ترافیک تخت خواب ها


اجتماعی یعنی پست بدون مخاطب 

ااین متن برشی از سکانس هایی که در خیابان دیدم و بیان احساس من


 .

سلام

از ابتدای پیدایش انسان ، انسان از ساده ترین چیزها نارو خورد ، من و امثال من از خودکاری که جنسیت ما در آن نوشته شد نارو خوردیم 

نارو خوردیم که باید در این ماهی تابه سوخته زندگی کنیم و لای پاهایی که باز می شود و چشمای خماری که در یک ترافیک قلاده سگش را باز کرده و تخت خواب هایی که بار زده شده برای یک هم آغوشی با یک دختر پاکی که در حال عبور از عرض خیابان است ، بوق زدن پیرمردی که چندلحظه پیش عزرائیل آدرس خانه اش را از من پرسید ؟ برای یک دختر ۱۷ ساله !!!! 

بعضی از این صحنه ها رو که می بینم به فکر فرو می روم که چرا مادرشان نخواست پریود بشود تا کاپوت شناسان و خانه خالی یابان کورتاژ شوند ؟  

بعضی از آن ها دنبال جر دادن خشتک های هم جنسانشان هستند که مبادای روزگار به خواهرشان کسی چیزی بگوید ، اما به راحتی پرده دختران شهر را در حال عبور از پیاده رو می درند !!!! برای بعضی از آن ها تفاوتی بین فشن ، معمولی ، ساده یا چادری ندارد ! در فازش که باشند ، الکسیس تگزاس شان می شوی با یک پوزیشن خلسه ای شان !!!! بعضی وقت ها برای فرار از حالت تهوع سرت را بیرون بیاور و چهارراه ها را ببین . 

اگر روزی از من بپرسند که عجیب ترین خلق خدا چیست ؟ بی شک یکی از همان بی ناموس های دم دست ، بوق به دست را نشان خواهم داد و خواهم گفت : چنین موجواتی، چون ک دقیقأ نمی دانند تکلیفشان با خودشان چیست ؟ برای رفاقت سمت دختران چادری نمی روند ، سمت فشن می روند و برای ازدواج سمت دختران چادری می روند !!!! هرزه دل اند ، باور کن . قطعأ آن ها بویی از احساس نبرده اند و باعث خراب شدن تصویر ذهنی  دختران از همه پسران می شوند ، همه پسرها بد نیستند و این متن تعمیمی نیست ، قطعأ هر دختری تو زندگیش با این مدل موجودات برخورد داشته و با خوندن این متن یاد اون دسته از پسرها که تو کاغذهای مچاله شدند تو دستاش میفته نه مجازی ها که هر کسی از یور دنیان 

یه سلامی هم عرض کنیم به کورتاژیان خلقت که زنگ می زنند و میگن جیگرتو بخورم الهی ، چطوری بی ناموس ؟ 

کاش میشد اسپرم ها و تخمک های بعضی ها را از هم تفکیک کرد !!!! خصوصأ پیرمردها رو هضم هنرنمایی پیرمردها مثل تول گیری 


 





Maryam
N@f@s 2000
۰۹ مرداد ۱۸:۴۹
وااایی عاالی بود
حقیقت محض جامعه ما :(
من نمیدونم چرا دیگ گول میخورن وقتی اخرعاقبت ی کاریو بلدن بعضی دخترا
پاسخ :
مرسی 
همه چیز خوب و بد دا ه هم تو دخترا هم تو پسرا 
اما این انصاف نیست که جلوی هر دختری ترمز بزنند ، همه چیز ۵۰ - ۵۰ 
سام نجفی نیا
۰۹ مرداد ۲۰:۱۴
لایک
پاسخ :
ممنون ، شما فقط بی قضاوت درک کردین ، مرسی :-)
Frozen Fire
۰۹ مرداد ۲۱:۱۹
همونطوری که خودتم گفتی تعمیم نمیشه داد.ولی آره،اونایی که این کارو میکنن تکلیفشون با خودشون معلوم نیست.
پاسخ :
آره اون یه عده خاص 
رها
۰۹ مرداد ۲۲:۰۲
سلام گلم.حرفاتو از ته دل قبول دارم...بی ناموسی الان تو جامعه شده یه چیزه عادی...حالم بهم میخوره از تمومه بی ناموسایی که با حیوان صفتی فقط و فقط میخوان‌به ارضایه نیازشون برسند...آدمایه کثیفی که جز ارضایه نیازه جنسی به چیزی فکر نمیکنند...دنیا همیشگی نیست رفیقه گلم.اون بی ناموسا هم یه روزی میمیرند...فوقش تا صد سال زندن،تا صد سال کثیف کاری بکنن هرزگی بکنن..ساله صدو یکم دیگه راهی واسه برگشت ندارن...
پاسخ :
سلام فدات شم الهی ، کامنتات شادم می کنه 
یکی شبیه منی تو فدات شم
رها
۰۹ مرداد ۲۲:۰۵
رفیقه گلم حرفه حق تلخه.تو یه حقیقتی و گفتی و مسلما کسایی که تلخیه حرفتو چشیدن واکنش نشون دادن..حیفه دله مهربونو پاکت که واسه یه مشت ناچیز بگیره...خودتو ناراحت نکن...جامعه شده پر از آدمایی که صبح تا شب فقط قضاوت میکنن،اما نمیان قبله قضاوتشون بگن مگه خودم چه گهیم...رفیقه دوست داشتنی ام بخند😇😇😇😇
پاسخ :
من تخته گچی نیستم هر کسی بیاد روم یه چی بنویسه ، توهین خط قرمزمه 
رها
۰۹ مرداد ۲۲:۰۷
سلام قربونت برم.خدا نکنه...مثله همیم.هر چقدرم از هم دور باشیم‌ از یه جنسیم و یه جور فکر میکنیم..خیلی دوستت دارم بهترینم....😇😇😇
پاسخ :
منم تو رو خیلی دوست دارم ، فقط به تو فکر می کردم وقتی پست خداحافظی رو می نوشتم 
رها
۰۹ مرداد ۲۲:۱۷
این حرفو نزن ناراحتم میکنی.تخته گچ چیه؟؟حرفاشون باده هواس..اصلا حرفه نامربوط باده هواس..یکی بیاد به من بگه کثیف،مگه من کثیف میشم...به تو بدترین حرفم بزنن،مگه تو اون حرف میشی..بدونه تعارف میگم تو بهترین و دوست داشتنی ترین دوسی هستی که دارم..بقیه این خوب بودنتو گل بودنتو درک نمیکنن پس از یه آدمه نفهم انتظاره بیجا نداشته باش گلم..
پاسخ :
معنی کن 
آیا اگر نگرانیه خودم را برای شما اعلام کنم تاثیری در حال و احوالت خواهد داشت؟ 
خیر
حس انزجارت رو میفهمم با اینکه نه لمسش کردم و درکش
رها
۰۹ مرداد ۲۲:۲۳
رو من تاثیر داره.تمومه حرفات و درک میکنم تمومشو...الان میفهمم چه حسی داری به خدا میفهمم..وظیفم الان کمک کردنه نه نمک پاشیدن رو زخمت...حتی میتونم لمس کنم با یه توهین چقدر خراب شده حالت.شک نکن حالت و درک میکنم جوری که انگار به من توهین شده...دقت کن...جوری که انگار به من توهین شده....
پاسخ :
تو خودتو ناراحت نکن عسلم 
رها
۰۹ مرداد ۲۲:۲۹
پس بمون و مثه سابق باش...پر شور...مریمه گلم واسم خیلی عزیزی.خیلی زیاد...مطالبو رمزی کن فقط..😇😇😇😇
پاسخ :
از اول هم تصمیم رمزی بود 
رها
۰۹ مرداد ۲۲:۳۲
پسته خدافظیتو دیدم شوکه شدم دختر...مراعاته قلبه منم بکن.خخخ😊😊😊
پاسخ :
همش فکر تو بودم جیگر 
نـــای دل
۱۰ مرداد ۱۴:۰۱
تا حدی قبول دارم فرمایشات شما رو..

اما نمیشه گفت همه اینجور هستند و..

بله بزه هست جامعه ما فاضله نیست که بگیم همه علیه السلام هستن..

فکر کنم چند نفر رو دیدید ذهنیت شما نسبت به همه اینجور شده..

نمیشه تعمییم داد به همه..
پاسخ :
این متن برشی از سکانس هایی که در خیابان دیدم و بیان احساس من

طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان