بیکاری به روایت تصویر

سلام 

ایام سوگواری بی سر کربلا حسین ابن علی (ع) را به تمام شیعیان دنیا 

تسلیت عرض می نمایم 

بامداد چهارشنبه ۲۹ شهریور ، میدان باکری پارس آباد

مراسم اعدام قاتل آتنا اصلانی ( اسماعیل رنگرز) 

اگر تو شهر شما هم کسی رو خواستند اعدام کنند ، خواب رو بی خیال 💃

خواب همیشه هست ، مدال افتخار و بچسب 

ببین نیش پسره چقدر بازه ، وای چه هیجانی داره 

ان شاء الله ۲۰ تا سکه کامل هم بهش میدن 







Maryam
ماه گیسو
۳۱ شهریور ۱۹:۲۷
نمیدونم باید تاسف خورد یا نه؟
پاسخ :
صبحی که با جون کندن یه آدم شروع بشه وای به حال تا شبش 
Hossein MK
۳۱ شهریور ۱۹:۳۱
مگه صبح نبوده اعدامش /:
پاسخ :
نه ، مراسم اعدام همیشه پیش از نماز صبح انجام میشه که فرد اعدامی خورشید رو نبینه ، اون موقع این کار انجام میشه که مردم تو خیابون نباشند که روزشون خراب نشه 
من از سایت فرارو خوندم 
حمیدرضا وجدانی
۳۱ شهریور ۱۹:۳۳
سلام
تاسف خوردن دردی رو دوا نمیکنه
ایام شهادت سید و سالار شهیدان رو تسلیت میگم
التماس دعای فرج
یا علی مددی
پاسخ :
سلام 
بله قدم در راه اصلاح باید برداشت 
منم به شما تسلیت می گم ، التماس دعا 
Va hid
۳۱ شهریور ۱۹:۴۷
چی میشه گفت واقعا!!!

خب باید خیلی رو فرهنگ کار کرد!!!

البته سالها زمان می بره!! و البته در کنارش مشکلات جدید هم ایجاد میشه!!

بیان چقدر خلوت شده!!!!!

زندگیتون سرشار از شور و نشاط!!
پاسخ :
واقعأ 
حق با شماست سال ها طول می کشه تا بین مردم جا بیفته آدم ها باید به روح و روانشون هم احترام بگذارند ، من موندم از خانم های عکس دوم و چهارم . خصوصأ چهارمی که بچه کوچیک هم دارند ، آخه بچه رو آوردی برای چی ؟!!!! 
خدایاااااااااااا چی بگم 
علیـــ ـرضـا
۳۱ شهریور ۲۰:۱۵
اون دو خانوم آخری حق دارند چون مادر و مادر بزرگ آتنا هستند بقیه رو نمیدونم :))
پاسخ :
آره مادربزرگشو تو فیلم پیدا شدن  جسد بچه دیده بودم یادم افتاد برداشتمش ، مرسی از تذکرتون 
یاسین . میم
۳۱ شهریور ۲۰:۳۴
به نظر من ، ما ایرانی‌ها خشم نهان زیادی داریم. سرکوب شدیم و خیلی عقده داریم. لذت می‌بریم از فحش دادن، لذت می‌بریم که توی اینستاگرام بریم به هنرمندها و ورزشکارها توهین کنیم.
و لذت می‌بریم که یکی رو جلوی چشمای ما بالا بکشن و جون بده.
پاسخ :
شاید همین طور باشه 
وگرنه من اگر تو همچین مکانی قرار بگیرم قطعأ دچار جنون خواهم شد ، اینا رو نمیدونم چه جوری می تونند جون کندن یه آدم رو ببینند هر چند که گذاشتن اسم آدم روی اونا توهین به انسان ها باشه ، اما به هر حال جون کندن ، جون کندن دیگه :-(((
هویجوری :)
۳۱ شهریور ۲۰:۴۶
دیدن صحنه ی دلخراش لذت نداره:( من فیلم مصاحبه ی مجرم و دیدم،درد ناکه!
پاسخ :
منم موافقم ولی انگار دوستان در تصویر نظر دیگه ای دارند :-(
نه من اصلأ همچین چیزایی رو نگاه نمی کنم 

شب نما ...
۳۱ شهریور ۲۱:۰۵
سلام
اللهم اجعل عواقب امورنا خیرا ولا تکلنا الی انفسنا طرفة عین ابدا
پاسخ :
سلام 
الهی آمین 
Hossein MK
۳۱ شهریور ۲۲:۰۶
عجب مردمایی داریم پس
به به
پاسخ :
به هر حال هر چیزی قانونی داره ، اینکه کسی از خواب خوش صبحش می گذره میره جون کندن کسی رو ببینه مشکل از خودشه 
Mr Civil
۳۱ شهریور ۲۲:۲۸
یاد عکسهای قرون وسطا افتادم ، گیوتین و شکنجه توسط مردم ، حالا با سنگ یا با حضور اینطوری
پاسخ :
بله ، تماشای همچین چیزهایی واقعأ شکنجه ست ، ولی فکر کنم اون پسر که روی داربست نشسته و با هیجان نگاه می کنه نظر دیگه ای دارند 
سید.ق.م
۰۱ مهر ۱۳:۳۵
سلام
خدا دلهای همه ما رو به حق امام حسین آروم کنه
پاسخ :
سلام
بله خدا دل آقای بهنام اصلانی و خانم محترمشون رو آروم کنه 
فیش نگار
۰۱ مهر ۱۴:۲۶
یه آدم! رو اعدام میکنن بنظرت؟ :)
پاسخ :
به هر حال جون کندن ، جون کندن دیگه حالا دور از جون چه حیوان ، چه انسان 
علیـ ــر ضــا
۰۲ مهر ۰۷:۰۷
چقدر مشتاق داریم 😕
پاسخ :
آخه مدال میدن قبل از نمار صبح 
سید.ق.م
۰۲ مهر ۱۱:۲۵
رامین ناصرنصیر با انتشار پستی در اینستاگرام به عکاسی مردم از صحنه اعدام قاتل آتنا اصلانی واکنش نشان داد و نوشت:
«‏بابایی فردا بریم استادیوم؟
نه عزیزم! محیط استادیوم خوب نیست، مامانتم راه نمیدن، بجاش پس فردا همه باهم میریم اعدام می بینیم.»
پاسخ :
 واکنش جالبی بود ، واقعأ که چی بشه ؟ 
gity -brn
۰۲ مهر ۱۶:۰۴
واقعا عجیبه!!!...

خدا به خانواده آتنا صبر بده...
:(
پاسخ :
از اون عجیب تر حضور بچه تو رخت خواب برای دیدن صحنه اعدام هستش 
الان هدف اینا از حضور بچه چی بوده ؟‌ به جون کندن آدم ها فکر کنه !!!!! واقعأ جامعه ما به سخنرانی در ارتباط با احترام به روح و روان نیاز داره 
تو این عکس دو تا زن حضور دارند که با گوشه روسری شون سعی بر ندیدن دارند ، این خانم ها نمی تونستند خونه شون بخوابند ؟!!!!! 
😂😘زهـــღـــرا 😊😍
۰۲ مهر ۱۶:۰۵
خخخخ بیچاره ها جا نبودس براشون خخخ
پاسخ :
به خدا همچین صحنه هایی زجر آوره ، باورت نمیشه تماشای جون کندن آدم غسل داره ، بعضی ها معذرت میخوام گلاب به روت بی اختیار میشن حالا حساب کن رو کودک چه تأثیری میزاره ، به خدا ظلم 
Marg Margbar
۰۲ مهر ۱۸:۱۴
سوال اینجاس این عکسارو کی گرفته
پاسخ :
این عکس ها در اینترنت هست ، من از این سایت برداشتم ، از این بیشتر هم تو این سایت هست 
مخلوق خلاق
۰۲ مهر ۱۸:۱۸
ملت همیشه با شور حاضر در صحنه رو هیچ وقت دست کم نگیرید

اینا همونایی بودن که شیخ فضل الله نوری(عالم زمان خودشون) رو داشتن اعدام میکردن و اینا دو تا کوچه بالاتر با خاک و سنگ حسین حسین میکردن و امروز هم همینایی هستن که سفره های شام هیئت هارو تا بیخ پر میکنن ولی تو صف سینه زن ها هیچ اثری از هیچ کدومشون نیست
پاسخ :
ملت فکر کردن اومدن تفریح ، عکس های بیشتری تو این سایت برید نگاه کنید 



سید.ق.م
۰۲ مهر ۱۹:۳۷
تماشا کردن غسل نداره، دست زدن غسل داره بعدشم اینکه خودتون اومدین ببینین مهم نیس حداقل این دختر پسرا مخصوصا دخترای کوچیکو نمیاوردین!!!
خیلی اثرات بدی روی اینا و ذهنشون میذاره و ممکنه در ذهن ناخودآگاهشون ثبت بشه و یه روزی سر باز کنه اونم به صورت یه ناآرومی روانی بد نه اینکه جنایت کنه بلکه خودش در رنج و درد روحی بیافته!!!
پاسخ :
منم شنیدم ، سرچ کردم این سایت اومد ، برام مهم نیست دیدن جون کندن یه نانجیب زاده غسل داره یا نه ! 
من فکر می کنم علت این کارشون اینکه بچه بفهمه در آینده دست به خطایی زد سزاش چیه ؟ ولی فکر نمی کنند کودک هیچ تعریفی از مرگ نداره ، چه برسه به جون کندن و این حرفا ، چهره اون پسربچه تو عکس دومی رو نگاه کن  ، ظلم به خدا 

tiktik tiki
۰۳ مهر ۱۲:۴۱
اون ردىف اول که دستشونوگرفتن به مىله رودرک نمىکنم
درسته پاى ىه شرورازدنىا برىده مىشه درسته ىه مرىض اجتماعى کمترمىشه ولى دلىلى واسه اشتىاق به دىدن صحنه اعدام نمىبىنم!!!
پاسخ :
خوش اومدین :-))
نمیدونم والا ، تعریف شون از خواب کافی ، تفریح و انرژی مثبت و نشاط چیه ؟‌
بنده خدا
۰۴ مهر ۰۱:۴۰
من در مورد گناهکار بودن این شخص، نمی تونم نظر بدم. جرمش برای خص بنده، اثبات نشده؛ ولی اگر شخصی چندین گناه نه، حتی فقط یک گناه کبیره رو انجام بده که بسیار مورد نفرت الهی هست بای به سزای عملش، برسه.
اگر این آدمها جمع شده اند که از اجراء مجازات، اطمینان حاصل کنند یا وسیله تنبیهی و بیدارگری برای نفس سرکششون، باشه، اشکالی نیست؛ اما اگر برای ارضاء قلبی خود، حاضر شده اند، درست نیست؛ چرا که خداوند زمانی که شخصی از به مجازات رسیدن شخصی گناهکار، دلشاد می شه، ورق را برگردانده و شخص خوشحال از وضعیت گناهکار رو مجازات می کنه.
شادی درست نیست؛ هر چند انسان کینه ای از مجرم، در دل داشته باشه.
پاسخ :
بی گناه سرش تا پای دار میره ولی بالای دار نمیره ، خب در خصوص گناهان کبیره چه کسی عادل تر از خدای یکتا ؟ 
یعنی می فرمائین اگر کسی جهت اطمینان و بیداری نفسش بره اعدام ببینه ، خدشه ای به روح و روانش وارد نمیشه ؟ 
من فکر می کنم مورد دوم درست تر باشه ، اگر تفریح و سرگرمی برای ملت باشه ، هیچ وقت کسی صحنه ی جان کندن یه ملعون رو تفریح نمی بینه ، اونی که روی دازبست نشسته رو نگاه کنید ، فکر می کنید چه احساسی داره ؟ 

بنده خدا
۰۴ مهر ۱۲:۵۳
ما که در جریان دادرسی ایشان، حضور نداشتیم که در مورد صحت حکم، مطمئن باشیم. از این لحاظ که مایل به حمل گناهان احتمالی دیگری بر دوش نحیف خودم، نیستم، در مورد مجرم بودن یا نبودن ایشان، فقط می تونم بگم: لا ادری.
بالاخره هر گناهی تاوانی داره که اگر حق الناس باشه، مردم هم، اختیار تقاضای جبران یا بخشش رو دارند. فکر نمی کنم شما با اعدام، مخالف باشید و فکر می کنم منظورتون تماشای اعدام باشه. خیلی کارهائی که انجامشون برای بشر، سخته فایده های خودشون رو دارند. عرض کردم اگر نگاهشون به ماجرا، تنبه خویش و زنهار به خودشون، باشه، تاثیرات مثبتی داره.
در مورد اون پسر روی داربست هم، عرض کنم هر خنده ای از روی تفریح، نیست. شاید خنده از روی رسیدن به یک حقیقت، باشه؛ این حقیقت که هر گناهی تاوانی داره و بیشتر باید مراقبت از اعمال، داشت.
اگر هم، شخصی از روی تفریح و شادی، این کار رو مرتکب میشه، گناهش گردن خودشه؛ ولی نمیشه به جمعیت حاضر،اتهام وارد کرد که تماشای اعدام جنبه سرگرمی براشون، داره.
اما اشاره خوبی بود که اگر چنین مقصودی از جمع شدنشون دارند، کار خوبی نمی کنند. ممنون.
پاسخ :
نه من با اعدام مخالفتی ندارم ، تو این پست و این پست نظرمو در ارتباط اعدام نوشتم 
من مخالف حضور مردم برای تماشای اعدام هستم ، خصوصأ کودکان ، اون کودکان حاضر ، با چه توجیهی باید از کودکی با این صحنه ها مواجه شوند ؟ 
تصور کنید مادرتون میاد صبح صداتون می زنه ‌، اولین سوالی که تو ذهنتون میاد اینکه چرا باید صبح زود بیدار شم بعد متوجه میشید که باید برید سر کار ، خب دلیل بیدار کردن یک کودک ۵-۶ ساله سپیده صبح چیه ؟ خب این بچه گناه نداره ؟ 

بنده خدا
۰۴ مهر ۱۴:۴۴
می دونم که به عنوان یک خانم، نگران احساسات کودکان هستید؛ اما بر اساس آموزه های دینی، روح یک کودک بیشتر آماده پذیرش و درک حقایق هست. براشون، بد نیست که متوجه بشن دنیا بازیچه نیست. خود من اگه از کودکی، شاهد حقایقی در عالم، نبودم، شاید این راهی که درونش، هستم الان نرفته بودم و خدا رو شکر می کنم که چنین لطفی در حق من، کرد؛ البته با این توضیح که آن چه که من دیدم شاید ' اعدام ' نبوده باشه؛ ولی چیزی بود که به زندگی بعد از مرگ، ارتباط داشت.
شما هم، نگران روح کودکان معصوم حاضر در صحنه، نباشید. خداوند وقتی کسی رو در مسیری قرار می ده استطاعتش رو از قبل، بهش داده مریم خانم عزیز.
پاسخ :
نظراتتون برام عجیب ، خصوصأ این کامنتتون ، نشان دهنده یک درجه ای از عقل و درایت هستش که من فرسنگ ها باهاش فاصله دارم ، امیدوارم اگر در مسیر اشتباهی هستید زودتر خلاص شید 
میشه بپرسم چندسالتونه ؟ 
بنده خدا
۰۴ مهر ۱۶:۴۵
اگر پیامبران و امامان هم، از کودکی، فرزندانشون را با این دست از حقایق، آشنا نمی کردند، هیچ وقت به این شکلی که الان، تربیت شده اند، نبودند. فکر نمی کنم آگاهی بخشیدن به بچه ها، گمراهی یا به فرموده شما، ' راه اشتباه ' باشه. من اصلا به فرزند خودم، اجازه نخواهم داد به بهانه بچگی، در گمراهی کامل، زندگی کنه.
مگه نشنیده این که سن خانمها رو هیچ وقت نمی پرسند مریم جان؟ هر چند، فاصله سن عقلی و سن شناسنامه ایم زیاده :) مجرد و با وجود این همه آلودگی در دنیا، علاقه ای هم، به این کار، ندارم.
شما چند سالتونه؟ البته چون پرسیدین، پرسیدم. گفتم شاید اهمیتی براتون، نداشته باشه که بقیه بدونند.
پاسخ :
خب هر کسی نظری داره ، این وبلاگ هم همه جور افکار میاد ، دلیلی نداره که همه حرفا و افکار منو قبول کنند که عزیز :-))) 
چرا من فکر می کردم شما پسر هستید ؟ خخخخخخخخخخخ 
نه همه سن منو میدونند ۲۴ سالمه 
بنده خدا
۰۴ مهر ۲۲:۴۸
ممنون از آزادی بیانی که حاکم بر وبلاگتون، هست. البته با تمام حرفهاتون، مخالف نیستم؛ فقط با بخشیش که اون هم، طبیعیه و نه از روی عناد.
حتما به خاطر تصویر بنده و عنوان انتخابی و ساده ' بنده خدا ' بوده که فکر کردید پسرم. پیش میاد. مشکلی نیست. خیلیها اولش، همین فکر رو می کنند.
در ضمن، ممنون بابت گفتن سنتون. حداقل، الان یه کم بیشتر از قبل، می شناسمتون :)
پاسخ :
خواهش می کنم
نه خدای نکرده ، تحمیل عقایدی متوجه کسی نیست ، احترام برام شرط اول .  آره همین اسم منو شک انداخت ، آخه اکثر مخاطبام پسر هستند 
موفق باشید 
رها
۰۶ مهر ۱۵:۰۶
سلام گلم..واقعا بعضی آدما حال به هم زن ترین موجوداته دنیان..منتظرن یکی یه گناه بکنه تو بوق و کرنا کنن..رنگرز خودش میدونه و خدایه خودش..آیا مایی که تو مراسم اعدامه رنگرز فریاد میزنیم بی شرررف بی شرررررف،خودمون پاک و بی گناهیم؟؟من نمیخام کاره اون قاتل و توجیه کنم ولی حداقل فیلم بازی نکنیم...
پاسخ :
سلام عزیزم 
با حرفات کاملأ مخالفم 
کاری که رنگرز با بدن نحیف آتنا کرد دل سنگ رو به رحم میاورد اما اون حیوون صفت چه کرد ؟ 
من مخالف دیدن صحنه اعدام هستم به خاطر انرژی منفی و خراب کردن صبح و روحیه مردم ، اون طفل معصوم های تو عکس چیکار کردن که هنوز تعریفی از مرگ ندارند بابد صحنه جون کندن یک ملعون رو تماشا کنند ، میدونی چه تأثیر بدی تو روحیه شون میزاره 
رنگرز رو باید تکه تکه می کردند مینداختند جلو حیوانات درنده ، بره گمشه به درک 
رها
۰۶ مهر ۱۵:۴۶
عزیزه من گفتم ک کارشو توجیه نمیکنم و لیاقتش بد ترین مرگاس..من منظورم مردم بودن ک از کی نشستن اعدام ببینن فحش بدن فیلمشو بگیرن
😏
پاسخ :
آها خب واضح بگو‌ 
رها
۰۶ مهر ۱۵:۵۳
واضح گفتم دیگه😊😊😊
پاسخ :
نه الان واضح گفتی ، گفتی رنگرز میدونه و خدای خودش ، فکر کردم طرف اونو داری می گیری 
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان