تلگرام ، اینستاگرام ، فحش گرااااام 😲



سلام 

یه سری نکات رو باید بهتون بگم 

دوستان شاتی که من گذاشتم باعث قضاوت ناجور نشه چون اگر من هم اینو نمیزاشتم تو اینستا پر از فحش های های رکیک ، من یک دختر هستم و عمه خواهم شد تصور کنید وقتی فحش ناموسی می بینم یا می شنوم چه حسی میشم ، چرا مردم ما خودشون نمیتونند حرف شون رو پیش ببرند فحش به خواهر و مادر طرف میدن ؟ ضمنا من نوعی از فلان خواننده یا هنرپیشه خوشم نمیاد خیلی بی خود می کنم که فالوش می کنم که پست بزاره بیام به فحش رکیک ببندمش 

تو جامعه ای که آزادی بیان به معنای فحش کشیدن باشه باید هم جهان سومی خطاب بشه 

هر آدمی اصالتی داره من مریم هستم با مشخصات خودم  پس من صاحب سبک فکری و سلیقه هستم دلیلی نداره شما از فلان هنرپیشه خوشت نمیاد من هم خوشم نیاد !!!!! 

کسی که میاد خواننده ای رو‌ که دوست نداره فحش میده باید بره دکتر چون مشخص خودآزاری داره 

تو جامعه ما باید سال ها درباره استفاده درست از شبکه های اجتماعی فرهنگ سازی بشه بعد منتشر بشه 

فاز کسایی که تو صفحه خواننده های خارجی فحش خواهر و مادر می نویسند چیه ؟ با رسم شکل یکی توضیح بده 

Maryam
👼😘فرشـ👼ـتـه بـی بـال 😊😍
۲۶ بهمن ۱۵:۳۵
نمیدونم چی بگم فقط براشون متاسفم همین ..
پاسخ :
شرم هم خوب چیزیه ولی .... 
✣یگانـღـه✢ jb
۲۶ بهمن ۱۹:۳۰
والاچی بگم
پاسخ :
خودمم موندم به خدا
حمیدرضا وجدانی
۲۶ بهمن ۱۹:۳۶
سلام
اکثرا بچه هایی(یا افرادی که فقط سنشون زیاد شده) هستند که نمیدونن هویت و شخصیت اجتماعی یعنی چی.
قبل از اینکه تکنولوژی وارد جامعه ای بشه باید شرح حالی و روش استفاده ی درستی ازش برای جامعه داده شود.
سریال شب های برره رو میدیدم چند وقت پیش اون قسمتی که تلفن وارد برره شده بود و زنگ میزدن به جایی به جای حرف زدن فوت میکردن.
مسائل الان هم از همون فوت کردن ها شروع شده.وقتی زنگ میزنی و شماره نمیوفته و کسی هم نمیره پیگیری کنه چکسی مزاحم میشه و فوت میکنه.؟! این موضوع یک حس آرامشی برای طرفی که مزاحم میشه ایجاد میکنه.
وقتی من یک 50 تا ایمیل و شماره موبایل دارم و میتونم اکانت های مختف تلگرام و اینستا و ... بسازم معلومه همچین کاری هم به راحتی انجام میدم.
همین الان سر خیابون ما ابتدای پارک دکه روزنامه فروشی سیمکارت فعال شده میفروشه. شما دیگه آخر کارش رو از همین جا ببین
التماس دعای فرج
یا علی مددی
پاسخ :
سلام 
شما هم با من هم عقیده اید ، ما تو فرهنگ حرفی واسه گفتن نداریم متاسفانه 
هر جایی که می بینیم افراد زیادی هستند عین تف فحش رو میندازیم زمین تا یکی بیاد برداره و از این طریق خودمون رو در معرض دید دنیا قرار بدیم 
شاید باورتون نشه من تو صفحه های خارجیا هم فحش ناموسی فارسی دیدم !!!!! تا چه حد؟؟؟ عمق فاجعه ست 
راست می گید خدایی تو دکه روزنامه فروشی سیم فعال می فروشند ؟‌
ذهن کوچک
۲۶ بهمن ۲۲:۰۹
دور همی بخندیم!
فاز ندارن بدبختا، بیکارن!
بخدا آدم دنبال نون حلال باشه که فرصت این شبکه های مزخرف مثلا الکی اجتماعی رو نداره!
پاسخ :
من مخالفتی با شبکه های اجتماعی ندارم ، خیلیم عالیه ولی به شرط اینکه شعور استفاده شو داشته باشیم ، من خیلی دوست دارم از هنرمندان موردعلاقه م باخبرباشم ، جز علاقه هامه ولی اینکه به تتلو فحش بدیم و شبیه تتلو رفتار کنیم اصلا قشنگ نیست 
ماه گیسو
۲۷ بهمن ۱۲:۲۹
تا کم میارن فحش ناموسی میدن

اینا باید خوددرمانی بشن
پاسخ :
آدم ضعیف فحش میده ، حالا چه ساده چه ناموسی 
آدمی که حرفی واسه گفتن داشته باشه با منطق حرف می زنه 

آره واقعا لازمه 
سید.ق.م
۲۷ بهمن ۱۵:۵۳
مسئله ی ما فرهنگ نیس چون کشورمون در این مورد غنیه و مسئله ی اصلی ما روحی روانیه مسئله ی اصلی فشارهای مادی و عاطفی و جنسیه و باید مادیات و روح و قلب و نیاز جنسیمون حل بشه و باورهامون قوی بشه تا فرهنگ خود به خود بزرگ و شکوفا بشه...
پاسخ :
مخالفم ، مسائل جنسی چه ربطی به فحاشی داره ؟ 
چون نیازش رفع نمیشه باید خواهر و مادر طرف مقابل رو به فحش ناموسی بکشه ، توجیه می کنی ؟!!!! 
سید.ق.م
۲۷ بهمن ۱۹:۱۴
همه ی اینا عوامل شکل گیرنده ی فشارها و ناآرومیها در افراد میشه و البته درسته بضیام ذاتا اینجورین و بضیام از روی خوشی و مسخره بازی اینجوری میکنن و اینام در کنارش هس...
باید آدم باوراش قوی باشه و نیازهاش برطرف بشه تا هر نوع بی ادبی رو انجام نده و فرهنگش بالا بره...
پاسخ :
بازم قانع نشدم ، شاید باید پسر بودم تا بفهمم چی میگی ، به هر حال مرسی از حضور همیشه گیت 
حمیدرضا وجدانی
۲۷ بهمن ۱۹:۲۲
بله میفروشن
خواستید آدرس بدم مطمئن بشید.
پاسخ :
ای بابا خواهش می کنم این چه حرفیه ، شما می فرمایید قطعا درست ، باعث تعجبم بود 
😲
سید.ق.م
۲۷ بهمن ۲۲:۱۹
مسئله ی جنسی رو به عنوان یکی از نیازهای آدما گفتم که باعث میشه جلوی هر نوع ناآرومی و جنون گرفته بشه...
پاسخ :
یعنی متاهل بی ادب نداریم ؟ 

سید.ق.م
۲۸ بهمن ۰۰:۱۹
چرا داریم اما بازم تاکید میکنم مسئله ی جنسی به عنوان یکی از عوامل هستش و نیازهای دیگه در مادیات هستش، معنویات هستش، احساسات هستش، شخصیت و روح و روان هستش و اگه همه ی اینا نیازشون مطلوب برطرف بشه میتونه فرهنگ رو بالا ببره و کمبود اینا هم پایین میاره...
پاسخ :
سید ، چیزی که شما گفتی فراتر از افتضاح بود ، دیگه اینطورام نیست اگر اینجور بخوای حساب کنی مردم مشکل جنسی دارند حتما 
سید.ق.م
۲۸ بهمن ۱۴:۵۰
ای بابا!!!
میگم اینا تاثیرگذاره روی آدم و آدم اینجوری خودشو خالی میکنه و این یکی از عوامله وگرنه بضیام ذاتا فحاشن و بضیام برای مسخره بازی فوش میدن و...
پاسخ :
می پذیرم ، خون تو کثیف نکن ، شاید باورت نشه من زن بی تربیت هم دیدم 
سید.ق.م
۲۸ بهمن ۱۶:۱۷
زن بی تربیتم ذاتا فحاشه یا اینکه از روی مسخره بازی اینجوری میکنه یا اینکه فشارهای زندگی زیاده روش اینجوری با توجه به کمبودهاش ارائه میده و...
شاخصترین کمبود هم کمبود معنوی و روحی هستش که نگی جنسیه فقط!
پاسخ :
شاید هم بی دفاعی و زورگویی 
سید.ق.م
۲۸ بهمن ۲۱:۰۸
همینم میتونه زیرمجموعه ی اونایی باشه که من به صورت سرفصل گفتمشون
پاسخ :
درست ،البته یه جنبه ش هم برمیگرده به وقت نگذاشتن والدین جهت تربیت کردن بچه 
بچه اگر خوب تربیت بشه تو بدترین شرایطی هم که شما گفتین باز فحاشی نمی کنه ، به خدا روم نمیشه تو اینستا به مادرم کلیپی چیزی نشون بدم 
✣یگانـღـه✢ jb
۰۱ اسفند ۲۲:۲۴
اجی من یه وب ترسناک دارم خوشحال میشم سربزنی و اگه دلت خواست دنبال کنی:)
اینم ادرسش
midnight.blog.ir
پاسخ :
دیدم ، ممنون
حامد سپهر
۰۲ اسفند ۱۵:۴۶
خیلی از این فهش دهنده هایی که تو پیج های خارجی فحش میدن سوای اینکه فرهنگ ملت خودشون رو زیر سوال میبرن با خودشون هم فکر میکنن اون طرف میره وقت میزاره فحش اینارو ترجمه میکنه یا چندتا مترجم استخدام میکنه واسه فحشهای زبانهای مختلف:))
پاسخ :
بله خخخخخخ نکته خنده دار اینجاست که میگن دایرکت تونو چک کنید لطفا ، خدایا تروخدا 
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان