به نظر شما من چه جور آدمی هستم ؟

۱ : به نظر شما من چه جور آدمی هستم ؟ 

۲ : شما که منو تا حالا ندیدید درباره ی من چه تصوری دارید ؟‌


Maryam
همراز دل
۰۷ آبان ۰۰:۰۸

سلام

به نظرم شما یه دختر آروم و دلسوز هستید، و افکار و دید عمیقی نسبت به مسائل اطرافتون دارید

پاسخ :
سلام 
خیلی ممنونم لطف دارید 
احسان ..
۰۷ آبان ۱۷:۰۰

1. یه آدم چپ دست درست مثل خودم!

2- یه تصویر کاملا مبهم!

پاسخ :
چه افتخاری بالاتر از این ؟ خوشبختم 

میرزا مهدی
۰۷ آبان ۱۷:۰۳

امام علی گفته ارزش هر کسی به کارهای اوست. پش شما به خاطر یادداشتهای ارزشمندت، حتما آدم ارزشمندی هستی.

و یه کم لوس D:

پاسخ :
خیلی ممنونم شما لطف دارید 


اول میزنی سرمو میشکنی بعد تو دامنم گردو می ریزی؟😂
مهدی ­­­­
۰۷ آبان ۱۹:۱۰

نمیدونم

فکر کنم یکم بیرون از جعبه فکر میکنید و تفکر انتقادی دارید. که خودمم دارم و دوست دارم. 

پاسخ :
متوجه منظورتون نشدم ، یعنی چی بیرون از جعبه فکر میکنم ؟
نـــای دل
۰۸ آبان ۰۰:۰۱

مهم نیست ما در مورد رفتار اظهار نظر کنیم...

ان شاالله خدا از شما راضی باشد..

 

پاسخ :
برام جالب بود که بدونم 
ان شاء الله 
مهدی ­­­­
۰۸ آبان ۰۱:۱۱

یعنی مساله رو از بیرون نگاه میکنید. پستاتون حالت تحلیلی داره بعضی وقتا. یه اصطلاحه thinking outside of the box

پاسخ :
مرسی از لطف تون ، امیدوارم هر چه که هست مفید واقع بشه 
حمیدرضا وجدانی
۰۸ آبان ۱۳:۵۴

سلام

به نظرم روی مسائل محتلف دقیق و حساس هستید و به راحتی از کنار موضوعات مختلف نمیگذرید

این دقت و حساسیت شما میتونه باعث بشه برای مسائل مختلف ناراحت بشید و حرص بخورید

یا علی

التماس دعای فرج

پاسخ :
سلام 
کلا آدم با دقتی هستم ، آرام و دقیق ، بر خلاف باور شما من برای مسایل اجتماعی و فرهنگی حرص نمیزنم یادم میمونه و میام اینجا مینویسم فقط همین 
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان