مراقب دندانپزشک نماها باشید

سلام 

دو روز پیش نوبت دندانپزشکی داشتم نشسته بودم که یک خانم جوان وارد کلینیک شد و به سمت منشی ها رفت و سوال کرد ، حتی اسم و فامیل دکتر و هم پرسید !!!! مشخص بود ترسیده هی سمت من میومد و دوباره برمیگشت و سوال می کرد بالاخره دلش آروم گرفت در حالی که خیره شده بود به کارت دکتر کنار من نشست طولی نکشید که سر صحبت رو با من باز کرد ، گفت : شما میخواید چه کاری انجام بدید ؟ گفتم میخوام یکی از دندونامو پر کنم ، گفت کارش خوبه ؟‌ گفتم حرف نداره ، تو فکر کرد ، گفت من میخوام ارتودنسی کنم ایشون روی کارتشون نوشتند ارتودنسی اما ننوشتند متخصص راستش رو بخواید من می ترسم ، چیزی نگفتم گفت من نمیخوام فکم رو عمل کنم دکترای دیگه گفتند بدون جراحی فک نمیشه براتون کاری انجام داد در حین صحبت کردنش دیدم دو تا از دندان های کنار نیش رو نداره !!!! ادامه داد من پیش یه دکتر که مطلب شون تهران هست رفته بودم بهم گفته بود باید دو تا از دندونات رو بکشی ، راستش به خاطر یه ترس احمقانه دکترم رو عوض کردم رفتم خیابان فلان پیش دکتر فلانی وای نمیدونید چه مطب شیکی بود چندتا منشی باکلاس داشت  اون هم همین نظر رو داشت به خاطر همین وقتی حرف از کشیدن زد چیزی نگفتم و دو تا از دندونامو به طرز وحشتناکی کشید ، چشام سیاهی رفت و حالم حسابی بد شده بود 

سه روز بعد وقت داشتم که برام براکت بزاره وقتی رفتم پشت در مطب دیدم نوشته پلمپ شد !!!! اون اصلا دندانپزشک نبوده !!!! 

۶۰ نفر شاکی داره !!!! یک نفر هم فکش خیلی آسیب جدی دیده حرفاش نصفه موند منشی صداش کرد و رفت 

مراقب اعتماد کردن هاتون باشید 

پیش از ویزیت شدن توسط یک پزشک کاملا تحقیق کنید حتما از دو یا چند تایید بگیرید 

افراد سودجو از ظاهربینی مردم سوء استفاده می کنند 

مراقب خودتونو سلامتی تون باشید 



Maryam
قـ د ح
۰۲ اسفند ۱۰:۵۷
سلام
عجب حکایتی ...
پاسخ :
سلام 
بله 
Va hid
۰۲ اسفند ۱۳:۱۹
متاسفانه مواردش کم هم نیست!

اونهم در دندان پزشکی ایمنی و بهداشت حرف اول رو میزنه!

دلتون شاد
پاسخ :
بله ، اصلا نمیدونم اینا چه جرأتی دارند که دست به چنین کارایی می زنند ؟‌ اصلا وجدان دارند ؟‌ بسوزه پدر بی پولی طرف با توجیه بی پولی دست به انبردست می بره :-( 
طفلکی می گفت من شک دارم هرجا میرم میترسم این دکتره هم بگن قصاب بوده 
خیلی ممنون ، شما هم همینطور 
سید.ق.م
۰۲ اسفند ۱۴:۱۹
سلام
تلخ و غم انگیز
خدا لعنتشون کنه که اعتماد مردمو نابود میکنن...
پاسخ :
سلام 
:-( 
خیلی باید تو انتخاب پزشک خصوصا در صورت دقت کنیم 
سید فکر کنم یکی از اصول دنبال کردن یک وبلاگ اینکه قبل از خوندن نگاه کنیم ببینیم کامنتاش باز یا نه ؟ نظر شما چیه ؟ :-))))
👼😘فرشـ👼ـتـه بـی بـال 😊😍
۰۲ اسفند ۱۵:۰۸
چ عجییییییییییییییب
پاسخ :
کی پاسخگوی‌؟
حامد سپهر
۰۲ اسفند ۱۵:۴۰
البته خیلیاشون دکتر تجربی هستن و توی کارشون واردن ولی وزارت بهداشت بخاطر نداشتن مجوز مطبشون رو پلمپ میکنه
پاسخ :
دکتر تجربی !!!! یا خدا ، پس دکترای متخصص باید بیان جلوی اینا لنگ بندازند ؟‌
جناب دچار
۰۲ اسفند ۱۷:۱۶
عجب :)
پاسخ :
می بینی تروخدا چه مردم بی وجدان شدند ؟‌ :-((
shab gard
۰۲ اسفند ۱۷:۲۶
جلل خالق

پاسخ :
:-((( 
جناب دچار
۰۲ اسفند ۱۷:۲۸
پس بخاطر همینه که میگن زیاد دندون پزشکتون رو عوض نکنید!
پاسخ :
بله ، خب وقتی یه بار رفتید پیش یه دکتر و از کارش راضی هستید ، چرا باید عوض کنید ؟‌ تو انتخاب دکتر باید دقت کرد ، نمیشه پیش هر کسی رفت 
آقای m.r
۰۲ اسفند ۲۰:۱۷
سلام دنبال میشید اگه میشه دنبالم کنین وب جدیدمو
پاسخ :
سلام آریو چطوری ؟ دنبال کردم
*یه خانوم گل*
۰۲ اسفند ۲۲:۰۳
وای چ بد. عجب ادمایی پیدا میشن
پاسخ :
منم نوشتم که تو انتخاب دکتر هوشمندانه تر عمل کنیم :-)
رها
۰۳ اسفند ۱۳:۱۰
سلام عزیزم..این چیزا کم نیس تو جامعمون..و تنها قربانیشم افراده ساده لوحن...ساده نباشیم تا قربانی نشیم...خیلی سادست..
پاسخ :
سلام گلم 
الان که دیگه دوره ساده لوحی نیست ، خوب باید فکر کرد ، الان ساده باشی میری زیر دندون گرگ 
خیلی دلم براش سوخت ، می گفت می ترسم اینم بگن قصاب !!!!
Bahar 1999
۰۴ اسفند ۰۱:۳۷
وایییی چه بد:///
پاسخ :
می بینی مردم واسه پول دست به چه کارایی می زنند ؟‌
ما جــــــــღــــــدہツ
۰۴ اسفند ۱۰:۰۴
سلااااااااااااااااااااااام
خوبی مریم خانوم:)

عجبا....
پاسخ :
سلااااااااااااااااام ممنونم عزیزم ، پارسال دوست امسال آشنا کجایی تو دختر ؟چطوری ماجده جان ؟‌


اینا وجدان ندارند که دست به چنین کارایی می زنند 
Bahar 1999
۰۴ اسفند ۲۲:۱۰
مریمی واقعا نمی دونم چی بگم
شاید الان بهتر باشه سکوت کنم:/
پاسخ :
سکوتی از جنس بی وجدانی کن ، آره این بهتره 
Elham ...
۰۷ اسفند ۱۱:۵۵
واقعا کسی هست که پزشک نباشه و مطب بزنه!؟
ینی انقدر هرکی هرکی!؟
این مدلش رو ندیده بودمo_0
پاسخ :
بله 
سکوت کنم بهتر 
دنیای عجیبیه 
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان