چیکار می کنید با این کرونا رفقااااا

سلام 

رفقا بیاید بگید ببینم در چه حالید؟ من که آنفولانزا گرفتم رو به خوب شدن هستم

شما چطور؟ 

Maryam
نویسنده آشنا
۳۰ آبان ۱۹:۱۰

سلام،منم نمیدونم سرماخوردگی بود، انفولانزا بود، خوب شدم، ولی سرفه منو ول نمیکنه😐🪓(همه جور دارو مصرف کردم، از شیمیایی تا گیاهی)

سرفه هم داشتی؟اگه داشتی چی برات نوشت؟

پاسخ :
سلام
والا اون روز که رفتم دکتر حتی نفس می کشیدم خس خس می کرد سینه ام از کرونا ترسیدم آخه داداش و زنداداشم کرونایی بودن که به محض مثبت شدن رفتن خونه شون رفتم دکتر  گفت سرماخوردی و قرص جوشان ویتامین ث و شربت دیفن هیدرامین و استامینوفن نوشت و اومدم خونه دو روز بعد حالم بد شد دوباره شبش ببخشید گلاب به روت بالا آوردم و تا صبح پر پر زدم انقدر حالم بد بود انگار یکی داشت قفسه ی سینه مو می کند صبح شد و رفتم دکتر گفت آنفولانزاست و دوباره برام استامینوفن و ویتامین ث و دیفن هیدرامین نوشت سرفه هام تک و توک شده ولی خب باز هم آزاردهنده ست
محسن رحمانی
۳۰ آبان ۲۱:۲۰

سلام اوه اوه مواظی باشید خوب استراحت کنید .

 

 

پاسخ :
سلام
رو به بهبود هستم جناب رحمانی 
حامد سپهر
۰۱ آذر ۰۹:۴۸

در حالت خوشبینانه‌ش هممون فکر کنم یه دوز خفیف کرونا رو میخواییم تجربه کنیم ولی تو بدن هر کس یه جور خودشو نشون میده

ایشالا همیشه سلامت باشی

پاسخ :
خدا سلامتی بده جناب سپهر🙁
خدا خودش عاقبت همه مون رو بخیر بگذرونه 
Mohsen Farajollahi シ
۰۱ آذر ۱۷:۳۴

شکر خدا هنوز سالمیم :) خوشحالم حالتون خوب شده. مواظب خودتون باشین!

پاسخ :
ان شاء الله همیشه سلامت باشید 
پسرک تنها
۰۲ آذر ۲۳:۲۸

ما ک دیگ الان رسمن داریم باهاش زندگی میکنیم

رعایت میکنیم و ماسک و الکل داریم 

ولی خو حساس نیستیم میاد میگیریم یا خوب میشیم یا میمیریم 

ته ته تهشم مرگه چ الان چ ۲۰ سال بعذ

پاسخ :
🙁آره دیگه چاره ای نداریم 
Elham ...
۲۳ آذر ۱۶:۴۷

سلام

من که پنیکم کلا روزی سه بار کرونا میگیرم خوب میشم:/

 

پاسخ :
سلام الهام جان حالت چطوره؟ خوبی؟ چقدر دلم برات تنگ شده بودذ
الان بهتری؟ 
مهرزاد شهسوار
۲۳ آذر ۲۱:۳۰

فعلا سالمم

پاسخ :
خداروشکر

ᎪᏁᎶᎬᏞᎪ 🍃☘
۲۴ دی ۱۶:۰۹

خدا رو شکر که داری بهتر میشی

حقیقتش من چند روز پیش آزمایش خون دادم گفت مشکوک هست رفتم pcr گفت مثبته ولی اصلا برام مهم نبود ولی مامانم رو میگی انقدر ترسیده که نگو میگم چیزی نیست ولی میترسه اما خودمونیم من خفیف گرفتم و الانم بسیار بسیار خوبم*_*

پاسخ :
وای خدا😣 من آنفولانزای شدید گرفته بودم میخواستم بمیرم
خیلی سخت گذشت از اون طرف داداشمو زنداداشم کرووا گرفته بودن از این طرف هم خواهرمو شوهرخواهرمم از اونا کرونا گرفته بودن حالا شوهرخواهرمم ریه ش فیبرز داره و 50% ریه ش درگیر بود یعنی خدا اون روزا رو به عمر منو خانواده م حساب نکنه
الان بهتری؟ 
Elham ...
۰۸ بهمن ۱۴:۴۲

سلام شما خوبی؟

من خوبم ولی کلا پنیک کرونا ولم نمیکنه انقدر که من تست دادم ها هیچکس تو این یه سال نداده:)

پاسخ :
سلام عزیزم مرسی شما خوبی؟
ای وای 🥺 الهی هر چه زودتر این مریضی شرش از دنیا کنده بشه

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان