شاهکار دیرین دیرین و توپ و تانک چهارشنبه سوزی



Maryam
Va hid
۲۱ اسفند ۱۹:۳۶
خیلی جالب بود
ای هوشنگ قلی ملینا!!!!

سال نو پیشاپیش مبارک

دلتون شاد
پاسخ :
کارشون درست 
تنها تو کوچه نریناااا
اون آخرش خیلی باحال ، قیافه هوشنگ دیدن داره :-)
shab gard
۲۱ اسفند ۱۹:۳۷
اره خیلی توپعععع

راستی برو تو تنظیمات کد امنیتی پستتاو بردار
پاسخ :
کارشون درست دیگه 

باشه 
محسن رحمانی
۲۱ اسفند ۱۹:۴۵
به به چه قشنگ بود .
تشکر.
پاسخ :
بله ، از عصر تا حالا ۲۰ بار دیدمش 
خواهش می کنم 
جناب قدح
۲۱ اسفند ۲۰:۱۸
خییلی جالبه
پاسخ :
دیرین دیرین کارش درست 
fatemeh 0098
۲۱ اسفند ۲۳:۰۴
👍👍
پاسخ :
ممنونم دوست من 
سید.ق.م
۲۱ اسفند ۲۳:۱۰
سلام
ههههه جالب بود
محمدرضا علیمردانی عالیه
پاسخ :
سلام 
از دیروز ۲۰ بار نگاه کردم 
بله از کار درستای طنز هستند ایشون
علی اسفندیاری
۲۲ اسفند ۰۶:۴۳
سلام سلام
آمدم جانم به قربانت نگو حالا چرا
چون در خدمت مقدس سربازی به سر میبردم
من باب دیرین دیرین هم فقط باید گفت
هنر نزد ایرانیان است و بس
پاسخ :
سلام 
اوه مای گاد ببین کی اومده اینجا ، خیلی وقت نبودین 
بله هنر نزد ایرانیان است و بس 
کامنت تون رو دوبار ثبت کرده بودین 
جناب دچار
۲۲ اسفند ۱۳:۵۵
آبشاری دارین برا امشب؟
پاسخ :
مثبت تر از این حرفام 
هاتف ..
۲۳ اسفند ۰۱:۴۵
ملودی شهرام شب پره به درد خورد بلاخره :))
پاسخ :
اندی 
Elham ...
۲۳ اسفند ۰۹:۵۶
عااالی😂😂:)))
پاسخ :
ممنونم الهام جان :-)))
هاتف ..
۲۳ اسفند ۱۳:۰۸
این شهرام شب پره هست نه اندی :))))))
پاسخ :
وای منو از جهل نجات دادین ، چون من فکر می کردم اندی خونده 
هاتف ..
۲۳ اسفند ۱۴:۱۹
خواهش می کنم نفرمایین جهل چیه .
چیز بزرگی رو هم از دست ندادی که نمی دونستی! همچین آش دهن سوزی هم نیست :)
اگر به طرفداراشون بر نخوره البته
پاسخ :
:)) 
ان شاء الله ک برنمیخوره 
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان