لاکچری ادب داشته باشد فیک است

نه ... نه .... اصلا چنین چیزی نیست گذشت اون دوره که هر چی رسمی حرف می زد دلبر و با کلاس حساب میشد ، چیییییی ؟ نادان ادب ندارد ؟‌ تو چه قرنی گیر کردی ، تو ؟ ادب ؟ فرهنگ ؟ جامعه ، برو کشک تو بساب بابا الان دوره دوره ی لوکسوری بازی و لاکچری بودن الان چندتا فحش مادر تو اینستا به خواننده ها و بازیگرا ندی که حضور نمی خوری اصلا 

ببین اصلا حوصله تو ندارم واسه من از این قرطی بازیا حرف نزن 

یه لاکچری تو اینستا دیدم نمیدونی بی پدر چه فحشایی میده ، ستون فقرات حافظ می پوکه 

- نگو زشت بی ادب ، نادان ادب نداره 

گمشو بابا بخوای لاکچری باشی چند تا فحش عمه بلد نباشی که فیکی 

نگاه کن 



Maryam
Maryam
۲۶ بهمن ۱۳:۰۱
سلام
میدونم هیچ کسی روش نمیشه کامنت بزاره ، ولی دوستان خب این واقعیت مجازی ماست ، چرا باید اینطوری با هم حرف بزنیم ؟ زشت نیست به نظرتون با این ادبیات غنی مون؟ یه درصد فکر نمی کنیم شاید به خارجی گوگل کنه و ترجمه کنه ؟ چرا دوست داریم همه مثل ما فکر کنند ؟‌ آزادی یعنی لفظ آزاد هر کسی نظرش رو محترمانه بیان کنه نه اینکه به خواننده یا هنرمند ، ورزشکار فحش بدیم ، کامنت باز یعنی علاقه به شنیدن نظرات نه آموزش فحش !!!!
اگر نمی تونیم درست بحث کنیم کسی رو مخاطب قرار ندیم
پاسخ :
مدیریت وبلاگ 
Va hid
۲۶ بهمن ۱۳:۰۴
سلام

واقعا چی بگم

کاملا حق با شماست

منم در تعجبم از حجم فحش ها در فضای مجازی .هر فردی خصوصا معروف و...پست قرار بده رکیک ترین فحاشی ها زیرش توسط یه سری ها!! البته باید بیشتر مخاطبین درج میشه

این یعنی در جا زدن تو امور فرهنگی!!

تو کشوری که یکی یه شبه میلیاردر میشه خب دین طور ادمها فرهنگ رو تو دوست می گیرن
امثال که جشنواره فیلم فجر از تریبون رسمی صدا و سیما و رادیو و روزنامه ها و.... بهترین حرف ها و حرکات زشت رو از همین نشست های خبری منعکس کردند

جامعه با فرهنگ!!!!!


دلتون شاد
پاسخ :
سلام 
به خدا زشت ، به قرآن زشت 
فحاشی کردن هنر نیست ، ما ملت شاد و آزادی نیستیم ، پر از حسادتیم پر از یک دندگی هستیم ، چرا باید به هم فحش بدیم که هم عقیده نیستیم ؟ اگر یه روزی اینستا فیلتر بشه گاه من نوعی چیه ؟ که دوست دارم از هنرمند مورد علاقه م با خبر باشم ؟‌
ما حتی بلد نیستیم رقابت کنیم ، فقط حسادت حسادت حسادت ، نمیدونید چه فحشایی به هنرمندا میدن ، چه اصراری وقتی ازش خوشت نمیاد فالوو کنی ؟ که بعد اولین کامن بیای فحش رکیک بدی ، بعد پشت سر هم مخاطب قرار بگیری و دو متر برای هر کدومشون فحش ردیف کنی ؟ 
شاید باورتون نشه ، من تو اینستا هنرمندای خارجی هم فحاشی دیدم !!!! طرف خارررررجیه 
👼😘فرشـ👼ـتـه بـی بـال 😊😍
۲۶ بهمن ۱۴:۱۸
واااااای چ فکری پیش خودشون میکنن یه مشت ادم عوضی فقط نمیدونم چی بهشون چی نسبت بدم
پاسخ :
اینا رو باید بهشون گفت خدا باباتو بیامرزه که تو رو پس انداخت رفت نموند که درست ادبت کنه 
👼😘فرشـ👼ـتـه بـی بـال 😊😍
۲۶ بهمن ۱۵:۳۱
متاسفانه من نمیدونم چجوری به خودشون اجازه چنین رفتاریو میدن
پاسخ :
کاش یه دکتری هم بود برای فرهنگ ، ویزیتشم رایگان بود اون قسمت فحش دون مغز رو برمیداشت 
✣یگانـღـه✢ jb
۲۶ بهمن ۱۸:۴۹
😔 این وضع افراد جامعه مونه بعد ادعا یرانی اصیل بودن برتر در جهانی رو میکنیم
واقعا حرفی ندارم
پاسخ :
من نوعی میام یه پست تو صفحه م میزارم کامنتا باز یعنی چی ؟ یعنی میخوام نظرات تون رو بدونم درباره پست بعد یکی بیاد فحش بد بده یعنی چی ؟ 
✣یگانـღـه✢ jb
۲۶ بهمن ۱۹:۳۱
خب حالامگه من گفتم که نمیخواید نظراتمون روبدوند من نظرم روگفتم کاراشتباهی کردم الان
پاسخ :
😲
یگانه جان من منظورت رو اصلا متوجه نشدم ، چیزی باعث ناراحتیت شده ؟‌
سید.ق.م
۲۷ بهمن ۱۵:۴۸
سلام
این حقیقت تلخ و غم انگیز فضای مجازی در ایران قلب همه رو به درد اورده از بس که آبرو در جهان نداریم و از بس که ایران با هزاران سال تمدن و فرهنگ بدنامترین کشور در فضای مجازی شده در دنیا...
خیلی متمدن و بافرهنگ بودیم در گذشته باید الان تاوانشو پس بدیم...!!!

لازم نیس که این فوشا رو پخش کنی چون هممون میدونیم و شان و شخصیتت زیر سوال میره پس پاکش کن قسمت شاتو...
پاسخ :
سلام 
به نظر من آدمایی که تهی هستند فحاشی می کنند ، یه آدم با شخصیت هیچ وقت فحش نمیده 
این موضوع رو‌ هم از دو جهت میشه بررسی کرد 
۱ : ضعف از پاسخ منطقی و بی ادب بودن
۲ : افرادی که تو بحث شرکت می کنند  ، مثلا یکی داره با یه نفر صحبت می کنه نغر سومی هم خودش رو وسط ماجرا میندازه و ادب و تربیتش رو نشون میده طرف اول ناراحت میشه و ادامه ماجرا 
من اینستا هنرمندان محبوبم که میرم واقعا تأسف میخورم 
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان