مقایسه کردن پادرهری کشنده در زندگی مشترک

سلام 

در زندگی مشترک تحت هیچ شرایطی همسرتان را با دیگران مقایسه نکنید ، باور کنید افراد در اجتماع ، مهمانی ، منزل اخلاق های متفاوتی دارند ، اگر متوجه حسادت تان نسبت به زوج دیگری شدید بیشتر از همیشه برای خوشبختی و عاقبت بخیری شون دعا کید ، این دعا باعث پخش انرژی مثبت در زندگی شما و حسادت و عدم اعتماد به نفس را دور می کند ، هرگز ، هرگز تحت هیچ شرایطی از عبارات من خواستگار داشتم صف کشیده بودند ، من خودم رو بدبخت کردم با تو ازدواج کردم ، یا آقایون هرگز هرگز نگید من اشتباه کردم ازدواج کردم با تو ، یا پول و موقعیت تون رو به رخ همسرتون نکشید و ....

هیچ کسی به زور با کسی دیگر ازدواج نمی کند ، باید روز اول انتخاب درست انجام میدادید ، نه بعد از تشکیل زندگی مشترک ، مرد خوشتیپ و خوش مشرب و ..... همسر زیبا و خوش پوش دیگران مبارک همسرانشان ، هرگز برای ازدواج منت نگذارید ، بعد از مقایسه کردن و به زبان آوردن تخم شک در زندگی تان کاشته خواهد شد ، موردی داشتم که خانم پرستار بود و آقا شغل آزاد داشتند خانم رفته بودند به همسرشون گفته بودند یک دکتر اومده بیمارستان ما خیلی خوشتیپ و خوش هیکل و همین امر باعث تلخی زندگی مشترک شان شد و آقا به همسرشان مشکوک شدند ، سری که درد نمی کنه دستمال نمی بندند 

موفق باشید

Maryam
سید.ق.م
۱۷ آذر ۲۳:۰۵
سلام
واقعا مقایسه کردن با دیگران برای هر دو طرف بسیار دلسرد کننده و باعث بیزاری هستش و فقط در جهت مثبت و برتری دادن همسر به دیگران بسیار خوب و دلگرم کننده میتونه باشه...
پاسخ :
سلام
بله موافقم ، به نظرم افرادی که بعد از ازدواج دیگری خوششون میاد آدم های نرمالی نیستند ، چون آدم باید همسرشو با درایت انتخاب کنه و پای انتخابش وایسته و ازش حمایت کنه ، من برداشت خوبی از این کار ندارم 
سید.ق.م
۱۷ آذر ۲۳:۰۷
آفرین این کار برای نفس آدم خیلی خوب هستش و باعث میشه از حسادت و فکرای بیهوده و وسوسه های پلید آدم دور بشه
حتی آدمای مجردی مثه ما هم باید همینطور باشن و واسه ی دیگران دعا کنن...
پاسخ :
درست ، ولی خب به هر حال باید یه جایی عاشق شد و ازدواج کرد دیگه ، چرا اون آدم سهم ما نباشه ؟ البته به شرطی که مجرد باشه ها طرف 
😡

سید.ق.م
۱۷ آذر ۲۳:۰۸
چقدر این به رخ کشیدنا آدمو میتونه نابود کنه...
پاسخ :
😥 
سید.ق.م
۱۷ آذر ۲۳:۱۱
اگه قبل از ازدواج معیارای همسر موردنظرشونو بگن اونوقت میتونن مدعی باشن که من همه چیوگفتم و تو الان زدی زیرش اما وقتی هیچیو نگفتن دیگه نمیتونن مدعی باشن اما میتونن این حقو داشته باشن به روش درست طرفو قانع کنن که مناسب دلشون باشن...
پاسخ :
موافقم تا حدودی ، نظر شخصی من چیز دیگه ای هست 
سید.ق.م
۱۷ آذر ۲۳:۱۱
((تخم شک)) رو خوندم خیال کردم داری فوش میدی هههههههههه
پاسخ :
یعنی منو اینجوری آدم شناختین ؟!!!! 
 
سید.ق.م
۱۷ آذر ۲۳:۱۳
بیچاره مرده چه توو ذوقش خورده...
چه فکرایی کرده...
حالا فکر خیانت رو بذاریم کنار، با خودش گفته حتما من اصن جذاب و خوشتیپ و.. نیستم...!!!
پاسخ :
شک کرده بوده دیگه ، کلأ نباید زن و مردی از دیگری خوششون بیاد ، یا اگر هم خوششون بیاد باید بزارن پای حسادت نه احساس ، وقتی ازدواج که می کنیم باید قلب و دلمون همسرمون باشه ، چطور موقع ازدواج طرف مقابل آس بود ولی حالا یکی دیگه خاص شد ؟!!!!! 
سید.ق.م
۱۸ آذر ۱۴:۲۸
سلام
نه دارم شوخی میکنم هههههه
پاسخ :
☺️
😂😘زهـــღـــرا 😊😍
۱۸ آذر ۱۵:۰۵
مریمممم دلم تنگ شده برات بی معرفت 😭😭😭
پاسخ :
منم همین طور ، کی هستی ؟ بیام با هم حرف بزنیم ،‌ آخ که چقدر دلم هواتو کرده 
علیـ ــر ضــا
۲۱ آذر ۲۲:۳۵
😔😔 بسم الله
پاسخ :
الرحمن الرحیم 
سید.ق.م
۲۲ آذر ۱۱:۳۰
سلام

ههههههههههه کامنت آخری و مخصوصا پاسخش عالی بود
پاسخ :
سلام 
حمیدرضا وجدانی
۱۱ دی ۱۹:۱۱
سلام
خیلی خوب و مختصر و مفید
تشکر
پاسخ :
سلام 
مرسی که خوندین خواهش می کنم 
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان