چهره مخدوش



اجتماعی یعنی پست بدون مخاطب 

سلام 

هر کسی باید به اندازه جیبش آرزو کنه بیشتر از اون طمع و قطعأ طمع کردن

 تبعات خاص و گاهأ جبران ناپذیری خواهد داشت . 

پدر و مادرها به دلیل روزمرگی و کسب در آمد و به خیال فراهم کردن آرامش و رفاه برای کودک ، سرویس می گیرند حالا اینکه چقدر راننده را می شناسند مهم نیست ، مهم این است که بزرگ شود و یک مهندس شود ، حالا این کودک هر روز با چگونه انسانی  به سوی تحصیل می شتابد مهم نیست 

از آن جایی که ذره بین جامعه بیشتر روی " تجاوز جنسی دختران  " است کودکان پسر از یاد رفته و رانندگان به سادگی یک شکلات یا ماشین کنترلی آینده کودک را نابود می کنند 

ای کاش به اندازه ای که شرافت و آبرویی که به چهارتا تار مو و بکارت دختران وصله و پینه زده میشه به بحث تجاوز جنسی در پسران اهمیت داده می شد 

به راحتی می توانید با یک سرچ ساده از ارقام صعودی تجاوز به پسران آگاه شوید 

با زوم کردن روی یک مسئله از باقی مسائل دور شده ایم و پسر بچه های  زیادی مورد تجاوز جنسی قرار می گیرند ، چیزی که از دوران کودکی و نوجوانی والدین در متن ذهنشان حک شده است حساسیت جنسی کودکان دختر بوده که ۴-۵ ساله شد دیگر نگذارید بغل کسی برود ، شلوار بلند تنش کنید که مبادای روزگار حسنعلی بقال شهوتی شود تا حدی که برای اثبات عمومی اش فیلم ساخته شده هیس دخترها فریاد نمی زنند این یک تو دهنی محکمی به  پسربچه هاست که بزنند کنار باد بیاد بابا ، من این فیلم رو هرگز نگاه نکرده و نخواهم کرد فیلمی که به مسائل به صورت تک بعدی نگاه می کند و جنس مخالف را نادیده می گیرد برایم اصلأ جذابیتی ندارد ، پسر هر بلایی سرش آمد مهم نیست ، انقدری که والدین نگران تاکسی و اتوبوسی که  دخترشان سوار می شود هستند نگران پسرشان نیستند ، این زوم بودن بیش از حد دست و پای مردان بی ناموس هوس باز را باز می گذارد ، پسر را هم نمی شود بگذاری خانه ی هر کسی همان طور که دختر را نمی شود .‌

در حق پسربچه ها ظلم می شود وقتی دختربچه پوشکش را خیس کند ۷۷۷ سوراخ او را می برند و می شویند و پوشکش را تعویض می کنند اما پسران چه ؟ همان جا جلو ۷۰ نفر پوشکش را باز کرده صد بار دور خانه طواف داده و سپس می برند می شویند این روشن فکری نیست این ریخته شدن حرمت و حیا در کودکان به خصوص دختربچه ها می شود و حریم خصوصی کودک نادیده گرفته می شود 

حتمأ حتمأ این لینک رو بخونید تا متوجه احساسات پسران و پوشک عوض کردن بشین 





Maryam
محمد ♥♥♥
۰۳ مرداد ۱۹:۱۱
خیلی عالیه.
پاسخ :
مرسی 
Va hid
۰۳ مرداد ۱۹:۱۴
مطالب خوب و خیلی جالبی رو میذارید ،حرفتون کاملا صحیحه ،البته در زمانی در عرصه عمومی مثل تلویزیون مورد غفلت باشه و این تابو نشکسته ، فجایع همچنان ادامه خواهد داشت ، باید بپذیریم عمده این مسائل به علت تجاهل و ناآگاهی و خودخواهی است ! وقتی دین تصنعی و بی محتوا بشه ، و شرافت انسانی در پسش جاری نباشه ! ودر ظواهر غوطه ور باشی ، و ریا کاری و چند رنگی رو رواج بدهیم ! انسان های کثیف هم رشد پیدا می کنند و حوادثی جانکاه و تلخ را چون دشنه تیز بر قلب انسانیت فرو می کنند. بهرحال ما که از رسانه های عمومی باید قطع امید کنیم ،هر کدومون باید در بین خانواده و اقوام و نتزدیکان خودمون در جهت آگاهی خودمون و اونها تلاش کنیم. باز هم سپاس.
پاسخ :
لطف دارین شما همیشه به بنده 
نمیدونم چرا انقدر هزینه صرف تبلیغات های مذخرف میشه و حرفی درباره این نوع ناهنجاری ها زده نمیشه !!!!! 
یک موسسه ای هست برای پیشگیری از آزار جنسی در کودک و نوجوان  چرا در رسانه پخش نمیشه!!!! ما فقط دستمال کاغذی برای بعد از اتفاقات آماده داریم 

نـــای دل
۰۳ مرداد ۱۹:۳۳
تحلیل جالبی بیان کردید..

استفاده کردیم..

سپاس..
پاسخ :
شما همیشه به من لطف دارین 

علیـ ــر ضــا
۰۳ مرداد ۱۹:۴۹
خیلی خیلی خععععیلی مفید بود 😐
در آینده در دستور کار خود قرار خواهم داد
پاسخ :
لطف دارین مرسی 
حتمأ لحاظ بفرمایین خخخخ
سام نجفی نیا
۰۳ مرداد ۲۱:۰۰
هر کسی به اندازه توقعی که داره باید از خدا بخواد موقعیت ها نباید جلوی توقع و ارزو رو بگیرن
پاسخ :
متوجه منظورتون نشدم 
صهبا
۰۳ مرداد ۲۳:۰۲
به یه پسربچه جدیدا تجاوز شد
۴ - ۵ ساله
پسرای همسایشون بردنش و ... حسابی بدبخت داغون شده.سر بسته میگم،حتی معده شو هم شست و شو دادن ...
بعد بابای یکی از پسرا به خونواده پسربچهه پول داده که شکایتشونو پس بگیرن
اونا هم بی وجدان رفتن گفتن بچمون دروغ گفته و اصلا چنین چیزی نبوده!!!
خلاصه الان اون دو سه تا پسرا دارن راست راست راه میرن و هیچی به هیچی...
پاسخ :
چقدر گل و بلبل 
الهی بمیرم واسه اون بچه ، آخه ۴-۵ ساله چی داره ؟ نمیدونم اینجور آدما چه نوع مرض روحی روانی دارند ، خدا لعنتشون کنه 
عجب بابای بی وجدانی ، خیلی اعصابم خورد شد 
N@f@s 2000
۰۴ مرداد ۰۸:۳۳
چی بگم والا حرفات کاملا درست بود
پاسخ :
ممنونم 
زن خوشبخت
۰۴ مرداد ۰۹:۴۱
چقدر تلخ ولی قابل تامل و اموزنده-ممنونم
پاسخ :
اوضاع افتضاح ، باید چه دختر ، چه پسر حسابی مراقبشون بود نه اینکه چون پسرها بکارت ندارند رها بشن ، خواهش می کنم ، پست دختران کلیک کنید 
سید.ق.م
۰۴ مرداد ۱۱:۴۲
سلام

حالم بهم خورد از دنیای تجاوز
پاسخ :
سلام 
حمیدرضا وجدانی
۰۴ مرداد ۱۲:۰۲
سلام
به همه چی توجه میشود ولی وقتی به یک مورد توجه میکنیم دیگه بقیه موارد رو میگذاریم کنار و فقط تمام وقتمون روی همون یک مورد صرف میشود
همه موارد رو باید در نظر گرفت و در کنار هم براشون وقت گذاشت
...
پاسخ :
سلام 
بله درست ، وقتی حتی رسانه هم به حساسیت روی دختران تأکید می کنه ، پسرها ناخودآگاه از دایره خارج می شن ، این فرصت خوبی میشه بزای آدم های هرزه که پسربچه ها رو طعمه کنند 
نمیدونم ، شما میدونید تجاوز به پسران از لحاظ قانونی حکمش چیه ؟ 
صهبا
۰۴ مرداد ۱۲:۰۶
اون پسربچهه دیگه مث قبل نمیشه
همیشه حس حقارت خواهد کرد :(
چ مرضی؟هیچی.یه فیلم پورن از نت دانلود میکنن میبینن و میزنه به سرشون
خر و سگ و گربه و بچه و ... فرقی نداره.هرچی دم دستشون باشه رو برمیدارن و عقده شونو خالی میکنن
اصن پسر و دختر نداره تو این دوره باید بچه رو چار چشمی پایید...مردم زده به سرشون :(
پاسخ :
انتظاری هم نمیشه ازش داشت 
من عمل فک که کردم تمام صحنه هاش یادمه چه برسه به بچه که روحیه ش حساس تره ، طفلک نابود شده :-( 
تو پست بعدی می خوام در این ارتباط بیشتر توضیح بدم 
واقعأ 
علی اسفندیاری
۰۴ مرداد ۱۵:۱۵
آخ گفتی...
من فرد بسیار آروم و احساساتی هستم حتی وقتی دارم از کوچه رد میشم اگه چندتا پرنده یا گربه نشسته باشه از جایی میرم که اونا نترسن فرار نکنن
ولی یه عکسی هست از دوران کودکیم تو آلبوم مامانم که مال وقتیه که داشتن منو ختنه میکردن
یه روز تو مهمونی که خالم و خونوادش اومدن خونه ما یاد خاطرات قدیم افتادند و رفتن سر آلبوما وقتی دیدم مادرم اون عکسو به خاله و دختر خالم نشون داده دیوانه شدم میخواستم همشونو بکشم تا چند روز عصبانی بودم آخرش هم اون عکسو پاره کردم
الان دو سال میگذره ولی هر وقت دختر خالمو میبینم یادم میفته عکس منو دید و لبخند زده بود دلم میخواد محکم بزنم زیر گوشش اون موقع انگار ازش نفرت پیدا کرده بودم دلم میخواست انقدر بزنمش تا دلم خنک شه
خواهشا با پسراتون این کارا رو نکنید میشکنه و داغون میشه
پاسخ :
الهی ... 
متأسفانه برای پسرها حریم خصوصی قائل نیستند 
احتمالأ در منزل ختنه انجام دادید ، درست ؟ 
آخه فکر نکنم در کلینیک ها اجازه عکس گرفتن بدن !!!! بسیار کار مادرتون اشتباه بوده که اون عکس رو دقیقأ زمانی که شما سن و سالی پیدا کردید به خاله و خصوصأ دخترشون نشون دادند ، شما پیش از این ها باید اون عکس رو از بین می بردین ، حالا خودآزاری هم نکنید ان شاء الله از یادشون رفته اما بعد از این بیشتر به یادگاری هایی که حریم خصوصی تون رو خدشه دار می کنه توجه داشته باشید 
حامد خداکریم
۰۵ مرداد ۱۰:۱۰
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
واقعا درسته

چه دنیایی ساختیم . واقا زندگی اینه ؟
اون از وضعیت دخترا و این از پسرا .
این همه بدبختی بزرگ و نابود کننده . ****** **** ** * **** *** *** **** ** ** ****** *** ***** * *** ** ** ** ** ****** **** **** **** ** ** ***** *

ای داد .....
پاسخ :
دنیا جای خوبیه ، آدما خرابش کردند ، دنیا زیر پای یک انگلیسی ، فرانسوی هم هست ، به دنیا نمیشه خرده گرفت ، شرافت های برباد رفته ، مرگ وجدان و خیلی چیزای دیگه دست به دست هم میدن تا جامعه گل و بلبل شه 
رها
۰۷ مرداد ۱۴:۰۴
سلام عزیزم.خدایی خوب گفتی...پسرا انگار مورده غفلت قرار میگیرند...از همون نوزادی فقط رو دخترا زوم میکنند خانواده ها...وگرنه پسر هر جا بره هر کاری بکنه میگن پسره،مهم نیس..حتی اگه رابطه جنسی هم داشته باشه میگن پسره..چیزی ازش کم نمیشه...واقعا متاسفم واسه خودم که تو دنیایی زندگی میکنم که هم چین عقایدی توش موج میزنه...اصلا چه معنی داره اینقدر تبعیض قائل بشن بین دختر پسر؟؟به خدا منم پسر بودم انقدر بهم بی توجه بودند میرفتم به هزار و یه راه نرفته..یکی نیس بگه پدر مادره گل پسرت تو روابطه جنسی خیلی چیزا رو از دست میده وگرنه بکارته دختر که یه چیزه فرمالیتس...اون آبرویی که از دختر میره از آقا پسره شما نمیره؟؟؟من فکر میکنم مردم تا نخوان تغییر کنند هیچ چی درست نمیشه...توجه روی دختر و پسر باید به یه اندازه باشه...پسر بودن هیچ جای قرآن نیومده اختیاره مطلق میاره...
پاسخ :
سلام عسلم 
به یه پسربچه ۴ ساله تازگی تجاوز کردند ، پسرهای همسایه شون پدر و مادر بچه شکایت کردن ازشون بعد پدر یکی از متجاوزها رفته به پدر و مادر بچه پول داده که شکایتشونو پس بگیرند اونا هم قبول کردن و شکایت و پس گرفتن که نه پسر ما دروغ گفته !!!!!! 
زندگی مردم شده یه دو بنده انگشتی 
یک سال و نیم پیش بابامو برده بودم سی تی اسکن ، نویت نشسته بودیم یه خانم میان سال با یه خانم جوون کنار هم رو به روی من نشسته بودن و راجع به بچه و این چیزا حرف می زدند خانم جوون قیافه ای گرفته بود که آره باردار شده بودم همسرم دعا می کرد بچه پسر باشه که خدا رو شکر پسر و الان دو تا پسر دارم ، دختر آبروی آدمو می بره !!!!! من نمیدونم این آبرو چیه که به یه دو بندی وصل !!!!! 

رها
۰۷ مرداد ۱۴:۰۸
و اینم بگم..یه جایه نت خوندم یه خانم نوشته بود مراقبه دختر بچه هاتون باشین..گمونم سره قضیه آتنا همه حساس شدند..آخه یکی نیس بگه خانومه محترم مراقبه دخترشون باشن فقط؟؟پسر بچه آدم نیس؟تو بچگی کسی نمیتونه گولش بزنه؟؟؟آیا نمیتونه مورده تجاوز قرار بگیره؟؟من فکر میکنم اگه خدا این بکارتم نمی آفرید ملت هیچ دغدغه ای نداشتن....
پاسخ :
طلایی ترین جمله سال رو تو گفتی رهاجون 
من فکر میکنم اگه خدا این بکارتم نمی آفرید ملت هیچ دغدغه ای نداشتن....
رها
۰۸ مرداد ۱۸:۱۳
سلام عزیزه دلم.خخخخ.والا ب خدا...ب خانومه باید میگفتی تو دخترتو درست تربیت کنی آبروت ک نمیره هیچ باعثه سر بلندیتم میشه.حالا نیس پسراش ب هیچ وجه ممکن نیس معتاد بشن و بشن آفته اجتماع،اون دختره اگه بود آبروشو میبرد...به شخصه من واقعا بعضی آدما رو‌نمیتونم درک کنم....یه سری آدما موندن تو عقایده عصره جاهلیت که دختراشونو زنده به گور میکردند...اسمه قرنمون قرنه بیستو یکه،،بعضی آدما تو قرنه یک به سر میبرند...
پاسخ :
سلام بهترین رفیقم 
وقتی بکارت ارزش تن یه دختر میشه این طرز فکرا به وجود میاد ، آبرویی که ارزشش کمر به پایین دختره ، بهتر همون اول بره ، قرون وسطایی !!!! 
دختر اگر حریم شخصی براش درست تعریف بشه و حرمت بکارتش بزرگتر از حرمت تنش نشه تو لاس وگاسش هم خطا نمیره چون این دختر درست تربیت شده ولی وقتی بکارت ارزشش تا حد آبرو بشه و حرمت تنش نادیده گرفته بشه و آبرو ارزشش تا حد کمر به پایین دختر بره دختر دم در مسجد هم لاس خواهد زد 
قرن یکی ها رو خوب اومدی خخخخخ 
😊 😍 زهـღـرا 😍 😊
۱۷ مرداد ۱۸:۲۹
چظور وجدانشون اجازه همچین غلط کثیفیو میده هوففف اصا اعصاب ادم خورد میشه
پاسخ :
نمیدونم ، خودمم بهش فکر می کنم یه حس بدی بهم دست میده میرم تو یه فکرایی اصلا ، زمونه آتیش گرفته 
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان