و سرد زن روبرو میشن و نمیتونن رابطه نادرست پیشنهادیشونو تحمیل کنن ممکنه خیانت صورت بگیره چون چنین کسی با این پیشنهاد قابلیتشو داره و من دیدم موردشو! اما این به نظرم درصد بالایی رو در بر نمیگیره و بیشتر به شرایط روحی و شخصیتی و حتی معنوی خودشون برمیگرده
پاسخ :
شما در سایت بنیتا عضو هستید ؟ حتما عضو بشید 
دیشب در سایت بنیتا یه آقا پسری پست گذاشته بود که اگر بفهمید زنتون قبل ازدواج رابطه کامل داشته واکنشتون چیه ؟ 
من گفتم اینا هم که ازدواج کردند با مرده ها رابطه نداشتند که ؟ 
جواب داد : فکر نمی کنید حسادت در این پاسخ وجود داره ؟ 
جواب دادم : اگر بخوایم بر مبنای عدالت بگیریم هیچ کسی نباید رابطه پیش از ازدواج داشته باشه اگر کسی رعایت نکنه این تراز بهم می ریزه و شما دارید با همسر آینده ی هم جنس خودتون رابطه برقرا می کنید شما به خودتون هم رحم نمی کنید 
دیگه هیچی نگفت
من اصلأ به زن ناز داره مرد نیاز داره اعتقادی ندارم یعنی چی ؟ زن استمناء لنجام بده که شوهرش نیاز نداره ؟ قبل از ازدواج خویشتن داری کن بعد ازدواج هم خویشتن داری کن همین حرفا رو می زنند که زنان هیچ جا دیده نمیشن اه حالم از ابن جور زن های عقب مونده بهم می خوره کی گفته فقط خراب ها نیاز دارند ؟ تازه اونا نیاز ندارند که هر روز ۱۰ نفر فاضابشو تو اونا خالی کنه اونا درد بی پولی دارند وگرنه دسال به مردای هرزه مثه سگ ، تفی ارزش قائل نمیشدند 

سید.ق.م
۱۵ خرداد ۰۳:۲۱
یقینا که در فانتزی و رویاهای یه دختر لطیف و رومانتیک و احساساتی خشونت و حقارت وجود نداره و فقط و فقط زیبایی و خوشبختی و آغوش گرم و بوسه آتشین و... وجود داره و در غیر این صورت اون یه روانیه یا به قول تو برده جنسیه!
دوباره زنان علیه زنان به این صورت و چقد وحشتناک!
اگه زنی حتی کشته بشه به نظرم نباید تن به این حقارت و درد بزرگ بده و مرگش مرگ نیکویی هس!!!

تو مثه کیمیا علیزاده یا حمیده عباسعلی یا خواهران منصوریان برو قشنگ یه ورزش رزمی یاد بگیر که هر وقت مرد آیندت از گل نازکتر بهت گف قشنگ قبل از طلاق انتقامتو گرفته باشی و بعدش مهریتو کامل ببخشی ینی تا این حد هههه
نه ان شالله کار به اینجاها نکشه و گفتم جزو حداقل خوشبختای عالم هممون قرار بگیریم و بتونیم بهترینا رو رقم بزنیم و دیگه طلاقی رو تحمیل نکنیم

من چرا همش شبا کامنت میذارم؟ در طول روز فعالیتی ندارم؟، به نظرم مواظبم بچه ای از اینجا رد نشه هههه
پاسخ :
ولی خب زندگی هم همیشه گل و بلبل نیست ،  این بسنگی به سمعی و بصری و لمسی بودن طرف داره مثلأ من سمعی هستم هرگز از بوس و بقل خوشم نمیاد و همیشه وارد جایی میشم که عده ی زیادی خانم وجود داره و باید ماچ و بوسه الکی بزنیم به لپ هم دیگه می خوام همونجا بمیرم از بس که بدم میاد 
ولی برده جنسی وجود داره تو سایت دیدم که خاتم دنبال راه حل بود که شوهرش تو رابطه فحش بهش بده و توهین و تحقیرش کنه و هر دو جور رابطه ی منفور رو انجام بده رواااااااااااااااااااانی 
نه برای چی کتک بزنم طلاق می گیرم چه کاریه مهرمو که باید ببخشمش هیچی دیه هم باید بدم طلاق می گیرم بچه رو هم میندازم سرش و مهریه مو هم می بخشم یا نمی بخشم بستگی به شرایط  می رم ازدواج مجدد انجام میدم به همین راحتی چرا زندگی رو به خودم تلخ کنم ؟ دوست خواهرم باردار شوهرش بهش خیانت کرده و با دختره هم حرف زده سه ماهه حامله ست می خواد سقطش کنه اما کسی براش انجام نمیده میخواد جدا شه و بره مجدد ازدواج کنه !!!!!!! همه لایق آرامش اند همه رو هم که نمیشه با یه جوب روند 
یعنی بگیم همه روانی هستند ؟ انصاف ؟ نه 

واسه منم سواله الان ساعت ۱۱:۲۹ دقیقه ست که ابن کامنت رو تایید کردم تا ۱۲ -۱ شب خیلی راهه 
این سایت پر بازدید
سید.ق.م
۱۵ خرداد ۱۶:۵۶
سلام
آخر موفق شدم در روز بیام...آهای بچه 5 ساله از اتاق برو بیرون، بی خیال نمیخواد بری تو دیگه تا تهشو رفتی هههه

یه نکته در رابطه با نوشتن تو هستش که گاهی قوانین ویرایشی رو رعایت نمیکنی و گاهی سردرگم میشم که چی شد دقیقا الان!
گاهی برداشت منفی میکنم بعدش چون باورم نمیشه دوباره میخونم و مجبور میشم قوانین ویرایشیو رعایت کنم در ذهنم و مثبت میشه شرایط ههه
همش تقصیر یه ویرگول نذاشته شده بود ههه

نه من عضو هیچ سایتی از جمله بنیتا نیستم و یه وبلاگ دارم که اونم یه سال و نیمه فعالیتی ندارم و فقط یه پست ثابت گذاشتم که هر کدوم از دوستان باهام کار داشتن نظر بذارن و تاییدم نمیشه کلا و ممکنه اونو دوباره راه بندازم چون خیلی بهم میگن برگرد و من فقط به اونا سر میزدم و کامنت میذاشتم دراین مدت و کلا حالشو ندارم دیگه مگر اینکه وبمو راه بندام همین!(از طریق زهرا[دوستانه] اینجا اومدم، چون کامنتتو در این رابطه دیدم مشتاق شدم هر چن حالشو نداشتم اما یهویی حالش اومد)

حرفایی که اینجا میزنم رو طبق اطلاعات ذاتی خودم و تجربیات موفق یا ناموفق دیگران و مطالعات گوناگون چه نت چه کتاب و به دنبالش کشف و شهودایی که از اینا واسم رخ داده میزنم حالا اینکه درسته یا نه نمیدونم بستگی به مخاطب داره که الان در حال حاضر تویی و در این زمنیه بحث داریم، چون من طبق ذوق و شوق کورشده و به فنا رفته خودم همیشه دوس داشتم از هر چیزی دو کلمه بدونم مثلا از سینما و موسیقی و هنرای دیگه و فوتبال و ورزشای دیگه و ادبیات و شعر و داستان و روانسناسی و تاریخ و عرفان و فلسفه و... و البته علایقی هم طبیعتا در اینا دارم و الان بحث ما در ایناس و امیدوارم بتونم کمکی در این زمینه به خودم و تو یا هر کسی اینا رو میخونه کرده باشم!
ضمنا من لیسانس ادبیات دارم و شاید تصور بشه تحصیلات من در زمینه روانشناسیه که نیس

خب ادامه بحث در کامنت بعدی!
پاسخ :
سلام 
هر موقع تونستید کامنت بزارید 
اصلأ حضور بچه پنج ساله تو اتاق پدر و مادر چه معنی میده ؟ خیلیا این مسئله رو رعایت نمی کنند و می تونه بازم میگم می تونه زمینه ساز فساد در آینده اون بچه شه یا روش به روی مادر و پدرش باز شه بچه باید موقع خلوت والدین از اتاق بیرون باشه 
شما اولین نفر نیستید که اینو میگید :-( 
چرا برداشت منفی می کنید ؟ چه جالب دوباره که می خونید برداشتتون مثبت میشه !!!! اما محض کنجکاوی چرا باورتون نمیشه ؟ 
سایت جالبیه جای مناسبیه برای تحقیق اتفاقأ راحت تر با تفکرات عموم آشنا میشین جایزه هم داره موبایل و .... 
خب از نو شروع کنید 
اونجا کامنت هاتونو می دیدم 
منم دنبال حرف دلم نه یه حرفای قلمبه سلمبه 
منم همین طور هستم دوست دارم مثلأ در جمعی قرار می گیرم حرفی برای گفتن داشته باشم و یا در بحث ها شرکت کنم 
بله کمک بزرگی کردید من این بحث رو راه انداختم که بتونیم به جمعی هر چند کوچک از جامعه کمک کرده باشیم 
سید.ق.م
۱۵ خرداد ۱۷:۱۲
گاهی یه گلفروش رمانتیک عاشق که خیلی هم شخصا به گل رز قرمز علاقه داره در زندگی معلوم میشه یه روانیه و گاهی یه مسگر جدی که کارشو سعی میکنه به خوبی انجام بده و روابط حالا معمولی داره با دیگران در زندگی یه عاشق بینظیره واسه زنش! همه چیز مطلق نیس و همه چیز ظاهرم نیس!
یه مکانیکی، وقتی سیاه اومده خونه، میتونه واسه همسرش بدترین باشه یا بهترین! و بستگی داره انسان باشه یا نه!
بله درسته نه دختر بلکه هیچ پسریم کف دستشونو بو نکردن که طرف کیه!

بله درسته بضی از پسرا به دلایل مختلفی از جمله سردی که خیلی دیدم، میگن ازدواج مزخرفه و مجردیو بچسبو از این حرفا، که به نظرم واسه همینا غالبا شرایط ازدواج رخ بده، از فرداش به دیگران ولو زنه چیز عجیبیم نباشه، پیشنهاد ادواج کردن میدن اونم شدید، گاهی احساس میشه گربه دستش به گوشت نمیرسه میگه پیف بو میده رخ داده!

آره اتفاقا رابطه رعایت نشده جلوی فرزندان کوچک یا حتی بزرگ به نوعی! میتونه شرایط منفی خاصیو رقم بزنه!
این دختره مادرشو برده میدونه و به نظرم خیلی این قضیه تووی ذهنش مخصوصا از کودکی تصاویر بدی رو به جا گذاشته باشه و پدرشو محترمانه ظالم میدونه!!!
پاسخ :
بله انسان بودن طرفین شرط 
اتفاقأ کسانی که مجردها رو از ازدواج منع می کنند متأهل هستند حالا نه فقط آقایون بلکه در بانوان هم  مشهوده 
خب اون گربه ای که دستش به گوشت نمی رسه احتمالا شرایط مالی و خانوادگیشون خوب نیست 
متاسفانه دخترها خیلی راحت در سنین پایین نمیتونند ارتباط برقرار کنند و هضم کنند 
سید.ق.م
۱۵ خرداد ۱۷:۲۷
آفرین این هرزگی نیس بلکه طبیعته هر دختر یا پسریه که به جنس مخالفش گرایش داشته باشه

منم نگفتم اونا بی حیا بودن بلکه دیدگاه اون زن مذهبیو و چیزی که ظاهر امر هستشو گفتم وگرنه اونا بین خودشون هر چقدم تا عمقش رفته باشن عجیب نبوده کارشون!
متاسفانه تفکرات نادرستی از قدیم بوده و توانایی بر تغییرش وجود نداره و اگه کسی جسارت بکنه و تغییر بده تابوشکنی کرده و ممکنه گناه کبیره واسش بنویسن!

من سنو چن سال نسبت بهم بالا پایین گفتم نه پیرزن و پیرمرد!!! معلومه که اون یه فاجعس و هرگز آرامش و خوشی و لذتی در این قضیه نیس و این یه تحمیله!
آفرین از نظر باطنی که بررسی کنی اینم یکی از مشگلات مهم زندگیه! یه آدم سرد که کلا به هیچی علاقه نداره و این فقط جنسی نیس و کلا در هیچ زمینه ای، خب اینم یه آدم فرتوته!

بله قطعا اعتقاد دارم و در مردا غالبا پریود روحی رخ میده با همون تعریف معروف پریود اما در روحشون و تفاوتهایی!
اما همونطور که زنها رو باید در این دوره هم جسمی و مخصوصا روحی خیلی مراعات کرد، مردا رو هم باید روانشناسانه مراعات کرد و باهاشون برخورد خوب کرد!

درسته نظرات همینه اما زنها ممکنه در شرایط مختلفی نظرات دیگه ای هم داشته باشن اما مردا فقط همینه! چون منم به صورت شوخی گفتم خوش به حال شوهرت و خاک تو سرش چرا اینجوریه ههه
خب دیگه بهتره خودمو بیش از این رسوا نکنم ههه
پاسخ :
متوجه منظورتون شده بودم 
بله 
دختر باید نجیب باشه ، خانواده دار باشه ، آشپزیش یک باشه ، ..... 
چشم حرف شما درست اما حداقل اینو که میدونید اونم مثل بقیه ذهن داره و میتونه تو خلوت خودش به هر موضوعی حتی جنسی فکر کنه نیازی به خط به دیوار نیست که ، همه ی دخترا به این چیزا فکر می کنند و کار بدی هم نمی کنند انسان به یک سنی که می رسه شهوتش بیدار میشه و این اصلأ بد نیست چون خدا تو وجود هر آدمی قرار داده تا به این وسیله وصال و تولید مثل شکل بگیره حالا خدا می بخشه بنده نمی بخشه امرش جداست 
من هم منظورم از پیرمرد و پیرزن تفاوت سنی بالا بود نه خود پیرزن و پیرمرد 
تحمیلش هم اصولأ مالی 

بله 


سید.ق.م
۱۵ خرداد ۱۷:۴۲
مردا یه ویزگیهایی دارن که غالبا همه جا یا در عموم نمیتونن گریه کنن مثلا منم دوس ندارم جلوی کسی گریه کنم اما توو خلوتم گاهی به دلایلی گریه میکنم و ممکنه گاهی جلوی جمع باشم و در حالی که خودمو کنترل کردم اشکای چشمو رندانه پاک کنم!
اما خیلی از مردا اینجوری نیستن و بدتر از زنا جلوی همه گریه میکنن و این بستگی به شخصیت و روحشون داره
اما در این مبحث به نظرم مردایی که در خلوتشون دوس دارن گریه کنن وقتی زن میگیرن، اون زن وجودشونه و به تعبیری یکین با هم و میتونه همچنان اینجا رو با تفاوت بزرگ و البته شیرین و نیکویی خلوت خودش بدونه و حتی سر روی شونه زن بذاره و گریه کنه و زنش اونو مرد قوی و بزرگ و شجاع خودش میدونه که بهش تکیه کرده، برخلاف تصورات که با دیدن این صحنه از زنه انتظار میره که به مردش بگه عه وااا چقد ضعیفی تو، به خودت بیا مرد!!!! دیگه ازت دلسرد شدم!
گاهیم زنی هستش که جلوی جمع گریه نمیکنه و البته همه اونو مثه یه مرد میدونن مثه همین شهربانو که در ماه عسل اومدش که یکی از خواهران منصوریان بود!

آخ آخ آخ چه جنایتی!، فرقی نداره یه دختر یا یه پسر به هر دلیلی حال خوبی ندارن و میگن باید ازدواج کنه تا درست بشه! یا میخوان ازدواج کنن و شرایط خوبی ندارن مخصوصا روحی روانی و میگن عیب نداره درست میشه!!!!!
فرض کن اونور یه دختر یا پسر فرشته وجود داره و قراره این روانی بیادو خوب بشه، به نظرم سقوط یک فرشته رو خواهیم دید!
حالا اگه دو تا یهویی روانی باشن و بیان که خوب بشن چی؟
سقوط دو روانی برای همیشه!
پاسخ :
شما یه پسر عاطفی هستید درست ؟ 
گریه کردن مرد نشانه ضعفش نیست من اینو صحت و سلامت روحی شخص میدونم 
من تو جمع هرگز گریه نمی کنم خوشم نمیاد تو خلوت خودم هم گریه نمی کنم اساسأ با گریه کردن مخالفم و اصلأ بلد نیستم با کسی که داره گریه می کنه چطور باید برخورد کنم ؟ 
ولی ماه عسل همین قسمت خواهران منصوریان دومین قسمت گریه مو در آورد حرفای الهه 
متاسفانه فکر می کنند زن یا شوهر معجزه می کنه و فرجی حاصل میشه 
تصمیم گیری در افسردگی یا شرایط نا به سامان زندگی فردی یا خانوادگی شخص آخرش طلاق یا طلاق عاطفی 
بچه هاشونم روانپریش میشن 
سید.ق.م
۱۵ خرداد ۱۸:۰۱
زنی هستش که ظاهر معمولی داره و واسه مردش به خاطر شرایط باطنی خوبش، فرشتس و زیباترینه و برعکس زنی که ملکه زیبای دنیاس و مردای عالم دیوونه شدن واسش و واسه مردش زشتترینه از بس که اخلاق نداره و طلاقشم میده و همه میگن چطور یه همچین جیگریو طلاق دادی!

این از بدبختیه پسراس که همه دنبال خوشگلیو اندامن و از بس شرایط ناآروم وجود داره نمیتونن تصمیم عاقلانه بگیرن و همش طبق نیازشون یه دخترو انتخاب میکنن و باید شرایطی فراهم بشه که در آرامش و عقل و منطق یه دختریو انتخاب بکنن!
پیامبر در سخنی روانشناسانه میگه هر کس به خاطر جمال زنی با او ازدواج کنه هرگز به خواسته خودش نمیرسه!
این خیلی معانی داره ها!
فقط خوشگلی چشاش نیس بلکه قد و بالاشم هس بلکه اندام جنسیشم هس بلکه پول و ثروت و تحصیلاتشم میتونه باشه و...
حالا میگی چطور با این تفاسیر خیلیا هم ازدواج میکنن و به خواستشون ظاهرا رسیدن و این درسته چون ظاهره امره، چون دختره طبق همین سردی یا بی اخلاقی یا این مدل چیزا حروم میکنه زندگیو به پسره و اصن نمیتونه حتی رابطه برقرار کنه با زنش از بس دوری میکنه و همه خیال میکنن چه خوشبخته!
یا سر پول و تحصیلو این چیزا یه سره داره غرورش داغون میشه و یه سره داره تحقیر میشه و ما نمیدونیم!!!

اگه دختری رابطه حروم داشته باشه که مشخصه و اگه با شوهر یا حتی نامزدش رابطه کامل داشته و از هم جدا شدن و الان تو احساس میکنی زن خوبیه برای تو، پس مشگلی نداره حتی اگه تو چه حروم چه حلال کاری نکرده باشی و یه پسر باشی!

تو شاید نسبت به خانوما اینجوری باشی و چون با مردی به عنوان همسر از این کارا نداشتی اینجوری میگی وگرنه توام الان مورد بحث مایی هههه، البته قبول دارم زنا در سمعی خیلی مشتاقن اما بوس و آغوش یکی از بزرگتریناس واسشون حتی چه دختر چه زن در دلنوشته هاشون و در شعراشون به لطیفترین و عاشقانه ترین شکل این دو تا رو میگن!
پاسخ :
سلام 
اتفاقأ موردی رو دیدم که پسر زیباتر از دختر بوده ولی خوشبخت هستند و نیستندشو اطلاعی ندارم ولی این موارد و در طول آشنایی میشه تا حدودی فهمید 
همه دنبال آنجلینا جولی هستند ولی در صورتی که بردپیت نیستند 
شرایط ناآرام یعنی چی ؟ 
تو همه ی شرایط دنبال خوشگلی هستند حتی در شرایط انتخاب دوست دختر البته نمیشه به این مسئله خرده گرفت زیبایی پسندی امری ذاتی هست دخترا هم همین طور هستند حالا نه فقط برای ازدواج برای خرید گل ، رنگ اتاق ، فرش ، ..... 
زیاد متوجه مفهوم حدیث پیامبر نشدم یعنی چی ؟ 
بله خب این معیار دخترا هم هست به هر حال باید به دل آدم بشینه یا نه ؟ 
در ازدواج منطق پشتش نباشه چه دختر خوشگل چه زشت خوشبختی درش نیست 
شرایط زندگی همیشه یکنواخت نمی مونه که پول به دست میاد 
من اصلأ روی تحصیلات طرف حساس نیستم چون خیلی از دیپلمه ها از تحصیل کرده ها با شعور و فرهنگ تر هستند تحصیلات دلیلی بر شعور و فرهنگ و درک در زندگی مشترک نیست 
مثلأ زن و شوهر دارند دعوا می کنند نه آقا نه خانم دیگه یادشون نیست طرف مقاب مهندس ، دکتر یا چی بحث و دعوا می کنه اماااااااااااااا اگر فرهنگ داشته باشه تن صداشونو پایین میارن و فحاشی خصوصأ نمی کنند 


اگه دختری رابطه حروم داشته باشه که مشخصه و اگه با شوهر یا حتی نامزدش رابطه کامل داشته و از هم جدا شدن و الان تو احساس میکنی زن خوبیه برای تو، پس مشگلی نداره حتی اگه تو چه حروم چه حلال کاری نکرده باشی و یه پسر باشی!

این یه تیکه رو متوجه نشدم !!!!!!

نمیدونم شاید ( استیکر خجالت لطفأ ) 
جالب مورد بحث کیا هستم ؟ چرا ؟!!!!!

elahe sodagar
۱۵ خرداد ۱۸:۳۴
1-قانع نیستن
2-هوس
3-تنوع طلبن
وخیلی دلیلای دیه که نمیشه گفت
پاسخ :
ملاک های چنین و چنان دارند 
متاسفانه بله 
طرف مشگلی نداره ولی مرد یا زن مشگل ذاتی داره 
بله 
ایوا
۱۶ خرداد ۱۶:۳۶
مریم جان سلام
من که زیاد حرفهای این نویسنده را قبول ندارم. به زن بودنش هم شک دارم. انگار اومده بگه هوو خوبه و دلنشینه و یک مشت طومار نویس هم هستند که با دلیل و برهان مذهبی ساپورتش میکنند.
دلیل خیانت را باید از خائن پرسید چون برای هر کسی یک دلیلی هست.
یکی جوانی نکرده و مادر و پدرش مجبور کردند عروسی کنه و حالا که اختیارش دست خودشه کارهایی میکنه که اجازه بهش نمی دادند،
یکی دنباله فانه، تغییر حال و خوشگذرانی و تنوعه.
یکی فکر میکنه عاشق شده که اون حس کمتر از یکسال از بین میره.
یکی توجه و محبت را دریافت میکنه که از همسرش دریافت نکرده.
یکی خیانت در جواب خیانت میکند.
همه اشتباه است ولی ما جای اونها نیستیم که قضاوت کنیم، من با بهانه هایی از قبیل ماهواره و شبکه اجتماعی و آزادی روابط از کودکی مخالفم چون فضیلت نیست که ما تو شیشه باشیم و دلخوش به گناه نکردن پس مبارزه با نفس چی؟
و اگر این محدودیت‌ها کار می کرد جامعه که نباید اینطور به تباهی می رفت. اینجا که من هستم و همه چیز آزاد است مردم سر به زیر تر و متعهد ترند تا ایران.
متاسفانه زیاد سفت گرفتن منجر به انفجار میشود.
پاسخ :
سلام ایوا جون 
پس شما هم می شناسینشون ، زیادی ریلکس و همین باعث شک که زن باشه تناقض هم زیاد تو پست هاش هست من دیگه زیاد بهش سر نمی زنم 
از حرف های حامد کامنترش خیلی خوشش میاد ، هوو یعنی قتل زن با این تفاوت که زنده ست اما تهی از هر چی احساس و مملو از انزجار 
متاسفانه والدین تا متوجه بلوغ جنسی پسرشون میشن فوری میگن زن بگیر اینا تو خانواده های مذهبی دیده میشه دو مورد شو که خودم دیدم پسره یکی از اقوام دورمون ۱۸ سالشه با یه دختر ۱۵-۱۶ ساله عقد کردند یا پسر دوست بابا ۱۹ سالشه دل بسته یه دختری شده بود الان عقد کردند و من اصلأ به این نوع ازدواج ها از چه از سوی دختر و چه پسر خوش بین نیستم 
ازدواج زیر ۳۵ سال برای پسر اصلأ قابل توصیه نیست دختر هم باید زیر ۲۳ سال اصلأ تو نخ ازدواج نره 
ملت هول هستند فکر می کنند اگر زود نرن نیمه گمشدشونو یکی از طاقچه بر میداره یکی نیست بهشون بگه بابا اون مال توئه هول نکن 
یعنی یکی صرفأ به خاطر اینکه حال و هواش تغییر کنه ازدواج می کنه این که خیلی ناجوانمردانه است تازه اگر دنبال تنوع باشه خب با یکی دیگه دوست شه خب چرا یکی دیگه رو می خواد بدبخت کنه !!!!!
من اصلأ به عشق و عاشقی اعتقادی ندارم تو چیزی که منطق نباشه اشتباهه محض 
خب میشه با همسرش حرف بزنه یا از مشاوره کمک بگیره یعنی چی آخه زرتی خیانت می کنند 
مقابله به مثل کار خوبی نیست زن یا مردی که خیانت کنه یعنی داره کار اونو تأیید می کنه و شأن و انسانیت خودشو لگد مال می کنه 
ماهواره و شبکه اجتماعی و اینا مخالف ۱۰۰٪ نیستم ولی یه شرط داره جنبه داشته باشند و یادشون نره که اینا خازجی هستند و فرهنگشون با ما فرق داره و این چیزها برای ما قابل هضم نیست 
سید.ق.م
۱۶ خرداد ۲۱:۴۶
سلام
کامنتای منو تایید نکردی؟[تفکر نسبتا عمیق]
پاسخ :
در حال تائید هستم 
سید.ق.م
۱۷ خرداد ۰۲:۱۲
سلام
دیروز اومدم اینجا گفتم یه ذوقی به خرج بدم پستاتو یه مروری بکنم آخه همش میام در رابطه با این موضو کامنت میذارم میرم، گفتم حداقل چن تا پستم بخونم!
بضی پستا رو مرور کردم به نتایجی دس پیدا کردم که ذکر میشه:
تووی پستات حساسیت رو دیدم و بی اعصاب بودی مخصوصا تووی پست تولدت که با مرگ پدربزرگت یکی بود و چقد بر علیه اون مرحوم بودی به خاطر حرفای پدرت یا بقیه و اصن این مهم نیس البته ممکنه شرایط تو رو ما درک نکنیم اما بازم اهمیتی نداشت!
یه نکته: گفتی 5 روزه بودم که اون مرده بعدش گفتی سوم فروردین بوده مرگش و بعدش تولدت 25 اسفند بود و گفته بودی سه رو بعد از من مرده و من نفهمیدم کی مرده و تو چن روزه بودی البته ممکنه حواست نبوده!
تووی یه پستت اشاره کرده بودی به کادوهایی که دسته دوم هستن و به شماها دادن و من تصورم به جایی رف که اونا ثروتمندای مغرور بودن و شما وضتون معمولیه و اونا این کارو کردن یا اونام اگه معمولی باشن از سطح درک و شعور پایینی برخوردارن چون آدمی که نداره و نمیتونه، لازم نیس اینجوری کادو بده کلا! این پستت تلخ و غم انگیز بود...!
اما بهترین پستت معجزه آفتاب بود که تووش اولش با هیجان و کنجکاوی واسه خواننده پیش رف تا رسید به جایی که همه فهمیدن چه مصیبتی درست شده و خیلی کوتاه و زود تبدیل به امید و در حقیقت شفای تو شد اونم با یه نور سبز!
آدمایی که شفا میگیرنو من همیشه احساس میکنم باید آدمایی باشن که از نظر معنوی و روحی و شخصیتی در سطح بالایی بعد از شفا گرفتن باشن نمیدونم درسته یا نه!
یه نکته هم تووی این پست بودش که توام سیدی و من هر چی بی اعصابیو دیوونگیاتو دیدم پای این قضیه گذاشتم، به هر حال 1400 سال مصیبت بوده کم نیس خو ههههه
پاسخ :
سلام 
حساسیت به چی ؟ خب وبلاگ جای همین چیزاست دیگه یه جایی باشه بیای ذهنتو خالی کنی از سبک خاطره نویسی و روزمره خوشم نمیاد ، دوست دارم اجتماعی بنویسم 
۱/۱/۷۳ تصاوف کرده و من ۲۵ اسفند دنیا اومدم 
اتفاقأ برعکس گفتی ، منم همینو میگم من از هر کسی در حد توانش انتظار دارم ولی به شرط اینکه به شعور من توهین نشه ، درسته من بعد از اون اتفاق روند زندگیم به طور کلی تغییر کرد اصلأ حریص و مال اندوز نیستم ، بیشتر به معنویات می پردازم ، مهربونم ، ..... 
دیوونه گیییییییییییییییییی ؟!!!!!! یعنی چی ؟!!!!!!! 
خب این چه ربطی داره ؟ 
اگر از بحث کردن راجع به این موضوع خوشتون نمیاد ادامه ندید اگر فکر می کنید دیوونه ام 
سید.ق.م
۱۷ خرداد ۰۲:۲۸
اتاق پدر و مادر؟؟؟؟!!!! منظورت همین اتاق کامپیوترمه؟!
اون بچه 5ساله یه شوخی بودش و معلومه شوخی کردم و من در کامنتای قبلیم رسوندم که مجردم مثلا اونجا که گفتم من اگه زن بگیرم... و اتاق کامپیوترم در طبقه ای هستش که مجردیه کلا و پدر و مادرم طبقه بالا هستن الان و اون بچه 5ساله یه شوخی بودش واسه خنده کلا ههههه
وای تصور کن من که اعصاب بچه ندارم کلا، اونوقت یه 5سالشو داشته باشم که یه سره توو اتاقم باشه، ینی کشتمش هههه
در این رابطه هم فک کنم گفتم که بچه چه کوچیکش چه بزرگ نباید در چنین شرایطی قرار بگیرن و خودم میدونم!

به خاطر یه ویرگول جمله رو پشت سرهم میخونم و لحن جمله به صورت منفی عوض میشه و اگه یه ویرگول بذاری لحنش مثبت میشه و برعکس!
مشکل دنیای مجازی همینه که آدما لحن و صدا و تصویر دیگریو نمیبینن که در چه شرایطی میگه و دچار این تردیدا میشه حالا علامات ویرایشی هم نذاری بدتر!
به این خاطر باورم نمیشد چون روال حرفایی که داریم در موردش بحث میکنیم یه جورایی موافق و همسو هستیم و وقتی یه دفه بعد از این همه روال همسو یه حرف ناهمسو برداشت بشه با قبلیا تناقض پیدا میکنه و وقتی ویرگول گذاشتم دیدم نه همچنان همسوئه هههه
البته این دوطرفه ممکنه باشه و ضمنا همیشه هم شاید همسو نباشه اما چون غالبا این گونه بوده واسه این میگم

نه کلا حال هیچ سایتیو ندارم و هرگز دلم به جایزه هم خوش نیس! ممکنه حالا وبمو با شرایط جدیدی راه بندازم!
پاسخ :
میدونم مجرد هستید 
کلی گفتم بچه جاش تو اتاق پدر و مادر نیست
امروز کامنتا خیلی زیاد بود خسته شدم ادامه شو بعد تایید می کنم 
سید.ق.م
۱۷ خرداد ۰۲:۵۱
من از مجردها زیاد شنیدم اما درسته متاهلها چه زن چه مرد هم این حرفا رو میزنن که ممکنه از روی شکست یا گاهی شوخی یا اینجور شرایط میگن و یا میپرونن!

خب نمیدونم چی بگم، آدم تووی شرایط غمگین و ناکامی هس که دلسرد شده و احساس میکنه که هیچی در خودش نیس و مثلا همین عاطفه ممکنه در اون کمرنگ بشه یا بخواد سرکوبش کنه حتی و نمیشه نظر داد دقیقا اما من میشه گف عاطفیم!
مثلا یه سری ویزگیهامو میگم خودت برداشت کن:
نسبت به دیگران دلسوز و مهربون و بخشنده هستم و شوخ طبعم و سلاح من شاید در محبت کردن حالا به مادرم یا نوه هامون مثلا بیشتر نوازش و بوسه و آغوش هستش تا مثلا قربون صدقه رفتنو این چیزا و تصور میکنم شاید زن گرفتم قویتر از این باشم در مسائل عاطفی و حتی در قربون صدقه و این حرفا و شایدم نه این یه توهم باشه!
منم مثه همه یه دردا و غمهایی دارم که از اصل خودم شاید منو دور کرده باشه دیگه نمیدونم الان واقعا من اینجوریم یا نیستم و یا عوض میشم! و کلا در موردش همینا رو که گفتم بدون و از مشکلاتم نپرس چون مثه همه مردم دنیا منم مشکلاتی دارم که خیلیاش ممکنه مشابه همه باشه!

به هر حال توام روحیه و شخصیتت اینجوریه اما گریه کردن خوبه و گاهی واسه سلامتی هم بد نیس گریه کنی!
به نظرم سهیلا یه دختر عاطفی بود و شهربانو یه مرد عاطفی بود و الهه مجموعه ای از یه مرد منطقی و زن عاطفی بود!

شرایط ناآرام پسرا ینی اینکه اونا تحت فشارهای روحی و عاطفی و مخصوصا مخصوصا و باز مخصوصا جنسی تصمیم میگیرن که یه دختریو انتخاب کنن و مسائل مهم دیگه رو غافل میشن!
پاسخ :
تکراری که !!!
سید.ق.م
۱۷ خرداد ۰۲:۵۳
من از مجردها زیاد شنیدم اما درسته متاهلها چه زن چه مرد هم این حرفا رو میزنن که ممکنه از روی شکست یا گاهی شوخی یا اینجور شرایط میگن و یا میپرونن!

خب نمیدونم چی بگم، آدم تووی شرایط غمگین و ناکامی هس که دلسرد شده و احساس میکنه که هیچی در خودش نیس و مثلا همین عاطفه ممکنه در اون کمرنگ بشه یا بخواد سرکوبش کنه حتی و نمیشه نظر داد دقیقا اما من میشه گف عاطفیم!
مثلا یه سری ویزگیهامو میگم خودت برداشت کن:
نسبت به دیگران دلسوز و مهربون و بخشنده هستم و شوخ طبعم و سلاح من شاید در محبت کردن حالا به مادرم یا نوه هامون مثلا بیشتر نوازش و بوسه و آغوش هستش تا مثلا قربون صدقه رفتنو این چیزا و تصور میکنم شاید زن گرفتم قویتر از این باشم در مسائل عاطفی و حتی در قربون صدقه و این حرفا و شایدم نه این یه توهم باشه!
منم مثه همه یه دردا و غمهایی دارم که از اصل خودم شاید منو دور کرده باشه دیگه نمیدونم الان واقعا من اینجوریم یا نیستم و یا عوض میشم! و کلا در موردش همینا رو که گفتم بدون و از مشکلاتم نپرس چون مثه همه مردم دنیا منم مشکلاتی دارم که خیلیاش ممکنه مشابه همه باشه!

به هر حال توام روحیه و شخصیتت اینجوریه اما گریه کردن خوبه و گاهی واسه سلامتی هم بد نیس گریه کنی!
به نظرم سهیلا یه دختر عاطفی بود و شهربانو یه مرد عاطفی بود و الهه مجموعه ای از یه مرد منطقی و زن عاطفی بود!

شرایط ناآرام پسرا ینی اینکه اونا تحت فشارهای روحی و عاطفی و مخصوصا مخصوصا و باز مخصوصا جنسی تصمیم میگیرن که یه دختریو انتخاب کنن و مسائل مهم دیگه رو غافل میشن!
پاسخ :
اینکه کسی خوشبخت نباشه و بخوتد مجموعه ای از زن ها یا حالا مردها رو بدبخت کن جلوه کنه به نظرم بی انصافیه ، اینکه یکی خوشبخت نشده باید بشینه فکر کنه ببینه ریشه ابن بدبختی از کجاست ؟ نه اینکه بیاد ریشه جنس مخالف رو از ریشه پاش نفت بریزه و به مجردا بگه سینگل باش پادشاهی کن 
من اصلأ آدم کنجکاوی نیستم که بدونم تو زندگیه کی چی میگذره من نسبت به زندگیای اما و اگر دارها کنجکاو میشم و به هر حال زندگی شما هم مشگلاتش روتین هست دیگه خودتون هم که گفتید ممکن وجه اشتراکات زیادی با سایر افراد داشته باشه 
گریه می کنم منتهی بی صدا 
من بیشتر از حرف های الهه ناراحت میشدم و گریه می کردم و اونجاییش که فهمیدم اونم همدرد من و فکش عملیه و پلاتین داره 
سید.ق.م
۱۷ خرداد ۰۳:۱۴
به هر حال زیبایی هم یکی از ملاکای طبیعی و درسته هر کسه و وقتی این معیار نادرست میشه که تنها ملاک باشه مثلا فقط طبق زیبایی طرف بخواد باهاش ازدواج کنه یا طبق فقط مسئله جنسی!
حدیث پیامبرو توضیح دادم ینی اینکه اگه فقط واسه ظاهره یه زنی باهاش ازدواج کنی از اون ظاهر چیزی به تو نمیرسه و تو به خواستت نمیرسی مثلا اگه واسه اندام جنسیش فقط ازدواج کردی همین مسئله حرومت میشه و ممکنه طرف به دلایل مختلف از جمله سردی و بدخلقی و این چیزا واست زننده بشه و یا اون امتناع کنه و تو به خواستت نرسی!

درباره اون متنی که نفهمیدی منظورم اینه که گاهی یه پسر مجرد که میخواد با یه زن مطلقه ازدواج کنه و اگه اون زن طبق معیاراش باشه حتی اگه اون زن در زندگی قبلیش چه با شوهرش یا حتی با نامزدش رابطه کامل داشه این دیگه واسه اون پسر مهم نیس چون احساس میکنه یه زن خوبیو انتخاب کرده و میتونه در کنارش بهترینا رو رقم بزنه و با زندگی قبلی اون کاری نداره
اما اگه یه زنی مثلا با کسی زنا کرده باشه دیگه وضش مشخصه که کسی باهاش مزدوج نمیشه مگر اینکه پسره ندونه و اینکه بعد از ازدواج بفهمه، دیگه یه بحث جداس!

اونم یه شوخی بودش که مثلا گفتم مورد بحث مایی ینی همین بحثایی که خودمون داریم میکنیم اخه این همه از سردی گفتیم بعدش تو مهمترین مسائل عاطفیو اونم واسه زنا که واسش شعر میگنو جون میدن تو گفتی علاقه ندارم!
اصن یکی از بزرگترین و مهمترین گلایه هایی که زنا میکنن، میگن چرا مردمون ما رو در آغوش نمیگیره یا نمیبوسه یا نوازش نمیکنه و این حرفا!!!
پاسخ :
بله 
در خصوص باکره یا مطلقه 
هستند کسانی که باکره نبودند و ازدواج هم کردند و اینکه در آینده براشون چه اتفاقی بیفته مشخص نیست و گویا پسره از این قضیه اطلاعی نداره ولی من باور نمی کنم پسره این دوره و زمونه از پرده بکارت اطلاعی نداشته باشه 
یک سوال : چرا جواب های منو کپی می کنید ؟ 
سید.ق.م
۱۷ خرداد ۲۲:۵۸
سلام
اون یه شوخی معروف بودش که مثلا میگن سیدا بی اعصاب و دیوونه و این حرفان چون مصیبت دیدنو این حرفا وگرنه من که خودم سیدم و کلا منظوری نداشتم و اینکه اگه ناراحت میشدم از نوشتن در اینجا که اینقد روانشناسانه و با دغدغه طومار طومار نمینوشتم!
اشتباهی دو بار فرستادم کامنتو!
فک توام پلاتین داره؟ ینی شکسته؟ ان شالله بلا دور باشه و در سلامت باشی
من جواباتو کپی نکردم و فقط هر چیزیو که متوجه نشدیو توضیح دادم و هر چیزی که نیاز به توضیحات دیگری و یا کاملتری داشتو دوباره گفتم!

در کل بحث خوبی بود و واسه خودش یه کتاب شده دیگه و امیدوارم که هر کسی میخونه واسش مفید باشه و بعد از مدتها بودش که ذوقم دوباره فوران کرد و این همه نوشتم
معذرت میخوام اگه گاهی شوخی کردم و ناراحت شدی و گاهی تند و رک و بی پروا نوشتم اما منظوری نداشتم و صادقانه فقط نظرمو گفتم
ممنونم واسه راه انداختنه این بحث و اینکه من دوباره اطلاعاتمو مرور کردم و البته از جوابای توام نکات خوبی بهم اضافه شد و اطلاعاتم بیشتر شد
امیدوارم موفق باشی
پاسخ :
سلام 
هر شوخی رو با هر کسی نمیشه کرد ، بدتر از اون اینکه خودت هم سید باشی و اون توهین ها رو اول به خودت بعد به آدمایی که تو اون گروه قرار دارند بکنی ، طرف باید خیلی خیلی با شما صمیمی باشه که به مرحله شوخی کردن برسه 
زحمت کشیدید ، استفاده کردم . مشگلی نداره ، نه به خاطر اینکه من شکاف کام داشتم ۱۸ ماهگی عمل کردم تو اون عمل قسمتی از فکم بریده شده بوده و منجر به کوچکی فکم شده بود و امسال عمل کردم و چهارتا پلاتین گذاشتم و فکم نرمال شد . همچنین شما ، یکی هست که فقط پاسخ های منو به شما کپی می کنه ، جامع ، مفید بود سپاسگزارم .امید به خدا مفید واقع خواهد شد ، خواهش می کنم ، اینکه خیلی خوبه . مرسی همچنین 

بانو ویرا
۲۵ خرداد ۰۹:۵۸
سلام مریم جونم
خوبم دوست عزیزم
ان شاالله از دوشنبه دیگه هستم مرسی که بفکرم هستین:)))
آقااااااا حرف های یک مرد خیلی خیلی برام تعجب ناک بودن...یعنی چی مرد همه کار میتونه بکنه و تازه اسمشم خیانت نیست اونوقت زن کوچکترین خطایی بکنه میشه خیانت؟!!!!!
همسر آینده من بخواد از این فکرا بکنه سرشو از تن کثیفش جدا میکنم خخخخخ شوخی بود خدا نکنه همسرم بخواد به این چیزا فکرکنه وگرنه من دق میکنم:(((
پاسخ :
سلام ویرا جونم 
خداروشکر 
ان شاء الله ،خواهش می کنم 
واقعا ، ایشون هم نظری داشتند دیگه ، منم نظر خودمو گفتم 
باید تیکه تیکه کرد این مدل مردا رو ، بندازی جلو آفتاب عبرت سایر شه 
علی اسفندیاری
۳۰ خرداد ۱۲:۳۲
به نظر شخص شخیص خودم
اولیش مشکل روانی
دومیش توقعاته
شاید یکی توقعاتش زیاده و حس میکنه اون نمیتونه همشو رفع کنه
یا واسه طرفش اصلا مهم نیست ایشون چه توقعاتی داره
یا توقعاتی داره که از نظر طرف مقابل توقع بیجایی هست و اون باید کوتاه بیاد ولی نمیاد
سومیشم نیاز هاست
اینکه به چه دلیلی ازدواج کرده که همه آقایون بدون استثنا بخاطر چهار نیاز ازدواج میکنن ولی دخترها موضع شون نا مشخص و به راحتی قابل تغییره
چهارمیش شرایط ازدواجه اینکه به زور بوده یا به اختیار اینکه در رفاه بوده یا مشکلات مالی عاقلانه بوده یا فقط عاشقانه

پاسخ :
نظر شخص شخیص شما بسیار به جا و محترم می باشد 
سایت تفریحی چفچفک
۲۵ اسفند ۰۰:۴۱
الان عشق و محبت نسبت به هم زیاد اما اوضاع اقتصادی خرابه همین اینها رو می پوشونه که کار خراب بیخ پیدا میکنه
پاسخ :
بله ، کاملا درست 
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان