چتر جنسیتی


سلام دوستان 

الان یک پست خوندم که متوجه یه زخم کهنه شدم در بین دختران عزیز ، حسی که پیدا کردم عنوان ، یعنی یک کره ای هست به اسم زمین که تو باید به خاطر جنسیتی که داری یه سری کارها رو انجام بدی و یک سری کارها رو نه !!! یعنی اگر دختری باید ناخن هات همیشه کوتاه باشه ، لباسای ژیگول پیگول بپوشی ، .... تو نمی تونی یه روز بی حال باشی چون باید مثل یه خاااااااانوم بلند شی ناهار بپزی و خشتک تمبون داداشتو بدوزی ، با بوی جوراب بابات عشق کنی و کلی کارای حال بهم زن دیگه که حسش نیست بگم 

هیچ وقت کارهای بالا رو تجربه نکردم ، عمق فاجعه زمانی که طرف بیاد بگه داداش مگه محرم نیست ؟!!!! خدایا خودت ظهور کن !!!!! اومده میگه داداشم منو خیلی ماچ می کنه ، سوالم اینه چرا موقعی که مامان بابام خونه هستند منو ماچ نمی کنه !!!! نمیدونم اون اصلأ اطلاعات جنسیش تا چه حد ، فکر می کنه داداش به محارمش نظر جنسی پیدا می کنه ، عزیزم به اون نباید بگی داداشی باید بگی لاشی !!!! میگه لباس هامم خیلی پوشیده ست ، یه وقتایی عجیب حالت تهوع می گیرم از بعضی از افکار و عقاید بی خود ، من تو خونه راحت نباشم کدوم گوری راحت باشم اه اه اه ، بیرون که فاطی جون خونه م که دلهره داداش سیستم پایینیش قاطی می کنه ، تو خونه راحت باشید ، تابستون باو ، من یه داداش سی ساله دارم انقدر هم راحتم جلوش ، یه وقتایی لباس خونه می خرم انتقاد هم می کنه بیژوووووووووور 

یه کمی نقطه دیدتونو بزرگ تر کنید فقط تقویم سال جدید نخرید که اه 

پریود هم که میشی باید بمیری ، پاشی بری نوار بخری انگار رفتی انبار مهمات جنگ ، باید یواشکی بگی و ببری 

عزیزم اگر در جلوت ، بدون دیوار تحت فشاره ، کلید و بنداز در قفسو باز کن 




Maryam
Va hid
۱۶ شهریور ۱۷:۵۶
چه وضعیت متلاطمی!!!!

خانواده !!خانواده!!یا نابودت می کنند یا به عرش تو را خواهند برد!!


پست جالبی بود خانم مریم!!!!ًسپاس!!

پاسخ :
اسفناک ، اسفناک ، دارم میگم اسفناک آقا وحید 
تیکه انداختی ؟‌ 
ولی به منظور تیکه برداشت نمی کنم ، این طور افراد خیلی درگیر جنسیت هستند به نظر من هیچ فرقی بین دختر و پسر نیست 



اگر درست حدس زده باشم ، لطف دارین :-)))
miss bell
۱۶ شهریور ۱۸:۰۳
من میفهمم اما من اینو به خانوادم فهموندم من با پسرا و پسرا با من فرقی ندارن موقع سفره جمع کردن نگکید سارا بگید بچه ها تا همه بیان ( من تک دخترم)
اینو فهموندم دختر حتما نباید ظرف بشوره
قبلنا توی ماه رمضون وقتی پریو بودم به همه میگفتم روزم و خودمو اذیت میکردم
ولی الان هرکی میگه چرا روزه نیستی میگم مریض بودم یا اگه لجم بگیره میگم به تو چه کاش یه ذره زاویه دیدمونو عوض کنیم
یاد بگیرن اینقدر ما دخترا رو اذیت نکنن
ممنون از متنت انگار داغ دل من تازه شد
پاسخ :
ای جاااااااااان 
اینا یه سری افکار قاجاری هستش که باید منتظر برکناری نباشی خودت باید از خانواده دورش کنی 
به نظر من اگر خانواده بدونند پریود هستی کمتر ازت انتظار دا ند ، من پریود میشم کل خانواده می فهمند 
چرا باید دروغ و دونگ بگی سارا ؟‌تعجب می کنم من بارها و بارها دیدم که دخترا پریود  رو مریضی خطاب می کنند، نمیدونم چرا ؟
دخترا اگر تو اذیت هستند به خاطر اینکه خودشون دوست دا ند 
الهی بمیرم ، بیا رمز بدم ویرایشش کن فدات شم :-)))
Va hid
۱۶ شهریور ۱۸:۰۴
سلام !!چرا هر بار باید بابت کامنتام توضیح بدم !!!آخه کجا تیکه و طعنه بود !!!

آخه چطوری حرف بزنم!!!

پاسخ :
خخخخخخخخخخخخ دو پهلو کامنت میزاری ، خودتو بزار یه لحظه جای من 
خانواده !!خانواده!!یا نابودت می کنند یا به عرش تو را خواهند برد!!

N@f@s 2000
۱۶ شهریور ۱۸:۲۱
نچ نچ نچ واقعا تاسف باره این وضع
اره واقعا ادم تو خونش راحت نباشه کجا باشه
حرفت خیییلی خوب بود مریم جون
پاسخ :
واقعأ صد بار نچ نچ واقعأ 
نمیدونم چرا فکر می کنم یه سری ها به دنیا اومدند که عذاب بکشند ، فکر دردناکی ولی حسی که دارم الان اینه 
مرسی از همراهی همیشه گیت دوست من :-)
علیـ ــر ضــا
۱۶ شهریور ۱۹:۴۸
تاسف داره بیداد می‌کنه 😐
یه وضع جامعه ما اینطور خراب شده 😐
پاسخ :
کرور کرور نچ نچ نچ نچ 
نمیدونم والا ملت خودآزار شدند علی آقا 

سید.ق.م
۱۶ شهریور ۱۹:۵۶
سلام

نباید از این دغدغه های بیهوده داشت که همیشه معذب باشی اما از طرفیم نباید کسی بی شرم و حیا باشه و یه سره همه چیو فریاد بزنه
پاسخ :
سلام
من فکر می کنم اینا خودآزار هستند 

Marg Margbar
۱۶ شهریور ۲۱:۲۹
با اینکه متن طولانی بود و یکم خودمو تکون دادم و خوندمش متن خوب ووعالی بود و کاملا موافقم باهانون ادم باید نقطه دیدشو وسیع کنه پست عالی مرسیانو

چه عجب هنو یکی نیومده ساز مخالف بزنه
پاسخ :
ببخشین ، پوزش ما را پذیرا باشین لطفأ :-)) لطف دارین 
خواهش می کنم جنا 
چرا ،‌ کامنت دو پهلو هست اما من خودمو می زنم به کوچه علی کوچک خان اینا خخخخخخخخخ
ای بابا هیچ کسی نمیتونه جای من زندگی کنه و منم نمی تونم جای کسی زندگی کنم ‌، بهتر هر کی مسیر خودشو بره ، با احترام به همه افکار و عقاید ، اینم نظر من بود 
ابراهیم ...
۱۶ شهریور ۲۲:۱۸
خیلی تند مینویسی :))
البته خوبه که در مورد موضوعات اجتماعی مینویسی ولی بعضی جاهاش به نظرم، موضوعات استثنا هستن و عمومیت ندارن مثه اون قسمت ماچ کردنه
ولی در مجموع موافقم که دخترا شرایطون سخت تره
پاسخ :
شما ببخشین دیگه جناب :-)))
خب منم نظر خودمو گفتم 
بعدأ اضافه کرد : هیچ وقت شرایط سخت پیش نمیاد مگر اینکه از افکار و عقاید ما ساطع شوند 
من دختر هستم و شرایط سختی ندارم 
🍁
۱۶ شهریور ۲۳:۵۳
سلام چقدر خوبه ک ی سری مسایل بی پرده و صریح بیان میکنید. واقعا احسنت ب این ذهن و بیان و دغدغه هاتون
ولی گفتن و نام بردن ی سری مسائل دقیقا منظورم کلمه خاصی ک مختص خانم ها هستش....نمیدونم ولی من خودم ب عنوان ی دختر از اینکه اون کلمه ب زبون بیارم تو جمعی ک آقایون هم حطور دارن و اون مطالب میخونن معذب میشم حتی اگه مخاطب رو نبینم .شاید از نطر ی عده این طرز تفکر و بیان من قابل قبول و هضم نباشه .ناگفته نماند ک من تو خونه کاملا راحتم از هر لحاظ و دغدغه آنچنانی از این بابت ندارم خوشبختانه ولی در مورد تبعیض قائل شدن بین دختر و پسر آره فکر میکنم همه جای دنیا همین مشکل دارن ولی ایران ی کم بیشتر بیشتر
پاسخ :
سلام لطف دارین :-)) 

ابراهیم ...
۱۷ شهریور ۰۰:۰۲
منظورم شرایطی بود که به خاطر جامعه درست شدن و خود فرد چه بخواد چه نخواد با اونا روبه رو میشه. مثلا خوابگاه های دخترانه ساعت 8 شب بسته میشه. هر شب حضور و غیاب دارن. یه دختر نمیتونه ساعت 12 شب راحت توی خیابون راه بره و ...
یه سری شرایط هم هستن که ذهنی هستن و مربوط به خود فرد هستن که میتونه تغییرشون بده.
پاسخ :
تا حدودی متوجه منظورتون شدم 
به نظر من جامعه به انسان هنجار نمیده ، این ما هستیم که برای خودمون هنجار تراشی کنیم 
ساعت ۸ شب و اینا هم به خاطر عدم امنیت که بسیار تأسف برانگیز 
آزادی لباس در خانه و بوسیدن محارم هم نیازی به هنجار نداره 
حمیدرضا وجدانی
۱۷ شهریور ۱۳:۲۳
سلام
عیدتون مبارک باشه
خودمون برای خودمون چهارچوب میذاریم و آزادی و راحتی مون رو تعیین میکنیم
اگه دو قدم توی خیابون راه برم یا پارک سر خیابون چند دقیقه ای بشینم و نگاهی به اطرافم بندازم حساب خیلی چیزا میاد دستم.وضعی و آزادی رو میبینیم بین چه پسر و مردها و چه دختر و خانم ها که معلوم نیست دیگه توی خونه چه آزادی برای خودشون دارند
ما از دنیا عقبیم و بهمون میگن جهان سومی چون توی فکرهای قدیمی موندیم و به سختی هر از چندگاهی تکونی به دیدگاهمون میدیم... (اکثرا)
یا علی مددی
از کعبه ظهور کرد تا بر همه کس
معلوم شود که صاحب خانه کیست...
پاسخ :
سلام 
عید شما هم با تأخیر یه روز مبارک :-)))
من متوجه نشدم شما با حرفای من موافق بودین یا مخالف ؟ 
این آزادی رو دین هم به دختران و زنان داده که تو خونه بدون روسری و حجاب خاصی باشیم 
من اتفاقأ همیشه همین کار و انجام میدم خیلی حس به روز بودن به آدم دست میده ، به شما هم پیشنهاد میدم همچین کاری رو تجربه کنید 
واقعأ ، جمله طلایی گفتن 
" ما از دنیا عقبیم و بهمون میگن جهان سومی چون توی فکرهای قدیمی موندیم و به سختی هر از چندگاهی تکوی به خودمون میدیم " 

رها
۱۸ شهریور ۰۲:۵۷
سلام گلم...خدایی آدم تو خونه باباش راحت نباشه کجا راحت باشه؟؟؟خاک بر سره برادرایی ک نسبت ب خاهرشون نظره بد دارن...بیچاره بعضیا خونه بابا هم واسشون جهنمه چه برسه بقیه جاهاااا...این قفس ناخاسته ب وجود اومده،...ولی میشه آگاهانه باز بشه..مرسی از حرفایه صمیمی و درستت❤
پاسخ :
سلام عزیزم 
هیچ وقت به خودم اجازه نمیدم به این موردها خرده بگیرم ، اینا همه از ضعف اطلاعات جنسی هستش رها ، هیچ پدر یا برادری به محارم خودش تمایل جنسی نخواهد داشت مگر اینکه لاشی باشه ، که خدا رو شکر مردم ما تو این قضیه منهای یه عده ای رو سفید هستند ، دختر گفته بود برادر من به نامحرم اصلأ نگاه نمی کنه ، نمازشم اول وقت ، بسیار مومن و متدین 
نمیدونم والا این همه فاکتور موجه برای اثبات خوب بودن و نر بد نداشتن داره بنده خدا اما خواهره !!!!!! چی بگم ؟‌
خواهش می کنم :-)))
رها
۱۸ شهریور ۱۲:۳۷
عزیزه دلم به نمازه اوله وقت نیس که...خیلیا فقط نماز میخونن...شمرم نمازه اوله وقت میخوند،ولی چیکار کرد با امام حسین؟؟؟انقدر بدم میاد بعضیا تو توصیفه بعضیا میگن نمازش اوله وقته..خب این یعنی چی؟؟یعنی پاک و مطهره؟؟؟نمازه بی عمل چه فایده داره؟خیلیا نماز میخونن و خیلی از کارا رو هم میکنن..ب نظرم آدم ظاهری نمازشو نخونه ولی آدم باشه...من خیلیا‌رو میشناسم که نماز میخونن ولی همه کاریم میکنن...چی بگم والا...
پاسخ :
رها جان هیچ وقت کسی رو قضاوت نکن مخصوصأ تو موارد خاص ، متوجهی که چی میگم ؟ 
هر کسی یه مدلی زندگی می کنه ، اگر بخوای با این دید زندگی و به آدما نگاه کنی ، خودآزاری می کنی ، نگاهت رو تغییر بده ،آدم ها رو همون طور که دوست دارن  ببینیشون نگاهشون کن ، کسی رو تعبیر نکن 
یه دختر
۱۸ شهریور ۱۹:۴۶
به نظرم بد نیست دختر کمی تا قسمتی حیا داشته باشه
یعنی تو وقتی پریود میشی تو خونه جار میزنی من پریودم ؟؟؟
یا مثلا تو یه جمع مردونه اگه حالت خوب نباشه و دلیلش هم پریودت باشه پامیشی میگی ببخشید من پریودم حالم خوب نیست؟ ؟؟ کلا پستاتون یه جور بی حیایی خاصی توش موج میزنه . به نظر زیادی داری خودت رو روشنفکر جلوه میدی این روشنفکری نیست ترویج بی حیاییه که البته دخترای امروزی حیا رو خوردن آبرو رو قی کردند
اینجا مخاطب مرد و البته مجرد داری بشین یه خورده فکر کن ببین پستات در شان یه دختر مجرد به ظاهر روشنفکر هست یا نه ؟
پاسخ :
نظر شما هم محترم 
کی من گفتم چنین می کنم ؟ 
میگم حالم خوب نیست ، البته انقدر پریودهام دردناک هست که اطرافیان بشینند گریه کنند ولی به کسی چیزی نمیگم
بقیه عرایض تون هم باز محترم ، من اصراری بر خونده شدن ندارم ، پس اصراری هم ندارم کسی وبم بیاد 
بعضی از پست هارو رمز دار منتشر می کنم ولی رمز میخوان ، مجبور میشم به خاطر اینکه شش ساعت رمز نفرستم رمزا رو بردارم 

sina S.M
۱۹ شهریور ۱۴:۰۲
چه قلم تند و تیزی :!
پاسخ :
دروغ گفتم 
tiktik tiki
۲۳ شهریور ۱۸:۳۴
این فرهنگ خانوادهاش
بنظرمن ادما نبایدخیلی شل بگیرن نه بایز خیلییی سخت
عادت ماهیانه یه چیزطبیعه واسه همه خانوماس این ادااطوارونداره دیگه
پاسخ :
خوش اومدی :-) 
بعضیا خیلی بزرگش می کنند
همه آدم ها از قطع پریود به وجود اومدن و هم دیگه رو دوست دارند و همو می بوسند حالا اینکه چرا تابو شده من نمیدونم ، به نظر من این سرشاخ شدن با طبیعت 
حامد خداکریم
۲۳ شهریور ۲۲:۰۲
خوبه کارای دیگه ای با هاش نمیکنه
باز جای امید داره

متاسفانه خیلی جاها وضع از این بدتره . البته وضع ایشون هم شاید روز به روز بد تر بشه .

کاش یه روز بیاد که دیگه این جاهلیت ها نباشه
پاسخ :
وااااااااااااا چه کاری ؟ 




نه بابا فکر نکنم ، یعنی خواهر و برادر نباید همدیگر و ببوسند ؟ 



کاش زودتر 
حامد خداکریم
۲۳ شهریور ۲۲:۰۶
البته خانوم های محترم هم باید درک کنن و یکم جلوی برادراشون رعایت کنن

بالاخره هر چی باشه پسرن
پاسخ :
بله حدودی باید رعایت بشه اما سوژه مطرح شده برادرشو به خودش نامحرم میدونست 
علیرضا صابری
۲۷ شهریور ۲۰:۲۴
"پریود هم که میشی باید بمیری ، پاشی بری نوار بخری انگار رفتی انبار مهمات جنگ ، باید یواشکی بگی و ببری"
عبارت بالا یکم ناجوره
اصلا درک نمی کنم
چه دلیلی داره که یه دختر بخواد از گفتن پریود بودنش بترسه یا خجالت بکشه.
نه اینطور نیست
پاسخ :
اکثر دخترها اینطور هستند ، انگار چیزی از آفرینش نمی دونند 
هویجوری :)
۲۹ شهریور ۲۰:۴۵
یا حتی موقعی که میخوای با دوستایی که کل خانواده میشناسنشون دوساعت بری بیرون همه باید بفهمن!!یا نمیتونی شبا تنها بری تو پارک قدم بزنی!!یا خیلی راحت تو خیابون دوچرخه سواری کنی!
پاسخ :
مسافرت مجردی هم نمی تونی بری ، خارج از کشور هم بدون اذن پدر نمی تونی بری ، عقد دائم نمی تونی کنی ، کلأ هیچ کاری نمی تونی کنی 
مثلأ مجردی بری هتل ، زنگ می زنند پاسگاه و اماکن که تو فاحشه ای یا نه !!!!! 
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان