یک اسم دیگه برای این وبلاگ ؟‌

سلام 

این پست موقت هست و بعدا از دسترس خارج میشه 

اگر بخوام اسم وبلاگ رو تغییر بدم شما چه اسمی رو پیشنهاد میدین ؟‌


Maryam
عین الف
۰۴ مرداد ۱۴:۲۳
حرف های 100٪ راست
پاسخ :
تو فکر تغییر همه چیز هستم ، مرسی لطف دارین 
عین الف
۰۴ مرداد ۱۴:۲۵
چون من قبلا با این اسم لینک تون کرده بودم
پاسخ :
عه جدی ؟ چه خوب خداروشکر یکی منو لینک کرده بوده ، امیدوار شدم 
غلامرضا ...
۰۴ مرداد ۱۴:۲۹
سلام...
مثلا روزنوشت های یه دختر پاییزی البته اگر متولد پاییز هستین.
یا روز نوشتهای مریم .
پایدار باشید.یاعلی
پاسخ :
سلام 
نه متولد زمستونم 


همچنین ، علی یارتون 
پسرک تنها
۰۴ مرداد ۱۴:۳۵
روزنوشته های یک منتقد
پاسخ :
😜چه سنگین ! دیگه در اون حد هم نیستم
chefft.blog.ir 💞💕
۰۴ مرداد ۱۴:۴۴
دنیای یک انسان راست دست😊
پاسخ :
خخخخ ، من به چپ دست بودنم افتخار می کنم 
مهدی (:
۰۴ مرداد ۱۴:۵۱
اسم پیشنهادی من:
آنچه برای خود نمی پسندم !

پاسخ :
بهش فکر می کنم 
سعید بیگی
۰۴ مرداد ۱۵:۴۰
سلام
دل نوشته های یک قناری
چون شما مثل یک قناری به مسائل و مشکلات و آلودگی های رفتاری آدم ها حساس هستید. البته به همون نسبت عذاب هم می کشید. خدا توفیقتون بده. آمین.
پاسخ :
سلام 
قناری ؟ خخخخخخ چه جالب تا به حل به قناری ها دقت نکرده بودم 
دیگه اینطورام نیستا ، من چیزی رو ببینم تو دفترچه م می نویسم و برنامه ریزی می کنم و می نویسم 


خیلی خیلی ممنونم همچنین شما:-)

آقای سین
۰۴ مرداد ۱۶:۲۲
نوشته های مریم چپ دست :))

پاسخ :
مردد هستم نمیدونم اوضاع بادید کننده ها چطوره ؟ میگن روی سرچ ها تاثیر داره 
سید.ق.م
۰۴ مرداد ۱۶:۲۷
سلام
1-چپ دست راست گفتار
2-مصائب مریم
3-زبان سرخ، سر سبز
4-سرزمین بیچاره ی من
5-با اینا زمستونو سر میکنم...
پاسخ :
سلام 
۱ : چه باحال 
۲ : بار منفی داره 
۳ : یعنی چی ؟ 
۴ : چراااااا ؟ 
۵ : چه ربطی داره ؟ 
محسن ارما
۰۴ مرداد ۱۷:۰۶
نمیدونم
پاسخ :
خودمم موندم ، عوض کنم یا نکنم 
محسن ارما
۰۴ مرداد ۱۷:۲۳
چرا اسم دختر گذاشتی خخخخخخ
پاسخ :
یعنی چی ؟ 
محسن ارما
۰۴ مرداد ۱۷:۳۰
مریم
پاسخ :
خب اسمم مریم دیگه :-)
پریسا سادات ..
۰۴ مرداد ۱۷:۴۹
عجیب اما واقعی
خخخ
اسم یه برنامه تو شبکه چهار بود فک کنم
پاسخ :
خخخخخخخ یعنی انقدر وبلاگم عجیبه ؟‌ عجب نمیدونستم 
پســـــــــــــر روزگــــــــــار
۰۴ مرداد ۱۸:۱۰
شاید برای شما هم زجرآور باشد :)
پاسخ :
عه ، چه جالب بهش فکر می کنم 
پریسا سادات ..
۰۴ مرداد ۱۹:۴۴
زندگی به سبک ایرانی
:)
اینم میتونه باشه
پاسخ :
چه جالب !‌ حالا چرا "‌ زندگی "‌ ؟ 
پریسا سادات ..
۰۴ مرداد ۲۰:۳۸
خو چی؟؟
پاسخ :
نمیدونم ، به نظرت اسم وبلاگ فعلی به موضوع و سبک وبم میخوره ؟ 
پریسا سادات ..
۰۴ مرداد ۲۰:۴۰
راستش نه
پاسخ :
خودم تازه به این نتیجه رسیدم ، مرددم تغییر بدم یا نه 
اسم قبلی وبلاگ رو یادتون هست ؟
پریسا سادات ..
۰۴ مرداد ۲۰:۴۴
قبل از اینو نه یادم نیست:(
پاسخ :
دنیای یک دوشیزه ی چپ دست ، بود 
پریسا سادات ..
۰۴ مرداد ۲۰:۵۱
اووووووووف حالا چه فرقی میکنه
اونم بی ربط بود مریم جون
پاسخ :
اوهوم 
پریسا سادات ..
۰۴ مرداد ۲۰:۵۲
ماجرا های من و ایران
خخخخخ
اینم خوبه ها:))
پاسخ :
دارم از ایران میرم 
پریسا سادات ..
۰۴ مرداد ۲۱:۲۳
چرا؟؟؟
پاسخ :
چون فکر می کنم اشتباهی هستم 
پسرک تنها
۰۵ مرداد ۰۲:۲۷
شاید برای شما هم اتفاق بیفتد
در حاشیه
نقطه چین
افسانه ی جومونگ
پاسخ :
کلا کارای مدیری رو دوست دارینا😜نه ؟ 
پسرک تنها
۰۵ مرداد ۰۲:۲۸
ولی کلا افکارت ب ما اونور ابیا بیشتر میخوره
پاسخ :
فرهنگ و افکار بر اساس جبر جغرافیا نیست 
نـــای دل
۰۵ مرداد ۱۰:۲۶
اسم گذاشتن امر شخصی هست..

چون شما اکثرا دلنوشته مینویسید بنظرم دلنوشته خوب باشه..
پاسخ :
درست 

اسم انتخاب کردم ولی فعلا رونمایی نمی کنم 
سا قی
۰۵ مرداد ۲۳:۰۴
سخته
فقط کار خودتونه
پاسخ :
مردد هستم اصلا عوض کنم یا نه 
پریسا سادات ..
۰۶ مرداد ۰۹:۵۷
چه اسمی؟؟؟؟
:))
پاسخ :
به موقعش مینویسم 
آقای مُرَّدَد
۰۶ مرداد ۱۵:۴۶
اسم وبلاگت عالیه از فکر عوض کردنِ اسمش بیا بیرون.
چه این مطلبو حذف کنی چه نکنی میام میگم چرا. الان دسترسیم به نت خیلی محدوده. شاد باشی مریم خانم
پاسخ :
عه ، آخه من فکر می کنم به محتوا نمیخوره و اینا اصلا دنیای من نیست ، ایده های اجتماعی من هست 
نه من همیشه واسه کامنت های مردم ارزش قائل هستم حتی اگر یه دونه باشه اون پست رو حذف نمی کنم 
باشه هر موقع وقت کردی بیا بگو ، همچنین شما الهی همیشه شاد باشی 
حامد سپهر
۰۶ مرداد ۱۸:۲۴
من چراغ قرمز رو پیشنهاد میدم
یعنی جایی که باید وایستاد و کمی به ادامه ی مسیر فکر کرد
پاسخ :
جالبه ، راستش یه اسم تو ذهنم هست ولی مردد هستم عوض کنم یا نه چراغ قرمز هم ایده ی خوبیه واسه ترکیب کردن 
ذهن کوچک
۰۶ مرداد ۲۲:۳۰
دریافت های یک مشاهده گر
:)
پاسخ :
چه اسم جالبی ، حالا چرا مشاهده گر ‌؟
فتل فتلیان
۰۶ مرداد ۲۳:۲۶
شرمنده من پیشنهادی ندارم
اسم وب خودمم همینجوری انتخاب کردم
پاسخ :
مردد هستم که عوض کنم یا نه 
خوبه که 
ذهن کوچک
۰۶ مرداد ۲۳:۲۹
مشاهده کردن، یه جور قدرت و مهارت هست به نظرم. اینکه هر چیزی رو همونطور که هست و جریان داره بتونی ببینی !
به نظرم با تم نوشته هاتون مناسب هست این عنوان :)
پاسخ :
واو مرسی ، کامنت تون کلی بهم انرژی داد ، مرسی ، مرسی🌹🌹
ح. شریفی
۰۷ مرداد ۰۱:۰۶
من تو اسم گذاشت همیشه خراب می کنم
موضوع وبلاگ و نوشته هاتون چیه و مناسب با اون بذارید
پاسخ :
ممنونم همین که فکر کردید برام یه دنیا ارزشمنده🌹🌹
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان