به احساست احترام بزار

سلام 

دوستان ، کلیپ های سوریه و میان مار و به اشتراک نزارید ‌، اول به احساسات خودتون احترام بزارید بعد به احساسات دیگران 

دوستانی که فالو کردم ، کلیپ یا هرگونه مطلب دلخراش از این موضوعات بزارند ، با آنفالو از وبشون خارج میشم ، دیروز یه نفر و آنفالو کردم هیچ کدوم از شماها نبودین  ، آدرس هاتونو هم یادم نمی مونه ، بعد گلایه نکنیدا ، چون قبلأ دو نفر آنفالو کردم چقدر گلایه کردند 

من آدم احساسی هستم تا مدت ها حالم بد و بغض می کنم ، اصلأ اخبار هم نگاه نمی کنم ، خودمو از این چیزا دور نگه میدارم ، شب خوابم نمی بره و یا خواب پریشون می بینم ، صبح هم با تپش قلب بیدار میشم ، با روح و روان ملت بازی نکنید تروخدا 

مرسی از شما 



بی ربط نوشت : بعضیاتون گفتید چرا خودتون تو گروه واکنش نیستید ؟ 

می خواستم یه گروه مردمی باشه ، دیروز برای خودم صفحه ساختم ، به زودی به سوالات پاسخ میدم 

آدرس صفحه شخصی من در گروه واکنش 

آدرس گروه واکنش هم اینه ، کلیک لطفأ



Maryam
دُچــــ ــــار
۲۲ شهریور ۱۱:۱۰
واقعا صحنه ها فراتر از جنایته!!
پاسخ :
دلخراش ، خدا لعنت شون کنه اون ملعون های خون خوار 
kerman man
۲۲ شهریور ۱۲:۱۳
خدا شر ظالمان رو به خودشون بر گردونه ان شاءالله
پاسخ :
آمین 
😂😘زهـــღـــرا 😊😍
۲۲ شهریور ۱۳:۲۱
هق هق هق داغونه
پاسخ :
نگاه کردی تا به حال ؟ 
علیـ ــر ضــا
۲۲ شهریور ۱۴:۱۰
همیشه با چنین صحنه ها ی دلخراشی مواجهه میشم
چکار میشه کرد فقط پخش می‌کنند
پاسخ :
نگاه نکنید لطفأ 
بعضی ها موقع تقسیم احساس اشتباه تو صف خشم بودند انگار 
نـــای دل
۲۲ شهریور ۱۴:۳۷
انشاالله به زودی دشمنان نیست و نابود بشن..
پاسخ :
ان شاء الله 
یاس بنفش
۲۲ شهریور ۱۵:۰۹
به شدت موافق این پست هستم چرا باید اخبارخشونت رو ترویج داد کاش به جای ترویجش اگه دستمون برسه کمک کنیم.
پاسخ :
والا به خدا 
مهم ترین سرمایه انسان " احساسش " هست ، اشتباه اشتراک گذاشتن چنین جنایاتی 
سید.ق.م
۲۲ شهریور ۱۵:۱۳
سلام
ان شالله ریشه ظلم و ظالمین کنده و مظلومین به نجات و رهایی برسن

من دیگه خیلی ضعیف شدم نسبت به گذشته و تحمل دیدن این چیزا رو ندارم!

نظراتتو تووی واکنش خوندم، خوب بودن
پاسخ :
سلام 
ان شاء الله هر چه سریع تر 
منم همین طور شدم ، قبلأ اصلأ این طور نبودم الان تقی به توقی می خوره دلم می گیره ، بغضم می گیره ، کشش ندارم ، به نظر من آدم هر چی سنش میره بالا به جای اینکه قوی بشه بدتر ضعیف میشه 


مرسی 

سیّد محمّد جعاوله
۲۲ شهریور ۲۱:۰۴
نمیدونم چرا اصرار به پخش اینجور صحنه ها دارن
خدا دشمنان اسلام رو نابود کنه
پاسخ :
واقعأ صحنه های دلخراشی هست :-((( نمیدونم چرا خدا ساکت 
الهی آمین 
علی اسفندیاری
۲۲ شهریور ۲۱:۰۵
اگه پخش نکنند که کسی نخواهد دانست و حقوق بسیاری از انسانهای بیگناه پایمال خواهد شد
خودتان را جای آنها بگذارید ایا دوست داشتید دنیا بداند چه بر سرشان می آورند یا دوست داشتید همه بیتفاوت باشند
به یاد داشته باشید این تنها کاریه که از دستتون برمیاد و میتونید براشون انجام بدین
پیشنهاد میکنم اینو مطالعه کنید
http://biatabedanim.blog.ir/page/about-me
پاسخ :
من میگم مردم بخونند اما نگاه نکنند جناب اسفندیاری 
پستی که معرفی کردین رو خوندم ایشون معتقدند کسانی که اخبار رو دنبال نمی کنند آدم های ناآگاهی هستند ولی جناب بنده اخبار رو دنبال می کنم از طریق خبرگزاری ها اما کلیپ نگاه نمی کنم ، پس بنده در گروه تکثیری ها نیستم 

Hossein MK
۲۲ شهریور ۲۲:۱۶
منم خیلی دنبال نمیکنم این موضوعاتو
پاسخ :
بخونید اما کلیپ نگاه نکنید 
حمیدرضا وجدانی
۲۳ شهریور ۱۱:۵۳
سلام
خدا لعنتشون کنه.خیلی دلخراش اند و روح و روان رو عذاب میدهند
اطلاع رانی خوبه ولی هر روز دیدن کشتار مردم در جهان احساس رو نابود و قلب رو یک تیکه سنگ میکنه
یا علی
پاسخ :
سلام 
خدا نیست و نابودشون کنه ، واقعأ ، جناب وجدانی من هم همینو میگم ، به نظر من مهم ترین سرمایه آدم احساساتشه اون رو هم از دست بده دیگه چی براش می مونه ؟ 
علی نگهدارتون 
مهدی صالح پور
۲۳ شهریور ۱۶:۱۸
روانی میکنه آدمو
پاسخ :
درست 
حامد خداکریم
۲۳ شهریور ۲۲:۱۴
شما دوست ندارید و یا مشکل دارید ، مال خودتونه
ولی
حقیقت تلخه
فکر کنید ما جای اونا بودیم

به نظر من اینا تازه دل آدم رو نرم میکنه .
گریه خیلی قشنگه . اون لحظه ای که اشک از ته دل آدم جاری میشه و روی گونه ها میافته ....

این گریه هست که دل رو نرم میکنه .

حق گریه کردن رو از خودتون نگیرید . چشماتون رو ، به روی حقیقت نبندید.
اگه ببندید ، هیچ فرقی با این نهاد هایی که خودشون رو حامی مظلومان میدونن ولی در اینجور موقع ها چشمشون رو میبندن ، هیچ فرقی ندارید .

خوبه آدم شاد باشه . خوبه تو دنیای مجازی شاد بود .

ولی دوستان عشق رو فراموش نکنید که داره میمیره ....
پاسخ :
من این کار رو غیر انسانی و غیر اخلاقی میدونم 
فکر نمی کنم قربانی ها یا افراد مورد شکنجه راضی باشند در او حالت دیده بشن 

گنجشک باران زده
۲۵ شهریور ۲۰:۵۰
قبح خیلی چیزا شکسته شده،منم هیچوقت نگاه نکردم و نمیکنم
اولای جنگ سوریه همه یه جوری میشدن میدیدن ولی الان به سادگی نگاه میکنن و انگار نه انگار
دیدن بدبختی یک مملکت دیدن نداره که،تازه اکثر همین ها هم که اشتراک میزارن بگی ایران پول داد واسه کمک لب به اعتراض باز میکنن مث یکی از دوستان من که به شدت اعتراض کرد به ارسال غذا واسه میانماری ها درحالی که روز قبلش داشت میگفت اینا چه وحشی هستن و ادم و نیستن و ...
پاسخ :
بعضیا نگاه که می کنند هیچی ، برای کسانی هم که ندیدند هم توضیح وقایع میدن !!!! 
من که فکر می کنم هیچ کدوم از افراد قربانی در کلیپ راضی به دیده شدن در آن حال و وضع نباشند 
من همین اخبارشم نمی بینم 
واقعأ وحشی هستند 
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان