یک لحظه همه ی بیانی ها تشریف بیارید

اگر شما اونجا بودید چیکار می کردید ؟ این صحنه مقابل چشم های شما بود 


Maryam
Mohsen Farajollahi シ
۱۰ آذر ۲۲:۳۱

تا وقتی پول هست قانون معنا داره وقتی پول نیست مثل این میمونه تو مملکت اصلا قانون و قاعده ای نیست! اینکه کسی از لحاظ مالی و جسمی ضعیف هست به این معنی نیست که بیایم تو سطل آشغال بندازیم و بهش بخندیم! واقعا ناراحت شدم... اگر اونجا بودم حداقلش این بود که یک ناهار مهمانش کنم که شاید از دنیا و خدا گلایه نداشته باشه! آدم های کثافت... کدوم حیوونی این کارو انجام میده عاخه؟ اگر کلانتری به این موضوع رسیدگی نکنه واقعا دلسرد میشم! مطمئنم اونجا حداقل یک نفر هست این حادثه براش مهم باشه. اگر نه هم که خوب خدا همون بلا رو سرشون میاره به یک روش دیگه ای... بیشتر نگران پسره هستم. این هم از شعور بعضیا... عوض اینکه هم نوعشون رو از آشغال ها بکشن بیرون هل هم میدن که بیشتر برن تو آشغال. واقعا متاسفم...

پاسخ :
وقتی این کلیپ رو دیدم به این فکر کردم که یک جاندار دیگه ای هم به جز انساااان و حیواااان وجود داره که خیلی دوست داره خودشو انسااااات جلوه بده ولی نیست فقط یه قلب سنگی و به دور از انسانیت و وجدان و نوع دوستی تو سینه ش می تپه 
باورم نمیشه اصلا ، دیروز خیلی حالم بد شد ، خونه ی خواهرم بودم این کلیپ رو دیدم اصلا حالم دست خودم نبود 
همراز دل
۱۰ آذر ۲۳:۴۳

سلام. حال خوبتون همیشگی

چو کلیپش برای اینستاگرامه نتونستم ببینم اما از محتوای کامنتها متوجه موضوع شدم.

آدم می‌مونه به این آدم‌ها که فقط پوسته و ظاهر یه انسان رو یدک می‌کشن چی باید بگه، تا اون‌جایی که خودمو می‌شناسم اگه با همچین صحنه‌ای مواجه می‌شدم اگه کمرو بودنم رو فاکتور بگیرم و زورش رو هم داشتم در همون حال خنده طرف رو جوری پرتش می‌کردم توی همون سطل که تا آخر عمرش نتونه بیرون بیاد. شخصیتش به همون کثیفی زباله‌های داخل سطله

واقعاً اینجور آدما چه فکری می‌کنن که از این طور رفتار کردن و اذیت کردن یه بچه که از روی اجبار به اون کار روی آورده لذت می‌برن. بعضی اوقات از خودم می‌پرسم یعنی واقعاً ماها اشرف مخلوقات خداوند هستیم؟

پاسخ :
سلام ، مرسی ، همچنین ان شاء الله شما هم حال تون همیشه خوب باشه هموطن 
واقعا ؟ چرا ؟ بله این کلیپ مال اینستا هست 
بله همون طور که شما هم گفتید این طفل معصوم از روی فقر و نداری به این کار رو آورده حالا دستش رو هم نمی گیره اون بچه خداش بزرگه ولی دیگه این نامردی رو هم نباید می کرد ، کاش بعضیا مجسمه بودن تا بشر اینجوری دنیا پر بود از انسان و وجدان و انسانیت نه اینکه یک بی شعور تمام مهربانی و نوع دوستی یک سرزمین رو در سطح جهانی پایین بیاره 
چند شب پیش خواهرم به یکی از همین عزیزان یه انار داده بود می گفت تا کی دعام می کرد و چشماش برق زده بود ، کاش خدا جای اون بچه و اون که فیلم می گیره هر هر میخنده و اون که این کار زشت رو انجام داد عوض کنه ، خدایا خدایی کن در حق این بچه ، گرچه از لباس های اون پسره هم معلوم که خیلی اوضاع مالیش خوب نیست 
حامد سپهر
۱۱ آذر ۰۸:۲۹

آدم چقدر باید وقیح باشه و شرافت و انسانیت رو زیرپا گذاشته باشه که همچین کاری بکنه

مطمئنم روزی چوب این کارشو میخوره

پاسخ :
اگر این پسره و اون که این کار زشت رو در حق یک کودک کار انجام داده بود مجسمه بودند لطف بزرگی در حق بشریت شده بود 
ننگ بر بی وجدان ها و بی شرف ها 
میرزا مهدی
۱۱ آذر ۰۹:۵۹

اون گوشه ی لبه ی سطل زباله رو دیدی چقدر تیزه،

اون آشغال رو میگرفتم با صورت میکوبوندمش به اون لبه ی تیز بعد پرتش میکردم تو همون سطل و تا ماشینِ حمل زباله بیاد و ببردش، همونجا مینشستم تا کسی درِش نیاره.

به قرآن، به خدا، این کار رو میکردم.

 

سلام/.

بابا خوبه؟

پاسخ :
دیگه دنیا جای ناممکن ها نیست ، مطمینم که یه روزی جاشون با هم عوض میشه ، هیچ انسانی حق نداره که به هم نوع خودش بخنده دیگه فقیر که جای خود داره ، من نمیدونم این دو نفر تعریف شون از خنده چیه و صحنه های خنده دار چیه که اون جوری نیش شون تا بنا گوش باز و هر و کر می کنند !!!! این صحنه ها دردناک و گریه آور ، چه جوری میشه به این چیزا خندید ؟ 
دیشب خونه ی خواهرم بودیم این فیلم رو دیدم به خداوندی خدا تو حال خودم نبودم تا برگردم خونه ، ننگ بر قلب هایی که در سینه ی سنگدلان می تپد ، خدا خدایی می کنه و جاشون رو عوض می کنه منتهی خدا صبرش زیاد 



سلام 
خوبه ، خداروشکر 
YASAMAN G.R
۱۱ آذر ۱۰:۵۵

من اصن نمیتونم ببینم همچین صحنه هایی رو

اشک توو چشام جمع میشه و بغض میکنم😢

موندم بعضیا واقن چجوری میتونن انقد...

پاسخ :
من خونه ی خواهرم بودم این کلیپ رو دیدم اصلا حالم به حال خودم نبود ، میدونستم که آدمای بد و پست وجود دارند ولی نه تا این حد که به فقر بخندند ‌، کودکی که تا ناف سرش تو زباله هاست رو مایه خنده شون قرار بدن ، فقط میتونم خدا رو قسم بدم خدا خودش برای این بچه خدایی کنه و حقش رو از این بی شعور بگیره 
امیرحسین علیزاده
۱۱ آذر ۱۱:۱۸

یک دقیقه قبل از این کلیپ رو کسی دیده؟

اصلا دوست ندارم راجب کسی و کاری قضاوت کنم. چون قاضی بالا سرمونه.

پاسخ :
شما فکر می کنید یک دقیقه قبل از این کلیپ چه اتفاقی افتاده ؟

امیرحسین علیزاده
۱۱ آذر ۱۳:۱۳

چند وقت پیش، یکی از بچه های فامیل، که وقتی بهشون رو بدی از سر و کولت بالا میرن،. داخل اتاق من اومد. من به شدت رو جزوه هام و نوشته هام حساسم. اتفاقا فرداش امتحان داشتم. بهش گفتم " اگه یکیار دیگه، تو اتاقم بیای، از همین پنجره پرتت می کنم پایین ( ارتفاع پنجره تا کف زمین یک متر بیشتر نیست)  از قضا برام کاری پیش اومد از اتاق رفتم بیرون و در رو بستم که کسی نره. همون پسرک فامیل که به هیچ صراطی مستقیم نبود، به اتاق بنده رفت و با قیچی تمام جزوه ها رو نیست و نابود کرد و از همون پنجره پایین انداخته بود.

من وقتی رسیدم به قولی که بهش دادم عمل کردم و بچه رو از همون پنجره به بار اندازی که تو کشتی میزنن، از پنجره پرت کردم پایین و بهش گفتم تمام برگه ها رو جمع کنه. اگه همون لحظه ای که من پرتش کردم بیرون،. کسی از من فیلم می گرفت، اونوقت چی می شد؟

 

برای همون باید یک دقیقه قبل از کلیپ رو دید و بعد نظر داد.

 

شاید شما بگید کار من نادرست بوده ولی از همون موقع،. اون بچه هروقت جایی میره،. اول در میزنه و با کسب. اجازه حرف میزنه و کار می کنه. چون میدونه که یک عده مثل، روی حرف تهدیشون هستن.  

 

تربیت لازمه

 

ببخشید طولانی شد 

پاسخ :
مثالی که شما زدید زمین تا آسمون با این کار به ظاهر آدم فرق می کنه ، اون بچه داشته به وسایل شما آسیب میزده اما این بچه ی کار چه آسیبی برای اون به ظاهر آدم داشته ؟ 
به نظرم در این مواقع تشریف ببرید داخل اتاقتون و در و قفل کنید تا کسی مزاحم تون نشه 





نه خواهش میکنم 
حمیدرضا وجدانی
۱۲ آذر ۱۳:۱۶

سلام

به نظرم ایشون حالت طبیعی نداره و حالت طبیعی نداشتن فقط مستی و مواد زدن نیست بعضی فکر و خیالات هم حالت توهم میده و ادم رو از خودش بیخود میکنه و میبره توی فضای دیگه ای

متاسفانه نمیشه با ایشون رفتار مثل خودش داشت و باید فقط براش دلسوزی کرد و مورد محبت قرارشون داد.

با برخورد فیزیکی و کلامی فکر نمیکنم جوابی بشه گرفت

یا علی 

التماس دعای فرج

پاسخ :
سلام 
والا اونطوری که این نانجیب نیشش باز هست نشون دهنده ی مشعوف بودن غیرطبیعی شون هست در ثانیه ابتدایی اما وقتی که به دوربین نگاه می کنه و مجدد به سطل زباله نگاه می کنه و هر دو هر و کر می کنند نشون میده که حالشون به خودشون هست و این حرکت نشأت گرفته از بیشعوری شون هست ، نمیدونم تعریف شون از یک صحنه ی طنز و بغض آلود چی هست ، معلوم نیست تو چه خانواده ای بزرگ شدند 
پریسا سادات ..
۱۲ آذر ۱۶:۳۲

اشکم در اومد

بیشعور عوضی

چطور میتونن آخه

از چی ساخته شده دلشون؟ از سنگ؟

اصن دل دارن؟؟

:((((((((((((((((((((

پاسخ :
ای بابا کار ما از گریه گذشته ، این اولین نامردی در حق یک طفل معصوم نبوده و نیست و نخواهد بود 
این بچه از روی فقر و نداری این کار و می کنه ، بعد که بگیم افراد کم درآمدذو زیر خط فقر بچه دار نشن یه عده میخوان آدمو سلاخی کنند ، اینم نتیجه ش و پیامدهای عصبی بعدش 

نـــای دل
۱۳ آذر ۲۲:۴۰

:(

پاسخ :
واقعا ناراحت کننده ست 
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان