خواستگار بی شعور

سلام

سه شب پیش یکی از اقوام دور پدری خونه ی ما زنگ زد برای خواستگاری از من برای پسرش که در تماس تلفنی اسم پسرش رو هم نگفته بود اینکه چندسالشه هم نگفته بود زنگ زده بود پرسیده بود مریم خانم چندسالشونه؟ مادرم گفت 26 سالشه بعد گفته بود زنداداشم شما رو معرفی کرده به ما که دختر شما خیلی خوبه و از این حرفا بعد شماره موبایل منو از مادرم گرفت و خوش هم شماره شو داد  که تو واتساپ تبادل عکس کنیم چند ثانیه بعد مادره پی ام داد که مریم خانم من فلانی هستم اگر ممکن عکس تون رو اینجا ارسال کنید من جواب نوشتم پسر شما چندسالشونه؟ عکسشون رو بفرستید گفت یاشار متولد 69 چشم الان میفرستم بعد دیدم پسر با لباس اسپرت و سر و وضع کثیف و با سگ فرستاد 🥴🥴🥴 من هم عکسم رو با مادرم فرستادم بعد اون هم یه عکس با کت و شلوار فرستاد بعد نوشت که اگر میشه یه عکس قدی هم بدید 😑😑😑 براش فرستادم بعد گفت ما که پسندیدیم حالا ببینیم یاشار نظرش چیه؟

خب این آدم اگر بی فرهنگ نیست پس چیه؟ آخه آدم خواستگاری دختری میخواد بره عکس با سگ میفرسته؟ چقدر بی شعورند بعضی ها آخه

خیلی به منو مادرم برخورد آقایون به شخصیت دخترها توهین نکنید اگر واقعا کسی دیگه رو دوست دارید به مادرتون بگید که به اون زنگ بزنه از اول، دیگه برای چی شخصیت یه دختر دیگه رو یه خاطر دل مادر تون له می کنید 

Maryam
امّــــ شـــهــــر‌آشـــــوبـــــــ
۰۱ تیر ۱۷:۰۶

اح اح

چقدر بی فرهنگ :/

پاسخ :
😑😑😑
فردا میخوان بیان خونه مون
همراز دل
۰۱ تیر ۲۲:۵۰

سلام

متأسفانه هر کس فرهنگ و شعور رو از دید خودشون اندازه می گیرن و فکر می کنن درست ترین درجه از فرهنگی بودن رو تو وجودشون دارن

شاید در نظر اونا همچون عکسی نشانه راحتی و با کلاسی بودنه و یه جورایی می خوان خودشون رو هم ردیف خارجی هایی که حتی در اتاق شخصیشون هم سگشون رو راه می دن حس کنن و بگن ته کلاسن

پاسخ :
سلام همرازجان خوبی؟
اتفاقا من عاشق حیوانات به ویژه سگ هستم اما عکس گرفتن با سگ و ارسال اون برای فردی که اون رو به عنوان همسر آینده ت انتخاب کردی توهین آمیز میدونم 
الان همه ماشالله با این گوشی های اندروید یه پا عکاس هستند هیچکسی نمیتووه ادعا کنه که تو گالری دوربینش یه عکس بیشتر از خودش نداره 
این توع عکس توجیهی نداشت من عکسم رو با مادرم فرستادم اما اون... 

ویرا بانو
۰۲ تیر ۰۲:۱۵

مریم مامانه عکس پسرشو فرستاده؟

خب شاید پسره خبر نداشته کدوم عکسو میفرسته؟؟

عجله نکن واسه تصمیم گیری

 

پاسخ :
نه بابا رفتم تو پیجش همین عکس رو پروفایلش بود آدم عکسی رو که دوست داره پروفایلش میزاره دیگه
اومدش هم به دلم ننشست و ردش کردم این یکی از دلایلم رد کردنم بود 
مهدی ­­­­
۰۲ تیر ۰۸:۲۳

بنظرم کار خوبی کرده که شخصیت خودش رو کامل نشون داده و فیلم بازی نکرده. شما هم بخاطر همین کارش متوجه شدید که وقتتونو لازم نیست هدر بدید :)

پاسخ :
راست میگید
من حکمت این کار و که بی احترامی و توهین به شخصیت من و مادر عزیزم بود بعدا فهمیدم
بله غیرمستقیم جواب رد دادم 
فتل فتلیان
۰۶ تیر ۰۰:۲۸

🤦🏻‍♂️🤦🏻‍♂️🤦🏻‍♂️

من دیر کامنت دادم و طبق کامنت قبل الان اومدن خونتون 

پاسخ :
بله غیرمستقیم جواب منفی دادم 
قاسم صفایی نژاد
۱۲ تیر ۱۸:۰۴

به خیر و خوشی گذشت؟

تبادل عکس هم عجیب بود. دوره ما این چیزا نبود!

پاسخ :
بله اومدن غیرمستقیم ردشون کردیم
هر دوره ای یه چیزی مد میشه دیگه 
پست جدید میخوام بزارم 
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان