بـغـض مــرا شـانــه مــیــکـنــی؟

سلام 

این نظمی که در جهان حاکم هست نشان از خدای توانگری دارد ‌که قادر است در کسری از ثانیه بودن را به نبودن و نبودن را به بودن که گاهی پاپیون بودن کسی را به دست های سخاوتمندانه ی بنده هایش گذه می زند که امضا کند حکم پرواز عزیزش  را و گره بزند پای یک انسانی که ته اندیشه هایش از فکر مرگ کبود است ، چه خوب است که کسی را بتوانیم پا بند این زندگی کنیم ، به عزیزان مان اجازه ی مردن ندهیم ، چرا باید عطر تن عزیزان مان بپرد ؟ آن ها باید باشند آن ها حق ندارند به یکباره و الکی ما را ترک کنند ، حالا که از نظر پزشکی امیدی به بودن آن ها نیست به داشتن آن ها به صورت پازل قانع باشیم ، روزی فرا می رسد که مهر نماز ما دل تنگی اش را برای زمزمه های نجواگونه مان را فریاد می کشد حالا که ما می میریم و به دعوت حضرت عشق لبیک میگوییم چه بهتر که کوله بارمان را که از گناه پر کرده ایم با اهدای عضو سبک کنیم و از این دیار نا آرام پر بکشیم ، آخرین رویای من استفاده شدن از کارت اهدای عضوم است چرا که من دوست ندارم به یکباره تمام شوم من از نبودن مطلق فراریم ، من از اشک هایی که از نبودنم ریخته خواهد شد تنم می لرزد ، من چرا باید خودم رو از عزیزانم پس بگیرم؟‌ من به خودم و دنیا قول دادم که نامردی نکنم 


 به خودم و دنیا قول دادم که نامردی نکنم 

Maryam
YASAMAN G.R
۱۵ آذر ۲۰:۲۱

:)

پاسخ :
این لبخند زیبا به چه معناست؟
YASAMAN G.R
۱۵ آذر ۲۳:۰۲

حاصل آرامشیه که از شباهت پستامون گرفتم :)

یاد یکی از پستای اوایل وبلاگم افتادم...

دیدن آدمایی مث شما که ذهن باز و قلب مهربونی دارن، باعث آرامشه :))

پاسخ :
شما لطف دارین ، اگر دوست داشتین و براتون سخت نیست لینک پست تون رو بدین منم بخونم



خیلی ممنونم از لطف تون 
همراز دل
۱۶ آذر ۰۰:۳۳

سلام

نوشته زیبایه، به خصوص اون رویاتون، خیلی قشنگه که آدم با اهدای عضو به آدمهای ناشناس هم زندگی ببخشه این نوع بخشش یه حال خوب وصف ناشدنی داره. 

منم همیشه این فکر تو سرم بوده و هست فقط نمی‌دونم تا حالا چرا به فکر اجرایی کردنش نیفتادم

پاسخ :
سلام 
خیلی ممنونم شما لطف دارین ، من صبح روز تولد ۲۰ سالگیم به صورت آنلاین ثبت نام کردم ، فکر میکنم ۱۴ -۱۵ ساله بودم که به مادرم گفتم میخوام ثبت نام کنم هر وقت که ۱۸ -۱۹ ساله شدم که این آرزو موند تا ۲۰ سالگیم که اقدام کردم ، افکار و باورهای متفاوتی درباره ی این موضوع وجود داره که باعث میشه سمت این امر خیرخواهانه نرن ، اما من با این موضوع مشکلی ندارم و میتونم به جرأت بگم که از یک ثانیه پس از ثبت شدن اطلاعاتم دیدگاهم به زندگی و انسان ها زمین تا آسمون فرق کرده 
به خاطر همین وظیفه ی خودم دونستم که پست بزارم 
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان