فساد اخلاقی


سلام دوستان عزیز

من معنی دختر و پسر رو درک می کنم چون خلقت خدا این بوده ، ولی معنی زن رو نه !!!! در دختران انواع و اقسام عنوان ها دیده میشه 

دختر -» بعد از ازدواج زن می شود ، من فلسفه این کلمه رو متوجه نمیشم ، آخه بعضی از والدین طوری زن و دختر میگن انگار ازدواج کنی قرار اتفاق خاصی بیفته !!!!

چرا انقدر جنس مخالف برای فرزندان بد توصیف میشه ؟ یعنی این حجم از خوف و وحشت لازمه ؟ 

تو پست های قبلی گفتم که جامعه ما شبیه بادکنک منتظر یک تلنگر تا روشن فکری آن را ببلعد ، آنقدر لولو از هم ساختیم که طرف میاد میگه من اپنم !!!! تو هاج و واج می مونی که چی جوابشو بدی !!!! اگر بحث بکارت هیچ وقت مطرح نبود انسان کنجکاو نمی شد خیلیا به خاطر کنجکاوی از دست میدن یا کنجکاوی برای اینکه این چیه فیلم های غیراخلاقی نگاه کردند و بکارتشون رو از دست دادند ، والدین میخوان بچه سمت صالح بودن بره اما با این حساسیت نشان دادن بچه رو سمت تباهی می برند 

هیچ تفاوتی بین زن و دختر نیست ، وقتی موضوعی پنهون شه میشه درگیری ذهنی و جواب درگیری ذهنی میشه بعد اون همه تلاش کل زندگی 

رابطه جنسی اولین و آخرین چیزی نیست که میشه تجربه ش کرد 

به جای استرس دادن به بچه به او انسانیت رو بیاموزید 

حفظ باکره گی به دلیل ازدواج جفنگ ترین کاری ست که دختر می تواند انجام دهد ، حفظ باکره گی به خاطر درک معنای انسانیت بهترین کاری ست که دختر می تواند انجام دهد 

عقب مانده ترین پسر کسی است که به جای یافتن انسانیت و جهان بینی دختر موردعلاقه اش آن را در لباس زیر او جست و‌جو می کند 

دختر با ماشین فرق دارد ، ماشین را می برند نمایندگی ، دختر را هم می برند نمایندگی ؟!!!! 

ببخشید پست قبلی رو حذف کردم ، کامنتاتون هم رفت ، پیش از ناراحت شدن عذر می خوام :-)))

گلایه نوشت : چرا کسی تو گروه واکنش فعال نیست ؟ صفحه های غیر فعال 

رو حذف خواهم کرد . 

Maryam
Va hid
۲۹ شهریور ۱۶:۲۸
تحلیل و نقد خیلی خوبی بود!!!

خب فعلا خانم های جامعه انعکاسی از سیاست های دیکته شده به اونها هستند!!!
همه جا قراره فقط فیلم بازی کنیم !!!و فقط ظاهرا قضیه رو حفظ کنیم!!در صورتی که فساد بخش قابل توجهی از جامعه رو درنوردیده!!!!
به جای ارزش گرایی !!!صرفا تحجر گرایی رو داریم آموزش می دیم!!

بهر حال کاستی های وجود دارد باید جامعه رو به سمت عقل گرایی و منطق پیش ببریم!!!
 نه طوریکه حجاب تصنعی و ظاهری بشه!!! بدون اینکه حیا و عفاف نهادینه و ارزش بشه!!

وقتی قراره صرفا از هر چیزی در جامعه صرفا به ظاهرش بسنده بشه!!!!میشه جامعه ای که همین الان درش  دست و پا می زنیم!!!
بهرحال تفاوت دیدگاهی در برخی موارد با هم داریم!!!!ولی حرف می زنیم!!!و نظرمون رو بیان می کنیم!!!


موفق باشید!!!!!!!!!!!!!!!!!
پاسخ :
خوشحالم که خوشتون اومده آقا وحید ، تشکر می کنم همیشه همراهم هستین 
آخه خودشون هم به این قضیه دامن می زنند ، باید جامعه سمت ارزش گرایی برای چیزایی که واقعأ ارزش داره بره نه این چیزای بی خود ، کسی اگر عفت براش مهم باشه که در آزادی جنسی هم باشه کاری نمی کنه ولی اگر کسی براش مهم نباشه جلو مسجد هم کارشو انجام میده 
بله ۱۰۰٪ ، باورتون میشه من تا دو سال پیش فکر می کردم اینایی که چادری هستند بهشتی هستند بعد من میرم جهنم ولی دیدم خودشون می گفتند ما هم گناهکاریم ، ببینید من چه جفایی به خودم کردم !!!! 
قضیه آتنا اصلانی که امروز قاتلش اعدام شد ، امیرتتلو فتوا به حجاب دختربچه ی ۷ ساله داد و قاتل جانیشو تبرئه کرد !!!!! ببینید وضعیت دخترا چقدر بد شده !!!!! 
بله 
سلامت باشید :-)
رها
۲۹ شهریور ۱۶:۴۰
سلام گلم.دقیقا همینطوره..حفظه باکرگی فقط واسه ازدواجه آینده کاره احمقانه ایه.چه بسا دخترایی که در عینه حفظه بکارتشون،هرزه ی اخلاقی ان...متاسفانه تو جامعه ما طوری جا افتاده که دختره بکارت نداشت خوب نیست،یکی نیس بگه این همه راه واسه رابطه داشتن با جنسه مخالف..این وسط خیلیا از این موضوع استفاده میکنن و در عینه حفظه بکارتشون همه کاری میکنند.کاش درک میشد حفظه بکارت واسه پاکیه روح خوبه نه واسه ازدواجه موفق در آینده..چه زن چه دختر همه از جنسه مؤنثن..واسه یه بکارته مسخره،بعضیا واسه خودشون و عقایدشون یه غول ساختن..تو ی پست گفتم ک،اگه همون بکارتم خدا نمی آفرید ملت هیچ دغدغه ای نداشتن...
پاسخ :
سلام عزیزم 
آفرین ، دختر باید بکارتش رو به خاطر درک تفاوت انسان و حیوان حفظ کنه نه بیان پاکی به پسر ، میدونی بعضی از دخترا دغدغه شون همین چیزای مسخره با بوی تحجره ؟ یعنی هیچ موضوع دیگه ای نیست که بهش فکر کنند ، مثلأ نوعش چیه ؟ خون ریزی داره نداره ؟ فقط فکر اثبات کردن خودشون هستند .... خدایی راست میگی اگر بکارت نبود اینا به چی می خواستن فکر کنند 
دختره می خوره زمین به جای اینکه فکر دست و پاش باشه فکر بکارتشه !!!!! 
کلأ جامعه ما دختر ستیز ، همه دخترا رو مایه فساد اخلاقی می دونند نمیدونند اگر دختری فاسد میشه پسری همراهیش کرده ، همه گل پسرند ، دخترا بد و کثافت ‌

حمیدرضا وجدانی
۲۹ شهریور ۱۸:۲۲
سلام
فکرها و دغدغه های بدی توی جامعه هستش و رواج داره
با حرفهای شما 90% به بالا موافقم
علاوه بر دختر،پسر هم باید پاک و صالح باشه
یا علی مدد
پاسخ :
سلام 
دغدغه بد با دغدغه مذخرف فرق داره 
این پست مصداق دغدغه مذخرف :-) 
حالا چرا اون چند درصد رو موافق نیستین ؟ 
پیدا میشه یعنی ؟ 
علی یارتون 
سید.ق.م
۲۹ شهریور ۱۸:۴۱
سلام
ههههه چرا ثبات در پستها دیده نمیشه؟
به جون خودم بعید نیس اینم حذف بشه هههه

پسرام بعد از ازدواج مرد میشن فقط دخترا زن نمیشنا!!!

پسرام انواع آزمایشات رو میدن واسه اینکه ایدز، اعتیاد، هپاتیت و... رو نداشته باشن، تازه یادشون افتاده که آمار اعتیاد در دخترا زیاده گفتن اونام آزمایش بدن!!!

اگه بخوایی صفحات غیرفعال واکنشو حذف کنی کلا باید درشو ببندی ههههه
میگم بیشتر از این به خودت بی احترامی نکن با عزت درشو ببند هههههه
نه تا کسانی چون من هستن همچنان واکنش باید باشه[به خود بالیدن]
پاسخ :
سلام
چون طولانی بود 
والا اگر ناراحت نمیشی ادعا کنم یه عده الان هم مرد هستند ولی بدون تعهدر
خب دخترا هم آزمایش هایی که گفتی رو میدن ، دخترا از لحاظ سلامت بکارت چک میشن ولی پسرا چی ؟ 
مهم فعالیت ، صفحه اون جا دنگ دنگ کنه چه فایده داره ؟ 
شاید بهش فکر کرذم 
تو و چند نفر دیگه فقط فعالین 
سید.ق.م
۲۹ شهریور ۲۰:۱۹
فرض کنیم یه برادر و خواهر مجرد داری و هر دوتاشون بکارتشونو از دس دادن
واسه کدوم از این دو تا بیشتر ناراحت میشی؟
برادر؟
خواهر؟
هر دو یکسان و برابر؟

فرض کنیم داداشت با تحقیقات کامل میره با یه دختره ازدواج میکنه و معلوم میشه دختره بکارت نداره، ناراحت میشی؟
اگه تووی رابطه از دس داده باشه چی؟
از اینکه نمیدونستین بکارت نداره خودتونو سرزنش میکنین یا نه؟
بعدش داداشت طلاقش بده و دختره مهریه شو اجرا بذاره چی؟
پاسخ :
من یه برادر دارم که همسن خودت و صدتا دوست دختر داره ، خواهرمم ازدواج کرده از من بزرگتر 
نه برای هیچ کدوم ناراحت نمیشم چون مسئله شخصی و اصلأ مهم نیست 


من گفتم با تحقیق دختر پاک پیدا میشه ؟ گفتم با صحبت کردن با افکار و عقایدش آشناشیم ، بنده مخالف ۱۰۰٪ برگه سلامت و نگهداشتن بکارت برای ازدواج هستم 
دختری که به خاطر ازدواج عفیفه بمونه امکان خطاش بعد ازدواج هست چون چیزی نیست برای پیدا کردن عفیف بودن یا نبودنش به خاطر همین میگم انسانیت رو از کودکی به بچه آموزش بدیم به جای ترس تو جون نوجوان افتادن ، البته که همون بکارت هم به بچه نمیگن خودش الله بختکی می فهمی و همین میشه براش استرس 

مسئله مهمی نیست 
هویجوری :)
۲۹ شهریور ۲۰:۵۱
جدای همه ی این بحثا من از کلمه ی "زن" متنفرممم.
خیلی کلمه ی خشنیهه:/
ولی کلمه ی مرد،نشونه ی مرام و استواری و خوش قولی و با ارادگیهه :))
واقعا چرا؟؟
پاسخ :
به نظر من تفاوتی بین زن و دختر نیست ، بعضیا همچین میگن زن که انگار آپشن جدیدی بهشون اضافه میشه ، اصلأ به کسی چه مربوطه کسی رابطه داره یا نه ؟ این جزء مسائل خصوصی نیست ؟ 
خیلی کلمه زن چیز مسخره ای پرده داشته باشی دختری ، نداشته باشی زنی
نظری درباره مرد و پسر ندارم ولی به نظرم همین دوکلمه در هر حالت چه متأهل چه مجرد کافیه 
لازم نیست کسی زن خطاب شه یا مرد 

سید.ق.م
۲۹ شهریور ۲۳:۰۱
من کلا سوال پرسیدم همین، ممنون بابت پاسخگویی

بله درسته باید انسانیت رو از اول آموزش بدیم و باید چشامونم باز کنیم که با یه انسان ازدواج میکنیم چه دختر باشیم چه پسر

صد تا دوس دختر داره؟ باهاش در مورد احساسات اون دخترا صحبت کردی؟ در مورد مسائل جنسیشون؟ روحیشون؟ چه ضربه هایی میخورن؟ میخوره؟ و اینکه زندگی آیندش؟ پستاتو شفاهی و کامل و جامع واسه داداشت ارائه بده چون ما هممون شرایط انسانیتر و پاکتری نسبت به داداشت داریم و سر همین شرایط بهتر داغون شدیم و درمونده شدیم و قلبمون درد گرفت و روحمون به فنا رف!!!
پاسخ :
منم کتکت نزدم خخخخخخخخ خواهش می کنم 

من اگر صاحب دختر بشم به جای استرس دادن به بچه و مسخره بازی هایی مثل بکارت بهش میگم 
دختر قشنگ من تو چیزی جزء قلب و عقلت برای از دست دادن نداری  ، قلبت تمام زندگی تو که توی سینه ات می کوبه و یک گنجی در آن هست به نام عشق ، سعی کن عشقت رو نثار همسرت کنی 



یه خورده غلو کردم دیگه حالا ، من از اون شش سال کوچکترم و رومون به روی هم باز نیست اصلأ 
هادی حسن زاده
۲۹ شهریور ۲۳:۰۶
موافقم
یه زمانی بحث شد با رفقا تقریبااا در مورد همچین موضوعی
شخصا حاضرم حتی با کسی که قبلا فاحشه هم بوده برم زیر یه سقف و عاشقش بشم ، واقعا قبل از هر چیزی اخلاق و انسانیت مهمه
(ولی خب ، این دوخطی هم که نوشتم به هر حال جای بحث داره)
پاسخ :
:-) 
خوش اومدید به این وبلاگ 
بیان همچین موضوع خصوصی در میان جمع دوستان خیلی فکر نکنم خوب باشه ، فکر می کنم حریم خصوصی نادیده گرفته میشه 
ببینید هرزه با فاحشه فرق می کنه 
فاحشه به خاطر نیاز مالیش تن به گناه میده ، اون هم گناه کبیره  که نیاز مالی هم نوعی توجیه هست وگرنه میتونه پرستاری یا رستوران کار کنه ولی به این قضیه فعلأ کاری نداریم 
هرزه به خاطر شهوتش این کار و انجام میده و توجیه ش اینکه ازدواج نکردم و نیاز دارم و این موضوع بیشتر در جامعه یافت میشه حتی زنان متأهل به دلیل سردمزاجی همسر یا مأموریت همسر دست به کارهای حیوانی می زنند و خودشونو آلوده گناه می کنند 
متأسفانه کمتر پسری به شهوت در دختران و زنان اعتقاد داره یعنی فعلأ جای کار داره تا جا بیفته
و البته خود زنان و دختران هم دوست ندارند این قضیه عنوان یا جا بیفته به خاطر همون تحجر گرایی و دیکته شده های کهنه 
من هدفم ار اشتراک گذاشتن چنین پستی این بود که ملاک های دیگه رو کنار نزاریم بچسبیم به چیزای مسخره دیگه ، بعضی از هرزه های متأهل هم مگه روزی باکره نبودند ، پس چرا الان یه انگل اجتماع شدند ؟ اگر همسر همین انگل ها به جهان بینی و عقلانیت دختره می پرداختند قطعأ می فهمیدند ایشون به درد زندگی نمی خوره اما برعکس این موضوع اتفاق میفته و نصف طلاق ها هم سر خیانت 
یه سری از دختران مجرد به خاطر بد دونستن یا چه میدونم عرف نبودن اطلاعات جنسی نداشتند و توسط راننده سرویس یا تو راه مدرسه یا توسط اقوام یا  در بزرگسالی مورد تجاوز قرار گرفتند اما به خاطر حفظ آبروشون با طرد نشدن از سوی خانواده و فامیل دم نزدند  شصتی ها این چیزا رو بهتر درک می کنند ، درست این افراد رو کنار هرزه ها و فاحشه ها بزاریم و زن خطابشون کنیم ؟ با چه توجیهی ؟ 
درباره بکارت یه نکته دیگه هم وجود داره ، افراد عقد می کنند رابطه کامل رو میزارند برای بعد از عروسی با توجیه اینکه شاید بهم بخوره نامزدیشون و دختره بیچاره فلک زده شه ‌، من فکر می کنم هنوز هم به عشقشون شک دارند یا فکر می کنند اشتباهی باشند 
در ایران بکارت همه چیز حساب میشه در صورتی که چیز مهمی نیست اصلأ
بنابراین من ازدواج با زن مطلقه به شرط پاکدامنی پس از طلاق یا دختری که مورد تجاوز قرار گرفته رو بهتون توصیه میکنم ، رابطه جنسی اولین و آخرین چیزی نیست که انسان می تونه اونو تجربه کنه 

هویجوری :)
۲۹ شهریور ۲۳:۰۸
حرفاتو قبول دارم..ولی طول میکشه تا جا بیوفته:)
تازه اینجاش جالبه که بعضیا که عقد میکنن قبل از عروسی تعصب خاصی رو نامزد بودن دارن:دی مثلا نمیگن طرف زنمه یا شوهرمه میگن نامزدمه:))
پاسخ :
اصولأ تو تبریزی ها بیشتر دیده میشه ، حتی بعد از عروسی هم روشون نمیشه بگن شوهرم میگن نامزدمم خوبه :-))) 

علیـ ــر ضــا
۲۹ شهریور ۲۳:۱۰
مرد چیزی که تو تعاریف و اثبات شدس یعنی نر بودن دلیل بر مرد بودن نیست
خب زنم چیزیه که تو عاریف موجود ضعیف تعریف شده از لحاظ اجتماع
پاسخ :
فکر می کنید چند تا پسر مثل شما فکر می کنند ؟ 
چرا پسران با توجه به توصیف خودتون ، به خواستگاری یه موجود ضعیف می رن ؟ 


علیـ ــر ضــا
۳۰ شهریور ۱۴:۳۲
چون مکمل همند و تکمیل کننده هم
چیزی جز این بانوک
منظور از ضعیف بودن اون ضعیفی که تو مغزتون گنجانده شده نه
پاسخ :
آخه یه جوری گفتین بهم برخورد اولش ولی نخواستم قضاوت بی جا کنم ، ازتون پرسیدم 
پورتال خانواده
۳۰ شهریور ۱۷:۰۴
عادت به تعریف کسی ندارم و خیلی کم از کسی تعریف می کنم ولی واقعا افکارتون قشنگه. دنیایی شده داخل ایران که اونایی که زندگیشون و با شبکه های مجازی می گذرونن اکثرا مغز هایی پوسیده دارن و کسایی هم مثل شما اینقدر روشن فکر. جا داره از شرکت بیان هم به خاطر به وجود آوردن این فضا تشکر ویژه ای کرد.

درکارتون موفق باشید!!!
پاسخ :
ممنون دوست عزیز شما لطف دارید 
سیّد محمّد جعاوله
۳۰ شهریور ۱۸:۲۱
درک نمی کنم
مطالبتون خیلی سنگینه برام
پاسخ :
واقعأ ؟!!! کدوم قسمت ؟ 
علیـ ــر ضــا
۳۰ شهریور ۲۱:۵۰
قضاوت مال خداست فقط
امیدوارم همه یاد بگیرند و بفهمند
پاسخ :
۱۰۰٪ 
کاش 
علی اسفندیاری
۳۰ شهریور ۲۲:۲۱
اگر کسی تفاوت زن و دختر رو فقط در باکره بودن بدونه باید بگم نه میفهمه زن چیه نه دختر
آخه شما اینهمه تفاوت رو در تفکرات زن و دختر نمیبینی اونوقت چسبیدی به باکره بودن؟
به نظر من پست بسیار بی معنی بود
دختر و پسر موجوداتی هستند که به دنیا اومدن مثل نهال شما هیچ وقت به یک نهال نمیتونی بگی درخت نهال پس از تهمل آفات و سرما و گرما میشه درخت نهال نهاله درخت درخت
مثل دختر که دختره و زن که زنه و تفاوت بین این دوتا مثل تفاوت نهال هست با درخت و یکی دونستن زن و دختر مثل یکی دونستن مثل یکی دونستن نهال با درخته
اونها باهم فرق دارند همونطور که پسر با مرد فرق داره
سوال؟اینهمه دم از انسانیت میزنید میشه تعریفش کنید
پاسخ :
جناب اسفندیاری کمی خونسرد باشید ، شاید بنده از شما بزرگتر باشم 
هستند کسانی که به جای بینش و آگاهی از افکار دختر به دنبال باکره گی هستند ، نمیدونم شما در چه منطقه ‌و تیپ فکری بزرگ شدید ولی می تونید همچین آدمایی رو پیدا کنید که دنبال این چیزان 
مثال تون هم واضح نبود نفهمیدم چه چیزی رو می خواید برسونید 
بسیاری از زنان که متأهل و هرزه هستند روزی باکره بودند ، پس چرا هرزه شدند ؟ 


به تعداد آدم ها طرز تفکر و تعریف از کلمات وجود دارد
من انسانیت رو اینطور تعریف می کنم
کسی که تفاوت انسان و حیوان را درک کرده باشد هرگز خود را توجیه به عمل حیوانی نمی کند 


مقصود بنده از این پست چیز دیگه ای بود ، دو خ آخر رو می خوندید بعد به تخریب بنده و پست می پرداختید 
سیّد محمّد جعاوله
۳۰ شهریور ۲۲:۲۳
همه اش
پاسخ :
مفهوم کل پست 
ملاک های درست انتخاب همسر بود که اونا رو کنار نزاریم بچسبیم به مذخرفات قدیمی مثل باکره گی و زن و اصلأ موافق برگه سلامت نیستم 
واکاوی افکار و شخصیت افراد ، نشون میده چیکاره هستند نیازی به این کارای شرم آور و توهین آمیز نیست
بنده خدا
۳۱ شهریور ۱۳:۴۱
سلام مریم جان؛
حفظ بکارت توسط دختران؛ همچون مریم (س) و حفظ عفت در مردان؛ چون یوسف (ع)، صرفا باید در جهت رضایت پروردگار، باشه و نه نشان وفاداری به مردان یا وفاداری به زنان.
دختری که با مردی آلوده، ازدواج می کنه اگر هم، بکارتش در اثر رابطه ای که بر اساس محرمیت، صورت گرفته از دست بره، اول از همه، به خدا، خیانت کرده که چنین کثافاتی رو به درونش، راه داده و باهاش، همنشین شده.
وفاداری به خدا مهمه؛ بقیه چیزی جز توهم، نیست.
پاسخ :
مفهوم حرفای من همین بود 
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان