فکر پلید


سلام 

یکی از ماجراهای عجیبی که خوندم اینه : 

یه خانمی تاپیک زده بود که شوهرش کلید خونه رو به داداش مجردش که ۲۶ سالشه داده و هر وقت که کسی تو خونه نیست دوست دخترشو میاره خونه اینا ، حالا اینا چی کار می کنند یا نمی کنند نمیدونم خودش گفته می شینیم با هم حرف می زنیم ، من نمیدونم تو شهر این همه نیمکت و کافه هست ، خونه ؟ حتمأ خونه ؟!!!!! دوست دخترش هم ۱۶ سالشه و مادر پسره هم اونو دیده !!!!! طبقه پایین همینا زندگی می کنند ، خدایی داریم کجا میریم ؟ 

من موندم از اون دختره ، یعنی انقدر احمق که فکر می کنم با دستمال کاغذی شدن میتونه پسره رو به دست بیاره ؟ فکر می کنه می گیرتش !!!!

چقدر پسره بی شعوره یعنی انقدر رو بهش دادن که گفته داداش کلید خونه تو بده میخوام دوست دخترمو بیارم ؟ یعنی اون وسایل اتاق خواب قابل استفاده ست ؟ برادرشوهر من از زرها بزنه با لنگه کفش کوبیدم تو دهنش چند تا فحش ناموسی هم بهش میدم عوضی 


Maryam
merSa Na
۲۳ مهر ۱۶:۲۹
🤦‍♀️
نچ نچ ...
همشون ب نوعی مقصرن..
پاسخ :
به نظر من مقصر اصلی داداشه ست که کلید به داداشش داده ، خونه حریم خصوصی و زنش هم در اون خونه شریک ، نباید همچین تصمیم کثیفی رو خودش می گرفت ، شوهر من از این کارا کنه میزنم لهش می کنم 
علیـ ــر ضــا
۲۳ مهر ۱۶:۳۰
💔
میان قلیون می‌کشند میرن
شاید میان در مورد آمرمان های امام حرف میزنن
پاسخ :
مگه خونه جای قلیون کشیدن ؟!!! 
علیـ ــر ضــا
۲۳ مهر ۱۶:۴۰
آرمان ها
آره جای موشک هوا گردنه :)
ما ذهنتمون بستس خوب فک میکنیم مارو به چه از این حرفا و کارها
حکایت خیلیاست
انگاری خرن
پاسخ :
بله منم میخوام مثبت فکر کنم اما میگم بحث و مذاکره تو کافه هم میشه 
Marg Margbar
۲۳ مهر ۱۶:۵۲
این که یکی از داستان های خوبش هست از این بدترشو نشنیدی
پاسخ :
خب بگو 
merSa Na
۲۳ مهر ۱۶:۵۶
شما متأهل هستین :))
پاسخ :
نه عزیزم 
merSa Na
۲۳ مهر ۱۷:۱۱
اها آینده رو گفتین :))
خیلی هم خوب
پاسخ :
بله هنوز به دم به تله ندادم خخخخخخخ
حمیدرضا وجدانی
۲۳ مهر ۱۷:۱۵
سلام
حتما سابقه خانوادگی دارن که اینجورین
برم با تسبیح ادبشون کنم، راه راست رو به سمتشون کج کنم.Ooooخخخخ
چی میشه گفت خب.خوبه ادم با خانواده صحبت کنه راهنمایی بخواد مشورت کنه ولی اینکه مادر پایین در جریان و داداش کلید بده نوبرشه
برای هر پسری از این داداشا داشتن عالیه و سر تا پاش رو طلا میگیرن حتما
...
یا علی مدد
پاسخ :
سلام 
یعنییییییییی یادم نمیره ها ، اینجا می نویسم تا مردم هم بخونند بدونند چون به سادکی قبح ها داره شکسته میشه و اگر یه روزی همچین موردی براشون پیش اومد به جای کپ کردند با دمپایی بکوبند تو دهنش 
علی یارتون باشه 
بـانـوی بـرفـی
۲۳ مهر ۱۷:۲۱
به نظر من خانواده ی پسر این وسط بیشتر مقصرن که تا این حد رو دادن به پسرشون ولی واقعا جای فکر داره که دختر چطوری قبول میکنه بیاد
چطوری حس امنیت داره!؟
پاسخ :
منم موندم ، فکر می کنه با این کاراش پسره می گیرتش ، مادرشم دختره رو دیده و چندبازی تو مهمونیاشون بوده ، خدا کنه گند نزنن خاک برسرا 
سکوت عشق
۲۳ مهر ۱۹:۱۳
کاملا درک میکنم ولی اینو فهمیدم که دین تا زمانی که مفید نباشد و کارکردی نداشته باشد امری بیهوده است. خداوند ما را این گونه خلق کرده که مردان اکثرا نیاز جنسی بیشتری دارند و زنان اکثرا نیاز عاطفی بیشتر. اگر پسری نیاز عاطفی دختری را برطرف کرد به همان اندازه حق دارد نیاز جنسی خودش را برطرف کند.
و همچنین دخترانی که سعی در جلب توجه و محبت دیگران از راه های مختلفی مثل آرایش و عمل و ... هستند نیز نباید انتظار داشته باشند بدون عرضه بکارتشان نیاز عاطفیشان برطرف شود.
پاسخ :
کامل و جامع 
ماه گیسو
۲۳ مهر ۱۹:۲۸
به اعصاب نداشتت مسلط باش
پاسخ :
ندارم خخخخخخخ
علیـ ــر ضــا
۲۳ مهر ۲۱:۱۶
:)
مثبت فک کنیم 😋
پاسخ :
یه راه بهم نشون بده 
دختر و پسر نامحرم تو خونه تنهان ، چه معنی میده ؟ 
من همش ذهنم سمت این میره که خدا بابد راه راستو سمتشون کج کنه ، معلوم حال ندارن 
علیـ ـرضـا
۲۳ مهر ۲۱:۴۹
تا وقتی اسیر هرمون باشیم همین میشه دیگه ، اگه بقیه هم به این ماجرای هورموناتک مشروعیت بدن که دیگه آه و واویلاست D:
پاسخ :
فعلأ تو این ماجرا آه و واویلا بر هواست 
خادم ارباب
۲۳ مهر ۲۳:۲۰
این جور پسرها رو باید ....تا درس عبرتی بشه برای بقیه که با ناموس مردم از این کار ها نکنن
پاسخ :
آفرین ، چه معنی داره ؟ قبح همه چیز ریخته ، یعنی چی !!!!!!
سید.ق.م
۲۴ مهر ۰۰:۳۲
سلام
وای چقد بد
یه بد دیگه به بدای عالم اضافه شد...
مجموعه ای از آدمای بد با رفتارای بد!!!
پاسخ :
سلام 
هعععععععععععععی سید ، دوره زمونه عوض شده ، اگر بخوای هنگ کنی نمیتونی زندگی کنی ، باید خودت رو وفق بدی با روزگار تا بتونی زندگی کنی ، باید خیلی تحقیق کنی و به روز باشی ، بعضیا وقاحت رو روشن فکری می دونند ، اگر قرار بر هنگ باشه نمیتونی حد و مرزهات رو به بقیه نشون بدی ، میشی یه آدم دم دستی که کلید خونه تو بگیرند بیان تو حریم خصوصیت کثافت کاری کنند حداقل برای یه دختر لازم خیلی چیزا رو بدونه ، پسرا رو نمیدونم تا چه حد به روز بودن لازمشونه 
فرشته ام
۲۴ مهر ۱۲:۱۹
سلام
خاک تو سر دختره اول بعد هم تو سر پسره
البته اگه دختری براش باقی مونده باشه
درسته همه نیاز دارن دختر نیاز عاطفی داره پسر نیاز جنسی ولی ... خاک تو سرشون مخصوصا داداش و زن داداش(اگه در جریان بوده) و مادرش
خدانگهدار
پاسخ :
سلام 
تقصیر کار اصلی مادرشوهرست که انقدر به پسرش روو داده که دوست دخترشو خونه بیاره !!!! مگه آدم باید انقدر به پسرش رو بده ؟!!!! انقدر بهش رو دادن که روش شده به داداشش گفت بزار من دختر بیارم خونه ت !!!!! چه غلطا ، داداشش هم از اون سست عنصرهاست ، باید قبل از ازدواج زنداداشه تحقیق می کرد اینا چه جور آدمایی هستند ؟ الان دوست دخترشو میاره پس فردا فیلمشونو هم میاره با کمال وقاحت !!!!! 
پس اول خاااااااااااااک بر سر مادرشوهره با این وضع بچه تربیت کردنش گند زده 
دومین خاااااااااااااااک بر سر زنداداشه که همون روز اول که اومد خونه دید کسی اون جا بوده گذاشته برادرشوهره در بره من بودم با دمپایی میزدم تو دهنش فک مکش بیاد پایین ، حریم خصوصیه  آخه آدم انقدر پخمه !!!!! 
سید.ق.م
۲۴ مهر ۱۳:۱۵
به نظرت اگه این دختره هر بلایی سرش بیاد جای دلسوزی داره یا نه؟
پاسخ :
یه دختر ۱۶ ساله نسبت به قدیم که تکنولوژی دم دست نبود جای دلسوزی داشت ولی برای این دختره نه چون الان تلگرام و انیستا و .... همش در ارتباط با مسائل جنسی مطلب گذاشتند ، برای دختری که نداره دلم نمی سوزه ولی واسه خوش خیالیش چرا دلم می سوزه ، مطمئنأ انقدر احمق هست که به این فکر نکنه پسره بعد یه مدت رهاش می کنه 
سید.ق.م
۲۴ مهر ۱۳:۱۷
ینی اینکه اینا برن تووی اتاق خوابشونم واسشون مهم نبوده فقط برن با همدیگه مدتیو خوش بگذرونن، جوونن دیگه!!!
پاسخ :
من فکر می کنم زنداداش ها باید یه حد و مرزی بین خودشون و طایفه شوهر بزارند اونم جهت حرمت گذاشتن و ادب ، کاهلی از سمت زنداداش است گیرم شوهرش پخمه این چرا باید اجازه بده دو نفر دیگه روی تخت خوابشون که شخصی ترین وسیله شونه برن کثافت کاری کنند ، این پسره فقط این دختره رو میاره تو خونه اینا ، یعنی قبلش رابطه با کسی نداشته ؟ کسی که انقدر بی چشم و رو هست ، مگه میشه ؟ خدا می دونه چه مریضی هایی داره !!!! از کجا معلوم چیزی به جایی ترشح نکرده باشه ؟ 😷
کجا جوونن ؟ جوونن برن جایی دیگه کثافات کاری کنند 
Va hid
۲۴ مهر ۱۵:۱۶
سلام!!

واقعا آدم دلش برای اون دختر 16 ساله می سوزه!!

که یکی با ریاکاری و دغل بازی احساسشو به بازی میگره!! از دختر 16 ساله که سهله زیر 22 و 23 سال هم انتظار نیست چون از بحث غرق احساسه !!! و شیطان صفتانی اونها رو فریب می دهند!!
جامعه شده چپاول و غارت از هر نوعش!!! یه روز مال مردم و یه روز جسم مردم!!!
مشکل اینکه خانواده اون دختر خانم تو این سن و سال باید بیشتر مراقبش باشند و آموزش بدهند که تا با یه چرب زبانی طرف مقابل خام نشوند و یه عمر حسرت بخورند!! جامعه خیلی خیلی بدتر اون چیزی که هست که فکر می کنیم!!

دلتون شاد!!!
پاسخ :
سلام 
وقتی برای بچه وقت نزاری ، محبتشو جای دیگه جست و جو می کنه 
متأسفانه حرفاتون آینه جامعه ست ، روش تربیت مادرشوهره هم افتضاح بوده ، این روشن فکری نیست که پسرت با دوست دخترش از پله بره بالا اونم تو همون ساختمون ، کثافت کاریاشو خونه عروست ببره ، بعضی از مادرها خیلی عذر میخوام فقط بلدن بچه پس بندازن ، برای اینکه دست و پاگیرشون نباشه از اول هر چی خواسته بهش دادن که فقط غر نزنه همین جوری بزرگ شده اونم با تربیت غلط و بی حیایی 

سید.ق.م
۲۴ مهر ۱۷:۴۳
جوونن دیگه رو با کنایه دارم میگم وگرنه منظورم تاییدشون نیس!
پاسخ :
😋
pink sky
۲۵ مهر ۱۳:۵۴
ای وای ازین آدم ها.. من اگه بودم اول شوهرو تنبیه میکردم که چرا یجور برخورد کرده ک داداشه همچین چیزی خواسته بعدشم خونه رو 100 قفله میکردم . چه معنی داره کسی غیر از خودم و همسر کلید خونمونو داشته باشه . دختر 16 ساله واقعا چی میفهمه . و متوجه میشم برادرشوهر هم بیشعوره ک ی بچه رو میاره خونه و میخواد باهاش .......
پاسخ :
والا به قرآن مجید ما از آخر زمون هم جلوتریم ، عروس خاله م کلید خونه شو به خال م نداده ، مردم چه کارا که نمی کنند وقتی خوندمش تا دو سه روز گیج بودم 
مشگل از ست عنصری عروس ست که انقدر جلو خانواده شوهرش وا داده که فکر کنند نظر اون هیچ اهمیتی نداره و فقط به شوهرش گفتن و کار خودشونو کردن 
هویجوری :)
۲۵ مهر ۱۶:۱۱
من جای اون خانمه بودم،یا در اتاقای خونه رو فقل میکردم یا اینکه تو خونه دوربین مخفی میذاشتم...جوجه های تازه به دوران رسیده:/
غلط کردن میان تو خونه ی من اصن
پاسخ :
کسی که تا این حد وقیح رو لاوست یا مبل ها کارشونو می کنند ، اینا داغونن دارم میگم کلید و از داداشش گرفته که دختر بیاره خونه ش ، شایدم گفته بیایم دعای توسل بخونیم خخخخخخخخخخخ
من الان که مجردم دوست ندارم کسی رو تختم بخوابه چه برسه یه دختر و پسر بیان روش خااااااک تو سرشون کنند 
آقای m.r
۲۵ مهر ۱۶:۴۷
خدا راه راستو شمتشون کج کنه؟؟؟
پاسخ :
اینا خسته ند می فهمی خسته ، حال ندارن ، خدا راه راستو سمتشون کج کنه :-)))
علیرضا صابری
۲۵ مهر ۲۳:۰۱
وااااای.
یا حضرت ابولفضل
چی داره میشه.
دختر 16 ساله!!!!
خدایا خودت ظهور کن
دیگه شرم و حیا و شرف از این مملکت رخت بسته.
پاسخ :
بله متأسفانه سرچشمه این اتفاقات میدونید کیه ؟ مادر پسره ، براش وقت نزاشت که حالیش کنه داداش بزرگتر حرمت داره احترام داره اگر هم بی حیای بی شعور میخوای باشی باش ولی بیرون از خونه نه اینکه خونه داداشتو مکان کنی ، بی چشم و رو 
خدا راه راستو سمتشون کج کنه معلوم اصلأ حال ندارن برن صراط مستقیم خخخخخخخخ 
واقعأ غم انگیز ، خنده تلخ من گریه غم انگیز تره 
علــی زارعــی
۲۶ مهر ۱۲:۵۵
o_0
پاسخ :
منم واقعأ o_0

فرشته ام
۲۶ مهر ۱۹:۲۲
دلسوزیه چی آخه؟
ینی دختره نمیدونه چخبره؟جللخالق!!دختره 8 ساله از من بیست و اندی ساله توی این زمونه اطلاعات جنسی ش بیشتره
شاید دختره اصن پسررو تور کرده باشه...دیدم که میگما
ی خاک تو سرش هم اساسی باید ب دختر حواله داد
ینی عاااااااااااااااااااااااااان
پاسخ :
اصلأ دلم نمی سوزه ، چند روز پیش یه مطلب عجیبی رو خوندم یه خانومه که مربی مهد بوده یه روز دیده یه دختربچه یه چیزی آورده میگه بادکنک ،  رفته جلو دیده کاندوم به زور از دست بچه گرفته برده اتاق مدیر ، مدیر هم سریع به خانواده ش زنگ زده و اطلاع داده ، من نمی فهمم آخه این چه وضعشه ، آخه این روشن فکریه ؟‌ انقدر همه چیز ریخته پاچیده باشه ؟!!!! خب بچه از همی جور جاها کنجکاو میشه و سن بلوغ پایین میاد دیگه 
پس این نشون میده اون دختره با رسم شکل می تونه همه چیزو توضیح بده ، این وسط دلم واسه حریم خصوصی زنداداشه می سوزه که به نجاست کشیده شده و البته سست عنصری خودشو شوهرش 
آخه آدم انقدر شل و ول اونم واسه لوازم شخصیت !!!!! 
elahe sodagar
۲۶ مهر ۲۲:۴۸
اوناگفتن وتوباورکردی؟؟
مگه میشه دخترپسرتنهاباشن تویع اتاق وفقط حرف بزنن امکان نداره به هبچ وجه
متاسفانع جامعه داره به همین سمت هدایت میشه
پاسخ :
بشنو و باور مکن جانا 
پسره خالی بسته ، دارم فکر می کنم چند تا مادر دیگه ای مثل مادرشوهر تو ایران هست و داره به این روش بچه هاشو تحویل اجتماع میده ؟‌ نوبره الا 
gity -brn
۲۷ مهر ۱۶:۴۷
خب میشینن باهم صحبت میکنن!!!!!معادله حل میکنن!!!!!!درباره مشکلات اقتصادی و سیاسی جهان حرف میزنن و اخبار و تحلیل میکنن!!!!!یا مثلاپروژه های تحقیقاتی و عمرانی جدیدی و طراحی میکنن که به مردم خدمت کنن و خدا ازشون راضی باشه!!!!!


والا بخدا....


خدا شفا بده
و
پاسخ :
بله از این زاویه هم میشه بهش نگاه کنه 
خدا راه راست و سمت همه منحرفینی چون من و کامنت گذارها کج کنه خخخخخخخخ
miss bell
۲۸ مهر ۱۱:۴۰
ادم میمونه چی بگه واقعا ممن خودم16 سالمه چه جوریه که خانواده دختره بهش همچین اجازه ای میدن
خانواده ها به کجا رسیدن ...
ینی اون دختر چقدر خودشو بی ارزش میدونه
وااای بر ما
شما هم زیاد عصبانی نشو دنیا همینه:)
پاسخ :
پدر و مادرش که نمیدونند این کجا میره که 
نه بابا اینا رو اینجا می نویسم که با این دنیای کثیف همه گی مچ بشیم 
حامد خداکریم
۰۳ آذر ۲۳:۰۸
راست میگید واقعا
این روزا خیلی شاهد این موضوعاتیم . خیلی اصلا فکر نمیکنن که ....

باید ترسید از اون روزی که این زشتی های قطعی برای ما عادی بشه
پاسخ :
فکر کنم مربوط به تعریف غلط از روشن فکری باشه ، وقتی اسم جهان سومی وسط بیاد و یک طرف پست مدرن ، مردم برای اینکه ادعای روشن فکری کنند دست به همچین کارایی می زنند ، من دهه هفتادی هستم و اصلأ نمی تونم فکرشو کنم یه روزی پسرم دست دوست دخترشو بگیره بیاره خونه !!!!!!!!! نباید انقدر به بچه رو بدی ، مادر مقصره که از اول راه داده با دوست دخترش اتو خونه ش وقتی پایه اصلی مقاومت که مادر باشه سست باشه نتیجه ش میشه کلید خونه داداش بزرگ تر و گرفتن ، زنداداش هم نادیده گرفته میشه 
حامد خداکریم
۰۴ آذر ۲۰:۵۸
دقیقا همینه
حق با شماست
پاسخ :
مرسی از شما 
kata
۰۶ آذر ۱۵:۱۷
-به کجا چنین شتابان ؟
-جهالت
واقعا!!!!:/
پاسخ :
روی زیاد میدن همین میشه دیگه ، همین شازده پدر آینده ست ، واقعأ تأسف برانگیزه 
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان