شرط عقل

سلام 

دیشب شب عجیبی بود ، یک پست عجیب خوندم  ، یک زن ۳۲ ساله که ساعت ۲ بعداز ظهر بیوه شده بود اونم با یه فندوق ۲/۵ ‌، اومده بود پست گذاشته بود ، می گفت یی کس و کاره ، قسمت عجیبش اینجا بود که بسیاری از زنان با او همدردی می کردند و به قول خودشون صورت هاشون خیس گریه بود ، بعضی هاشون ازش شماره و آدرس خواستند که بهش زنگ بزنند و فردا باهاش برای مراسم تدفین همراهیش کنند ، یه لحظه به خودمو تموم باورام شک کردم ، خب این خانم ها چه جوری ندیده و نشناخته میخوان برن خونه یه زن غریبه !!!!! کسی که در حد یک پست غمگین می شناسنش ، بیاید منم ادعا کنم شوهرم منو کتک می زنه !!!! چه جوری بهم اعتماد می کنید ؟ برای چی نشسته بودند گریه کرده بودند ؟ من هی تو دلم گفتم آخه به تو چه که گریه می کنی ؟ من فکر می کنم احساسات راه به چاه می بره ، باید منطقی فکر کنی ، با یکیشون صحبت کردم چون دوباره بحث پیش اومد ، گفت من قبلأ چنین کاری کردم رفتم خونه مورد ، ولی با پلیس هماهنگ کردم ، شوهرمم بود ، نمیتونم هضم کنم چرا آدم باید انقدر احساساتی بشه که به خاطر ارضا احساساتش هم که شده با هماهنگی پلیس بره خونه یه غریبه ؟!!!! اصلأ اون طرف چرا باید اعتماد کنه اونم بیوه !!!!! گرگ که گرگ شکار نمی کنه ، بره شکار می کنه ، عمرأ برم خونه غریبه ، تازه خود حرفاش هم مشکوک اما فقط ۶-۷ نفر دو به شک بودند ، صبح هم کامنت گذاشتم ۲-۳ دیگه به جمع مون اضافه شدند ، چه پست ها که براش نزاشتند ، مسخره ست اه 

زنان موجودات عجیبی هستند به جد ، من هرگز برای یک غریبه گریه نمی کنم ، نه می شناسمش نه خاطره ای دارم ، اشکم دم مشکم نیست ‌، باید فکر کنم شاید من نرمال نیستم ، خدا داند 


Maryam
☁ BaRooNi ☁
۱۶ مهر ۱۲:۲۴
:/
دلشون واسه بی کس و کاریش سوخته !
من باشم حتی تسلیت هم نمیگم
چ برسه این کارا !!!
پاسخ :
چوب مزن جانا ، ما را غفلت زده ست پیش از شما 

Hossein MK
۱۶ مهر ۱۲:۲۹
اینروزا هرچی احساساتی تر بشی بیشتر ضربه میخوری باید دلسنگ زندگی کنی و مخفیانه احساساتی باشی
...
منم با کارشون مخافلم!اصلا خیلی کار بی منطقیه!
البته ناگفته نمونه کنجکاوی زنونه اینجا خیلی نقش داره ، یه هنر زن خوب اینه که خیلی کنجکاو نباشه😄
پاسخ :
۱۰۰٪ ، زن گفته بود که دارم الان عکس ها و فیلمامونو نگاه می کنم ، خدا وکیلی کی با اون حجم از غم و غصه یادشه آلبوم و رم کجاست ؟!!!!!!! 
بیوه ها رو دیدیم باو ، ملت و ساده گیر میارن ، نوه عمه من شوهر جوونش فوت کرد الان دو ساله ، هنوز که هنوزه آدم سابق نشده 
فیش نگار
۱۶ مهر ۱۳:۲۵
خخخخ :) بنده خدا لابد خیلی بی کس و کار بوده که هنوز شوهرشو دفن نکرده فرصت کرده بیاد پست بذاره ؛ نه ؟ :)
پاسخ :
درووووووووغ ۱۰۰٪ ، با مرگ و زندگی شوهرش آدم شوخی می کنه ؟!!!!! واقعأ که ، واسه بازدید بالا 

Marg Margbar
۱۶ مهر ۱۴:۱۹
درسته نمیشه اعتماد کرد
اصلا شاید ساختگی باشه
پاسخ :
خانما که قربونشون برم حوادث نمی خونند ،حداقل اعتماد نکنند !!!!! تو فضای مجازی زن می تونه مرد باشه ، مرد می تونه زن باشه ، معلوم نیست این آدم چی جور آدمیه ؟ شاید طعمه باشه 

ویرا بانو
۱۶ مهر ۱۴:۲۲
واقعا سخته اعتماد کردن اونم به افراد دنیای مجازی:|
پاسخ :
آخه کدوم عقل سلیمی قبول می کنه ، شوهر طرف ساعت ۲ بعداز ظهر مرده باشه ، بعد یه دختر ۲/۵ رو دستشه ، بی کس و کار هم هست ، بلند شه بیاد پست بزاره ؟!!!!! 
طرف همه کس و کارش پیشش هستند تو حال خودش نیست وای به حال بی کسی 


اصلأ ۱٪ درست باشه ، به چه اعتمادی یه زن جوون بره خونه یه ناشناس که اصلأ معلوم نیست چه جور آدمیه ؟ 
سید.ق.م
۱۶ مهر ۱۴:۳۵
سلام
این قضیه از ریشه دروغه
آخه کی همین الان شوهرش میمیره درجا میاد پست میذاره؟
اصن چنین کسی هم وجود داشته باشه، اینقد در کانون توجه هستش که نمیتونه بلند بشه بیاد تووی اتاق و پست بذاره!
کسایی که اینو باور کردن در حد بالایی از نادانی و احمقی هستن
اصن معنیم نداره تووی دنیای مجازی پیگیر یکی بشی که بری خونشون در حالیکه شاید اون طرف یه فریبکاره و تله پهن کرده باشه!!!
یه همچین شرایط معلوم و آشکاری رو هر کی فریب بخوره دیگه تقصیر خودشه و واسش دلسوزی بیهوده س چون کاملا همه چیز غیرطبیعیه و کسی که باور میکنه هم آدم نرمالی نیس!
پاسخ :
سلام 
۱۰۰٪ ، می گفت بی کس و کار هستم ، ساعت ۲ بعدازظهر شوهرش مرده ساعت ۱۲ شب پست گذاشته بود 
معلومه قشنگ تله ست 
امروز صبح گفتم آخه چه جوری شما به این خانم اعتماد می کنید یکی شون اینو گفت ، منم هیچ حرفی نداشتم که بزنم ، نادان نادان است 
.............................،

اینکه کاربرها اعتماد کردن و میخواستن کمک کنن یه بحثه که تو این دوره زمونه بی اعتمادی و بی محبتی واقعا یه نور امیده که هنوز هم معرفت هست 

ولی اینکه اون کاربر نتونه اعتماد کنه و الان که تنهاست غریبه ای رو تو خونه اش راه بده هم کاملا منطقیه 

من از ته دل میخوام تاپیک سرکاری باشه 

ادم زودباوری نیستم ولی در این مورد تردید زیادی ندارم 

میتونم درک کنم تو یه مصیبت وقتی کسی رو نداری به هر چیزی ممکنه متوسل بشی 

من خودم وقتی یه اتفاق خیلی بد برای بچه ام افتاد چند ساعت بعدش اومدم  تا از کاربرها بخوام دعا کنن برام چیزی که برای همسرم اصلا قابل درک نبود 

آقای m.r
۱۶ مهر ۱۵:۳۱
بنده به شخصه تجربه همچین چیزی رو دارم
ولی هنوز تو شکم واقعی بود یا نه
چون دلایل محکمی برا هر دو دارم
ولی جناب سید ، نه احمقم نه نادان
در ضمن اونو میشناختیم خیلی بحث پیش اومد بعدش
ولی این دیگه نوبره والا
در این مورد پیش اومده نظری ندارم ولی در مورد همچین حرفایی یه توصیه دارم
:زیاد باور نکنین
پاسخ :
آخه شما مرد هستید 
ممکن ماجرا رو برامون تعریف کنید ؟ 
نه خدای نکرده ایشون منظور بدی نداشتند ، کلی به صورت توصیه گفتند 
پس فرد موردنظر رو می شناختین ، آخه فرد مورد بحث اومده یه پست گذاشته شوهرش مرده ، الان هم همه دارند به حرف من می رسند خدا رو شکر ولی چه فایده خیلیا دیشب براش گریه کردند 
بله واقعأ ، اصلأ نباید باور کرد 
آقای m.r
۱۶ مهر ۱۶:۱۲
شناخت زیادی نبود ولی خوب خیلی شک بدی بود
ولی هنوزم شک دارم
ولی دارم بررسیش می کنم
و بزودی می فهمم
فک کنم تو وبم بود
پاسخ :
دیگه بدتر ‌، کسی رو که نمی شناسید درگیرش نشید ، مردم هزارتا مشکل دارند ، کی غصه ما رو می خوره ؟ بی خیال باشید 
miss bell
۱۶ مهر ۱۸:۳۴
وقتی اینا رو میگی از حماقت ادما حرصم میگیره:(((
پاسخ :
میدونی ، باید یه اتفاق بدی برای یه زن ساده بیفته و خبرش مثل آتنا اصلانی تو جامعه پخش شه تا زن ها یاد بگیرند با چهارتا کلمه نمیشه زن یا مزد ، حقیقت و دروغ رو تشخیص داد 
علیـ ــر ضــا
۱۶ مهر ۱۹:۰۹
😊
ما هم زنمون مرده
پاسخ :
خدا رحمتشون کنه خخخخخخخخخخ 
سید.ق.م
۱۶ مهر ۱۹:۴۹
من به کسی توهین نکردم و در مورد پست مذکور و افرادش نظرمو دادم
بعدشم با چنین شرایطی که گفته شد اینا معلومه که نادان و احمقن
آقای ام آر تو خودتم داری میگی طرف خودتونو میشناختین پس دیگه حرفی نیس!
اما جالبه بازم با این شناخت تووی شک و تردید بودین دیگه وای به حال اونایی که کسیو نمیشناسن!!!
پاسخ :
مستر میگه که یه شناخت کوچیکی داشتند اما هنوز در حال بررسی هستند ، الان کمی دارند به خودشون میان که نباید اعتماد کنند ، جااب که بدونی یک خانم بهش گفته بوده بیا آدرس اداره و اسم و فامیلمو بهت بدم تا ازم خاطر جمع شی ‌!!!!!! یعنی میدونه اون فرد به ظاهر خانم بهش به ساده گی اعتماد نمی کنه خواسته اطمینان بده ولی خودش با چه اعتمادی می خواست بره ، جای سوال 
Va hid
۱۶ مهر ۲۲:۳۰
سلام !!

شما نرمال هستید!!

این حس اعتماد کاذب بقیه عجیبه!!خصوصا در این دوره زمونه!!

حالا احساس همدردی ایرادی نداره!!این که پاشی بری خونه طرف یا واسه مراسمی همراهیش کنند!!!!واقعا خیلی خیلی عجیبه!!!!

مثل همیشه عالی بود خانم مریم!!!

موفق باشید!!
پاسخ :
سلام 

ممنون ، خدا رو شکر تو جمع کسایی مثل من هستند ، امیدوار شدم ولی باید گیس گیس کشی ها رو ببینید ، بعضیا از این همه سادگی و احساس بالا نمیارن ؟!!! 


زن شوه دار میگه من میخواستم ساعت ۱ شب بدون شوهرم برم خونه طرف !!!!!! 
خدایا راه مستقیمو سمت ما کج کن چون ما خیلی کجیم 


شاید خودش شوهر باشه !!!!! 


سلامت باشید ، همچنین شما 
سام نجفی نیا
۱۷ مهر ۱۳:۵۳
یعنی قلم نگارشتون مورد تایید بود خوشم اومد
پاسخ :
ممنون ، خیلی وقت بود ، نبودین جناب نجفی نیا 
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان