نـــگــاه کـــن، روی چـهــــره اش یــک کـــتـــاب حـرف نـــاگــفــتـــه سـت

سلام 

برای یک زخم عمیق و باریک دست چه دود چراغ ها خورده اند پزشک ها و پرستاران که بتوانند دردهایمان را چاره کنند 

اما هیچ کدام نگفتند برای قلب هایمان که پنهان و آشکارا می شکنند چه کنیم؟

اخیرا برای یکی از بازیگران مرد شایعه ای تولید کردن تحت عنوان تغییر جنسیت

من هیچ واکنشی نشان ندادم نه در پیج فرد مدنظر نه اینجا و نه پیج های خاله زنکی 

برایم سوالی پیش آمد که آیا این بازیگر فارغ از زندگی هنریش حق زندگی مثل بقیه ی مردم را ندارد؟ چرا یک موضوع ساده انقدر در نگاه هایمان بزرگ است؟

خداوند تبارک و تعالی محدود به ذهن کوچک بشر نیست که فقط بخواهد طبق استاندارهای ذهنی ما بشر خلق کند

ما حقی نداریم یک جامعه ای کوچک از جامعه ی بزرگ مان را که نامش ترنس و دیگری دوجنسه  است را به باد سخره بگیریم چون ما هیچ چیز از رنج و درد آن ها درک نمی کنیم

حواسمان به نظراتمان باشد که سیبی را با آسمان بینداریم هزاران چرخ می خورد از گردی زمین بترسیم و هر چیزی رو نگیم و اجازه ندهیم بعضی از حرف و تفکرات مسخره آلود در ذهنمان همانند موش پنیر در دهان و پا به فرار گذاشته از گربه بدود 

در یکی از برنامه های ماه عسل زوجی را آورده بودند که آقای همسر از زاویه ی دید برخی افراد جامعه از استانداردهای زیبایی برخوردار نبود و همان ها در زیر پست های خانم  از آن روز تا به حالا می نویسند که خاک بر سرت این چه شوهریه کردی؟ بچه ت هم این شکلی میشه و کلی کلمات توهین آمیز دیگر

من از شما می پرسم آیا نمیشود یکی نازیبا باشد اما قلبی برای زخم شدن و دلی برای شکستن داشته باشد؟

بترسیم از ضربه ها و کور گره هایی که به زندگیمان میخورد و علاجی برای آن ها نمی یابیم که دست خداوند باشد که بر گونه های تر کسی نشسته باشد که ما خواسته و ناخواسته باعثش بوده ایم 



Maryam
Blue Moon
۲۹ شهریور ۱۶:۲۱

درسته، دل شکسته رو فقط می‌شه پیش خدا برد و به اون شکایت کرد.

همراز دل
۲۹ شهریور ۱۸:۳۸

سلام

خوبید؟

انگار ما آدم ها به قضاوت کردن ندیده و نشنیده و درک نکرده عادت کردیم و برامون فرقی نداره کی رو روی سنگ ترازو گذاشته و می خوایم عیارش رو بسنجیم غافل از اینکه سنگ محک همه ما دست اون بالایی نه خودمون.

خیلیامون به راست و دروغ حرفی که می شنویم و می بینیم کاری نداریم و اجازه هر نوع واکنشی رو نسبت به دیگری می دیم بدون اینکه به این فکر کنیم که چه دل هایی رو می شکنیم و همیشه ظاهر بینیم

آدم های سرشناس جامعه هم آدمن اما بعضی از ماها چون زیادی اونا رو دست بالا می گیریم گاهی فراموشمون می شه که اونا جدا از سرشناس بودن به واسطه پست یا شغلی که دارن آدم هستن با تموم خصلت های خوب و بد یه آدم عادی و همین باعث می شه که واکنش هامون نسبت به رفتارهاشون تند و غیرمنطقی باشه به خصوص تو این جور موارد که برای بعضی ها یه تابوست.

Elham ...
۳۱ شهریور ۰۹:۴۶

عجیب حرف دلم رو زدی

روزی که شایعه پخش شد من در عجب ری اکشن های افراد بودم و حتی کسانی که ادعاهایی داشتند

ترسناک بود...خیلی زیاد

پاسخ :
سلام الهام جان چقدر دلم برات تنگ شده بود 🌹
باید سوال کردن از خود پیش از توهین و نظرات ناراحت کننده جابیفته مثلا بگیم خب فلانی تغییر جنسیت داده چه ربطی به من داره؟ چه دردی به من اضافه یا از من کم شده؟ این تغییر جنسیت چه تاثیری روی جامعه و اقتصاد داره؟

Elham ...
۳۰ مهر ۱۶:۳۱

سلام:)

 

منم دلم تنگ شده بود^^

 

دقیقا منم همیشه همینو میگم.

پاسخ :
💖💖💖
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان