خدانشناس

سلام دوستای خوبم عصرتون بخیر و شادکامی

امروز یه مسئله ای و شنیدم که خیلی منو به فکر فرو برد و کلآ اعصابم باهام بای بای کرد آقای پدر می گفت یکی از آشناهای دوستش رفته بودن گوسفند بخرند دیدند یه گوسفند رو بسته بودند به درخت دیدند همش جفتک میزنه تو عذاب بوده بعد رفتند سمتش دیدن که راه مجرای دفع مدفوع و ادرارشو مسدود کردند که چی بشه مثلآ ده هزارتومان بیشتر بفروشن اینا هم فقط کتکش نزدند ، من نمیدونم اینا دینشون چیه ؟ به قرآن مجید ، به تورات ، به انجیل به هر چی که می پرستید هیچ " آدمی " از هیچ دینی به حیوان ظلم نمی کنه این عند نامردی !!! از دیدگاه عاطفی هم نگاه کنی ظلمه ، از دیدگاه منطقی هم نگاه کنی ظلمه ، از دیدگاه مذهبی هم نگاه کنی ظلمه چرا؟

۱:  دیدگاه عاطفی یه گوسفند بعد از پروسه بارداری بره هاشو دنیا میاره ما چیکار می کنیم ؟ بره ها رو بزرگ می کنیم و آمادش می کنیم و اونو از مادرش جدا می کنیم و می فروشیم و بلا استثنا ذبح و نوش جان میشه خب این وسط چه اتفاقی میفته بره رو از مادرش جدا می کنیم !!! من نمیخوام بگم چراها خب این چرخه حیات انسان هاست باید برای زنده ماندن پا رو شونه های هم بزاریم من منکرش نیستم ولی دیگه اینکارا ظلمه عند بی وجدانی

۲: از دیدگاه منطقی : انسان اگر وجدان داشته باشه باید توانایی بیان ریز و درشت یک روزش رو بگه باید به خودش جواب بده که آیا من این کار و که انجام دادم میتونم به کسی بگم ؟ اگر کسی بفهمه چه خطری منو تهدید می کنه ؟

۳ : از دیدگاه مذهبی : پول اضافه ای که از خریدار می گیره بابت چیه ؟ گلاب به روتون ، گلاب به روتون  بابت پشگل و ادرار ؟!!!

من جای اون ها بودم می رفتم فروشنده رو انقدر فحش میدادم انقدر فحش میدادم که گوسفند زبون باز می کرد می گفت به خاطر من ببخش بی وجدان ، بی معرفت

بعد اینا رفتند مجراشو آزاد کردند حیوان .... معلوم نیست چند روز ....

خدا از این طور آدما نگذره ، داغشون رو جیگر مادرشون بشینه الهی ، حیوون آزارها ، بی وجدان ها زورت به آدم نمی رسه اما به حیوون زبون بسته می چربه ! حالا چون زبون نداره تو باید هر کاری که دوست داری کنی !!! مرتیکه نفهم !!! خدا ازت نگذره ، حروم خور بی وجدان ، فکر کردی این حیوان زبون نداره هر کاری که دوست داری میتونی کنی زه خیال باطل خدا جای حق نشسته چنان تو زندگی درمونده بزارتت که نفهمی تقاص چیو پس میدی !!! الهی همه اون زجرهایی که با بی وجدانیت به اون حیوان دادی سرت بیاد ، دردشو بکشی !!! زورش به حیوون می رسه

من همیشه میگم پولی که با دزدی و کم فروشی به دست بیاد خون !!! دیگه چه رسد به حیوون آزاری ؛ خدا زبون حیووناست ، من هیچ وقت دلم واسه مصیبت کشیدن آدما نمی سوزه میدونید چرا ؟ چون که حتمآ یه جایی به یکی ظلم کردند دارند چوبشو می خورند من خم به ابرو نمیارم به من چه ! مگه خودشون داشتند یه جایی یه حرکت اشتباهی می کردند بودم که بشینم غصه بخورم به من چه ، من به بهشت و جهنم و اون دنیا هیچ اعتقادی ندارم بهشت و جهنم همین جاست کجا دنبالش می گردید خدایی که اون دنیا رو خلق کرده ناظر به اعمال و احوالات ما هست پس این همه مصیبت و ناملایمات می کشیم واسه چیه ؟ اون چیه !!! خدا مهربون تر از این حرفاست با این حرفا دیدگاه مردم نسبت به خدایی که مهربون خطابش می کنیم تغییر می کنه یه مهربون جهنم می سازه واسه عذاب !!! منطقی نیست .


Maryam
Haa Med
۲۷ اسفند ۰۰:۰۹
به نظر من همون بلا رو میبایست سر خودشون آورد.
حتی یک حیوان هم همچین کاری نمیکنه.
پاسخ :
موافقم ، به خدا وقتی تصور می کنم که یه " آدم " چطور میتونه انقدر بد شه بغضم می گیره از دست بعضی چیزها و بعضی حرکت های بعضآ آدم ها آدم هنگ می کنه یه آدم چطور میتونه انقدر بد شه ؟!!!
خدا الهی ازشون نگذره به حق ناله های دل زینب
رها
۲۷ اسفند ۰۱:۱۲
سلام.واقعا جای تاسف داره!!یادته گفتم یه سری فرهنگای مزخرف نهادینه شده تو مردم!!!این یکی از اون فرهنگاس!!چه میشه کرد،،هر کس اندازه شعور و درکش!!!!بیچاره اون گوسفندا!!!!!که اسیره انسان های زبون نفهم میشند..!!!!!!!تنها و تنها و تنها افسوس،افسوس،و افسوس...!!!
پاسخ :
سلام ، بعضی از آدم ها خیلی حریص و حروم خور شدند حاضرند یه زبون بسته رو زجر بدن که چی ؟!!! پنجاه تومن بیشتر بفروشند  بابت چی بابت گلاب به روت گوسند این نون حرم نیست !!! این نون نیست خون خدا الهی سرش بیاره که مطمئن باش که میاره خدا جای حق نشسته
مرغ داری که میری می بینی جوجه ریختن فرداش که می ری همون مرغداری مرغ تو چشات زل می زنه سلام می خواد آخه این چه وضعشه
خانم جولی
۲۷ اسفند ۲۰:۱۳
مردم دیگه قاطی کردن:|
اینقد کارای عجیب میکنن پفک میدن اب شور میدن.
پاسخ :
واقعأ ، به گوسفند نمک میدن که مدام تشنه شه آب بخور معدش پر باشه وزن بگیره
ویرا بانو
۲۸ اسفند ۱۷:۰۰
سلام متاسفانه بعضی انسان ها خیلی پست هستن
ظلمه حتی با حیواناتم مقایسه بشن
پاسخ :
سلام
من اعتقاد دارم که انسان ها هر چه می کشند از ظلم کردن به حیوانات می کشند
لانه ی کبوتر را خراب می کنند سی سال بعد خانه شان می سوزد من اعتقاد دارم چوب خدا صدا ندارد و با این یقین خوشبخت زندگی خواهم کرد
ایوا
۲۸ اسفند ۱۷:۵۶
شک ندارم که حیوان آزارها عاقبت خوشی ندارند ولی دلم برای اسیران دست آدمهای نفهم میسوزد.
بی جهت نیست که از در و دیوار بر سر مردم ما بلا میبارد. مردم فقیری داریم از هر نظر.
همیشه با رسم غلط قربانی کردن مخالف بودم و خوشحالم که دیگه در زمره گوشت خواران هم نیستم.


پاسخ :
آره ایوا جان همین طور به خدا اگر به جای دل به دست آوردن آدما دل طبیعت و پرندگانو به دست میاوردیم ببین چه زندگی داشتیم اما ...
من به نفرین حیوانات اعتقاد دارم
معلم
۲۸ اسفند ۱۸:۵۹
سلام...
اعصاب نداری هاااا...خخخخخ
پاسخ :
سلام
نه اگر تو عمق فاجعه بری حسمو درک می کنی خخخخخخ الان آرومم ترکش مرکش ندارم خخخخخ
معلم
۲۸ اسفند ۱۹:۰۱
از نظر املایی هم به این قضیه نگاه کنیم
عند بی معرفتی درست نیست ، اند بی معرفتی درسته...خونه
اند همان end یعنی آخر و نهایت....
پاسخ :
خدایی به قرآن نمیدونستم خخخخخخخ انقدر ریز نشو

sina S.M
۲۸ اسفند ۱۹:۱۹
خب کاش به پلیسی چیزی خبر میدادن :| مطمئنم این اتفاق اگر تو کشور غربی میفتاد طرف رو به زندان محکوم میکردن :/

راستش دلیلی که جلوی دیدگاه منطقی نوشتید اصلا ربطی به منطق نداره بیشتر همون عاطفی یا انسانی تلقی میشه .
به لحاظ منطقی فکر کنم اشتباه بودن اینکار به این برمیگرده که اینکار سریع لو میره و کسی که حیوان رو خریداری میکنه ممکنه با فهمیدن این موضوع برای فروشنده مشکل درست کنه .

پاسخ :
انقدر اون موقع اعصابم داغون بود که نمیدونستم چی دارم تایپ می کنم آره شاید همون انسانی درست باشه
دیگه نمیدونم چی کار کردن ، جوامع غربی در عین نامسلمونی بعضی چیزا رو رعایت می کنند ولی بعضی از ماها که ادعای مسلمونی داریم برعکس جوامع غربی رفتار می کنیم خدا عاقبت هممونو بخیر کنه

زهرا باقری
۱۳ فروردين ۱۸:۱۹
منم اعصابم خورد شد واقعا هدفشون چیه خدا از سرشون نگذره همون بلایی ک سر اون زبون بسته اورده سرش بیاد تا بفهمه.
پاسخ :
آمین
فرشته ...
۰۸ ارديبهشت ۱۳:۰۹
کلا کثافت کاری محدودیت نداره.
وجدان چیه؟شعور چیه؟ یکی باید برای این ادمها تشریحش کنه.
موفق و مانا باشی
یاعلی
پاسخ :
بله دوست عزیز
ممنون

Va hid
۰۱ تیر ۱۷:۵۹
بله واقعا دردناک است. و البته به قول آلبرت انیشتین دو چیز حد و نهایت ندارد:
یکی حماقت انسان و دیگری کیهان، البته در مورد کیهان مطمئن نیستم.باز هم تشکر اشخاص فهیمده ای مثل جنابعالی نسبت به این مساله مهم دغدغه دارند.
پاسخ :
من نمیدونم چگونه خواهند مرد ؟
Va hid
۰۱ تیر ۱۸:۰۱
ممنون بابت فالو مجدد.
پاسخ :
نیازی به تشکر نبود 
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان