شـرکــت کــنـــنـــدگـان ختـم قرآن ماه مبارک رمضان ۹۸


سلام و وقت بخیر 

ثبت نام ختم قرآن ماه مبارک رمضان آغاز شد 

نیت  : دوری از گناه به ویژه غیبت و قضاوت

نوع ختم : انتخاب یک یا چند سوره توسط شرکت کنندگان

فرصت : از ۱ تا ۳۰ مبارک رمضان 

تعداد قرائت : یک بار 


این پست تا پایان ماه مبارک رمضان ثابت است

۱ : طه 

 بانو مریم 

۲ :  واقعه 

بانو اعظم

۳ : البقرة

بانو حسانه 

۴ : الروم 

بانو blue moon 

۵ : الرعد 

جناب مجاهد خاموش 

۶ : آل عمران 

جناب غلامرضا 

۷ : اسراء 

بانو یه دختر 

۸ : انعام - النساء - المائده 

جناب آرمان 

۹ : المؤمنون 

بانو فرشته ی زمینی 

۱۰ : الرحمن - یوسف -العنکبوت - توحید - القدر - النمل -  غافر 

بانو غریبه آشنا A

۱۱ : نوح - حمد - کوثر - فلق - ناس - فتح

دوستان بانو غریبه آشنا A

۱۲ : مجادله - اعلی - یس - جمعه- مُلک

جناب سعید بیگی

۱۳ : هود - الاعراف 

جناب پت pat

۱۴ : الصافات - ص - الزمر 

جناب نای دل 

۱۵ : فاطر - سبأ

بانو سولین 

۱۶ : قلم 

....

۱۷ : یونس 

جناب جواد حقیقی 

۱۸ : الکافرون - النصر - لهب - ابراهیم 

جناب ناصر دوستعلی 

۱۹ : الشعراء 

جناب اشکان ارشادی 

۲۰ : الأحزاب

خواهر جناب اشکان ارشادی 

۲۱ : السجدهٔ

مادر جناب اشکان ارشادی 

۲۲ : القیامة - الإنسان 

ناشناس

۲۳ : الکهف 

بانو یاقوت 

۲۴ : قریش 

جناب محمد فرهمند

۲۵ : الأنبیاء 

جناب حامد سپهر 

۲۶ : الفیل 

بانو رازک 

۲۷ : النبأ - الإخلاص - الهمزه - العصر - الماعون - التکاثر

بانو ماجده 

۲۸ : الحجر 

بانو تسنیم 

۲۹ : الأعراف 

آقای بیدل 

۳۰ : لقمان 

بانو حمیده 

۳۱ : النحل 

بانو elina.k

 ۳۲ : الأحقاف

جناب MAHDi 

۳۳ : الحجرات - الحشر 

بانو آتنا 

۳۴ : الطلاق - التحریم 

بانو المیرا 

۳۵ : محمد 

بانو نگار 

۳۶ : القصص - المرسلات - التوبه 

بانو ، ز، بهنوش 

۳۷ : النور 

بانو افسانه 

۳۸ : الانفال - الحدید - المجادله 

بانو راضیه 

۳۹ : الانشراح 

بانو رقیه 

۴۰ : الشمس 

بانو مارال

۴۱ : الفصلت 

بانو بهار ...

۴۲ : الشوری 

بانو زهرا 

۴۳ : الحج

بانو ثریا 

۴۴ : النجم 

بانو سامارا 

۴۵ : الدخان 

بانو سپیده 

۴۶ : الفجر - البلد 

جناب مجید 

۴۷ : العادیات - القارعه 

بانو سحر ناز 

۴۸ : الفرقان 

بانو تیام 

۴۹ : التغبن - المنافقون - المطفقین - الانشقاق 

بانو گلی 

۵۰ : عبس - التکویر - المدثر - البروج - الطارق - جن - الغاشیه - اللیل - النازعات - الضحی 

بانو پری _ زاد 

۵۱ : الجاثیه - الطور - الممتحنه - الصف - الحاقه - 

المعارج - المزمل 

بانو parvaa

۵۲ : ق - الذاریات - التین 

بانو همراز دل 

۵۳ : الزخرف - البینه

بانو miss bell 

۵۴ : مریم 

21mehraboon

۵۵ : یاسین 

بانو خدیجه 

۵۶ : الانفطار 

بانو گلشید 


ثبت نام ختم صلوات از ۱۰ اردیبهشت آغاز میشود  


Maryam
حسانه ..
۳۱ فروردين ۱۱:۴۷
سلام 
سوره بقره...
پاسخ :
سلام عزیزم 
قبول باشه ، ثبت شد 
Blue Moon
۳۱ فروردين ۱۲:۴۸
منو ننوشتی چرا؟
پاسخ :
سوره ای رو نگفته بودی عزیزدلم 

Blue Moon
۳۱ فروردين ۱۲:۵۱
تو انتخاب کن برام
پاسخ :
کوتاه یا بلند بودنش برات فرقی نداره ؟ چندتا ؟ 
Blue Moon
۳۱ فروردين ۱۲:۵۷
نه فرقی نداره. هممم فعلا همون یکی رو انتخاب کن اگه افراد کم بودن سوره اضافه اومد بازم برام بنویس
پاسخ :
الروم رو براتون نوشتم 
Blue Moon
۳۱ فروردين ۱۳:۰۱
ممنون 🌸
پاسخ :
خواهش می کنم عزیزدلم ، قبول باشه 
غریبه آشنا A
۳۱ فروردين ۱۹:۱۴
سلام خدا قبول کنه🌹
سوره یوسف ،الرحمن،واقعه،روم، عنکبوت، توحید ،قدر
پاسخ :
سلام مرسی عزیز دلم🌹🌹🌹
چشم عزیز دلم ثبت می کنم ، اما سوره ی الروم و واقعه نتخاب شده هست ، دو تا سوره ی دیگه انتخاب کنید 
غریبه آشنا A
۳۱ فروردين ۱۹:۲۸
اینام از جانب دوستام بازم میگم😊
سوره نوح
سوره الرحمن
سوره حمد
سوره کوثر
سوره فلق
سوره ناس
سوره فتح
پاسخ :
گلم ، سوره الرحمن انتخاب شده هست ، یک سوره دیگه انتخاب کنید
سعید بیگی
۳۱ فروردين ۱۹:۳۳
سلام
خیلی کار عالی و جالبیه!
باید ماه رمضون بخونیم؟ اگه یادمون رفت چی؟ مدیون نشیم. می شه الان به نیت اون موقع بخونیم؟
پاسخ :
سلام 
ممنونم 
نیت من برای ماه مبارک رمضان هست اما اگر یک در صد شک دارید که فراموش می کنید به همین نیت بخونید 
غریبه آشنا A
۳۱ فروردين ۲۰:۰۵
عه خب باشه انتخاب میکنم بهت میگم عزیزم😘

دوستی که میترسن فراموش کنن تو گوشی آلارم بذارید که تو ماه رمضون یادآور بشه بدونید و بخونید...
پاسخ :
خیلی خوبه گلم ، لیست هم هستش 😘🌹



سعید بیگی
۳۱ فروردين ۲۰:۲۶
با سلام دوباره
بسیار خوب، لطفا همون موقع یادآوری بفرمایید. سپاس! سوره های مبارکه ی: (مجادله، یس، الرحمن، جمعه، اعلی) انتخاب من هستند.
پاسخ :
سلام 
چشم 
سوره ی الرحمن انتخاب شده ، یک سوره ی دیگه جایگزین بفرمایید 
پت pat
۳۱ فروردين ۲۱:۳۹
سلام
چه کار خوبی رو شروع کردید

منم هستم 😁
سوره کوتاه بلندش فرقی نداره
هر سوره یا سوره هایی که کسی نمیخوند رو بهم بگین
پاسخ :
سلام 
ممنونم 


خداروشکر که هستید 
هود و الاعراف ، چطوره ؟ 
پت pat
۰۱ ارديبهشت ۰۰:۵۰
علی برکت الله 😁😁
پاسخ :
ثبت شد ، التماس دعا 
سعید بیگی
۰۱ ارديبهشت ۱۲:۴۲
سلام
سوره ی مبارکه ی مُلک!
پاسخ :
سلام 
این پست تا پایان ماه مبارک رمضان باقی ثابت خواهد ماند 
قبول باشه ، ثبت شد 
نـــای دل
۰۱ ارديبهشت ۱۵:۴۷
سلام..

قبول باشه..

من کل جز بیست و سوم رو میخونم..
پاسخ :
سلام 


همچنین 

جناب سوره ی یس انتخاب شده ، سوره های صافات ، ص ، زمر را برای شما ثبت می کنم 
soolin :)
۰۱ ارديبهشت ۱۶:۵۶
سلام عزیزم.خیلی ممنونم که خبر دادید.
من سوره ی فاطر و سبا رو بر عهده میگیرم.
اوقاتتون خوش انشالله.🌹
پاسخ :
سلام گلم ، خواهش می کنم 
ثبت شد ، التماس دعا 
همچنین 
نـــای دل
۰۱ ارديبهشت ۱۷:۰۱
مشکلی نیست..

سپاس از شما..
پاسخ :
خواهش می کنم 
... ...
۰۱ ارديبهشت ۱۸:۴۶
سلام
سوره قلم
پاسخ :
سلام دوست عزیز 
التماس دعا 
ثبت شد 
جواد حقیقی نجف آبادی
۰۱ ارديبهشت ۲۱:۵۹
درود بزرگوار
خوشحالم که امثال شما هنوز هستند،باعث دلگرمی هست.
براتون آروزی موفقیت دارم و امیدوارم آقا ازتون راضی باشه.
پاسخ :
خیلی ممنونم لطف دارید 
ناصر دوستعلی
۰۱ ارديبهشت ۲۳:۴۹
سلام

چهار قل و کوثر
پاسخ :
سلام 
سوره های چهارقل انتخاب شده ، فقط سوره ی کافرون انتخاب نشده 
میتونید در صورت تمایل چهار سوره ی دیگه انتخاب بفرمایید 
ناصر دوستعلی
۰۲ ارديبهشت ۰۰:۱۴
الکوثر
الکافرون
النصر
لهب
پاسخ :
سوره ی کوثر انتخاب شده ، به جاش سوره ی ابراهیم رو براتون بنویسم ؟ 
ناصر دوستعلی
۰۲ ارديبهشت ۰۰:۲۱
بنویسید
چه کنیم دیگه
:)
پاسخ :
نه خودتون انتخاب کنید 
ناصر دوستعلی
۰۲ ارديبهشت ۰۰:۲۷
ابراهیم
کافرون
نصر
لهب

:)
پاسخ :
ثبت شد 
اشکان ارشادی
۰۲ ارديبهشت ۱۲:۰۵
سلام دوباره
تشکر فراوان
پاسخ :
سلام 
خواهش می کنم
اشکان ارشادی
۰۲ ارديبهشت ۱۶:۵۴
بغیر از شعرا ، سوره روم را دوست داشتم که انتخاب شده ،
موفق باشی.
پاسخ :
😊
نا شناس
۰۲ ارديبهشت ۱۷:۰۶
سلام
اوقاتتون خوش :)
بنده سوره قیامه و انسان رو بخونم؟
پاسخ :
سلام 
اوقات شما هم خوش 
بله ، خواهش می کنم ، ثبت شد 
یاقوت ...
۰۲ ارديبهشت ۱۷:۴۶
واقعه ان شاءالله...
پاسخ :
واقعه توسط شرکت کننده ی دوم انتخاب شده ، یک سوره ی دیگه انتخاب بفرمایید 
یاقوت ...
۰۲ ارديبهشت ۱۹:۴۶
خودت بگو
پاسخ :
چشم 
حامد سپهر
۰۳ ارديبهشت ۰۸:۲۴
سلام نمیدونم کدوم سوره ها انتخاب شدن خودتون زحمت بکشید از اونهایی که مونده انتخاب کنید
ممنون
پاسخ :
سلام 
خواهش می کنم ، سوره ی الانبیاء برای شما ثبت شد ، التماس دعا 
حامد سپهر
۰۳ ارديبهشت ۱۱:۳۹
ممنون
پاسخ :
خواهش می کنم 
مـا جــــــღــ🌻ــدہツ
۰۳ ارديبهشت ۱۶:۳۸
سوره نبا،اخلاص، ماعون ، همزه ، عصر و تکاثر
پاسخ :
ثبت شد ، التماس دعا
مـا جــــــღــ🌻ــدہツ
۰۳ ارديبهشت ۱۷:۳۰
محتاجیم به دعا جانا(:
پاسخ :
🌹🌹🌹
تسنیم ‌‌
۰۳ ارديبهشت ۱۹:۳۲
سلام
اسراء رو می‌خواستم که انتخاب شده :)
حالا یک سوره به انتخاب خودتون برای من ثبت کنید لطفا. فرقی نمی‌کنه چه سوره‌ای.
متشکرم
پاسخ :
سلام 
بله ، سوره ی الحجر برای شما ثبت شد ، التماس دعا 
آقای بیدل
۰۴ ارديبهشت ۰۸:۰۵
سلام
برای بنده هم بیزحمت خودتون یه سوره بفرمایید
پاسخ :
سلام خوش آمدید 
سوره ی الأعراف برای شما ثبت شد ، التماس دعای فراوان
elina .k
۰۴ ارديبهشت ۲۱:۴۴
سلام
اگه میشه از سوره هایی ک مونده برای منم انتخاب کنین
پاسخ :
سلام خوش آمدید 🌹🌹🌹
سوره النحل ‌برای شما ثبت شد ، التماس دعا 

elina .k
۰۴ ارديبهشت ۲۱:۵۵
تشکر
پاسخ :
خواهش می کنم 
حامد سپهر
۰۵ ارديبهشت ۱۵:۰۹
راستی این ختم قران برا ماه رمضونه یا الان هم میشه خوند؟
پاسخ :
برای ماه مبارک رمضان هست ،  این پست تا پایان ماه مبارک رمضان ثابت خواهد بود 
MAHDI
۰۵ ارديبهشت ۱۹:۰۱
درود
سوره ای هست ما هم بخونیم ؟؟
پاسخ :
درود بر شما ، خوش آمدید 
سوره ی الأحقاف برای شما ثبت شد ، التماس دعا 
غریبه آشنا A
۰۶ ارديبهشت ۱۸:۳۲
سلام خدمت دوستان گل😊

مریم جون دیگه لیست رو نمیبینم ، ۳ سوره دیگه هم ب انتخاب خودت بگو بخونم....مرسی عزیزم 😙
پاسخ :
سلام عزیزم 
سه سوره ی دیگر برای شما ثبت شد ، قبول باشه
التماس دعا 
فتل فتلیان
۰۶ ارديبهشت ۱۸:۵۶
سلام
روزتون بخیر
راستش اولش استقبال کردم ولی یکم که حساب کتاب کردم نمی تونم و ایشالا اگه عمری باقی بود سال دیگه شرکت میکنم
ببخشید
پاسخ :
سلام 
روز شما هم بخیر 
اشکالی نداره بزرگوار همین که دوست داشتید شرکت کنید پیش خدا گم نمیشه 
موفق و موید باشید 
بهار ...
۰۷ ارديبهشت ۰۸:۰۳
سلام از سوره های باقی مانده یکی که خیلی طولانی نباشه رو هم برای من بنویسید.🙏
حالا که دعوتم کردید بقیه زحمتاشم با شما🌹
پاسخ :
سلام 
خواهش می کنم ، سوره ی الفصلت برای شما ثبت شد ، التماس دعا 
بهار ...
۰۷ ارديبهشت ۱۱:۰۲
ممنون
پاسخ :
خواهش می کنم 
همراز دل
۰۸ ارديبهشت ۱۵:۲۷
سلام.خدا قوت
سوره‌های ق . الذاریات . قمر . التین
پاسخ :
سلام ممنونم ، خوش آمدید 
ثبت شد ، التماس دعا 
miss bell
۰۸ ارديبهشت ۱۵:۵۸
چه سوره هایی مونده؟
۲ تاشو بده من فرقی نداره ^_^
پاسخ :
الزخرف - البینه ، برای شما ثبت شد ، التماس دعا 
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان