ازدواج چیست ؟‌


توجه : مطالبی که در رابطه با ازدواج می نویسم نظرات خودم هست و از جایی کپی نکردم پس توقع بی نقص بودن نکنید 

ازدواج نوعی قرار داد قانونی بین عقل و قلب آدم هاست ، یعنی دوست داشتن آدمی که راه و روش زندگیش مثل تو نبوده ، تفاوت ها زندگی را شیرین تر می کند البته نباید تقاهم را فاکتور گرفت ، منظورم نقطه نظرات است ، تفاوت در مسائلی که به بدنه زندگی آسیبی نمی زند مثل دوست داشتن هوای بارونی یا یه عصر با آسمون رنگی ، با ازدواج کردن اتفاقات زیادی می افتد ، مهم ترین اتفاق از " من " بودن به " ما " شدن تبدیل می شوید 

برای ازدواج نمی توان سنی را تعیین کرد تا وقتی که کیس هایی در جامعه دیده می شود که یک ۱۸ ساله چقدر پخته ست یا یک ۴۰ ساله شبیه ۱۴ ساله رفتار می کند ، هر کسی که ازدواج می کند به دنبال آرامش است کسی آرزوی سیه روزی ندارد ، پس سن مهم نیست پخته گی اخلاق و رفتار ملاک است 

در قدیم دختران ۱۴-۱۵ ساله ، پسران ۱۸-۱۹ ساله زن می دادند به هوای بلوغ جسمی و جنسی که امروزه کاملأ رد می شود چرا که ازدواج فقط بلوغ جسمی و جنسی نمی خواهد 


منتظر پست های بعدی باشید ....


Maryam
حمیدرضا وجدانی
۱۴ آبان ۱۱:۵۱
سلام
مخالف ازدواج نیستم ولی با این وضعی که اکثریت جامعه دارند و به امید ده میلیون وام ازواج قدم جلو میذارند، ازدواج کاملا اشتباه است.
قدیم توقعات کم بود چشم و هم چشمی کمتر بود.نمیگم نبود ولی تکنولوژی و انتقال اخبار آنی نبودش
امان از این زمونه
پاسخ :
سلام
من اینا رو برای آمادگی خود فرد گفتم بعد مالی مد نظرم نبود ، چون مخاطب هم دختر هم پسر 
با این توقعات چنین و‌ چنان سن ازدواج بالا هست ولی منتهی بعضی پسرا جون پول دار هستند زود زن می گیرن بعد هم خودشونو هم دختر و بدبخت می کنند از این بعد نوشتم
حمیدرضا وجدانی
۱۴ آبان ۱۲:۱۷
مگه چقدر جوان پولدار داریم؟
اونایی هم که پولدارن من به شخصه میشناسم ازدواج نمیکنن و فقط اندکی(از اندک جوان پولدار) از روی هوس یا هر چیز دیگه ای ازدواج میکنن
عشق از روی هوس - عشق بخاطر پول - عشق بخاطر آهن - عشق بخاطر ...
آدمیت و قلب و احساس جاشون رو به آهن و پول دادند
...
پاسخ :
دارید همه رو چوب می زنینا ، این طورام نیست دیگه 
سید.ق.م
۱۴ آبان ۱۹:۰۵
سلام
دنیای ما بدون تفاوتها نیست و این یه مسئله ی طبیعیه و هر کس باید تفاوتها و البته نواقص دیگری رو بپذیره و در صورت مناسب بودن طرف با احترام و محبت متقابل بتونن اون نواقص رو از بین ببرن و تفاهمات و خوبیاشونو گسترش بدن و تفاوتهاشونو بتونن بهم نزدیک کنن تا شبیه بشن و اونایی که نمیشه رو هم با احترام و محبت در مقابلش برخورد کنن
پاسخ :
 سلام 
۱۰۰٪
سید.ق.م
۱۴ آبان ۱۹:۰۸
اینم درسته هر کس به اون پختگی لازم برسه و درک و شعور و فهم و دانش و آگاهی از زندگی داشته باشه میتونه در هر سنی ازدواج کنه و کسی که اینا رو نداره باید کسب کنه وگرنه عامل نابودی یک زندگی میتونه باشه!
پاسخ :
خلاصه شده عرایض بنده 
Va hid
۱۵ آبان ۰۰:۰۲
خلاصه و خوب نوشتید

واسه ازدواج مسئولیت پذیری و تعهد از سوی مرد خیلی مهمه!!

سپاس بابت مطلب خوبتون@!
پاسخ :
قصد دارم پست های کوتاه  بزارم 


مهم تزین رکن زندگی هست 



خواهش می کنم 
miss bell
۱۸ آبان ۰۹:۰۴
حرفاتون خوب بود :)
خیلی خوب همه چیز رو تجزیه تحلیل میکنید
یه لحظه احساس میکنم واقعا روانشناسی:))
موفق باشی عزیزم
پاسخ :
قربونت برم عزیزم ، کم می نویسم تا خونده شه 
رها
۲۶ آبان ۰۸:۳۹
سلااااااااام عزیزه دلمممم🙈🙈🙈🙈🙈
من اومدمممم👧👧👧👧
حالت چطوره دختره گل😘😘😘😘
دلم واست یه عالمههههههه تنگ شده بود😢😢😢
راست گفتی تو این پست،،ازدواج به سن نیست،به عقله پختس،امااا خب گاهی همون سنه بالا هم تجربه هایی رو به وجود میاره،که تو سنه پایین اطلاعی راجع بهشون نداشتیم😊😊😊دوست دارم دوستهههههههه گلمممممم
پاسخ :
سلام خوشگلم
ممنون نبودی ، مشتاق دیدار عزیزم 
آره ولی خب متأسفانه رعایت نمی کنند هنوز بعضیا :-(((
منم همین طور دعام کن 
رها
۲۹ آبان ۱۵:۲۲
سلام عزیزه دلم..ب روی چشم..مشکلی پیش اومده گلم؟؟؟
پاسخ :
سلام خوشگلم ، ممنون 
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان