پویش درخواست های یک بلاگر از بیان

رسانه متخصصین اهل قلم 

سلام 

۱ : حذف کامل قسمت وبلاگ های برتر ( گزینه ی ۳) 

به دلیل قوانین اشتباه انتخاب وبلاگ ها آن هم بر اساس به روز رسانی مکرر ، شاید من نخوام هر روز به روز کنم ؟‌ کیفیت فدای کمیت میشه 

۲ : قسمت به روز شده ها تغییر شکل پیدا کنه 

۳ : در پنل کاربری بلاگرها یک گزینه ای ایجاد بشه که بلاگر مشخص کنه پستی که در حال انتشار هست محتواش چی هست ؟ سیاسی ، اجتماعی ، ورزشی ، سینما و.... بعد در قسمت به روز شده ها یا ورود به پنل پست های هر حوزه ای مشخص باشه و افراد به راحتی بهش دسترسی پیدا کنند 

۴ : قسمتی رو ایجاد کنید که بلاگر بر اساسی علاقه مندی هاش وبلاگ های هم ردیف شون رو پیدا کنند مثلا ورزشی نویس ها وبلاگ های ورزشی رو پیدا کنند ( ۱۰۰٪ خیلیا از حضور یکی مثل خودشون بی خبر هستند ) 

۵ : گزینه ی دنبال کنندگان خاموش حذف بشه ، این گزینه حس بدی رو به من نوعی میده 

۶ : ما قرار که بنویسم تا خونده بشیم ، یک گزینه ای باشه که کاربر خواست قطع دنبال کنه دلیلش رو بپرسه و بعد گزینه ی قطع نمایش داده بشه ، و در یک قسمت مجزا به وبلاگ نویس با نمایش ۱ قطع دنبال جدید ) یا یه همچین چیزی نشون بده 

۷: ریپلای کردن افراد توسط کامنت گذاران و ایجاد یک صمیمیت عالی بین خوانندگان آن پست 

۸ : من و بقیه رفقای گلم این همه نوشتیم و نمیدونیم کسی میخونه یا نه ؟ باید منشن می کردم اما نمیشه کرد 

۹ : بیان باکس افزایش پیدا کنه 

۱۰ : باکس دنبال کننده گان تغییر کنه و بلاگرهای خودشون رنگ و مدلش رو انتخاب کنند

۱۱ : قالب های اسلایدشو اضافه بشه 

تازه اضافه شد 

۱۲ : بعضی از پست های بلاگرا واقعا زیبا و خواندنی هستند اما خب فرصت خوندنشو نداریم اگر امکانش به وجود بیاد که بشه پست های مورد علاقه رو سیو کرد عالی میشه


Maryam
امیرحسین علیزاده
۲۱ خرداد ۰۷:۵۶
سلام ، متاسفانه بیان دیگه از سال ۹۷ ، کلا سایتش رو بروز نکرد . ( نمی دونم چرا )
د ر خصوص مشکل سوم که فرمودید، ایجاد موضوع جدید وجود داره .
انشالله بیان رسیدگی بکنه .
پاسخ :
سلام ، خیلی بد من فقط به خاطر امکاناتش اینجا عضو شدم 
تو بخش به روزشده ها هر روز پست هایی که با موضوعات مختلف دسته بندی شدند در کل بلاگستان نمایش داده باشه 
قاسم صفایی نژاد
۲۱ خرداد ۰۹:۰۸
چه خوب بود. از یه زاویه دیگه به مسئله نگاه کردید و جدید بود. ممنون از همراهی.
چرا این پست حذف بشه؟
پاسخ :
ممنونم ، امیدوارم مفید واقع بشه 
حذف نمیشه 
محمد قلیچ خانی
۲۱ خرداد ۱۴:۳۳
سلام برای مورد ۳ ، شاید نشانه مطالب کمی مشکل رو حل کنه .. بعد از فعال کردن این امکان ، هنگام ارسال مطلب براش یه نشانه تعیین می کنید مثلا ورزشی و بعد با اعمال تغییراتی توی قالب ، کاری می کنید که مطالب نشانه دار کجا نمایش داده بشن ..
اون تغییر ظاهر جعبه دنبال کنندگان که تا حدی به کد نویسی مربوط می شه .. و استفاده از اسلایدر هم با فعال کردن جاوااسکریپت از بخش امکانات اختیاری قابل انجامه !
پاسخ :
سلام 
ممنونم از راهنمایی تون اما من برنامه نویسی بلد نیستم 
من دوست دارم همه ببینند نه فقط آنلاین های وبلاگم ، یه جور تعامل ایجاد میشد 
miss bell
۲۲ خرداد ۱۴:۲۳
سلام ممنون که شرکت کردی:)
شما که 300 تا دنبال کننده داری چرا میگی کلا 20 تا کامنت هم نداری؟؟
پاسخ :
سلام خواهش می کنم 
درست سیصدتا دنبال کننده دارم اما انگشت شمار هستند افرادی که کامنت میزارند ، باید دنیا رو از عنوان وبم بردارم بزارم خلوتکده 

نـــای دل
۲۲ خرداد ۱۵:۳۵
پیشنهادات عالی...
ولی متاسفانه کی عمل میکنه...
به پشتیبانی اینها رو ایمیل کنید..
پاسخ :
ممنونم 
دوستان پویش گذاشتند گفتم منم ‌بنویسم
قطعا برنامه نویس بیان یه آدم پر از ایده هست که تونسته انقدر کاربر به خودش جذب کنه و از من بهتر میدونه چیکار کنه 
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان