ورپریده






سلام دوستان عزیزم

شانس چیست ؟ دقیقأ همان چیزی است که من ندارم 

والا شانس من که کاسه همون گدایی که رفته یه منطقه زیر خط فقر کاسه گدایی گذاشته . 

تا بعداز ظهر میای دو دقیقه چشاتو ببندی ذهنتو خالی کنی تلفن زنگ می زنه به زور از تخت پایین میای بری تلفنو برداری ، فکر می کنی کیه ؟ اپراتور !!!!! 

حالا با همان میمیک چهره آرومی که تلفنو برداشتی تلفنو بزار و برگرد برو سر جات بخواب ، یا یه صبح زیبا میای دل میدی به یه خواننده آهنگ گوش بدی 

داعش به تهران حمله می کنه ، شهاب سنگ میاد ، حمید معصومی نژاد از ایتالیا خبر می فرسته ، مهمون میاد ، خونه همسایه بغلی نشست می کنه ، خر تغییر رویه میده دیگه بار نمی بره همه و همه این اتفاقات درست اون دقیقه ای که من دارم آهنگ گوش می کنم ، یا ساعت ۲ نیمه شب مسیج میاد حالا بماند که کسی اون موقع شب قربون صدقه کسی نمی ره مسیج رو باز می کنی فکر می کنید کیه ؟ ایرانسل !!!!! 

جا داره یه یادی هم الکساندر گراهام بل کنیم که بساط دور همی و مهمونی اینا رو برچید و جاشو به شش ساعت صحبت کردن روزانه خواهر و برادرها داد و یه تشکر ویژه کنم از مخترع ورپریده اپراتور سبک تبلیغاتی ، حالا خدا نکنه خونه یه پیرزن ، پیرمرد زنگ بزنند اون حرفشو زده تموم شده اون بنده خدا داره هی میگه نمیدونم چرا جواب نمیده !!!!! حالا توضیح بده اپراتور چیه ؟ 

خواهرم میگه هشت رقمی میفته جواب ندین اپراتور ، خب مسئله اینجاست که باید بلند شی بری سمت تلفن که شماره رو ببینی یا نه ؟ برای اون چه فکری کنیم ؟ به خدا معضلی شدن واسه ما ، دببرستان که بودم از طرف شرکت گاز می خواستن پک آموزشی بفروشن !!!!! اینکه چیزی نیست ذلیل نمرده نمیدونم اسم و فامیل منو از کجا میدونست خواهرم گفت تلفن با تو کار داره منم سنگ کوب کردم تلفن !!!!! با من کار داره ؟!!!! 

یا نیمه شب مسیج از امر به معروف نهی از منکر میاد من نمیدونم الان دقیقا باید از کی حجاب بگیرم !!!!! 

اینم صفحه مسیج های من 


Maryam
Va hid
۱۷ تیر ۱۷:۵۱
الان چی بگم؟!
پاسخ :
واسه عوض شدن فضا خوب نبود ؟
kerman man
۱۷ تیر ۱۷:۵۴
سلام خواهر
قبول دارم ، این تماس ها و پیامک های تبلیغاتی گاهاً آزار دهنده هست .

پاسخ :
سلام 
دائمأ آزار دهنده هستند ، واسه شما پیام کم میاد ؟ ایرانسلی ؟ یا همراه اول ؟ 
حمیدرضا وجدانی
۱۷ تیر ۱۸:۱۴
سلام
مثل همیشه خوب و عالی
و خیلی انتقاد قشنگ
موفق باشید
یا علی
پاسخ :
سلام 
مرسی از شما بابت لطف همیشگی شما دوست عزیز 
همچنین 
علی یارتون 
هاژ محمود
۱۷ تیر ۱۸:۴۱
سلام

با این نوع از شانس ها همه آشنا هستن!

ای بابا! چقدر ناشکرین!
همه پیامک ها تون ک خوبن!
پ پیامک های ما ندیدین!

البت ب نظرم بشه غیر فعالشون کرد! :|
پاسخ :
سلام 
هدفم از گذاشتن این پس دریافت حس همذات پنداری بود ، مرسی 
نه بابا ناشکر که نه 
مگه پیام های شما چیه ؟ 
صدبار کد فرستادم باز میاد 
سام نجفی نیا
۱۷ تیر ۱۹:۱۶
باز همینا رو داری تو خخخ
پاسخ :
خخخخخخخ منم همین بهم مسیج میده فقط 
سید.ق.م
۱۷ تیر ۱۹:۱۷
سلام
هر پیام تبلیغاتی و این مدلی بیاد بازنکرده و نخونده پاک میکنم!

یکی گفتش یه عددیو میفرستی به اپراتور همراه اول و دیگه خودکار پیام تبلیغاتیو نمیفرستن و این کارو کردم و تا یه مدت کوتاهی نیومد و بعدش هر دو سه روزی یه دو تا میومد و بعد از مدتی دوباره شدیدا اومد و من دیگه بی خیالش شدم کلا
پاسخ :
سلام 
من اصلا باز نمی کنم باورتون میشه ۳۳ تا تبلیغاتی تو این باکسم هست باز نشده ، اینا خب چرا تراکت پخش نمی کنند؟ به جای زنگ زدن ؟ 
این کدها هم بی خودیه صد بار فرستادم باز میاد 

فاطمه :-)
۱۷ تیر ۲۱:۱۳
عزیزمممم
به منم رایتل پیام میده فقط🙈
ولی دگ نه نصفه شب
خب سایلنت کن راحت باش نصف شب از خواب نپری دگ🙈
پاسخ :
مرسی 
الان دیگه با تلگرام کی مسیج میده ؟ منم که تلگرام ندارم از بند غم آزادم 
چه  خوب 
سایلنت می کنم ، سوالم اینه اینا خواب ندارن ؟
آی بابا
۱۷ تیر ۲۱:۱۷
^__^

زیاد حرص نخورین
این مشکله خیلی هاست :)
پاسخ :
اتفاقأ هدفم از گذاشتن دریافت حس همذات پنداری بود ، مرسی 
سیّد محمّد جعاوله
۱۷ تیر ۲۱:۱۹
صبر باید کرد تا فرجی بشه
پاسخ :
فکر کنم کد داره من امتحان کردم ولی باز میاد 
fafa 4026
۱۷ تیر ۲۳:۰۷
😊 👌
پاسخ :
مرسی 
نـــای دل
۱۸ تیر ۰۰:۰۴
اینها همش حق الناسه..

که متاسفانه رعایت نمیکنن..
پاسخ :
متاسفانه 
سید.ق.م
۱۸ تیر ۱۴:۲۳
به نظرت پیام میدن از ما پول کم میکنن؟
پاسخ :
خب بالاخره یه سودی واسشون داره دیگه حتمأ 
سید.ق.م
۱۸ تیر ۱۴:۵۳
واسم پیام اومده کاشت موهای طلایی فوری با 197700 هههههه
ینی عاشقشم[اوه شت]
پاسخ :
خخخخخخخخخ
علی آقا:)
۱۸ تیر ۱۵:۵۲
سلاااااااممممم:)))
من برام پیام بیادسمیناررایگان دعوت شدی بیاسمینار:)
واینقدرحرص نخورپیرمیشی،موهات سفیدمیشه:(
من خطم رایتله یه بارازایناپیامااومدزنگ زدم رایتل شکایت کردم
دیگه پیام ازخودرایتل برام میاد:(
دلم براشون تنگ شده:(
پاسخ :
سلام 
خخخخخخخخخخخخخ واقعأ ؟ ولی خدایی چه سودی واسه شون داره سمینار رایگان 
حرص ، نه باباااااااااا مگه این چیزا ارزش حرص خوردن داره ، تازه ۲۴ سالمه کجا پیر شم :-( 
ایرانسلم ، بابای ما رو در آورده به قرآن یه بار گفتن ۵ رو به ۵۰۰۵ ارسال کن دیگه تبلیغات نمی فرستند ولی باز میاد 
آخی 
سید.ق.م
۱۸ تیر ۱۸:۵۷
دخترعمو واقعا که[غصه خوردن شدید]
به من رای ندادی عایا؟[هعیییی]
پاسخ :
کجا باید رأی میدادم ؟!!!!!
صهبا
۱۸ تیر ۱۹:۲۲
آسوده خودمم که اصن گوشی ندارم خخخ
گوشیمو برا کنکور جمع کردم الانم دیدم که دیه روشن نمیشه و خراب شده
منم حس میکنم دیگه وابستگی به گوشی ندارم و نمیخوام دوباره گوشی هوشمند بخرم البته یه عالمه کتاب (600 تا ) تو گوشیم داشتم حیف بودن :/
پاسخ :
بهترین کار ، ولی نه الان که فکر می کنم می بینم بی گوشی نمیشه زندگی کرد ، البته من سیمم تو تبلتم به خاطر اون میگم وگرنه زیاد با کسی در ارتباط نیستم که معتاد گوشی باشم 
فرناز فرزان
۱۸ تیر ۲۲:۳۶
سلام
واقعا این مسیجا و مزاحمت های اپراتور درد لاعلاج. برای خلاصی ازشرشونم هیچ کاری نمی شه کرد. :(
پاسخ :
سلام 
آره به خداااااااااااا ، ساعت ۲ بامداد مسیج فرستاده کفنتو سر کن ، یکی هم نیست بهشون بگه کسی که ولنگ و باز یه شبه مومن نمیشه برو بگیر بخواب 
شب ها سایلنت کن بخواب ، منم سایلنت می کنم 
jeronimo .Q
۱۹ تیر ۰۱:۵۳
وااااای ینی وژدانن دس خوش
اولین باره از بدبختیه کسی خندم میگیره
مواظب باش هدر نری
پاسخ :
خواهش می کنم 
من سبکم فان نیست گوشه ای از روزمرگی هامو نوشتم ، خوشحالم تونستم بخندونمتون ، شاید بد شانس باشم که اونم باید فکر کنم  ولی بدبخت نیستم 

مخلوق خلاق
۱۹ تیر ۰۷:۵۲
😁😁😁😁😁😁
ببین به جز بخش های دخترانش

مابقی عین منی خخخخخ
ولی گاهی این بدشانسیه خوب هم هستا
پاسخ :
والا ۵ دقیقه نمیزارن آدم تو حااااااااال خودش باشه 
آره یه وقتایی بعضی تبلیغاتاش به درد می خوره 

خـــانمِ کـــوهنـــورد
۱۹ تیر ۱۴:۴۷
الهی چه دل پری داشتی

درکت میکنم برای منم خیلی اتفاقات افتاده ولی من چند روش رو پیش میبرم که تا الانم خوب جواب داده ..

تلفن خونرو ک جواب نمیدم . معتقدم هرکسی کار خیلی خیلی واجب داشته باشه زنگ میزنه به همراهم .. اگرم کارش در حد حال و احوال باشه بازم اگه طرف خیلی دلتنگ من بشه زنگ میزنه به همراهم ..


90 درصد مسیج هامو نمیخونم بلکه اسم همسرم رو گوشیم بیافته که اونم گاهی اوقات وقت نمیشه بخونم و زنگ میزنه بهم ..

مسیج های تبلیغاتی رو هم که بستم ولی بعضیا از شماره شخصی مسیج میدن که چون باز غیر همسرم هستن معمولا نمیخونم تا همین دیشب 79 تا کسیج نخونده داشتم که دیشب بدون خوندنشون دیلیت کردم..

اهنیت ندادن به صداهایی از نوع زنگ بنظرم یک کمی روی ارامشون تاثیر میزاره

پاسخ :
خخخخخخ نه بابا یه جورایی خواستم حس همذات پنداری دریافت کنم 
منم مسیج هامو چک نمی کنم الان ۳۴ تا مسیج باز نشده دارم ولی اشتباه می کنم باز نمی کنم یه موقع هم مهم هستند ولی من از مسیج دادن و جواب دادن خوشم نمیاد، هر کی کار داره تماس بگیره 
۱۰۰ البته 
تنها ...
۲۰ تیر ۲۰:۲۲
غنیمته همین ها هم خخخخخ
پاسخ :
خخخخخخخخ آره بعضیاش به درد می خوره گرچه تا به حال استفاده نکردم
علیـ ــر ضــا
۲۰ تیر ۲۳:۵۴
چقدر مظلومیت 😐😐😐😐
از شما بهتر چیزای پیش میاد ما چی
پاسخ :
خخخخخخخخ یه ذره هم غلو چاشنیش کردم 
مگه برای شما چی میاد ؟
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان