نظر سنجی

۱ : بهترین پستی که اینجا خوندید و هیچ وقت فراموش نمی کنید ، کدوم بود ؟ 

۲ : بیشتر به چه مسائلی بپردازم ؟ 

فرهنگی 

اجتماعی 

ازدواج 

هنوز تصمیمی برای اینجا نوشتن یا جای دیگه نوشتن ندارم 


Maryam
Va hid
۳۱ شهریور ۱۲:۱۴
1- نمی تونم انتخاب کنم!واقعا سخته!!
2-من ترجیح می دم روی هر سه مورد کار کنید !!!

موفق باشید!!!
پاسخ :
واو یعنی همه چی عالیه ، مرسی 
باشه 


همچنین شما 
ماه گیسو
۳۱ شهریور ۱۲:۵۳
2 و3
پاسخ :
از این به بعد پست های کوتاه کوتاه خواهم نوشت ماه گیسو جان :-) مثلأ : فقط یک چیز رو تعریف می کنم 
Mr Civil
۳۱ شهریور ۱۳:۲۰
سلام
به نظر من موضوعش مهم نیست
فقط یک انتقاد دارم به طور کلی هر موضوعی که نوشتین خوبه که به حرفم فکر کنین
اینکه بهتره مسائلی رو که مطرح می کنین بجای به کار بردن فعل گذشته و حالت تعریف کردن اون برای بقیه ، صرفا اون موضوع رو تحلیل کنین و دلایل و بررسی کنین و اگه راه حلی دارین مطرح کنین
مثل روال قبل و صرفا توضیح دادن اینکه چرا بعضی پسرا اینطورین بعضی دخترا یه مدل دیگه یا چرا اون شخصی که تو خیابون بود همچین حرفی زد ، باعث میشه به ذهن خطور کنه که شما دارید قضاوت میکنین اونم با یک ذره بین قوی و از روی بدبینی. چون کاملا واضحه که نگاه دقیقی دارین. پس یکم کلی تر کردن حرفهاتون و بررسی اصل مشکل میتونه به نظر من کمک کنه.
امیدوارم تونسته باشم منظورم رو برسونم
موفق باشین
پاسخ :
سلام 
نظرتون سازنده بود ، تصمیم دارم پست های تک بعدی و کوتاه بنویسم 
همچنین ، فعلأ میخوام در ارتباط با خواستگاری و ازدواج و اینا بنویسم ، اما خب نمیشه همه چیز و گفت که طولانی نشه 
Mr Civil
۳۱ شهریور ۱۳:۳۶
خیلی هم عالی
حتما دنبال میکنم اینجا رو
موفق باشین تو نوشتن :)
پاسخ :
مگه آنفالو کرده بودین ؟
شاید پست هام سه خطی باشه. حداکثر  هم ۱۰ خط 
Mr Civil
۳۱ شهریور ۱۳:۴۰
نه آنفالو نکرده بودم
منظور بازهم میخونم و پیگیری میکنم
پاسخ :
لطف می کنید دوست من :-)
یه پست طولانی درباره خواستگاری و ... نوشته بودم که باید اونا رو خیلی خیلی کوتاه کنم ، به نظر شما تو دهه اول محرم از این چیزا پست بزارم ، ناجور نیست ؟ 
سید.ق.م
۳۱ شهریور ۱۴:۲۴
سلام
از اونجا که داره دیگه حالم از مسائل ازدواج بهم میخوره لدفن برو تووی فرهنگ و اجتماع هههه
البته هر چی در ارتباط با ازدواج داریو رو کن بعدش دیگه شرشو تموم کن برو فرهنگی و اجتماعی
پاسخ :
سلام 
چرا حالتون بهم میخوره ؟ من تا حالا از ازدواج و این چیزها ننوشتم  
چشم
Mr Civil
۳۱ شهریور ۱۴:۴۱
آره کوتاه کردنش به نظر منم خوبه
راستش پیداش نکردم که دوباره بخونمش ، ولی نوشتن حول اینطور موضوعات مشکلی نداره اما شما یک فرصت رو از دست میدین. اونم اینه که موضوعات مناسبتی این روزها خیلی سوژه های جذابی میتونن به شما بدن
مثل قمه زنی، نذری دادن و قربانی کردن، پیاده روی اربعین و سختی کشیدن، سواستفاده از منبرهای عزاداری در جهت های سیاسی، لباس های ناجور پوشیدن پسرا به بهانه محرم و ...
پاسخ :
چه فکر بکری ، در این خصوص سخن ها دارم ، چقدر نظرات شما خوبه :-) مرسی از لطفتون 
سید.ق.م
۳۱ شهریور ۱۶:۴۲
تا حالا ننوشتی؟
بعله البته اینا رو به حساب نمیاری هههه
پاسخ :
نه منظورم خواستگاری و ملاک و ...
علیـ ــر ضــا
۳۱ شهریور ۱۶:۵۸
تمام مطالب که در وبتون بوده و هست ارزشمند و عالی بودن انیکه بدون سانسور همچیو میگید 🙂 خیلی عالی
دو و سه
پاسخ :
مرسی نظر لطف شماست :-) 

Mr Civil
۳۱ شهریور ۱۷:۳۰
خواهش میکنم دوست خوب :)
پاسخ :
:-)
پورتال خانواده
۰۱ مهر ۱۹:۳۷
سلام
نظر من روی گذاشتن پست هایی در رابطه با ازدواج می باشد و آن هم به دو جهت:
1. تشویق جوانان به امر مقدس ازدواج
2. ثواب زیادی که نصیب شما میشه.
مثلا پستایی بذارید که فرهنگ سازی بشه در زمینه ی ازدواج.
پست هایی که باعث بشه دخترا مهریه ی زیاد نخوان. پسرا جهیزیه ی کامل نخوان. کم خرج بودن عروسی.
به طور کل ازدواج رو آسون کنید. آقا ازدواج به ولای علی اینقدر سخت نیس. پدران اکثر کاربران وبلاگ وقتی رفتن عروسی از مال دنیا هیچ چیز نداشتن نمونش پدر خود بنده.
کلا دخترا خیلی سخت گیر شدن. درسته شغل خونه ماشین مهمه ولی تورو خدا به ویژگی های دیگه هم اهمیت بدید.
خیلی هم خوبه مریم خانم که خودتون اعلام کنید به چه نوع ازدواجی راضی هستید. آیا حتما باید با تجملات باشه یا نه یه عروسی کوچیک هم خوبه. یا حتما باید مهریه سنگین باشه یا نه به مهریه سبک هم راضی هستید.
به نظرم در رابطه با همین قضیه یک چالشی رو در وبلاگتون ایجاد کنید.
موفق باشید.
یاعلی
پاسخ :
سلام 
ان شاء الله بعد از ماه محرم ، درباره ازدواج پست خواهم گذاشت 
فعلأ سوژه های دیگه ای در نظر دارم 
ممنونم ، همچنین شما 
علی یارتون 
رها
۰۶ مهر ۱۵:۱۹
سلام گلم.تو به هر موضوعی بپردازی واسم جالب و خوندنیه....از همه چیز بنویس،ذهنت و افکارت بد شبیهه به عقایدم❤
پاسخ :
سلام عزیزم ، ممنونم :-))) یه وقتایی پیش میاد 
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان