هیس ، قربانیان تجاوز گناهکارتر از متجاوزند ! 👈




اگر تجربه فاجعه شبه تجاوز یا تجاوز دارید در این منو به اشتراک بگذارید


سلام 

این روزها پاتو که از خونه بیرون میزاری با سیل طوفانی تف که از در و دیوار و پنجره های مجتمع های مسکونی به طرف مسئول دبیرستانی که در آن جدیدترین تجاوز رخ داده است و طبعا اموات شون هم مورد عنایت ملت قرار میگیرند و گروهی دیگر کامیون کامیون خاک و نخاله می برند که در فرق سر آن منفور بریزند و حواس شان نیست که دارند پیام های این آسیب اجتماعی را مدفون می کنند 

بله این اتفاق در جامعه ای که مردمانش همانند مشتری زیر دست آرایشگر سرشان را تا خرخره زیر شیر آب برده اند و خود را با او سپرده باشند معلوم است که فقط آب و کف در بینی شان برود سر از شیر آب بیرون می آورند و عطسه می کنند حالشان که خوب شد دوباره سرشان را زیر شیر آب می برند 

این آسیب اجتماعی ریشه عمیق در بدن این جامعه داشته و پدیده ای نوظهور نیست که مردم اینگونه واکنش نشان داده اند که آه و وامصیتا چه شده ؟ مردم فراموشکار شده اند؟  آتنا اصلانی ، ستایش قریشی ، اهورا و .... هنوز زود است برای مردمانی که با گوشی هوشمند روی سینه می خوابند !!!! هوشیار باشید که این پسران آخرین قربانی تجاوز نیستند و باید به جای تف کردن چاره ای اندیشید چند ماه پیش در حال عبور از پیاده رو بودم یک بانو و دختر کوچکش رو به روی من می آمدند یک مردی ۳۵-۶ ساله از پشت سر به کودک نزدیک شد و او را به سینه اش فشرد و بوسید !!!! نگاهم لغزید آن خانم هم هاج و واج به آن مرد نگاه می کرد که در پشت سر من در حرکت بود خودم را جمع و جور کردم و به آن خانم نزدیک شدم گفتم عزیزم کنار بانک یک سوپر مارکت است برو آب معدنی بخر صورتش را بشور به صورتم نگاه کرد و بابت راهنماییم تشکر کرد و به راه افتاد و به راهم ادامه دادم و به این فکر میکردم در طی روز چند کودک قربانی بوسه هایی میشوند که برایشان خوشایند نیست می شوند ؟ چه دوست و فامیل و آشنایی که آن ها را عمو و دایی و .... خطاب می کنند و به روحشان زخم می زنند و در آینده این زخم ها تبدیل به فوبیا می شود بسیار زنانی را دیده ام که وقتی پشت سرشان مرد باشد استرس می گیرند و ترجیح می دهند آهسته بروند تا آن مرد رد شود و بعد به راه عادی اش ادامه بدهد ، واقعا چه کسی پاسخ گوئه مردگریزی بعضی از بانوان است ؟ این روزها تجاوز دختر و پسر ندارد در جامعه ی ما چیزی برای انتخاب نیست پدوفیلیا وجود دارد و هر کسی موظف است مطالعه و پژوهش کند و به کودک خود متناسب با سنی که دارد آگاهی بدهد تا فردا روزی اتفاقی افتاد بتواند پرمدعا و سینه ستبر کرده مقابل قضات فریاد بزند و از روح زخم خورده کودکش دفاع کند 

جدیدترین اتفاقی که افتاده است در رنج سنی ۱۶ ساله بوده است این را دیگر انکار نکنید چرا پسر ۱۶ ساله مشروبات الکلی را نمی شناسد ؟ چرا اطلاعات جنسی ندارد ؟ چرا نباید متوجه بشود وقتی چیزی خوشایندش نیست یعنی تجاوز است و او باید طبق احساسش عمل کند چون احساس آدمی دروغ نمی گوید 

اگر افراد اجازه دست به ممنوعه های بدن را داشتند که دیگر کسی بلوز و شلوار و شورت نمی پوشید و لخت مادرزاد در اماکن عمومی راه می رفتند دیگر در قدم اول آموزش به کودک همین چرا لباس پوشیدن را باید آموخت ، بگوییم میدونی چرا باید لباس بپوشیم ؟ چون که بدن ما خیلی زیباست و شاید خیلیا دوست داشته باشند به تنمون دست بزنند ما تا زمانی که لباس تنمون هست حس خوبی داریم اما اگر خدای نکرده کسی به جز مامان و بابا ‌و دکترمون به بدنمون دست بزنه حس بدی بهمون دست میده و اگر یه وقت کسی جز مامان و بابا و دکتر  این کار و کرد فوری باید فرار کنیم و یا جیغ بزنیم تازه ما که کار بدی نکردیم یه نفر دیگه کار بدی کرده و کسی که کار بد کنه باید ادب بشه باید فوری به مامان یا بابامون بگیم تا اونو دعواش کنه ، به همین راحتی ! این کار سختی نیست که انقدر ناخن به صورت می کشیم وای خدا چه جوری روم بشه با کودکم درباره مسائل جنسی حرفی بزنم ! الان درباره ی مسائل جنسی صحبت کنید بهتر از این که مورد تجاور قرار بگیره و تاوان افکار قدیمی را در آینده تنهایی به  دوش بکشد بگذارید بداند در جامعه گل و بلبل زندگی می کند و خطرناک ترین آفرینش خدا گرگ نیست آن هایی هستند که گاه به زبان شیرین کودکی عمو و دایی و ..... صداشون می زنند هستند که بوسه های معنادار می کنند ستون رازداری را جا به جا می کنند بذر نفرت می کارند و میگویند این یه راز نباید به کسی بگی ! بگذارید فرشته سازی نکنند بگذارید از کودکی بیاموزند خیلی چیزها ریسک است ، از شمایی که نچ نچ می کنید می پرسم تا به حال چند بار برا فرزندت صحبت کردی ؟ به حرفاش گوش دادی ؟ اصلا باهاش رفیق هستی یا هر بار خواست باهات حرف بزنه دیوار من مادرت هستم با پدرت هستم را بر سرش کوبیدی ؟ چندبار تا حالا بهش حق دادی و صراحتا گفتی آره حق با توئه !!!!!! با بچه ها رفیق باشید تا دردشون رو بیان بگن مسئله ای هست بگن گرز تو حنجره شون نکنید که فلان مانتو رو پوشیدی و فلان شد تقصیر تو هست !!! افرادی هستند که از گفتن مسئله ی تجاوزشون پشیمان هستند طبق اظهارات خودشون زندگی پس از آن برایشان زهر شده و خنده برایشان حرام شده !!!! لطفا اینگونه رفتار نکنید تا این طرز فکر توسط قربانیان بیگناه تجاوز شیوع پیدا نکند ‌

به کودک حرف های مضحک نزنید ما دعا کردیم تورو خدا به ما بخشید و از این حرفا دوره دوره ی شاهی کیبوردهاست و کلی پیج که انحرافات اخلاقی را ترویج می کنند آدم از آگاهی سیلی نمیخوره اما از ناآگاهی چرا 


نشانه های فیزیکی قربانیان پدوفیلیا

  • خونریزی، کبودی، یا تورم در ناحیه تناسلی
  • لباس زیر پاره شده و خونین
  • مشکل در راه رفتن یا نشستن 
  • عفونت های ادراری مکرر
  •  درد، خارش یا سوزش در ناحیه تناسلی

نشانه های رفتاری قربانیان پدوفیلیا

  • تغییرات در مسائل بهداشتی، مانند عدم تمایل به حمام رفتن یا حمام کردن بیش از حد
  • بروز فوبیا (ترس)
  • نشانه های افسردگی یا اختلال استرس
  • افکار خودکشی گرایانه، به خصوص در نوجوانان
  • بروز مشکل در مدرسه، مانند غیبت و یا افت تحصیلی
  • رفتار غیرعادی جنسی
  • کابوس و یا شب ادراری
  • احساس ترس از فرد خاص (پرستار و مربی و…)
  • بازگشت به رفتارهای قبلی مانند مکیدن انگشت شست
  • فرار از خانه و یا مدرسه
  • آسیب به خود
  • ترس از هر گونه تماس فیزیک

Maryam
Ya na
۰۹ خرداد ۲۲:۰۳
امان از تیتر):
پاسخ :
خوش اومدین :-)
به امید پاکسازی از این دست تفکرات 
👼😘فرشـ👼ـتـه بـی بـال 😊😍
۰۹ خرداد ۲۲:۰۶
وای اجی اعصابم کلی خورده سر این خبر
پاسخ :
اصلا دوست نداشتم دیگه درباره تجاوز چیزی بنویسم اما حس می کردم وظیفه ای روی دوشم هست 

Elham ...
۱۰ خرداد ۱۷:۰۵
اورگانیک مایند واقعا عالیه پیجش

راجب نوشته باید بگم که حق با شماست حتی یه بوسه ممکنه بچه رو ازرده کنه به خاطر همین خودم حتی سعی میکنم وقتی بچه ای رو میبینم ازش اجازه بگیرم و اگر اجازه داد ببوسمش که احساس ناراحتی نکنه.
خلاصه خیلی باید مراقبشون باشیم تا راحت باشن و این اتفاقا نیوفته.
پاسخ :
آره من دیروز توسط یکی از دوستان مجازیم با این پیج عالی آشنا شدم 


شاید در نگاه کلی تجاوز به حساب نیاد اما مهم " نفس کار" هست که اون مرد به چه علتی به خودش این اجازه رو داد که بیاد یه دختربچه رو تو خیابون کنار مادرش ببوسه " بعد از اون بوسه چه احساسی بهش دست داد ؟ 
والا بچه کنار مادر هست این اتفاقا میفاته حالا وای به حال اونایی که بچه شون رو با توجیه خونه مون قوطی کبریت میفرستند تو کوچه فوتبال بازی می کنند و دوچرخه سواری می کنند حالا ما کودکان کار و فاکتور می گیریم و درباره ش صحبتی نمی کنیم 
مهرزاد
۱۱ خرداد ۱۸:۰۳
این پستت عالی بود بخصوص اخرش
احسنت
من لپ بچه ها رو ویشگون میگیرم ولی منظوری ندارم منو لعنت نکنید ؟؟؟
لپ بچه ها رو ویشگون میگیرم خیلی وقتا
پاسخ :
خیلی ممنونم ، دقیقا کدوم بخش ؟ بخش پایانی صحبتای خودم یا نشانه های پدوفیلیا ؟ 
ویشگوون !!!!!! نکنید این کار و خواهش می کنم 
علیــ ـرضا
۱۱ خرداد ۲۲:۳۲
😳😳
هیس
پاسخ :
مهم ترین درس زندگی اینکه بدونی چه زمانی سکوت کنی و چه زمانی فریاد بزنی باید بتونی بین این دو زندگی کنی 
سید.ق.م
۱۲ خرداد ۰۰:۴۶
سلام
ممنون بابت پست خوبت اما با یه جاهاییش مخالفم چون بیش از حد داری احتیاط میکنی و همه چیزو ترسناک و بد نشون میدی!
مثلا اینکه بچه ها رو هیچکس به جز پدر و مادرش نباید نوازش کنن یا ببوسن و البته به پدر و مادرشون اشاره نکردی چه بسا مخالف اونام باشی، این واقعا افراطه!
منظورتو شاید من دقیقا نفهمیدم، شاید میخوایی بگی کسایی که مراعات نمیکنن و طرفو تف مالی میکنن و یا باعث آزار روحی بچه میشن با محبتاشون!
اما اگه کسی طبیعتا بچه ای رو بوسید و یا نوازش کرد که نباید باهاش مقابله کرد!
پاسخ :
سلام 
من فقط یه جمله میگم ، از کجای پست متوجه شدی من با ناز و نوازش بچه ها توسط والدین و اطرافیان مخالف هستم ؟ 
سید.ق.م
۱۲ خرداد ۰۰:۵۵
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
چن وقت پیش تووی مشهد یه پسر جوون خواسته به یه پسر نه ده ساله تجاوز کنه و اون کودک اینقدر مقاومت کرده در مقابل این حرومزاده که طرف کودکو کشته و نتونسته از عهده ی این کار بر بیاد!!!!!!!!!!!!!!
**** ** *** ****** ** **** **** * ** ** *** ***** **** ******* ** ** *** **** ** **** ***** **** * ******* *** * ******** *** ** ** ** ***** **** * ***** **** ***** ****
** *** **** ***** *** * *** ** **** ** ***** ** ** *** **** **** * ** ****** ******* ****** ** ** **** ********** ** **** ***** *** **** ** ** ***** *** **** ****** ****** ***** ** ****** ***** **** ******* * *********
** ******* **** **** *** **** *** *** **** * ******* ***** *** * **** *** ******* ** *** ***** ***** ***** * ****** **** **** ******* **** *** *** **** ** **** **** *** ***** ** ***** ** **** *******
پاسخ :
یعنی شما میفرمایین اون کودک اجازه میداد فرد متجاوز کارشو بکنه ؟!!!! سید یه وقتایی خطرناک میشیا 
زیاد نمیشه این مسئله رو باز کرد چون دختر هستم ، سیدجان نه شما و نه من در اون شرایط نبودیم ، من به خودم اجازه قضاوت نمیدم به خاطر یه سری مسائل و قضاوت و تهمت کسی رو هم نشر نمیدم ، فکر نکنیم بگیم قصد تهمت ندارم دیگه تهمت حساب نمیشه 
سید.ق.م
۱۲ خرداد ۲۳:۱۴
سلام
معذرت میخوام اگه احساس میشه تند رفتم اما من نگفتم که به والدینشون اشاره کردی بلکه گفتم شاید چنین تفکری رو هم داشته باشی که ظاهرا نداری
خب حالا توضیح بده که چرا نباید به بچه ها محبت کرد!
پاسخ :
سلام 
خواهش می کنم ، من چنین طرز فکری رو ندارم سیدجان و واقعا هم تعجب کردم که چرا چنین فکری رو کردی درباره ی من 
من نگفتم نباید به کودکان محبت کرد ! گفتم این رفتار آقا درست نبود ، من نوعی اصلا دوست ندارم فرد غریبه ای از پشت سر یهو بیاد دخترمو ببوسه !!!! شاید در نگاه اول این کار محبت به نظر برسه اما از دریچه منطق من نوعی تجاوز به حساب میاد چون من نمیدونم چه چیزی باعث شد که اون مرد ترغیب بشه که بیاد دخترمو ببوسه ، نفس کار غلط هست ، امروز تو مطب یه پسربچه که تازه راه افتاده بود رو دیدم باید پامیشدم میرفتم ماچش می کردم؟‌ اونجا افراد زیادی بودند که مجذوب کفشای چراغ دارش شده بودند اگر قرار باشه که از هر چیزی خوشمون اومد بریم بغلش کنیم و نازش کنیم که نمیشه زندگی کرد اینا رو توضیح دادم که اگر نکته ای در این خصوص برات سوال شده بود رفع بشه ، در رابطه با محبت والدین و اطرافیان ، کی همچین چیزی رو گفته ؟ والدین باید بچه شونو بچلونند باید عاشقش باشند و از عشق سیرش کنند اطرافیان هم همین طور امااااااااااااا یه نکته وجود داره دوست مامان و بابا و فلان یه حد و مرزی داره که باید رعایت بشه ، یه دختربچه یا پسربچه راحت با افراد اخت میشه و عمو و دایی خطابشون میکنه اما آیا واقعا اون فرد قابل اعتماد هست ؟ کودک به راحتی اعتماد می کنه  کافیه بهش شکلات بدی اون تو رو دوستت میداره
من به تک تک جملاتی که گفتم اعتقاد دارم ، نمیشه یه مداد سیاه برداری و روی حقیقت های جامعه خط بکشی و تو خواب و خیال سر کنی و بگی دیگه اینطورام نیست ، چند روز پیش دیدم که یه دختربچه رو دزدیدن و کلیه شو در آوردند بعد سوزوندنش ، این خبر و دوست نداشتم بگم چون یه کاربر بهم گفت طعم وبت تلخ هست نمیتونم درباره ی هر چیزی پست بزنم 

سید.ق.م
۱۲ خرداد ۲۳:۱۸
در مورد کامنت دومم، من جایی اشاره کردم که اون کودک باید اجازه میداده که بهش تجاوز بشه؟!
من گفتم اون کودک مقاومت کرده و کشته شده، که خیلیم ستودنیه این قضیه و مسئله ی اصلی این بود که در ادامه من در مورد اون نوجوونا حرفی رو بیان کردم که دیگران میتونستن در موردش تفکر کنن نه اینکه بهشون تهمت بزنم و اون کودک و کارشو با شرایط اون نوجوونا مقایسه کردم که چطور این کودک تونست خودشو نجات بده حتی با مرگ! اما اونا نتونستن!!!
پاسخ :
من کاری به سن و سال دانش آموزا ندارم ، چرا ؟ چون تو بد سنی هستند و پیامبرزاده نیستند که به محرک ها واکنش نشون ندن ، اصلا توقع ندارم اما از شما میپرسم آیا شما تا به حال به دبیرتون گفته بودین سکس چی هست ؟ روتون میشد ؟ هیچ وقت هیچ وقت دانش آموز نمیره چنین سوالی رو بپرسه که معلم خوشحال و خندان فیلم مستهجن بهش نشون بده ، این آقا میخواسته موج سواری کنه دیده حرف از آموزش جنسی در مدارس هست خواسته یه فیضی هم خودش ببره اما حرف آموزش بود نه آمیزش این آقا عملی یک انحراف جنسی رو آموزش دادند که اصلا شامل آموزش جنسی نیست 
سید.ق.م
۱۴ خرداد ۰۳:۱۸
حرف زیاده در مورد این قضیه اما بهتره بحثو همینجا تمومش کنیم...

طرف راس میگه دیگه واقعا حالمون بهم خورد از این همه تجاوز و جنایت و...
همین امروزم سر کار یکی بهم میگفتش سه نفر به یه دختر 5 ساله تووی اصفهان تجاوز کردن که دیگه نزدیک بود کفرم در بیاد...!!!
پاسخ :
بله خب خودمم راغب نبودم این حرفا رو بزنم اما خب شما خودتون مجبورم کردین ، خیلی معذرت میخوام 


ناراحتی اعصاب نگیریم خوبه 
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان