پاپیون سرخ

سلام دوستان عزیزم شب رو به پایانتون بخیر 

پارسال عید یه موضوعی برام پیش اومد که به خاطر حفظ آبروی اون شخص مثه راز تو دلم نگهش داشتم ولی نوشتنش خالی از لطف نمیتونه باشه 

عید دیدنی خونه یکی از خاله هام رفته بودیم به من کیف لوازم آرایش عیدی دادند وقتی اومدم خونه

کادو رو باز کردم و دیدم یه کیف لوازم آرایش مشگی با دایره های کوچولو بنفش وقتی داخلشو باز کردم دیدم توش سنجاق موی سر حدود ۳۰ تا هست فوری از سالن به سمت اتاقم رفتم و سنجاق ها رو تو نایلون ریختم و کیف و بردم سالن به مادرم اینا نشون دادم و خیلی هم ابراز خوشحالی کردم و هیچ طرز فکر بدی هم نسبت بهشون پیدا نکردم و به روشون هم نیاوردم تا اینکه فروردین عقدکنان دخترخاله م همون کیف و برداشته بودم و دوتا دخترای همون خالم تو اتاق پروو  تو دستم دیدند و خجالت زده شدند و رفتند من آدمی نیستم که به روی کسی چیزی رو بیارم یا مورد بعدی که میتونم بهش اشاره کنم برای خواهرم اتفاق افتاد عید دیدنی رفته بودند خونه عموی شوهرش بهش کیف پول هدیه داده بودند وقتی اومدند خونه کیفو باز کردند دیدند توش پر کاغذ یادداشت قسط و به مادرشوهرش به شوخی گفته بزارید بهش کاغذاشو بدم بیچاره خیلی گرفتاره یه موقع قسط هاش یادش نره بره زندان که مادرشوهرش گفته بود نه بندازشون سطل زباله 

یا دخترخالم کادو عروسی بهش یه دست فنجون ایرانی کار زده شده داده من خیلی تلاش کردم که آبروی دخترخالمو پیش خواهرم بخرم اما وقتی با چشم دیدم پیش خودم گفتم سکوت بهترین جوابه چون کاملأ مشهود بود 

نمیدونم اینطور آدم ها خودشونو زیر گیوتین می بینند یا چی که حاضرند هدیه شون کنار جوی آب بره اصولأ توقع سنگین از خاله هست خصوصأ که خاله دو طرف باشند از دخترخاله و ... توقع کهکشانی نیست پول بدین طرف درک داره دیگه وضعیت مالیاتونو میدونه 

من فکر نکنم در آینده حوصله چرخیدن تو بلور فروشی رو داشته باشم همیشه پولشو خواهم داد از ظرف عروس کردن هم خوشم نمیاد بعضیا همچین ظرف و بلور میخرند انگار قرار قحطی بیاد بوفه گوشه خونه داره زار می زنه ، کابینتا هم درشو باز می کنه نفس عمیق می کشه چه وضعشه آخه ؟!!! اینا اصراف 




Maryam
یک نویسنده
۱۲ ارديبهشت ۲۳:۱۱
من که نفهمیدم چی شد!!
پاسخ :
به من کیف آرایش کهنه خالم عیدی داده بود 
زنعموی شوهر خواهرم به خواهرم کیف پولی که استفاده شده بود هدیه داده بوده 
دخترخالم فنجون های کار زده شده به خواهرم کادوی عروسی داده 
نـــای دل
۱۲ ارديبهشت ۲۳:۵۵
بنظرم اشکال نداره..

کار خوبی کردید به روش نیاوردید..

پاسخ :
تو ذاتم نیست نمیدونم حالا این خوبه یا بد 
آقای سین
۱۳ ارديبهشت ۱۳:۰۳
باز شما خوبه کادو میگیرید...

ما کسی همونشم بهمون نمیده :))))
پاسخ :
ندن که سنگین ترن 
ویرا بانو
۱۳ ارديبهشت ۱۶:۰۰
منم یکی از زن داداشام اینجوریه:|
بیشتر وقتام استفاده نمیکنم هدیه هاشو ولی به روشم نمیارم چون به نظرم ارزش نداره نهایتش اینه که استفاده نمیکنم
پاسخ :
حالا بحث جامدات متفاوت از فنجون و .... اینا هست مثلأ من از کیف آرایشش استفاده کردم اما خواهرم از فنجون های اون دخترخالم استفاده نکرد 
آخه به روشون هم که نیاریم آدم نو درونش می سوزه که فلانی راجبه من چی فکر کرده که این کار و کرده ؟ مثلأ من در این موارد پیش خودم میگم مثلأ این فکر کرده من محتاج کادوشم یا مثلأ هر چیزی که بهم کادو داده بودم 
آقا علیرضا
۱۴ ارديبهشت ۲۳:۰۷
کادو رو بگیر حتی اگر استفاده نکردی
ولی خب در مجموع کار خوبی کردی
پاسخ :
می گیرم استفاده شده یا نشدش که اون موقع معلوم نمیشه باید بیاری خونه باز کنی بعد بفهمی دست دو 
ایوا
۱۵ ارديبهشت ۱۸:۴۱
خوبه که از رفتن پشیمان شدی و ماندنی شدی.
اکر استفاده نشده باشه که اشکالی نداره آدم چیزی را که نمیخواهد هدیه بده ولی استفاده شده اصلا درست نیست. نده کادو را بهتره و سنگینتر و به آدم توهین هم نمیشود.
یکبار هم یکی برای همسرم یک پلیور مشکی رفو شده هدیه داد که با نخ قرمز هم رفو شده بود تازه مدعی بود از اینجا خریده ولی طرح و بافتش مال و مدل رفوش مال بازار تهران بود. خوب مجبور نیستی که کادو بدی و طبع و نیتت را نمایش بدی; البته اینها از دسته بگیر دارند و زور کادو دادن دارند.
پاسخ :
کجا مگه میخواستم برم ؟!!! 
مسئله ای نیست که کادو میدن یا نمیدن ، استفاده شده ست یا نه نکته دردناک اینجاست که اینا به همه این مدلی هدیه میدن یا نه فقط به ما این مدلی کادو میدن ؟!!!!
من اهل این حرفا نیستم بخوام به کسی هدیه بدم پولشو میدم چون واقعأ از بلور و ... سر در نمیارم ولی حداقل به شخصت کسی هم توهین نمی کنم 
دختر خوب
۲۳ ارديبهشت ۱۴:۱۳
ماشالا...چقد خوبی تو چقد کار خوب میکنی تو...:)))))))

مواضب لاکپشتت باش...!
پاسخ :
نه بابا تا اون حد نیست خجالتم نده 
چشم 
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان