عکس خصوصی

عکس انیستاگرام


سلام 

دیشب اخبار شبکه ۶ بود فکر کنم ، پلیس می گفت عکس های خصوصی و فیلم های خصوصی تونو نزارید تو انیستاگرام و تلگرام و.... حتی عکس پروفایلتون هم عکس خودتون نزارید، افراد زیادی هستند که از این عکس ها سوء استفاده های ناجور می کنند ، وقتی میگم ناجور یعنی همونی که تو ذهنته ، خدا وکیلی بعضیا زندگی شون شده وای فای ، انیستاگرام و تلگرام 

زندگیای خرکی ، طلاق های الکی ، به کجا داریم می ریم ؟ 

یه دختره میاد عکسشو میزاره یک فروند پسره بی شعور میاد یه حرف زشت میزنه ، نمیدونم شاید اون دختره خودشم خوشش میاد ، خدا داند ولی این وسطا کسانی هم هستند که منظوری ندارند ولی منظورگیران همه جا در کمین ند 

حواستون به خودتون و شخصیتی که در نگاه دیگران دارید باشه


آخه که چی بیاد یکی بهت بگه وای چه ملوسکی ، خب که چی ؟!!!!!

Maryam
Hossein MK
۱۳ مهر ۱۴:۵۴
اره والا
منم موندم فاز اینا چیه!
جدیدا شلوارا رو پایینشو میدن بالا هم دختر هم پسر :|
میترسم تا ۲سال دیگه شرت مد شه :|
خیلی اوضاع مملکت خرابه هیشکیم فکر نی
بنظرم اخرش هم باید خودمون دست ب کار شیم😄😄
پاسخ :
گیرم که تو ناز ، تو ماه شب چهارده ، به مردم چه آخه ؟ 
تعهد رو هم که عده ای از متأهل ها بوسیدند گذاشتند کنار ، آخه یعنی چی ؟‌
miss bell
۱۳ مهر ۱۵:۳۶
واقعا!!
باید هرکی برا خودش حدو حدودی مشخص کنی وگرنه به جاهایی میرسیم که نباید رسید
:(
پاسخ :
گرگی که گرسنه اس براش فرقی نداره بچه آهو یا آهو بالغ فکر سیر شدنه 
علیـ ـرضـا
۱۳ مهر ۱۵:۳۸
بعضی ها این حرکت دوست دارن دیگه
حتما با رضایت قلبی دل به همچین کاری میدن :))

مریم این رمز وارد کردن تو هر کامنت رو بردار اذیت میکنه :))
پاسخ :
خب پس حداقل اجازه میدن هر کسی هر توهینی و هر سوء استفاده ای از عکساشون کنه دیگه ؟ 




اونم به چشم 
سید.ق.م
۱۳ مهر ۱۶:۲۸
سلام
هر کس با هر تیپ و تفکر و باوری چه دختر و بدتر از اون چه زن شوهردار نباید این کارو بکنن که هم باعث تباهی و بی شخصیتی خودشون هم دیگران بشن!
از یه طرف مردایی که تعهد و غیرت ندارن و از یه طرف زنایی که شوهراشون خبر ندارن!!!
چن سال پیش که فیسبوک خیلی مد بود دوستم قسم میخوردش میگفت تووی فیسبوک پیج فامیلامون، زن عمو، زن دایی و... رو پیدا کردم که همه عکسای برهنه و سکسی گذاشتن و شوهراشونم قسم میخورد که خبر ندارن و اینا مصیبت اینجاس که از خاندان مذهبیم هستن!!!!!!!!!!!!
پاسخ :
سلام 
تازگیا به یک اصل در زندگی رسیدم که در مقابل هر تصمیم بگم ازش استفاده کنم ، قانون " خب که چی ؟" خب گیرم تو ناز ، تو دلبر ، حالا به مردم چه ؟‌ مردم چیزی که ناز باشه رو میخوان روش دست بزنند 


اینم در قانون خب که چی جا می گیره ، شاید ....

هاژ محمود
۱۳ مهر ۱۷:۳۵
سلام
حرفا ک دوستان زدن
اما
تبعیض تا کجا؟!
چرا خر؟!
چرا نباید گاو باشه؟!
هان!؟
تبعیض تا کجا؟!؟!
زندگی گاوی چشه!؟
:دی

موفق باشید
پاسخ :
سلام 
زنگ تفریح خوبیه خخخخخخخخخخخ

😂😘زهـــღـــرا 😊😍
۱۳ مهر ۱۸:۳۳
اره ایشششششششش بعضیا اعتماد ب نفس مزمنم دارن تازه
پاسخ :
اتفاقأ برعکس ، کسانی که اعتماد به نفس ندارند عکس تو انیستاگرلم و تلگرام و .... میزارند که بقیه خوشگلیشونو تائید کنند ، بعد همونایی که تائیدشون میکنند دایرکت هایی که باید به خواهر و مادر خودشون بدن به اونا میدن یا از عکساشون سوء استفاده می کنند 
بیوکده biokade
۱۳ مهر ۱۹:۲۱
خوشبحال خودم . فقط اکانت ساختم اما اصلن استفاده نکردم تا بحال.
پاسخ :
منم نه تلگرام دارم نه انیستا . 
بیوکده biokade
۱۳ مهر ۱۹:۳۶
خیلی خوبه . من که از اینیستا زیاد خوشم نمیاد. چیزیم ازش سردر نمیارم . تل هم عید زیاد استفاده میکردم اما حالا نه
فیس هم که کلهم بلد نیستم.از زمانی هم که استفاده نکردم از تل استرس هام هم کم شده. کلا اعتیاد اورند اینا.مشابه این برنامه ها هم خیلی زیاده .
باید بگم خوشبحالت.
پاسخ :
آره ، من انیستاگرام نصب کنم همه می فهمند آذم راحت نیست ، تلگرام هم نصب نمی کنم که بشینم حرفای خاله زنکی بخونم ، اصلأ از گروپ های خانوادگی اینا خوشم نمیاد ، فقط وبلاگ نویسی و عشق است 
بیوکده biokade
۱۳ مهر ۱۹:۵۵
اره خیلی منم عاشق وبلاگ نویسیم.
پاسخ :
فقط بلاگ نویسی 
ابراهیم ...
۱۳ مهر ۲۳:۴۱
تعداد زیادی پیج هم هستن که عکسای زن ها و دخترها را از صفحاتشون بر میدارن و توی صفحه خودشون با کپشن ناجور میذارن تا فالوئر جمع کنند. یه عده جاهل هم شروع می کنن زیرش به شماره دادن و چرت گفتن.
پاسخ :
اکثرأ هم تو انیستاگرام خواننده ها و هنرپیشه ها کامنت های بی شرمانه میزارند و  دعوت می کنند برن پیجشون 
آخه که چی فالوئر جمع کنند ؟ 
milad mirshekar
۱۴ مهر ۰۲:۴۱
هنوز به اونجا نرسیدیم که از اینترنت و فضای مجازی درست استفاده کنیم
خــــــــــــــــیلی مونده متاسفانه
پاسخ :
شده تبلیغات متأسفانه :-((( 

Marg Margbar
۱۴ مهر ۰۹:۴۳
دوست عزیز هرکسی یه طرز فکری داری
یه عده همینجوری و ندانسته عکس میزارن یه عده هم طرز فکرشون فرق میکنه و کاری به حرفای منو تو و امثال ما ندارن با عقلشون پیش میرن
یه عده هم هستن بیشعور که عکسارو پخش میکنن یا فتوشاپ اینجور چیزا

و یه عده هم هستن واسه خودشون زندگی میکنن براشون مهم نیست که بقیه دربارش چی فک کنن پشت سرش چی حرف بزنن مثل خودم

به طرز فکر افراد هم نباید توهین کرد
پاسخ :
کجا توهین کردم ؟ میشه بگید ؟ 
Marg Margbar
۱۴ مهر ۱۰:۱۶
توی پاراگراف دومتون یه جوری به طور غیر مستقیم دارید میگید

پاسخ :
نه دوستم اینطور نیست ، من احساس می کنم شما در مقابل من جبهه منفی دارید ، دوست دارید طور دیگه ای برداشت کنید ، چرا  بقیه منظور منو درست متوجه شدن و شما به جور دیگه ای برداشت کردید ؟ 
من فقط اطلاع رسانی کردم برای کسانی که منظوری ندارند ، اونایی هم که براشون مهم نیست هم که نیست به من چه ؟ 
صادقانه ، اگر از وب من خوشتون نمیاد نیاید یا اگر هم میاید جوسازی نکنید 
Marg Margbar
۱۴ مهر ۱۰:۳۲
شاید من یه جور دیگه به موضوع نگاه کرده باشم
نه من چرا در جبهه منفی شما باشم
اتفاقا یکی از وبلاگ هایی که منتظر پستای جدیدشون هستم وبلاگ شماست
و من عذر میخوام به خاطر کامنت ها یکم شاید بد بود و منظوری نداشتم
سعی میکنم دیگه کامنت نزارم
پاسخ :
ببینید آدما دو دسته هستند در فضای مجازی 
یه عده که مشخص از طرز کامنت گذاشتن زیر پست های خواننده ها و بازیگرا معلوم هدفشون چیه ؟ اگر بخواید همون طور که خودتون برداشت کردید نگاه کنید کلمه سوء استفاده و سوء استفاده گر که تو پست هست به اونا میخوره ؟ بنده گفتم سوء استفاده می کنند یعنی از ساده گی دخترا و خانم های پاکدامن که فقط دوست دارند از تکنولوژی استفاده کنند سوء استفاده می کنند مثلأ سر ایشون رو میزارن رو هیکل یک خانم بدکاره !!!! خب این کار سوء استفاده نیست ؟ اون طفلک روحش هم خبر نداره دارند با عکسشون چیکار می کنند ، فکر می کنید همسرشون باور می کنه ، خیلی از زندگیا به خاطر همین ساده گی ها خراب شده ، بچه طلاق زیاد شده ، تو اخبار یه خانمی پشت به دوربین ایستاده بود و زار زار گریه می کرد ، منظورم اونا هستند وگرنه اونای دیگه بحث من نبودند 
از ابراز لطفتون هم به وبم بسیار ممنون دوست عزیزم 
Marg Margbar
۱۴ مهر ۱۰:۴۴
و اینم بهتون بگم که من بیشتر کانت هام واسه شوخیه یعنی زیاد جدی نیستن شاید شما جدی بگیریتشون
پاسخ :
بعضیا خخخخخ یا هههههههه میزارند ، من شناختی ندارم که از مخاطب ، جدی به کامنتا نگاه می کنم 
Marg Margbar
۱۴ مهر ۱۰:۴۷
درست میگین از این اتفاقات دیدم ولی من اون جنبه دیگشو هم نگاه کردم به هر حال عذر میخوام

خواهش میکنم
پاسخ :
فضای وبم آزاد ، هیچ وقت یه طرفه به قاضی نمیرم ، با احتیاط پست میزارم که خدای نکرده توهینی متوجه عزیزانم نشه ولی خب ظاهرأ چندان موفق نیستم 

ای وای عذرخواهی برای چی ؟‌ یه سوء تفاهم بود و تموم شد و رفت خدای نکرده توهینی هم که رد و بدل نشد که 

Marg Margbar
۱۴ مهر ۱۱:۰۸
من رفتم بقیه پستاتون و کامنتارو دیدم بعضی از کامنتهایی که گذاشته بودم جنبه شوخی داشت و شما ظاهرا به صورت جدی بهشون نگاه کرده بودید
پاسخ :
فضای مجازی بدترین جا برای قضاوت هست ، چون لحن ها مشخص نیستند ، هر کسی یه مدلی حرف می زنه و می مونه به طرف مقابل با توجه به شناختی که ازش داره ، این مسائل به خاطر همین پیش میاد 
Marg Margbar
۱۴ مهر ۱۱:۳۰
اره همینجوریه

شما هم سعی کنید به خاطر کامنتای من خودتون ناراحت نکنید
پاسخ :
نه ، نمی شناسمتون که ازتون ناراحت شم 
فرشته ام
۱۸ مهر ۱۷:۵۴
سلام
خو خیلی ها دنبال دیده شدن هستند و خط قرمزی براشون وجود نداره
و هر کسی بیاد هر چی بهشون بگه براشون فرقی نداره
تو یه وبلاگ خوندم که نوشته بود : " میگن خارجی ها آرایش نمیکنن و توی ایران فقط وضعیت اینجوری ولی وقتی یه سفر خارجی رفتم دیدم اونا هم خوب آرایش میکنن ولی کسی نمیاد بگه چرا آرایش کردی...
قدیم بود ننجون بابام جلوی تلویزیون هم میشست چادر میکشید سرش.
فرهنگمون رو باید درست کنیم مثلا از چند هزار سال پیش متمدن بودیم
خدانگهدار
پاسخ :
سلام فرشته جان 
بعضی ها قربانی ، سوء استفاده ها میشن عزیزم ، باید رو فرهنگ استفاده از فضای مجازی کار شه 
خدا به همرات 
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان