پارازیت


سلام 

از انواع شخصیت ها و فرهنگ های متفاوت موجود ، دسته ای از انسان ها هستند که به صحبت کردن دیگران حساس بوده و دقیقأ زمانی که شما در حال مکالمه با فرد دیگری هستید میان حرف شما پریده و باعث نصفه ماندن حرف شما می شوند و بعد از رفع پارازیت نمی توانید مجدد با آن شخص که صحبت می کردید سر حرف را باز کنید ، چیزی که در مواجه با این موارد برداشت می کنم اینکه این افراد جمله مرگ به ما نزدیک است را هر روز برای خود تکرار می کنند ، مثلأ هر حرفی که به ذهنشان می رسد در آن واحد باید به مخاطب بگویند فکر می کنند شاید عزرائیل همین اطراف و قراره بیاد ببرتش ، خب یه لحظه صبر کن ما حرف مون تموم شه بعد تو حرفتو بزن 

پیش از بی احترامی به گوینده سخن ، شخصیت خود را در میان جمع پائین می آوریم 


Maryam
سیّد محمّد جعاوله
۳۰ مرداد ۱۹:۳۴
احسنت
متشکرم.
پاسخ :
احسنت به خواننده ی پست :-)))
خواهش می کنم 
Va hid
۳۰ مرداد ۱۹:۳۹
سپاس خانم محترم بابت پست جالبتون !!!مثل همیشه عالی و کاربردی بود!!!
امیدوارم بتونم در زندگی شخصیم اون رو به کار بگیرم!!!سپاس!!
پاسخ :
خواهش می کنم آقا وحید ، مثل همیشه لطف دارین ، امیدوارم مفید به اثر باشه ، خوشحالم این پست رو دوست داشتین :-)))) خواهش می کنم 
علیـ ــر ضــا
۳۰ مرداد ۱۹:۴۷
😂😂
من بهشون میگم پیام بازرگانی
😂😂
بعضیا انگاری پیام تبلیغاتی ماهواره ای هستند
😂😂
اصن هر جا باید پارازیت بندازن
عزیزم حوصله کن 😐😂
پاسخ :
واقعأ :-))) 
اووووووووووووووف اون که تمومی نداره 
اهوم 
جمله آخر ، طلایی 
kerman man
۳۰ مرداد ۲۲:۳۷
درود بر شما
به نکته مهمی اشاره کردین ...
البته باید اعتراف کنم من خودم از کسانی هستم که صحبت دیگران رو قطع می کنم :)
خدا کمک کنه اصلاح بشم ....
پاسخ :
درود فراوان 
این رفتار شایسته نیست 
ان شاء الله 
سید.ق.م
۳۰ مرداد ۲۳:۵۷
سلام
این افراد چون شدیدا آدمای احساساتی و دارای هیجانات کاذب هستن و در کنارش به همین مناسبت بسیار پرحرف و عجولن و احساس میکنن اگه حرفاشونو نزنن ممکنه یادشون بره و حرفای بزرگ و اساسی هم واسشون هستش در حالیکه غالبا حرفای بیهوده ای میتونه باشه واسه همین میپرن وسط حرف دیگران...!

گاهی هم افراد از بی توجهی دیگران میپرن که حرفی بزنن اما باز با بی توجهی و گاهی رفتار بد دیگران مواجه میشن و همچنان احساس سرخوردگی و سکوت اجباری میکنن...!
پاسخ :
سلام 
درست منم برداشت همین که هیجان دارن و معمولأ یه حرف کاملأ حرف بی ربط با حرف تو و بیهوده ای می زنند ، حالا مثلأ اگر یه حرف مفید بزنند آدم پارازیت حساب نمی کنه ولی وقتی بیهوده ست ، آدم حس آدمی رو پیدا می کنه که بهش فحش دادند یا محترمانه ش بی احترامی 
بارها و بارها این حس رو تجربه کردم ، یه مدل دیگه هم هست وقتی با مخاطبت حرف می زنی و اون در جواب یه چیز بی ربط میگه ، وااااااااااای خدا ، یعنی در حین صحبتای تو داشته به یه موضوع دیگه فکر می کرده 
سید.ق.م
۳۰ مرداد ۲۳:۵۸
هههههههه چه بامزس این بچه هه
پاسخ :
انقدر دوستش دارم که نگو ، مکزیکی هست ، به اخمو ترین پسر دنیا معروف شده ، اگر اون عبارت رو گوگل کنی عکس های دیگه ای ش هم می تونی ببینی 
رها
۰۲ شهریور ۰۲:۲۹
سلام عسلم..زدی تو خال.من به شخصه بیزارم از اون دسته آدمایی که کلا پارازیتن..آدم داره حرف میزنه میگه عه راسی تا یادم نرفته اینم بگم..انگار امکان نداره من حرفم یادم بره اون فقط یادش میره..و دقیقا هم شخصیته خودشونو میرسونن...
پاسخ :
سلام فدات شم :-))) 
چقدر با نمک توصیف کردی 
صفحه شخصی تو ، تو واکنش دیدی ؟ 
کلیک کن  چون وبلاگ نداری لینکت کردم عزیز دلم ، سن تو میدونستم ولی ننوشتم  ، دوست داشتی بگو بنویسم 
Cyrus 04
۰۵ شهریور ۲۲:۲۶
کوچولو موچولو داری به چی اخم میکنی؟
قیمت شیر خشک رو بالا بردن درسته؟
پاسخ :
معروف ترین پسربچه اخمو هست ، مکزیکی هست :-)))))
حمیدرضا وجدانی
۱۲ شهریور ۱۱:۳۱
سلام
همین پارازیت ها هستن که باعث سرطان میشن.خخخخخ
من سعی میکنم و خیلی هم سعی میکنم اینجوری نباشم و گه گاهی از دست آدم در میره
این هم مثل نوشتن با دست چپ(و لکنت زبان گرفتن بعدش) تمرین و سمج بودن میخواد تا اصلاح شود این رفتار
عالی گفتین
یا علی مدد
پاسخ :
سلام 
خخخخخخ 
من شاید موقع حرف زدن کسی بگم آهان یعنی مثلأ یه موردی رو باید بگم ولی تو چشم گوینده نگاه می کنم که تو حرفتو کامل بزن بعد من میگم که فکر کنم کم پیش اومده باشه آخه همیشه سعی می کنم به حقوق دیگران احترام بزارم 
به نظرم موقع گوش کرد حرف اگر دست به سینه بشینیم هم به طرف مقابل حس سر و پا گوش بودن دست میده و هم حقوق دیگران یادمون نمیره 
ممنون لطف دارین 
علی یارتون 
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان