تشویش آینده

سلام دوستان شب ۲ اسفندتون بخیر و شادکامی


من دهه هفتادی هستم و کلا خیلی به آدم ها و رفتارشون و کردارشون توجه می کنم و به خاطر می سپارمشون متاسفانه چیزهای خوب و به قول معروف دندون گیری از دهه ۶۰ های اطرافم ندیدم که کنارش یه کاش بزارم و پیش بفرستم به سمت آینده !!!! آخه من به قانون جذب به شدت اعتقاد دارم
اونایی که دیدم خیلی بی ادب و بی حیا بودند نه حرمت بزرگتر سرشون میشه ،  نه کوچکتر فقط یادگرفتند حرفشونو رک بزنند نه حرمت موی سپید دارند نه دست های چروکیده پدرشون  دارم به این فکر می کنم دهه ۶۰ ها که اینن وای به حال ۹۰ ها ۱۴۰۰ ها فکر کنم دیگه یه نون بردارند ما رو خوراک خودشون کنند !!!!

خیلی دوست داشتم بهش میگفتم بزرگی به انداختن صدا تو گلو و چهارتا فحش سرخ و سفید جلوی غریبه یا خیط کردن والدین پیش دیگران اما دهه ی هفتادی بودنم مهر سکوتمه نه میتونم نصیحتش کنم نه حتی تیکه ای بندازم فقط کاری که از دستم بر میاد تاسف بخورم همین خدا ببخشتشون

چیزی در بساط نداریم برای آرزوی کپی پیست بودن فرزندان آینده مان خدا نصیب گرگ بیابون هم چنین اولادهایی نکنه خدایا از همین جا اعلام بی جنبگی می کنم

میدونید هنر تو چیه ؟ اگر تونستی با ولوم پایین و شمرده و در کمال احترام به پدر و مادر خودت چیزی و تفهیم کنی هنره نه صدای کلفت

خدا به داد همه مون برسه سال ۹۵ هم داره نمور نمور تشریف می بره تا گیسشو به تاریخ گره بزنه



Maryam
رها
۰۳ اسفند ۱۳:۳۰
مریم جون دست به قلمت عالیه.راستی من جواب سوالمو پیدا نکردم.اگه تو نستی گلم همینجا جوابمو بزار خوب عسل؟؟
پاسخ :
هنوز زنگ نزدم باید تو خونه تنها باشم  تو همین کامنت جواب میدم عسل
رها
۰۳ اسفند ۱۴:۳۱
باشه عزیز دلم.فداتتتتتتتت.........منتظرمممم.ممنون گلمممممم
پاسخ :
خواهش می کنم اما زمان می بره
رها
۰۳ اسفند ۱۴:۳۲
پس صدای مکالمات و متن پیامو بپرس عسل...
پاسخ :
سلام
اطلاعات حذف نمیشه فقط برای دسترسی به اطلاعات خود صاحب خط با شناسنامه و سند خط میتونه اطلاعات خطشو در بیاره
الی
۰۳ اسفند ۱۵:۱۷
احترام کزاشتن ب پدر و مادر خیلی خوبه
پاسخ :
کاش رعایت بشه
رها
۰۳ اسفند ۱۹:۱۲
طوری نیست عزیزم منتظر میمونم عسلللللل
پاسخ :
سلام
اطلاعات حذف نمیشه فقط برای دسترسی به اطلاعات خود صاحب خط با شناسنامه و سند خط میتونه اطلاعات خطشو در بیاره
عاطفه
۰۴ اسفند ۱۰:۵۵
سلام اومدی بیان یه جاتونستی بشینی مثل من خخخ...خوش اومدی...وب جدیدتم مبارک...حس لینکیدن بود لینکت میکنم اخه به اون یکی وبت عادت دارم اون عالیهههههههههههههه به اینم عادت میکنیم خخخ... موفق باشی بوس وبوس
پاسخ :
سلام
خخخخخخخخخخخخخخ ممنون ‌، آره تشریف آوردم اینجا اون  جا خیلی بد بود راضی نبودم
همچنین تو می بوسمت :-)
رها
۰۴ اسفند ۱۳:۳۲
چطوری عسلللل بانو؟؟؟
پاسخ :
ممنون خوبم واسه اون مسیله تو ماماسایت تاپیک زدم الان رو صفحه اصلی هستش اما هنوز کسی جواب نداده و موقعیتشو الان ندارم تا تماس بگیرم و میدونم اون بنده خدا تو  استرس 
بیتا
۰۴ اسفند ۱۸:۴۳
نه باشه عزیزم.هر وقت جواب داد بگو.همینقدرم لطف میکنی عسسسللل....خودت خوبی؟؟؟؟
پاسخ :
ممنون عسل ، جواب دادم که
رها
۰۵ اسفند ۰۸:۵۷
جواب دادی؟؟کو؟؟؟برم تو ماماسایت ببینم؟؟؟
پاسخ :
تو همین پست کامنت گذاشته بودی

هیچ گونه اطلاعاتی اعم از شماره ، مسیج ، ... به کسی به جز مالک خط داده نمیشه اما اطلاعات خط حذف نمیشه
رها
۰۵ اسفند ۰۹:۰۴
مریم جون متن پیام و صدای مکالمات ذخیره میشه؟؟یا فقط شماره ها؟؟
پاسخ :
نمیدونم فقط گفتن اطلاعات حذف نمیشه و به کسی جز مالک خط نمیدن
رها
۰۵ اسفند ۰۹:۰۵
مریم جون متن پیام و صدای مکالمات ذخیره میشه؟؟یا فقط شماره ها؟؟
پاسخ :
اطلاعات به کسی نمیدن حالا این اطلاعات شامل چیا میشه نمیدونم
رها
۰۵ اسفند ۰۹:۰۸
صدای مکالمات که میگن شنود و ذخیره نمیشه...
پاسخ :
نمیدونم
رها
۰۵ اسفند ۱۰:۵۰
باشه گلم ممنون.سرچ کردم نوشته محتوای پیام یا صدای مکالمات ذخیره نمیشه.فقط شماره ها.گیج شدم.اون بالا یکی به اسم بیتا از قول من حرف زده؟؟؟میشناسیش؟؟
پاسخ :
نمی شناسمش خودت گفته بودی دوتا اسم داری رو اون حساب شک نکردم
رها
۰۵ اسفند ۱۰:۵۳
از کی پرسیدی؟؟از ۹۹۹۰؟اونو خودم پرسیدم گفت چون قضیه امنیتیه ج نمیدن و کسی اطلاعات درستی از این قضیه نداره گلللمممم.همسایمون میترسه کارش برسه به دادگاه و لو بره..والا نمیدونم..
پاسخ :
مگه چی کار کرده ؟
رها
۰۵ اسفند ۱۰:۵۴
اسم دومم زهراس نه بیتا...
پاسخ :
اوکی
رها
۰۵ اسفند ۱۰:۵۶
تو شناسنامه زهرا صدام میزنن رها...
پاسخ :
جالب
javad J.A
۰۵ اسفند ۱۰:۵۷
سلام سایت جدید زدیم اگه میشه لینک کنید

http://teleadder.ir
تله ادر - سفارش ممبر کانال
پاسخ :
سلام به سلامتی
رها
۰۵ اسفند ۱۶:۰۰
تو هنوز نفهمیدی چیکار کرده؟؟دوست پسر داشته اونم چند تا.میترسه گند قضیه در بیاد و کارش برسه به دادگاه و لو بره عسللل.به نظرت اینطوری آبروش میره.حالا جهنم از متن پیام،صدای مکالماتشو بگو...
پاسخ :
والا یه حدسایی زدم اما گفتم دادگاه و این داستان ها گفتم خلافش چی هست نه بابا برای چی آبروش بره ؟ کی باید آبروشو ببره ؟ چیزی هم در وسط بوده ؟ یا فقط ویس و مسیج ؟ اگر چیزی وسط نباشه بهت قول ۱۰۰٪ میدم طوری نمیشه مگر اینکه چیزی وسط باشه و کات کننده دختر باشه اون موقع وا مصیبتاست
رها
۰۵ اسفند ۱۶:۵۹
مریم جون عزیزم من منظورم صدای تماس ها بود.مثلا تو زنگ میزنی یکی حرفات ضبط میشه تو مخابرات.اما نوشته شنود نمیشه مگه به دستور قضایی.فقط شماره هایی ک باشون مکالمه داشتی با متن پیام قابل دسترسی اونم تو دادگاه و به دستور قاضی.من فک میکرذم تماس تلفنی همه شنود و ذخیره میشه.
پاسخ :
شنود که فکر کنم بشه من شنیدم که گوش میدن ریز مکمالمات هم که فقط با دستور مقامات قضایی و پیام ها ذخیره میشه
ضمنا کدوم احمقی میره از دوست دخترش شکایت کنه ؟ به چه جرمی ؟ اصلا چیزی هم وسط بوده باشه پای خودش گیره نه دختر و اتفاقا اون باید شکایت کننده باشه نه پسره
رها
۰۵ اسفند ۲۰:۱۱
سلام گلم.نه من مطمئنم تماس ها ذخیره و شنود نمیشه.فقط افراد خلافکار اونم بعد از دستور از مراجع قضایی شنود میکنند.میترسه پسره بره شکایت.دختره کات کرده.به نظرت بر فرض کارشون به دادگاهم برسه آبروش میره؟؟سه ساله کات کرده.این قضیه مال سه سال پیشه.اگه الان شکایت منه پسره و بخواد آبروشو ببره وی میشه؟؟طفلکی...
پاسخ :
مگه پسره بعد از سه سال دوباره پیداش شده ؟ نه آخه واسه چی باید شکایت کنه ؟؟؟؟ میدونی واسه طرح شکایت چقدر زمان لازمه همین جوری نیست مثلا من بیام از تو شکایت کنم خب می پرسن واسه چی شکایت داری ؟ الکی که نیست اصلا اصلا حتی به شکایت و دادگاه فکر نکنه این همه دختر و پسر با هم دوست هستند مگه کسی شکایت می کنه !!!! فقط کسانی شکایت می کنند که کارای دیگه کرده باشن نه اینا اگر هم کاری کرده باشن باید دختر شکایت کنه
رابطه ای هم با هم داشتن ؟
رها
۰۵ اسفند ۲۰:۱۴
نه بابا صدای تماس ها شنود نمیشه ب خدا.وکیل آنلاین نوشته.اگه قاضی دستور بده بعد شکایت شنود میشه...
پاسخ :
حتما همین طور
رها
۰۵ اسفند ۲۱:۰۰
1 پاسخ
0امتیاز
پاسخ داده شده شهریور 17, 1395 توسط گروه وکلای یاسا مدیر کل (1,352,620 امتیاز)

امکان گرفتن پرینت و یا بازیابی صدا و مکالمات ضبط شده به هیچ عنوان وجود نخواهد داشت و صدا ضبط نخواهد شد.



پاسخ :
خب این که خیلی عالیه پس جای نگرانی نیست
رها
۰۵ اسفند ۲۱:۰۳
مریم جون متنو بخون یه وکیل گفته.راسته؟؟خدایی مکالمه شنود نمیشه...دیگه نمیاد به من بگه کاری هم کردن یانه..نمیدونم.از بابت تماسا خیالش راحت نه؟؟
پاسخ :
خوندم وقتی یه وکیل اینجوری میگه یعنی درست دیگه ، وقتی انقدر ترسیده نشون میده که چیزی هم وسط بوده آدمی که مشگل داشته باشه به در و دیوار می زنه تا به جواب برسه احتمالا خودش میدونه مکالمه ها سیو نمیشه اما من فکر کنم شنود کنند ها
پسرخالم ۴ سال از همسر اولش طلاق گرفته و دوباره ازدواج کرده و الان یه دونه دختر داره اون موقع تو کشمکش های دادگاه تلفن خونشون تحت کنترل بود یعنی مادرش با هر کسی سر این موضوع درد و دل می کرد و میگفت قرار چی کار کنیم شنیده میشد و پدر خانمش هم می رفت کار اینارو بهم میزد سر همین قضیه ۴ سال طلاق دادنش طول کشید

رها
۰۵ اسفند ۲۱:۰۴
تازه سیم کارت مال خودش نبوده مال دوسش بوده.میتونه انکار کنه.نه؟؟فقط متن پیامو یه جوری باید جمعش کرد
پاسخ :
آخه چرا عاقل کند کاری که باز آید پشیمانی
مگه متن پیام خیلی افتضاح بوده ؟ پسر الان پیداش شده ؟ تهدیدیش کرده چی شده که الان این یادش افتاده ؟
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان